Törkein pettämistapaus, minkä tiedät?
Minun exäni petti minua silloin kun " kaikki oli hyvin" perhetutun naisen kanssa, panivat sitä ystävänsä kanssa vuorotellen - yööökss..
Kommentit (125)
Tosin kahden lapsen äiti. Hyvin fiksu muutoin, ei ikinä arvaisi. Ainakin kolme rakastajaa samaan aikaan.
Mun oma " rakas sisko" sitten katsoi asiakseen hoidella mun miehen sillä aikaa. Eipä olla siskon kanssa enää väleissä. (terveisiä tutuille)
Tästä on aikaa jo 6 vuotta.. taitaa vaan olla vieläkin ruoho vihreämpää aidan oisella puolella. T:101
Mies piti toisen numeroa ja viestejä puhelimen muistissa ja toisen tietoja sim-kortin muistissa. Vaihtoi sitten aina sen toisen muistin päälle, niin saattoi antaa tyttöystävän tarkistaa puhelimensa..
Onneksi en tätä ihmistä tunne henkilökohtaiseksi.
Periaatteessahan toi oli hyväksikäyttöä, mutta kyllä tyttökin oli ihan juonessa mukana. Tapahtumien aikaan tyttö oli 17-19-vuotias. Mies oli asunut naisen ja tyttären luona siitä lähtien kun tyttö oli pieni.. ja tyttö kutsuikin alkuun miestä " isiksi" .
Kun jäivät kiinni, muuttivat toiselle paikkakunnalle yhdessä. Nainen teki jonkin ajan kuluttua itsarin.
Tosi ällö ja surullinen tapaus.
Muistaakseni tutkimuksen prosenttiluvut olivat käsittämättömän korkeita.
:oO
Turha alkaa taas tuosta asiasta, eiväthän kaikki naisetkaan petä..
Toinen koti ja alkuperäinen tyttöystävä kotipaikkakunnalla viikonloppuja varten.
ettei iskä pääse vieraisiin sillä aikaa..
oikeasti mä olen sitä mieltä, etten mä ole kenenkään lapsenvahti. Jos mies haluaa mennä, minkä minä sille voin?! Jokainen aikuinen kantakoon vastuuta itsestään ja omista tekemisistään.
ja sitten kaikki olikin mun syytä!! Mies sai anteeksi mutta minä siis kaverini heitti mut pois elämästään!!!!
aina päivää paria aikaisemmin ja tuli myöhemmin kuin oikeasti piti. Nämä ylimääräiset "vapaapäivät" vietti toisen naisen luona.
tyttökaverin kanssa miesten polttareihin. Tanssin sulhasen kanssa koko illan ja niinhän siinä kävi, että loppuillasta pantiin. Sulhanen tykkäsi kireästä p****stani. Kertoi vaimonsa synnyttäneen puoli vuotta sitten. Häitä viettivät pari viikkoa tapahtuneesta. Hyi mikä mies.
Yhden miehen tiedän, joka asui lapsuusaikaan samoilla seuduilla kuin minä. On tosi iso pomo nykyään, ja tienaa kymmeniä tuhansia kuussa (euroja), oikeasti. Pettää vaimoaan ihan jatkuvasti ja paljon. Tämän on kertonut miehen läheinen miespuolinen ystävä, jota meno häiritsee, muttei tohdi puuttua.
Ja vaimo on opettaja??
Avioliitto oli kuollu jo ennen sitä. 2viikkoo pettämisen jälkeen mies muutti meille asumaan. Tuntu aluks pahalta kun en halua olla mikään perheen rikkoja mutta mies on saanu mut vakuutettua siitä että olisivat eronneet kuitenkin koska eivät olleet edes samassa sängyssä nukkuneet pitkään aikaan eikä yhteistä elämää enää muutenkaan ollut.
Voi hyvää päivää sentään miten tyhmiä jotkut naiset on!
kun olin sairaalassa leikkauksessa. Serkkulikka oli avittamassa lastenhoidossa, hoiti sitten samalla miehenikin.. Meillä oli 2 pientä lasta ja oltiin menty 2 viikkoa aikasemmin naimisiin..
tuollainen kertoo vain jotain miehen ja rakastajattaren lapsellisuudesta ja kieroilusta sekä keskenkasvuisuudesta.. Reilumpaa ja fiksumpaa on aina sanoa suoraan, mutta joiltakinhan se ei sitten onnistu millään
Vierailija:
miehellä useita lapsia " vaimokkeen" kanssa, rakastajattaren kanssa yksi. Saivat molemmat erityisesti kicksejä siitä, kun harrastivat seksiä vaimon autossa. Vaimo tietämättömänä ja tyytyväisenä ajeli autollaan, jossa mies ja rakastajatar olivat paneskelleet kaikissa mahdollisissa asennoissa ja paikoissa, vuosien ajan. Autoa lainattiin ja käytettiin milloin mistäkin syystä, todellisuudessa vaimon nöyryyttämiseksi ja hauskan pitämiseksi selän takana.
Kulki työnsä vuoksi paljon ympäri suomen. Vaimo on ja 4 lasta. Vaimo ei epäillyt miehen pitkiä poissa olija ennenkuin löysi hotelli kuitin (tai jotain sinnepäin) joka paljasti, että mies oli ollutkin ihan jossain muuallapäin suomea kun piti. Alkoi ottaa asioista selvää, tutki tilitietoja pikälle taaksepäin yms. Ja löysi miehensä toisen perheen johon kuului avovaimo ja murrosikäinen tyttö + koirakin oli hankittu!!! Tälle toiselle naiselle mies oli kertonut että hänellä on 4 lasta mutta valehdellut vaimonsa kuolleen syöpään!!
Sairainta koko hommassa on, että nykyisin mies asuu tämän 2. perheensä kanssa hänen vaimonsa ja hänen entisessä kodissa, eli vaimo lemppas niin " 2vaimo" muutti tilalle!!!
on oma kännykkä käytössä näille " hoidoille" . Mies ei tiedä mitään asiasta. Pariskunnalla on lapsi. Muija sanoo vaikka mitä tekosyitä. Kerran esim sanoi lähtevänsä pitkälle lenkille koiran kanssa, mutta menikin eräälle parkkipaikalle hoitelemaan tuttua rekkakuskia. Tekee kyllä niin ilkeitä temppuja mihellee, että oikein pahaa tekee. Ja niin hyvännäköinen, tyylikäskin nainen. Ei ikinä uskoisi, millainen hu*ra on käytökseltään. Miehiä saattaa olla satakin vuoden aikana. Rahaa ei kyllä käsittääkseni palveluksistaan ota vastaan.