Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein pettämistapaus, minkä tiedät?

Vierailija
04.04.2006 |

Minun exäni petti minua silloin kun " kaikki oli hyvin" perhetutun naisen kanssa, panivat sitä ystävänsä kanssa vuorotellen - yööökss..

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipaikkakunnallamme. Olivat yhdessä viikolla ja kovin onnellisia. Mies kävi omalla kotipaikkakunnallaan lähes joka viikonloppu " töissä" ja " tapaamassa kavereita ja vanhempiaan" . Yhtenä sunnuntaina tuli opiskelukämpille kotipaikkakunnaltaan opiskelemaan ja tapaamaan tyttöystävää ja sormus oli unohtunut sormeen. Olikin kotipaikkakunnalla kihloissa ja pienen lapsen isä!

Vierailija
42/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian sammui hääyönä; sulho pani morsiamen kaveria, ovat edelleen naimisissa eikä morsmaikku tiedä asiasta.

Kaverini mies ja minä kun kaverini oli suihkussa, parin lapset nukkui viereisessä huoneessa, nainen ei tiedä vieläkään.

Minä itse; poikaystävä tuli kotiin eikä päässyt ovesta sisään koska ketju oli päällä. Olin panemassa ja pyysin vaan kohteliaasti ikkunasta avainta takaisin ja että minulla on vähän tekemistä, arvasi siitä.

Mieheni työkaveri, ollut aviossa 15 vuotta, unelmaisukki ja mies mutta käynyt vieraissa koko ajan, nainen ei tiedä mitään.

Kyllähän näitä on, luulen että pari prosenttia miehistä on uskollisia, naiset on vaan näköjään helvetin tyhmiä tai naiiveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi tyttöystävälleen, että hänen avioliittonsa on käytännössä aivan ohi. Kotonaan kävi harvakseltaan ja " vain poikaansa tapaamassa" . Tälle tyttöystävälle selvisi tutun tuttujen kautta, että miehen avioliitto ei suinkaan ollut ohi, vaan perheeseen oli suhteen aikana syntynyt 3 lasta lisää!!

Vierailija
44/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

petollisia naiset voivatkaan olla!

Vierailija
45/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. seurapiirihäissä. Juomaa riitti ja istuin mieheni kanssa eräässä vilkkaimmassa pöydässä. Loppuillasta eräs tunnettu mies väsähti ja lähti nukkumaan. Minun miehenikin väsähti ja lähti nukkumaan huoneeseemme. Minä jäin tanssimaan ja valvomaan. Jossain vaiheessa menin rantaan happea haukkaamaan, jolloin tämän väsähtäneen kaverin vaimon yllätin naintipuuhista toisen julkkiksen, tämän parhaan kaverin kanssa ( ei mikään pulmunen tämäkään, julkisuudessakin ryvettynyt). En viitsinyt käräyttää, koska oman mieheni puheiden mukaan tämä sammunut julkkis pettää itsekin, minkä kerkeää enkä halunnut julkista skandaalia, vaikka epäilemättä eräs lehti olisi maksanut minulle hyvät rahat.

Olimme tälle pettämisen toiselle osapuolelle vielä seuraavana päivänä kuskeina, niin että kyllä oli kärsimystä kuunnella sitä katuvaista tilitystä, " kuinka petin parhaan kaverini muijan kanssa ja ettehän kerro..." Samalla hän soitteli toiselle kaverilleen. Perille päästyämme kuskasimme tyypin suoraan kaverinsa (naimisissa olevan) luo, joka olikin jo matkan aikana hommannut pari huoraa ja eikun iltaa jatkamaan. Pyysivätkin sitten miestäni heittämään heidät lähimpään baariin. Mieheni kertoman mukaan lumput olivat matkan aikana tarjonneet kyytipalkkiota " luonnossa" , jolloin mieheni tokaisi, että ei kiitos, hän kuskaa teidät baarin pihalle ja painuu hakemaan lapset, ei kiinnosta. Tuli kotiin hyvin helpottuneena ja halasi mua pitkään: " Olihan karmeaa menoa" .

Pari aamua myöhemmin julkkis sitten tuli juhlatamineissaan korjaamaan autonsa pihastamme ja hymyili hyvin vaisusti pojallemme, joka kysyi: " Onko tuo se xxx xxx? Miksi se on ihan likainen ja haisee pahalle?"

Oksettaa kun ajattelenkin.

Vierailija
46/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istuin yksin kämpässä valvoen sängyn reunalla, kun pelkäsin rintasyöpää. Aamupuolella mies tuli talkoista ja kertoi koko jutun. Varmaan kuului naapuriin asti, kun mies sai turpiinsa. Myöhemmin mietin noin sata kertaa, kertoako naapurin vakkaripoikaystävälle. En kertonut. Muuttivat yhteen muutaman viikon kuluttua ja muijakin siis poistui tästä taloyhtiöstä h*raamasta.

Rintasyöpäepäily paljastui myöhemmin vauvaksi, joka oli jo silloin tietämättäni masussa.

Terkkuja vaan tutuille.

Vierailija
47/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyksenä perunkirjoituksista sisko/velipuolia, joiden olomassaolosta ei ole tiedetty...

t. lakimies

Vierailija
48/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ihan järkyttävä kriisi ja sitä yritämme mieheni kanssa setviä ja samaan aikaan mietin kuinka saan vierasta kun menen illalla duuniin

sikamaista mutta ah niin kiihottavaa..

Vierailija
49/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin minkä itse tiedän on ystäväni ex: seurustelivat vuoden verran ennen yhteisen asunnon ostoa ja yhteisestä päätöksestä hankittiin lapsi, joka pian syntyikin. Lapsen ollessa vuoden ikäinen selvisi että miehellä oli ollut KOKO suhteen ajan toinen nainen ja tämän lisäksi satunnaisia muitakin! Tämä toinen nainen vielä tiesi ystävästäni.

Aivan sairas tyyppi, kun pystyi elämään tuollaista kaksoiselämää!

Vierailija
50/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 101% varma, että tunnistin henkilöt " toisen naisen" avautumisesta. Mies on tunnettu pukki.

Vierailija
51/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suunnitteli mun kanssa vauvaa ja samanaikaisesti suunnitteli yhteenmuuttamista pomonsa kanssa eli lievästi sanottuna pientä kaksoiselämää eli. Pomolla itselläänkin lapsia ja perhe. Onnea vaan heidän perheelleen, ei käy kateeksi suhde, jossa molemmat tietävät, että heistä molemmista on pettureiksi ja perheen rikkojiksi, siinä ei paljon vaakakupissa painaneet avioliittolupaukset, yhteiset asuntovelat eikä liioin pienet lapset. Harmi vaan mun lapsen kannalta ja samoin näiden naisen lapsien, jotka jäivät isän luo asumaan. Minulle tämä oli henkilökohtaisesti kyllä ihan parasta mitä saattoi käydä, vaikken sitä aluksi tietysti ymmärtänytkään. Niin ja terveisiä tietysti tutuille.

Vierailija
52/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin myös 100% varma siitä, että mieheni ei petä, koska hän oli aivan upea isä ja aviomies ja vietti perheen kanssa ihan kaiken vapaa-ajan. Vaan ehtipä hyvin pomon kanssa viettää ruokatunteja, tosin syöminen oli sitten vähän sivuseikka.

Vierailija
53/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies petti vaimoaan kun vaimo odotti lasta - ja 2 lapsen synnyttyä sama meno vaan jatkuu. Vaimo ei tiedä mitään ja on perheen " pää" (tienaa eniten ja määrää kaikesta). Surullista että toinen odottaa lastasi ja juokset vaan tuolla kaljuuntuva tukka putkella...

Vierailija
54/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän tapauksen - naapurin äijä toi prätkällä jonkun nuoren lyylin kotiin heti, kun vaimo ja tytär olivat lähteneet landelle.

Vierailija
55/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että paras alkaa kelvata fellaatio, mikäli haluaa ukkonsa pysyvän uskollisena!

Vierailija
56/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen käy " kursseilla" muualla suomessa ja siellä sitten viettää öitä ties minkä muijien kanssa... olen itse nähnyt sitä meininkiä ja säälin sen miehen vaimoa ja lasta. Eikä kukaan uskoisi siitä miehestä ikinä, ei varmana! se on niin kiltin oloinen, kunnollinen hyvätuloinen ammatti, kaikki vaikuttaa niin normaalilta...

Vierailija
57/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena ollaan niin kilttiä perheenisää, kerrotaan perheen menoista ja lasten harrastuksista. YÖK.

Vierailija
58/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ei uskonut/tiennyt/välittänyt kunnes tuli raskaaksi. Tuli keskenmeno, syy klamydia. Neuvolassa kertoivat asian ja mieskin testattiin. Lopulta tunnusti että oli kerran pettänyt. Niin varmaan.

Ovat vielä yhdessä mutta mua oksettaa kun näänkin sen äijän. Ruma limanuljaska ja satutti mun kaveria! Ällö.

Vierailija
59/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoaan,oli se että " Mitä pahaa tässä nyt on? Fiksu mies tienaa hyvin, pitää vaimon ja lapset tyytyväisinä ja hakee vastapalkkioksi itselleen sellaista " extraa" , mitä ei kotoa saa" .

Että näinkö v***n simppeliä se miehille on?

Vierailija
60/125 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä nyt näkee mitä illan aikana tapahtuu ja aamulla tullaan aamupalalle saaneen näköisenä.. Osa on kertonutkin, toisia kaduttaa ja toisia ei.