Timo Soini on nyt Keskustan riveissä ja väreissä
Perussuomalaisten ex-puheenjohtaja, sinisiin aikoinaan loikannut Timo Soini tunnusti pitkästä aikaa poliittista väriä.
Soini oli vetänyt ylleen Petri Roinisen (kesk) keskustanvihreät huomioliivit ja kiersi Vantaalla vaalikenttiä yhdessä Roinisen kanssa.
Pitää paikkansa, siis myönnän. Olen hyvän ystäväni, Petri Roinisen, sitoutumaton tukija ja olen ollut kampanjoimassa Tikkurilassa ja Myyrmäessä, Soini vastasi IS:lle.
Soini oli keskustaliiveissään Roinisen mukana aamupäivästä iltapäivään Tikkurilassa Peltolan markkinoilla, Tikkuraitilla ja Tikkurilan aseman tienoilla sekä Myyrmäen Paalutorilla.
Kommentit (23)
MIten on mahdollista että toi huijari ei saa pataan?
Kuka ihmeen Timo Soini? Nykyään on valtavasti turhia julkisuudessa roikkujia.
Joku vanha, lihava pappa. Kannattaisi antaa jo tilaa nuoremmille. Jotkut on niin vallanhimoisia, että housujen takalistot on täynnä liimaa.
Opportunisti Soini sabotoi Keskustaa, voivoi.
no hyvä et löysi uuden puolueen. populistiakin tarvitaan.
Oho Soini on ostanut tehotuotantomaatilan. 100 hehtaaria peltoa ja metsää. Toki kampanjoi omia etuja ajavaa puoluetta.
Itse en omista edes omakotitalon tonttia, joten Keskustasta ei ole minulle mitään hyötyä.
Tähänkö sopeutumisraha on tarkoitettu?
Hengailihan tuo aiemminkin kepun kojuilla. Kertoi nostavansa kannatuksen nopeasti mutta ei sitten kuitenkaan tehnyt mitään. Kepulaisetkin hermostui että tekoja eikä vain puheita, Timppa.
"Keskustakonkareilta kummastelua Soinin puheille: Sanoista tekoihin Timo
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009163773.html
Timo Soinin reippaat puheet eivät ärsytä keskustakonkareita, vaikkakin he haluaisivat tosin nähdä Soinin tekevän pelkän puhumisen sijaan."
Aika monta ääntä vie tuon näkeminen, mutta yhtään ei tuo. Huono kauppa kepun kannalta.
Vihdoinkin on siellä kaltaistensa joukossa, mutta kauan siinä meni.
Vierailija kirjoitti:
no hyvä et löysi uuden puolueen. populistiakin tarvitaan.
Keskustassa niitä onkin jo ennestään niin, että päät kolisee yhteen.
Tulee tiukka taisto presidenttiydestä sannan kanssa huh. Jännää ja ihanaa samaan aikaan.
Taitaa mies itse kirjoitella tänne palstoille uutisiaan. Saa ilmaista mainostilaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee tiukka taisto presidenttiydestä sannan kanssa huh. Jännää ja ihanaa samaan aikaan.
Jotkut ikäloput vois luopua vaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Oho Soini on ostanut tehotuotantomaatilan. 100 hehtaaria peltoa ja metsää. Toki kampanjoi omia etuja ajavaa puoluetta.
Itse en omista edes omakotitalon tonttia, joten Keskustasta ei ole minulle mitään hyötyä.
Semmosia te kaupunkilaiset ootte. Asutte päällekkäin kennoissa ku mehiläiset.
Rotat, laiva ja uppoaminen.