Mistä moinen viha pitbulleja ym johtuu?
Niin mistä teidän vihanne johtuu. Varsinkin teillä joilla ei ole omaa kokemusta ettekä tunne todellisuudessa ainuttakaan pitbull jne rotuista koiraa henk.koht.?
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vieläkään pittien omistajat vastanneet, että mikä niissä koirien luonteissa on sellaista, että pitää juuri pitbull ottaa, että ei mikään muu käy? Miten pitbull eroaa esim. staffista?
Varmaan siksi kun ei se kannata ja on täysin turhauttavaakin kun olette jo tehneet omat johtopäätöksenne YouTuben perusteella
Eikö tosiaan löydy mitään selitystä miksi ottaa riskirotu?
Yritä edes keksiä jotain.
Vastaushan on oman egon kohottaminen.
Vastaukseni ei sinua miellytä. Eipä ole egonjatke millään tapaa omalla kohdalla. Usko tai älä. Yhtälailla voisin ottaa karhukoirankin mutta nyt on tämä nykynen eläin ja se riittänee.
Et siis uskalla sanoa miksi otit pitbullin? Eli syy on luultavasti kuitenkin joku hölmö ja tiedät sen itsekkin.
Ai sinusta on hölmöä tarjota lopullinen koti kodinvaihtajalle kun omistaja kyllästyi siihen kun oli liian kiltti hänen makuunsa eikä tainnut muutenkaan tätä pariskuntaa kiinnostaa koko eläin?
Koira oli aliravittu, kynnet hoitamatta, koulutus persiillään ja sitä rataa. Tässä nyt kuntouttanut koiraa ja uudelleen kouluttanut liki vuoden että on tosi tyhmää tarjota koti koiralle jollaisen se antsaitsee eikä se että koira laitetaan kiertoon kun kyllästytään, ei jakseta hoitaa eikä tehdä sen kanssa mitään jne.
No ei ole, arvelin että on joku hölmö syy, kun et suostunut sitä kertomaan. Kodinvaihtajan ymmärrän, etenkin jos se on vain pelastettu kurjista oloista ja jos sitä kuitenkin pidetään asiallisesti, eli kaukana vieraista koirista ja aina hihnassa.
Vierailija kirjoitti:
2008 tehdyn aggresiivisuustutkimuksessa kärjessä olivat:
1. Mäyräkoira
2. Chihuahua
3. Jackrusselinterrieri
4. AkitaKun pitbullin mainittiin olevan kuudes. Häntäpäässä oli ainakin rotikka ja husky.
Tutkimus tehty Britanniassa. Ja koski siis aggressiivisuutta.
Tämä asia on jo pyöritelty, minä olen pitbull-vastainen ja otin ihan itse esiin tuon seikan. Kyllä, se vain että mäyräkoiran, chihun ja jackrusselin aggressiivisuus ilmenee niin, että se puree kerran peräytyy, ei se jää kenenkään lihaan roikkumaan ja repimään tappamistarkoituksessa. Laitoin linkin videoonkin missä pitbull oli käynyt labbiksen kimppuun ja roikkui tässä kiinni, ihan videon alussa toinen "tavallinen" koira puri sitä pitbullia, se pureminen kesti ehkä 2 sekuntia ja koira päästi irti, eikä purrut enää uudelleen kiinni, samaan aikaan pitbull roikkui labbiksen kyljessä kiinni ja repi tätä, labbiksen kiljuessa avuttomana ja kahuissaan, pitbull näkyi pitävän labbiksesta kiinni vai ihmiset meni jo potkimaan sitä.
Normaali koira ei käyttäydy noin, ihminen on jalostanut tästä rodusta hirviön, niin ihmisiä kuin (ennenkaikkea) toisia koiria kohtaan. Koira joka ei varota hyökkäyksestä, koira joka iskee kiinni valitsemaansa kohteeseen vaikka kohteen ympärillä olisi muutakin väkeä joka yrittää karkottaa koiraa, se intensiivinen tuijotus sitä saaliiksi valittua kohtaan, perksiantamattomuus kun haluaa kimppuun käydä ja kun iskee kiinni, ei päästä irti, repii ja riuhtoo uhriaan ympäri kyliä veren roiskuessa ja uhrin kiljuessa kunnes tämä vaipuu shokkiin. Jos useampi pitbull on saman saaliin kimpussa, niin repivät yhdessä jopa raajoja ja isoja palasia irti, kun nykivät eri suuntiin.
Minulle on aivan sama, vaikka pitbull olisi aggressiivisuus listassa sijalla 50, kun sen tuhovoima on tuollainen, niin sekin on liikaa.
Miten näitä puolustelijoita vieläkin riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mistä teidän vihanne johtuu. Varsinkin teillä joilla ei ole omaa kokemusta ettekä tunne todellisuudessa ainuttakaan pitbull jne rotuista koiraa henk.koht.?
Juuri eilen yritti taas joku tappelukoira hyökätä kimppuun kun kuljin ohi, eikä ollut ensimmäinen kerta.
Miksi ihmiset ottavat selviä riskikoiria, turha sanoa että on kyse eläinrakkaudesta, muitakin eläimiä on kuin selviä petoja.
Huono itsetunto varmasti kun pitää päteä elukan kautta.
Miten muut koirat suhtautuvat sinuun? Koirat vaistoaa paljonkin asioita joita emme tiedosta itse välittämämme, pelon, vihan, arkuuden, jännittyneisyyden jne...
Ei tainnu tulla mieleen moinen
Nyt syyllistät ihmisiä siitä että nämä pelkää tappajakoiria? Mitä helvettiä? Sama kuin se nainen joka otti pienen koiransa syliin turvaan ja pitbullit raateli sitten naisen, niin pitbullien omistajan komentti oli, että ei saisi ottaa pientä koiraa syliin siinä tilanteessa. Ei jumalauta mitä idiootteja.
Kieltoon vain tämä rotu, kun houkuttelee idiootteja puoleensa kuin magneetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, todellakin on tyhmää tarjota koti kodinvaihtaja pitbullille. Ehkä yleisin kombinaatio jossa joku kuolee, usein se uusi omistaja.
Pystytkö todistamaan väitteesi todeksi että Suomessa olisi tapahtunut? En tee ulkomaiden tilastoilla mitään kun en siellä asu.
Niin just, suomalaiset pitbullithan on ihan eri kaliiperia kuin ulkomaalaiset, koska talvisodassakin ne taisteli meidän rinnalla. Eiku.
Näitähän suositellaan otettavaksi nimenomaan ulkomailta ja ulkomailla parhaat pitbullit saa kasvattajilta jotka kasvattaa koiria koiratappeluihin.
Tämä asia on jo pyöritelty, minä olen pitbull-vastainen ja otin ihan itse esiin tuon seikan. Kyllä, se vain että mäyräkoiran, chihun ja jackrusselin aggressiivisuus ilmenee niin, että se puree kerran peräytyy, ei se jää kenenkään lihaan roikkumaan ja repimään tappamistarkoituksessa. Laitoin linkin videoonkin missä pitbull oli käynyt labbiksen kimppuun ja roikkui tässä kiinni, ihan videon alussa toinen "tavallinen" koira puri sitä pitbullia, se pureminen kesti ehkä 2 sekuntia ja koira päästi irti, eikä purrut enää uudelleen kiinni, samaan aikaan pitbull roikkui labbiksen kyljessä kiinni ja repi tätä, labbiksen kiljuessa avuttomana ja kahuissaan, pitbull näkyi pitävän labbiksesta kiinni vai ihmiset meni jo potkimaan sitä.
Normaali koira ei käyttäydy noin, ihminen on jalostanut tästä rodusta hirviön, niin ihmisiä kuin (ennenkaikkea) toisia koiria kohtaan. Koira joka ei varota hyökkäyksestä, koira joka iskee kiinni valitsemaansa kohteeseen vaikka kohteen ympärillä olisi muutakin väkeä joka yrittää karkottaa koiraa, se intensiivinen tuijotus sitä saaliiksi valittua kohtaan, perksiantamattomuus kun haluaa kimppuun käydä ja kun iskee kiinni, ei päästä irti, repii ja riuhtoo uhriaan ympäri kyliä veren roiskuessa ja uhrin kiljuessa kunnes tämä vaipuu shokkiin. Jos useampi pitbull on saman saaliin kimpussa, niin repivät yhdessä jopa raajoja ja isoja palasia irti, kun nykivät eri suuntiin.
Minulle on aivan sama, vaikka pitbull olisi aggressiivisuus listassa sijalla 50, kun sen tuhovoima on tuollainen, niin sekin on liikaa.
Kokeillaas uudestan laittaa, jos ei tulis teksti niin pötköön.
Miksi tämä vauvapalsta välillä tekee noin, että laittaa tekstit pötköön vaikka kirjoittaessa laitan selvät välit kappaleille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen yritti taas joku tappelukoira hyökätä kimppuun kun kuljin ohi, eikä ollut ensimmäinen kerta.
Miksi ihmiset ottavat selviä riskikoiria, turha sanoa että on kyse eläinrakkaudesta, muitakin eläimiä on kuin selviä petoja.
Miten muut koirat suhtautuvat sinuun? Koirat vaistoaa paljonkin asioita joita emme tiedosta itse välittämämme, pelon, vihan, arkuuden, jännittyneisyyden jne...
Ei tainnu tulla mieleen moinenNyt syyllistät ihmisiä siitä että nämä pelkää tappajakoiria? Mitä helvettiä? Sama kuin se nainen joka otti pienen koiransa syliin turvaan ja pitbullit raateli sitten naisen, niin pitbullien omistajan komentti oli, että ei saisi ottaa pientä koiraa syliin siinä tilanteessa. Ei jumalauta mitä idiootteja.
Niinpä. Meille tuli tilanne irtocorgin ja perhoskoirani kanssa. Vastoin sääntöjä nostin perhoskoiran syliin ja seurauksena yksi kynsinaarmu sääressäni ja likaa lahkeissa. Ei syytä vihata corgeja tai omistajiaan tämän johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, todellakin on tyhmää tarjota koti kodinvaihtaja pitbullille. Ehkä yleisin kombinaatio jossa joku kuolee, usein se uusi omistaja.
Pystytkö todistamaan väitteesi todeksi että Suomessa olisi tapahtunut? En tee ulkomaiden tilastoilla mitään kun en siellä asu.
Niin just, suomalaiset pitbullithan on ihan eri kaliiperia kuin ulkomaalaiset, koska talvisodassakin ne taisteli meidän rinnalla. Eiku.
Näitähän suositellaan otettavaksi nimenomaan ulkomailta ja ulkomailla parhaat pitbullit saa kasvattajilta jotka kasvattaa koiria koiratappeluihin.
No on/olihan Suomessakin tämä rotuyhdisyksen tyyppi, joka samalla kasvatti tappelukoiria pihan perällä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa nyt unohdetaan hetkeksi se YouTube ja jenkkien plus muiden maiden tilastot kun Suomessa asutaan että onko Suomesta tehty mitään tilastoja tai videoita kuten muualla maailmassa? Kiinnostaisi tietää enemmän Suomen tilanteesta kun muiden maiden jotka on jo tullut selväksi moneen otteeseen.
Mitähän naapuri tuumaisi kun laittaisin hänen raivostuttvasti jatkuvasti räköttävän mäyriksen roskikseen mölyämään? Ei ole kivaa kulkea rapussa kun semmonen metakka käy joka päivä ja lakkaamatta. Meni ulos, sisälle, on ulkona tai sisällä niin koko ajan pitää meteliä olemassa olostaan. Ihmettelen sitä omistajaa että eikö se ole raskasta kuunnella koko ajan sitä metelöintiä?
Googleta hyvä ihminen, taitaa pitbull olla niin marginaalirotu Suomessa, että sen VAKAVAT hyökkäykset (siis ne missä omistaja ei ole saanut koiraa ajoissa pois/ei ole keskeytetty koiran saalistusta) taitaa liikkua muutamassa kymmenessä tapauksessa. Suomessa kyseessä varsin uusi rotu, olisko yleistynyt vasta 2000-luvulla, joten siihen nähden alkaa olla jo aika hyvin näitä tapauksia täälläkin kasassa, yhdelle rodulle.
Pikaisella googletuksella löysin ainakin 20 uutista aiheesta, kaikesta ei kuitenkaan uutisoida, joidenkin uutisten kohdalla lukee, että sama koira on käynyt jo useita kertoja eri ihmisten kimppuun.
Ja koirien kimppuun hyökkäilystä ei ole minkään maan tilastoa, varmasti olisi aika karua katsottavaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mäyräkoira
2. Chihuahua
3. Jackrusselinterrieri
4. AkitaKun pitbullin mainittiin olevan kuudes. Häntäpäässä oli ainakin rotikka ja husky.
Normaali koira ei käyttäydy noin, ihminen on jalostanut tästä rodusta hirviön, niin ihmisiä kuin (ennenkaikkea) toisia koiria kohtaan. Koira joka ei varota hyökkäyksestä, koira joka iskee kiinni valitsemaansa kohteeseen vaikka kohteen ympärillä olisi muutakin väkeä joka yrittää karkottaa koiraa, se intensiivinen tuijotus sitä saaliiksi valittua kohtaan, perksiantamattomuus kun haluaa kimppuun käydä ja kun iskee kiinni, ei päästä irti, repii ja riuhtoo uhriaan ympäri kyliä veren roiskuessa ja uhrin kiljuessa kunnes tämä vaipuu shokkiin. Jos useampi pitbull on saman saaliin kimpussa, niin repivät yhdessä jopa raajoja ja isoja palasia irti, kun nykivät eri suuntiin.Minulle on aivan sama, vaikka pitbull olisi aggressiivisuus listassa sijalla 50, kun sen tuhovoima on tuollainen, niin sekin on liikaa.
Tutulta puri jackrussel (oma koiransa) sormen irti. Aikuiselta ihmiseltä. Itseltä meinasi varpaat lähteä lancashire heelerin suuhun, kun otti kiinni, puri, ja alkoi ravistella. Toki iso koira saa nopeammin pahempaa jälkeä. En silti ymmärrä miten siitä voi koiraa syyttää, jos ihminen ei osaa sitä oikein pitää. Aggressiivinen koirakin pääsee puremaan vain, jos sen omistaja on välinpitämätön/huolimaton/vastuuton. Eläin on syyntakeeton, se ei ymmärrä ihmisten oikeaa ja väärää, vika on aina omistajassa. Oma koira ei ole koskaan purrut ketään, ei edes yrittänyt, ja on nyt jo 13-vuotias. Silti olen aina varuillani ja valppaana, koska en voi koskaan olla sataprosenttisen varma. Eläin on aina arvaamaton.
Tuonne vaan allekirjoittamaan: https://www.adressit.com/pittbullterrierin_pitaminen_kiellettava_myos_s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mäyräkoira
2. Chihuahua
3. Jackrusselinterrieri
Normaali koira ei käyttäydy noin, ihminen on jalostanut tästä rodusta hirviön, niin ihmisiä kuin (ennenkaikkea) toisia koiria kohtaan. Koira joka ei varota hyökkäyksestä, koira joka iskee kiinni valitsemaansa kohteeseen vaikka kohteen ympärillä olisi muutakin väkeä joka yrittää karkottaa koiraa, se intensiivinen tuijotus sitä saaliiksi valittua kohtaan, perksiantamattomuus kun haluaa kimppuun käydä ja kun iskee kiinni, ei päästä irti, repii ja riuhtoo uhriaan ympäri kyliä veren roiskuessa ja uhrin kiljuessa kunnes tämä vaipuu shokkiin. Jos useampi pitbull on saman saaliin kimpussa, niin repivät yhdessä jopa raajoja ja isoja palasia irti, kun nykivät eri suuntiin.Minulle on aivan sama, vaikka pitbull olisi aggressiivisuus listassa sijalla 50, kun sen tuhovoima on tuollainen, niin sekin on liikaa.
Tutulta puri jackrussel (oma koiransa) sormen irti. Aikuiselta ihmiseltä. Itseltä meinasi varpaat lähteä lancashire heelerin suuhun, kun otti kiinni, puri, ja alkoi ravistella. Toki iso koira saa nopeammin pahempaa jälkeä. En silti ymmärrä miten siitä voi koiraa syyttää, jos ihminen ei osaa sitä oikein pitää. Aggressiivinen koirakin pääsee puremaan vain, jos sen omistaja on välinpitämätön/huolimaton/vastuuton. Eläin on syyntakeeton, se ei ymmärrä ihmisten oikeaa ja väärää, vika on aina omistajassa. Oma koira ei ole koskaan purrut ketään, ei edes yrittänyt, ja on nyt jo 13-vuotias. Silti olen aina varuillani ja valppaana, koska en voi koskaan olla sataprosenttisen varma. Eläin on aina arvaamaton.
Siksi pitille kuonokoppa ulkona. Kotona tehkööt mitä tykkää, yleensä ei tee mitään pahaa.
Milloin hyökkäätte sen vitun ärsyttävän jackrusselinterrierin kimppuun? Naapurilla on näitä aggressiivisia pikku tuholaisia kaksin kappalein.
Ja mitä koiria mulla on? Doberman ja saksanpaimenkoira. Ihanaa, että ootte vihdoin jättänyt nää kaks rotua ainakin toistaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mäyräkoira
2. Chihuahua
3. Jackrusselinterrieri
Jos olis ollut pitbull niin ois sormen sijaan mennyt koko käsi tai henki. Miksi ei sinun varpaat lähteneetkään heelerin suuhun? Saatiinko koira irti ilman kiilaa tai kuristamista?
Ei tässä mitään koiraa SYYTETÄ, jos tämän rotuiset jää vain syntymättä niin ei ne siitä kärsi. Ja kun näitä tuppaa olemaan juuri niillä idiooteillä, niin mitä tässä muuta voi tehdä kuin kieltää koko rodun? Tämänkin ketjun pitbullien omistajat ovat ihan kuutamolla siitä mikä otus heillä kotona makaa, selittelevät vaan median olevan salaliitossa heidän rotuaan vastaan eivätkä jotenkin sitä valtavaa uutistulvaa joka kerto huolesuttavia asioita rodun päänsisällöstä.
Jos näillä ihmisillä olisi minkä tahansa muunrotuinen koira, niin ei se kenenkään henkeä silloin uhkaa, paitsi tietysti jos ottaa jonkun itämaisen ihmisentappajakoiran, nekin samalla kieltoon vain sitten ja ei auta selitellä että on joku labbiksen ja minkälie sekoitus, kaikki jolla on pitbullin ulkonäkö lopetukseen, ellei ole papereita että kyseessä on esim. staffi tai amstaffi, iso vastuu näidenkin omistajille, etteivät päästä sekarotuisi pentuja syntymään.
Pitillä käsittääkseni kyse on viettitoiminnosta eikä aggressiivisuudesta. Siksi se ilmenee eri tavalla. Ihan kuten vinttikoira syttyy nähdessään pienen koiran vilistävän (näyttää jänikseltä), voi pitin vietti syttyä tilanteessa, missä ei nosteta aggressiivisuutta tai pelkoaggressiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnu tulla mieleen moinenNyt syyllistät ihmisiä siitä että nämä pelkää tappajakoiria? Mitä helvettiä? Sama kuin se nainen joka otti pienen koiransa syliin turvaan ja pitbullit raateli sitten naisen, niin pitbullien omistajan komentti oli, että ei saisi ottaa pientä koiraa syliin siinä tilanteessa. Ei jumalauta mitä idiootteja.
Koiraa ei missään nimessä saa nostaa syliin oli tilanne mikä tahansa!!! Maalaisjärki!!! Valoja päälle!!!
Olen nähnyt tilanteen missä mies KANTOI SYLISSÄÄN koiransa koirapuistoon kun koira oli eka perääntynyt pois portilta eli ei selkeästi olisi halunnut sinne muiden joukkoon tulla lainkaan. Siinä kävi niin että yksi innokas koira, joku ajokoiran näköinen seropi, hyppäsi kohti ja kaaos oli melkoinen portilla sen jälkeen. Rähinä siitä tuli ja pieni koira haukkui niin vimmatusti, rotikka kierteli vähän matkan päässä.
Eli ei koiraa saa nostaa syliin!!! Missään nimessä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mäyräkoira
2. Chihuahua
3. Jackrusselinterrieri
Siksi pitille kuonokoppa ulkona. Kotona tehkööt mitä tykkää, yleensä ei tee mitään pahaa.
Ainakin jossain päin Kiinaa mitään koiraa ei saa ulkoiluttaa ilman kuonokoppaa. Mielestäni ei ollenkaan huono ajatus. Estäisi myös kaikkien myrkkysyöttien joutumisen koiran suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Pitillä käsittääkseni kyse on viettitoiminnosta eikä aggressiivisuudesta. Siksi se ilmenee eri tavalla. Ihan kuten vinttikoira syttyy nähdessään pienen koiran vilistävän (näyttää jänikseltä), voi pitin vietti syttyä tilanteessa, missä ei nosteta aggressiivisuutta tai pelkoaggressiivisuutta.
Niin, saalistamistahan se on, häntä heiluen käydään innolla tappamaan ja omistajatkaan ei osaa tulkita, että leikkiikö koira vai haaveileeko se tappamisesta, hyytäviä otuksia, mutta ihminen itse on ne tuollaiseksi luonut.
Saattaa napsattaa tuo saalisvietti päälle milloin tahansa, lapsi kirkaisee houkuttelevasti tai juoksee sopivasti nenän ohi tai kaatuu, toisen koiran kanssa leikkii, kunnes yhtäkkiä kesken leikki jokin seikka napsauttaa saalisvietin päälle ja koira käykin tosissaan tappamaan kaveriaan.
Jos olisivat ihmisiä, niin pidettäisiin tuollaiset visusti lukkojen takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraa ei missään nimessä saa nostaa syliin oli tilanne mikä tahansa!!! Maalaisjärki!!! Valoja päälle!!!
Olen nähnyt tilanteen missä mies KANTOI SYLISSÄÄN koiransa koirapuistoon kun koira oli eka perääntynyt pois portilta eli ei selkeästi olisi halunnut sinne muiden joukkoon tulla lainkaan. Siinä kävi niin että yksi innokas koira, joku ajokoiran näköinen seropi, hyppäsi kohti ja kaaos oli melkoinen portilla sen jälkeen. Rähinä siitä tuli ja pieni koira haukkui niin vimmatusti, rotikka kierteli vähän matkan päässä.Eli ei koiraa saa nostaa syliin!!! Missään nimessä!!!!
Saa nostaa syliin, älä nyt viitsi, on koiranomistajien tehtävä huolehtia, ettei koiransa hyökkäile sylissä olevaa koiraa kohti. Sitäpaitsi, mun koirat taas ei reagoi sylissä olevaan koiraan, koska se ihminen on siinä välissä ja nämä kunnioittaa ihmisiä, eivätkä mene hyppimään vieraita ihmisiä vasten.
No ehkä koirapuistoon mennessä voi säännöt olla erit, mutta tuolla yleisillä paikoilla kulkiessa saan pitää vaikka kanaa sylissäni ja antaa sen räpytellä siipiäänkin houkuttelevasti, silti yksikään koira ei saa tulla hyppimään minua vasten, saati raatelemaan minua. Jos koira ei tottele, sitä ei pidetä irti, missään.
1. Mäyräkoira
2. Chihuahua
3. Jackrusselinterrieri
4. Akita
Kun pitbullin mainittiin olevan kuudes. Häntäpäässä oli ainakin rotikka ja husky.