Törkein pettämistapaus, minkä tiedät?
Minun exäni petti minua silloin kun " kaikki oli hyvin" perhetutun naisen kanssa, panivat sitä ystävänsä kanssa vuorotellen - yööökss..
Kommentit (125)
137/134 taitaa olla sama tyyppi. Onko pelkoa että oma mies pettää? Miksi sä mulle ilkeilet? =)
Paljon työmätkoja ja iltatöitä. Tosin illat venyi siksi että oli viettänyt lounaansa pitkän kaavan mukaan... Tekstareista jäi lopulta kiinni. Silloinkin mies syytti vaimoa viestien luvatta katsomisesta!
On muuten sellainen nyhverö ja " kiltti perheenisä" , ettei uskois eka näkemältä pettävän, mutta niin se vaan on ettei ulkonäkö kerro yhtään mitään...
se 33:n tapaus mahdollista kun näitä juttuja lukee...
Kaverini avopuoliso hoiteli kaikki hänen lähimmät ystävät ja jäi sitten kiinni kun eräs paljasti miehen.
Kun kaverini ei antanut miehelle tämä otti sitten väkisin ja kaverini tuli raskaaksi... teki abortin.
Antoi anteeksi miehelle, mutta ei kavereille ja tätähän mustasukkainen mies juuri halusi.
Nykyään tämä mies on ex... onneksi.
Ystäväni petti silloista miestään heidän yhteisessä sängyssä miehen parhaan kaverin kanssa, kun mies nukkui seinän takana rairuoho tuppo perseessä. Mä itse nukuin niiden kanssa vielä samassa sängyssä ja kuuntelin ettei mies herää olohuoneessa.. Pääsiäiset on sellasii..
mies petti vaimoaan ensimmäisen kerran samana päivänä kun heidän toisen lapsen laskettuaika oli. Paskamaisia ukkoja!!
Syystä että mies pyysi anteeksi ja oli aidosti pahoilla. Sisko taas sanoi ettei pysty asiasta edes puhumaan (kuulin omalta isältäni) ja sisko oli jopa tarvinnut terapiaa asian takia. Plus että sisko jatkaa tota typerää touhuaan vieläkin.
161, Kysyisinkin että oletko pyyätnyt edes ystävältäsi anteeksi??
ja 166, Minkä niminen pari vaihtoi ristiin? Minäkin tiedän yhen tälläsen tapauksen, juttuu liittyy nimet Sanna, Pekka ja Jouni ainakin..
Tulin yöllä työmatkalta kotiin. Reissun piti kestää seuraavaan päivään, mutta kun mahdollisuus tuli, päätin lähteä aiemmin kotiin. Olin kuitenkin vasta yöllä kotona ja soitinkin sitten kotiin päästyäni miehelle, että perillä ollaan jo. Miehen puhelin vastasi ilmeisesti itsestään puheluuni miehen taskussa/kädessä, jonka hoksasin aika nopeasti. Kuulin, että mies oli kävelemässä ulkona ja taustalta kuului jonkun naisen ääni. Tottakai siinä keskellä yötä heräsi vähän kysymyksiä päässä, mutta tässä vaiheessa vielä ajattelin, että voihan kyse olla ihan mistä vain.
Jäin odottamaan miestä kotiin ja kohta ovi kävikin. Miehen mukana sisään kävelikin minulle aivan tuntematon nainen. Olisi pitänyt saada se hetki filmille! Ne ilmeet...
Ei siinä, tervehdin överikohteliaasti ja kysyin leveästi hymyillen, että voinko tarjota jotain esim kahvia ja pullaa.
Mimmi lähti aika nopeasti siitä kotiin.
Joskus parikymppisenä ystäväni oli muuttamassa tyttöystävänsä kanssa yhteen (ystäväni muuttaisi toiselle paikkakunnalle), rivaripätkä oli vuokrattu ja muuttoauto tilattu eräälle sunnuntailla. Ystäväni tyttöystävä oli ollut baarissa lauantaina viettämässä "tyttöjen iltaa". Kun sunnuntaina ystäväni soitti tälle, että nyt on kuorma valmis ja lähdetään tulemaan, niin tyttöystävä kertoi ettei ole kotona vaan erään miehen luona, jonka bongasi baarista. Muuttoauto jäi paikoilleen.
Exäni veljellä on nainen ja lapsi. Lähtivät exäni kanssa kavereineen baariin ja meno oli sellaista, että exäni oli vähän väliä joutunut muistuttamaan kotona olevista. Kun sitten erään naisen kanssa meno oli mennyt jo kovinkin intiimiksi, exäni oli suuttunut "mitä helvettiä sä oikein touhuat? Ota nyt järki käteen!". Veli tähän "älä nyt raivoa. Kyllä sä tajuat, kun tähän ikään pääset. Tätä kato tä sitten on, tä elämä." Exä lähti baarista pois.. ja ikäeroa 5 vuotta :D olivat tuolloin n 28 ja 33.
Erään ystäväni mies ei tajunnut mitenkään, miksi minulla on miespuolisia ystäviä ja miksi oma ukkoni antaa minulla olla miespuoleisia ystäviä, sillä "mies ja nainen eivät ikinä voi olla pelkkiä ystäviä, siinä tulee aina seksi mukaan!" :D (no, ei ole vielä kertaakaan tullut). Näimme sitten exäni kanssa, miten puolen yön aikaan mies kävelee asunnolleen jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka kantaa vielä ostoskassia. Kerroin tämän ystävälleni ja miehen vastaus "se oli yks vanha kaveri vaan".. jep jep.
Avioliitto oli kuollu jo ennen sitä. 2viikkoo pettämisen jälkeen mies muutti meille asumaan. Tuntu aluks pahalta kun en halua olla mikään perheen rikkoja mutta mies on saanu mut vakuutettua siitä että olisivat eronneet kuitenkin koska eivät olleet edes samassa sängyssä nukkuneet pitkään aikaan eikä yhteistä elämää enää muutenkaan ollut.
En viitsi kertoa nimikirjaimia, kun piirit ovat niin pienet... Kaikki tunnistaisivat niistä alta aikayksikön.
Tunnettiin miehen kanssa jo nuoruudesta asti, mitään vierasta miestä en meille asumaan olis ottanu...
T:170
Vaikka meillä kyllä on molemmilla kerroilla ollut se perhehuone, mutta ei tosiaan siitä syystä ettei iskä pääsisi vieraisiin...
Annu10:
oikeasti mä olen sitä mieltä, etten mä ole kenenkään lapsenvahti. Jos mies haluaa mennä, minkä minä sille voin?! Jokainen aikuinen kantakoon vastuuta itsestään ja omista tekemisistään.
" Emmä voinut sille mitään..." Joo, mäkin sanoin kerran lukioaikaiselle poikakaverille noin, kun niin " kuului" sanoa. Tottakai mä olisin voinut sille jotain, totuus oli, että mä olin niin lapsellinen, etten vaan uskaltanut laittaa säällisesti pojan kanssa poikki. Oli muuten ainut kerta, kun olen ketään pettänyt.
Mutta tästä keskustelusta, että kenestäkään ei voi tietää varmasti. No, tottahan se on, mutta mitä mä olen huomannut on, että miehen kaveripiiri kertoo aika paljon. Jos kaverit on pettäviä pukkeja, niin paljon helpommin tulee sellaisessa seurassa petettyä. Varsinkin nämä kaveripiirit, missä kaikki naivat ristiin, on oikein tyyppiesimerkkejä.
Mutta niin, jos mies on pukki, se on pukki. Jos ei ole moraalista selkärankaa, sitä ei vain ole. Kun vertaan omaa isääni mieheeni, niin mieheeni voin luottaa ihan eri tavalla kuin isäni kaltaiseen mieheen luottaisin. Mun isäni on sellainen lusmu, että jos naisia saisi, niin kyllä myös ottaisi. Ei mitään empatiaa tai moraalia siinä suhteessa. Ihan hyvä isä sinällään, jos ei oteta lukuun sitä, millainen aviomies oli äidilleni. :/
Esim. yksi ystäväni seurustelee tällä hetkellä miehen kanssa, jolla oli raskaana oleva kihlattu ulkomailla kun tapasivat, mies pyöritti näitä kahta ja vielä kolmattakin, välillä jätti kaverini ja opli toisten naisten kanssa. Ja silti kaverini otti takaisin ja on nyt sitä mieltä, että onpas ihana mies.
Ja tiedän, että jos toi mies pettäisi kaveriani, niin kaveri olisi ihan että kuinka näin voi tapahtua.
Kyllä miehen historia kertoo aika paljon siitä mitä on odotettavissa miehen osalta. Toki jotkut muuttuu, mutta useimmat ei.
Iltapaivalla sitten vaan toisen naisen kanssa alttarille. Ukko pyoritti kahta daamia monta vuotta. Jotenkin ihan sairasta, etta pystyy oleilemaan ihan pokerilla molempien naisten sukulaisten ja ystavien parissa ihan noin vaan. Olla yhtaalla hellaa poikaystavaa ja toisaalla huolehtivaa aviomiesta. Oikea joka aidin toivevavy.
Mita noihin tyopaikan koulutusmatkoilla tapahtuviin sekoiluihin tulee, niin olen itse ollut nukkumassa kerrossangyn ylapedissa, kun alasangyssa majoittunut nuori rouva toi keski-ikaisen esimiehemme (perheellisen, tietty) yokylaan. Eivat edes tajunneet, etteivat olleet huoneessa yksin.
kilparatsastaja 33? Nimikirjaimet?