Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein pettämistapaus, minkä tiedät?

Vierailija
04.04.2006 |

Minun exäni petti minua silloin kun " kaikki oli hyvin" perhetutun naisen kanssa, panivat sitä ystävänsä kanssa vuorotellen - yööökss..

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaimoaan,oli se että " Mitä pahaa tässä nyt on? Fiksu mies tienaa hyvin, pitää vaimon ja lapset tyytyväisinä ja hakee vastapalkkioksi itselleen sellaista " extraa" , mitä ei kotoa saa" .

Että näinkö v***n simppeliä se miehille on?

Vierailija
82/125 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi ystävä (nainen) oli vuosia sellainen, että aina löysi varatut miehet.. olivat aina ulkomaalaisia, ja aluksi esittivät sinkkuja.. aina paljastui jossakin vaiheessa, että onkin perhe jossakin... No, jutut loppuivat sitten piakkoin sen jälkeen, paitsi yhden osalta, joka kesti vuosia. Mua ällötti kaverini puuhat.

tse en ole pettänyt, ja toivon, ettei mieskään. Varma en voi olla.

Yhden miehen tiedän, joka asui lapsuusaikaan samoilla seuduilla kuin minä. On tosi iso pomo nykyään, ja tienaa kymmeniä tuhansia kuussa (euroja), oikeasti. Pettää vaimoaan ihan jatkuvasti ja paljon. Tämän on kertonut miehen läheinen miespuolinen ystävä, jota meno häiritsee, muttei tohdi puuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä useita lapsia " vaimokkeen" kanssa, rakastajattaren kanssa yksi. Saivat molemmat erityisesti kicksejä siitä, kun harrastivat seksiä vaimon autossa. Vaimo tietämättömänä ja tyytyväisenä ajeli autollaan, jossa mies ja rakastajatar olivat paneskelleet kaikissa mahdollisissa asennoissa ja paikoissa, vuosien ajan. Autoa lainattiin ja käytettiin milloin mistäkin syystä, todellisuudessa vaimon nöyryyttämiseksi ja hauskan pitämiseksi selän takana.

Vierailija
84/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli mennyt baarista jatkolle jonkun miehen luo ja silitellyt kämpillä koiraa, joka oli tuttavallisesti tullut tervehtimään. Kaverini oli sanonut miehelle, että hän tuntee juuri samanlaisen koiran koirankoulutuksesta. Mies oli mennyt vähän hankalan näköiseksi ja kysynyt, että kenen koira se on. Tämä mies olikin avoliitossa ja avovaimo oli reissussa ja kaverini tuttu sieltä koirankoulutuksesta. Jäi mies ilman yöseuraa.

Vierailija
85/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on loistavia. Ja kertoo siitä, mitä paskoja jotkut oikeasti ovat. Ja kuinka sitä ei kotona IKINÄ uskottaisi, jos joku kertoisi.

Vierailija
86/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halus kihloihin (ja puhu häistäki alustavasti) ja vuos pettämisen jälkeen tunnusti jonku riidan päätteeks.

Paras oli sit selittely kun päättivät vielä yrittää et ku kaveri oli niin huono ja sil oli niin pieni ettei tuntunu missään... Oli kuitenki pitäny käydä varmistamassa asia :D

No pari sit eros muutaman epätoivosen suhteen pelastamisyrityksen jälkeen.

Vierailija
87/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun oli viettämässä heidän yhteisen lapsensa varpajaisia. Vaimo sektion jäljiltä vielä sairaalassa.

Vierailija
88/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi halunnut jättää vaimonsa, mutta kauhean painostuksen (myös suku mukana) jälkeen päätti yrittää vielä.

Episodi jatkui 11 vuotta myöhemmin: Vaimo odotti kakkosta ja mies tapasi saman naisen, jonka kanssa oli pettänyt silloin vuosia sitten. Läksi hänen peräänsä ja vaimo jäi kuin nalli kalliolle. Tämä toinen nainen jätti myös lapsensa ja miehensä, jonka oli saanut tällä välin.

Ei kuulemma ollut muita sivusuhteita, mutta jostain syystä molempien raskauksien aikana saapui tämä samainen nainen kuvioihin.

Ovat edelleen yhdessä ja heillä kaksi yhteistäkin lasta.

Vierailija
89/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sun tutulla on varmaan seksiaddiktio. Sata vuodessa ei oo kyllä ihan turvallista hommaa.

Vierailija
90/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä voi uskoa, että kaikki ihmiset ois näin sikoja:(. En mä itse ainakaan ikinä voisi tuolla tavoin pettää omaa miestäni. Siis sillai että ilman huonoa omaatuntoa eläisin jotain kaksoiselämää. Tuskinpa kaikki miehetkään voisivat, en voi uskoa!

Vierailija
91/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat tapaukset on, kun avopuoliso luuli suhteen olevan ns. onnellisimmillaan, niin ukko nussi sinne tänne niin paljon kuin kerkesi. " Työmatkalla" kavereiden kanssa osti myös maksullista seksiä. Tämän kaiken ukko sitten läjäytti kerran " synnin tunnossaan" eräällä sunnuntai lounaalla puolisolleen ikään kuin tunnustuksena! Toivoi vielä kaiken " kääntyvän parempaan" ja saavansa anteeksi. Hyh h..vetti!

Vierailija
92/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oisin voinu vaikka lapseni hengen lyödä pantiksi että MUN mies ei kyllä ikinä pettäis, mutta niin vaan teki ja todella törkeällä tavalla. Että kyllä tässä vaan kyynistyy ja menee usko myös muista kuin näitä juttuja lukee. Miehet (mutta kyllä mukana aina on myös nainenkin) on sikoja!!

Vierailija
93/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämään. Luottamus on molemmille tärkeää ja pettäminen olisi se pahin ja viimeinen juttu minkä voi tehdä.

Vierailija
94/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista 6 vuotta naimisissa. Olivat noin vuoden päivät yrittäneet vauvaa ja suhde tuntui muutenkin normaalilta ja tasapainoiselta. Mies joutui välillä lähtemään " työmatkoille" , välillä aika pitkillekkin.

Siskoni tuli raskaaksi n. 5kk sitten, mies oli tällöin taas kerran työmatkallaan. Sisko lähti omalla autollaan ajamaan miehen " työkämpälle" jossa tosin ei ollut koskaan käynyt. Mies oli ollut ilahtuneen näköinen kun siskoni toilotti heti miehen avattua oven että MÄ OON RASKAANA!!!!

Mutta mies oli sanonut että mennään jonnekkin kahville. Siskoni oli siinä välissä jo kerinnyt tunkemaan sisälle. Asunto oli täynnä lasten leluja yms.

MIEHELLÄ OLI TOINEN NAINEN IHAN ERI KAUPUNGISSA JA TÄMÄN KANSSA N.5 VUOTIAS TYTTÖ. TÄLLE NAISELLE OLI SANONUT MENEVÄNSÄ AINA TYÖMATKALLE KUN MENI VAIMONSA LUOKSE.

Tämä on törkeyden huippu minkä tiedän, kyllä tuli ero samantien. Mies on ruikuttanut koko tämän 5kk että haluaa pelkästään siskoni ja lupaa erota naisestaan. että osaa olla tyhmä mies, heillähän on yhteinen lapsikin, jonka on salannut siskoltani

Siskoni sitten tapasi tämän toisen naisen ja tämäkään ei ollut tiennyt siskostani mitään, olivat tavanneet vähän ennen kuin äijä meni naimisiin siskoni kanssa

Miten osaa noin monta vuotta elää kaksoiselämää ilman että kukaan huomaa tai epäilee

Vierailija
95/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yksi hyvä ystävätär. Olivat paljon kimpassa. No, tämä ystävätär alkoi odottaa kolmatta lastaan ja kun oli juuri synnyttäneenä sairaalassa, tämä kaverini petti sen aviomiehen kans niiden aviovuoteessa.

Näytteli mulle sit pahasti syötyä kaulaansa, ja kertoi et kun oli käynyt seuraavana päivänä katsomassa vastasyntynyttä ja ystävätärtä sairaalassa, niin se ystävätär oli ihmetellyt kun kaula oli syöty.

No, tämä kaverini vain naureskeli, et oli kapakasta pokannut " yhden" miehen ja oli viettänyt railakkaan illan ja yön. Jätti siis mainitsematta et vietti sen yön tämän ystävättären miehen kans :(

SIKA KAVERI!

Vierailija
96/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteesta pitää siinä tapauksessa lähteä ja HETI!!

tai sit on turha ruikuttaa, koska se kerta ei jää viimeiseksi!!

mun mies ei ikinä ikinä koskaan eikä milloinkaan pettäisi ja vähiten silloin kun minä sairaalassa synnyttäneenä meille 2 täydellsitä poikaa!

äklää tyytykö pettävään mieheen, maailmass on vielä näitä luotettaviakin 100 pros!

Vierailija
97/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti mies on pettänyt

ei ikinä, niin ei kannata koskaan sanoa tai ajatella

Vierailija
98/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi kiinni pettämisestä kun heidän yhteinen lapsensa oli puolivuotias. Suhde oli alkanut pettämisestä, ystäväni tuli eka kerralla sängyssä ollessa raskaaksi ja sai tietää samalla että tä tuleva lapsen isä onkin naimisissa!

No he sitten päättivät pitää vauvan, mies otti eron ja muuttivat yhteen odottamaan esikoisen syntymää.

Ystäväni ratsasi miehen kännykän reilu vuosi sitten kun huomasi että viestiä pukkaa koko ajan, yölläkin. Siellähän oli sit puhelimen muisti täynnä hempeitä viestejä joltain naiselta, tyyliin " ihana pupuseni, rakastan sinua ikuisesti" ja miehen vastaukset näihin viesteihin.

noh, mies sitten selittämään että hän on rakastunut tähän naiseen mutta korosti että SEKSIÄ he eivät ole harrastaneet- KUKA USKOO?

No, mun ystävä uskoi ja kun mies lupasi katkoa välit tähän rakastettuunsa niin otti ukon takaisin.

Nyt he ovat naimisissa ja on tulossa toinen lapsi perheeseen.

Minä haluaisin olla onnellinen ystäväni puolesta mutta en vaan pysty oleman ajattelematta sitä että kyllä tollanen mies pettää varmasti uudestaankin!!!! Vai mitä mieltä?

Vierailija
99/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on nähnyt kaikki miehensä sukulaiset, kuten myös minä. Olivat häissä, ja muissakin juhlissa

eli tuskin miehen toinen nainen on mitään sukulaisia koskaan nähnytkään koska kyllähän ne nyt sanoisivat jotain toisesta naisesta

Vierailija
100/125 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla ei ole tietoakaan. ja nämä pettämiset tapahtui työaikana, suhde jatkui 2 vuoden ajan.