Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein pettämistapaus, minkä tiedät?

Vierailija
04.04.2006 |

Minun exäni petti minua silloin kun " kaikki oli hyvin" perhetutun naisen kanssa, panivat sitä ystävänsä kanssa vuorotellen - yööökss..

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kaikki neljä oltiin hyviä ystäviä kunnes aloin epäillä ja sain kakistettua asian mieheltäni. Olemme ed. yhdessä mutta ex ystäviin ei olla yhteyksissä. Olin silloin raskaana kun sain tietää niiden touhuista. He olivat muhineet aina tilaisuuden tullen jo vuosia, joitain taukoja oli kuulemma ollut, että he olivat yrittäneet lopettaa..

Vierailija
22/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis se " toisen parin" petetty mies!

Ja sillä toisella parilla oli joko aivan pieni lapsi tai juuri tulossa!

Eivät ole enää (siis se minun sukulainen) vaimonsa kanssa yhdessä, ja hyvä niin kun löysi myöhemmin itselleen sopivamman tosi mukavan puolison!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä koskaan tietää!! Hitto itsekkin olin hetki sitten saamassa toista lastamme ja lepäsin sairaalassa kauan. Mies vietti varpajaiset ja kivaa kuulemma oli..

Pahimpia on kyllä noi kun mies on tuonut jonkun hoidon kotiin ja vaimo yllättänyt. Voi apua! Ihan pahaa tekee!

Vierailija
24/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpajaisissa pettäneen miehen lapsi oli esikoinen. t.17.

Vierailija
25/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä sammutti puhelimensa ettei vaan häiritä...olivat miehen kotona. Kuvottava ukko ja kyllä rupesi tuon kaverini moraali myös ihmetyttämään. Heillä oli seksisuhde jatkunut jo pidempään.

Kuka tuo jääkiekkoilija muuten on? Sukunimi?

Vierailija
26/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kesällä joidenkin festareiden jälkeen minä, mun poikaystävä ja mun paras kaveri mentiin telttaan nukkuu. Mulle ja mun poikaystävälle tuli jostain riitaa ja mä läksin käymään pihalla. Kun tulin takas telttaan, oli paras kaverini aukonut poikaystäväni housut ja imutteli sen kyrpää. Läksin vetämään, otin taksin ja menin kotiin.

Vierailija
27/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittikin sit Helsinki-Vantaalta ja sanoi menevänsä viikoksi Kanarialle.

Oli siellä toisen naisen kanssa.

Vierailija
28/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kuvottava ukko.

Vierailija
29/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen valitettavasti ollut todistamassa - en osallisena - yhdessä vastaavassa tapauksessa.

Urheilija - tässä tapauksessa kilparatsastaja - petti synnyttämässä olevaa vaimoaan heidän yhteisessä kodissa samaan aikaan järjestetyissä bileissä.

Vierailija
30/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritti kahta ja petti yhtä.

Vierailija
31/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille on nimittäin käyny ihan samalla tavalla... Että liekköhän samasta jutusta kyse???

Vierailija
32/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän 15 miestä, jotka ovat niin tehneet.

Vierailija
33/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Petti aviomiestään meidän saunassa minun sukulaiseni kanssa sillä aikaa, kun eukon mies oli paistamassa kaikille herkkuruokaa grillissä.

Vierailija
34/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä tosin ei ollut harkittua kyseisen miehen (joka petti) taholta, vaan tämän miehen kaveri oli ajatellut rankaista pikkuvaimoa, kun ei pitänyt tästä. Harvinaisen julmaa.

käskenyt tämän nussittavan " vinkumaan kuin sika, saatanan huora"

Vierailija
35/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulho paneskeli jotain häävierasta.

Vierailija
36/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan samat tutut kyseessä.... ;)

tämä minun tietämäni tapaus sattui muistaakseni v2001

Vierailija
37/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuksimme kaveriporukalla nuotiolla, kun huomasin vaivihkaa, että ystäväni tyttöystävä meni telttaansa toisen miehen kanssa. Hiippailin lähemmäksi, ja teltasta kuuluneet äänet eivät jättäneet mitään arvailujen varaan... Onneksi ystävänikin tajusi asian, kun näki minut " hiippailemassa" , eli ei tarvinnut erikseen osoitella teltalle, että käys vähän tuolla..

Vierailija
38/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silloin niin varma olo, ettei vaimo yllätä vai mikä juttu toi on? Vai vinksahtaako jotain päässä? Vai onko ne vain totaalisia sikoja?

Vierailija
39/125 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saivat lapsenkin, ja kun lapsi oli ekaluokkalainen, selvisi, että miehellä on toinen perhe kotimaassaan, myös SAMANIKÄINEN lapsi!!!! No, ero tuli, eikä miehestä kuulunut koskaan enää mitään. Vaikka oli ollut superisä pojalleen. Täysin käsittämätön juttu.

Vierailija
40/125 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oikein urakalla synnytyksen aikana ja sairaalassaoloaikana.