Miksi naiset kiinnostuu vain Jaakko Parkkalin tyylisistä miehistä?
Eli mitä enemmän olet esillä julkisuudessa sitä enemmän naisia kiinnostaa.
Kommentit (53)
Ei kiinnosta se tai sen tyyppinen. Tosin oon eri ikäluokkaa.
Missä todellisuudessa elät? En tiedä yhtäkään naista, joka olisi kiinnostunut Jaakko Parkkalin kaltaisesta ADHD-sekoilijasta.
N28
Esko Eerikäinen on paljon esillä mediassa, mutta ollut vuosikausia sinkkuna. Siltikin, vaikka joka välissä mainostaa, että on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärränyt jotain väärin. Ei se ole se julkisuudessa esillä oleminen, mikä kiinnostaa, vaan persoona. Yhtälailla julkisuudessa viihtyvät mm. Esko Eerikäinen, Niko Saarinen ja Matias Petäistö, eikä kukaan heistä, Parkkalin lisäksi, kiinnosta minua millään tavalla seksuaalisesti. Näistä kolmella on silti mielestäni hyvä meno ja itseäni kiinnostava persoonat.
Siinäpä aikamoinen nobelistiklubi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset kiinnostuvat Jaakko Parkkalista. Eivät vain uskalla myöntää sitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä todellisuudessa elät? En tiedä yhtäkään naista, joka olisi kiinnostunut Jaakko Parkkalin kaltaisesta ADHD-sekoilijasta.
N28
Juuri nuoret naiset rakastaa tuommoista ADHD lätkäjätkää
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo jäbä oo homo?
Ei sitä tiedetä, koska Parkkali ei ole koskaan yksityiselämäänsä julkisuudessa avannut.
Parkkali on enemmistön mielestä ärsyttävä, luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Juuri nuoret naiset rakastaa tuommoista ADHD lätkäjätkää
Missä todellisuudessa? Kerro ihmeessä. Tunnen paljon naisia ikähaarukalla 18-30 ja heistä kukaan ei ole kiinnostunut kolmekymppisestä äijästä, joka käyttäytyy kuin 15-vuotias teini.
Mäkin luulin tietäväni että hän on hompspomps. Ehkä sotkin Benjamin Peltoseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset kiinnostuvat Jaakko Parkkalista. Eivät vain uskalla myöntää sitä.
Ap
Juu, minäkin kiinnostun, vaikka hän on nuorempi kuin oma poikani.
Jaakko ei mikään lätkäjätkä ole. Wannabe-lätkäjätkä vain. Naisia kiinnostaa oikeat lätkäjätkät ei sellaiset, jotka kuvittelevat olevansa koviakin lätkäjätkiä vain siksi, että osaavat solmia luistimen narut kiinni itsenäisesti.
Höpönpöpö nyt taas noiden yksinäisten poikamiesten harhojen kanssa😀
Ap. Et sitten pöljempää kysymystä keksinyt? Oletko lapsi vai vajaa??
Ap, kirjoitit vahingossa naiset, vaikka tarkoitit itseäsi.
No onhan se sellainen iloinen ja positiivinen hymypoika. Miksi siitä ei tykättäisi?
-täti-ihminen
Olet ymmärränyt jotain väärin. Ei se ole se julkisuudessa esillä oleminen, mikä kiinnostaa, vaan persoona. Yhtälailla julkisuudessa viihtyvät mm. Esko Eerikäinen, Niko Saarinen ja Matias Petäistö, eikä kukaan heistä, Parkkalin lisäksi, kiinnosta minua millään tavalla seksuaalisesti. Näistä kolmella on silti mielestäni hyvä meno ja itseäni kiinnostava persoonat.