Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko teille paha mieli tällaisesta? Kaikki hääkutsuihin kyllästyneet kommentoimaan!

Vierailija
01.04.2006 |

Kaverini kertoi minulle joskus viime kesänä, että menevät ensi kesänä naimisiin ja sanoi päivänkin ja että meidän on kutsuttu myös häihin. En pannut sitä päivää mihinkään ylös ja nyt varattiin lomamatka just sillain ettei päästä häihin. Ei viitsi enää perua sitä matkaakaan. Kaveri otti sen niin että vähät välitin heidän häistään ja hääkutsusta kun en painanut sitä päivää mieleeni ja sen takia vahingossa varasin matkan just siihen päälle.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet voinut yhtään enempää häntä huomioida. Surullisinta, että morsian taisi pitää sinua paljon tärkeämpänä ystävänä kuin sinä häntä. Kyllä valinnoista ja käytöksestä voi paljon päätellä. Olisihan hänkin voinut tiedottaa sinulle häistään 6 vkoa ennen kutsulla ja ajatella että tulee jos tulee, ei kiinnosta, mutta pakko kai se on kutsua.

Vierailija
142/148 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vuosien varrella on säilynyt. Olen jaksanut kuunnella 20 vuotta hänen itkujaan huonosta avioliitosta. Kukaan muu ei ole jaksanut häntä tukea.

Jos ystävyyden tärkein tehtävä on muistaa jotkut häät niin eipä teille kovin tärkeitä ystäviä ole. Olen mieluummin läsnä ystävieni muissa jutuissa kuin tekopyhissä juhlissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Onko nyt jäänyt sellainen asia huomaamatta, että matkan todellakin voi siirtää, eihän sitä perua tartte??

Vierailija
144/148 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Way to go!

Vierailija
145/148 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä juhlaa saa järjestettyä, jos tuollaisista luonnollisista suurista tapahtumistakin halutaan tehdä mahd pelkistettyjä. Minusta on harmi että nykyisin vedetään yhtäläisyysmerkit juhlan järjestämisestä innostumisen ja huolehtimisen ja häähössötyksen välille. Tosin mon morsian ja sulhanen on itse sen aiheuttanut.

Mulla ainakin on melko lailla taviselämä, käydään töissä, maksetaan asuntolainaa, ostetaan tarjouksista, mietitään rahan käyttöä. Juuri sen vastapainoksi olemme kyllä nauttineet täysillä häiden ja ristiäisten järkkäämisestä, ja parit synttäritkin ovat mahtuneet mukaan, sillä meillä ei kutsuvierakokkareita liiaksi haitaksi ole.

Vierailija
146/148 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadakseen edes joskus olla keskipisteitä. Ymmärrän kyllä sen, mutta ymmärtäkää tekin, että muita ei välttämättä kiinnosta.

Vierailija
147/148 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oikeastaan järjestetty niitä voidaksemme kutsua vieraita ja ollaksemme vastavuoroisia, koska me olemme itse saaneet nauttia niin monista hienoista juhlista.

En ole itse siis kokenut varmaan koskaan että minut olisi vieraaksi pyydetty vain siksi että tarvitaan hoviväkeä näytelmän ympärille. Se on kyllä tosi loukkaavaa, enkä todella menisi jos sen etukäteen tietäisin.

Vierailija
148/148 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne minäminä-ihmiset haluavat omiin juhliinsa paljon vieraita ja paljon lahjoja, mutta kun omat esim häät on vietetty, häät alkavatkin tuntua tosi tyhmiltä ja kuluneilta pakko mennä -juhlilta. Sen sijaan on ihan eri asia viettää ristiäisiä, etenkin jos ne on oman elämänvaiheen mukaisesti oman lapsen. Silloin taas kaikkien on tultava ristiäisiin ja se joka kehtaa lähteä samaan aikaan vaikka ulkomaanmatkalle on moukka.

Sitten ne ihmiset, jotka aidosti välittävät muista ihmisistä, osaavat kunnioittaa jokaisen juhlapäivää. Niin pienen 5-vuotispäivän sankarin juhlaa kuin häitä ja hautajaisiakin. Jälkimmäisethän vasta onkin turhat osallistua, kun ei päätähtikään ole sitä noteeraamassa, että me nyt tultiin. Osallistuminen vainajan elämän kunnioittamiseksi ja omaisten surussa tukemiseksi on niin so last season.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi