Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi seksitön suhde on sinulle ongelma?

Vierailija
16.04.2017 |

Ethän saisi seksiä vanhana poikana kuitenkaan joten miksi suhde aseksuaalisen naisen kanssa ei ole vaihtoehto?

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse aseksuaali? Siinä tapauksessa et voi sisäistää ja ymmärtää seksuaalisuutta. Seksi on ihmisille samanlainen tarve kuin syöminen ja juominen, luonnollinen osa lisääntymistä ja kumppanin kanssa ei ainoastaan fyysisen mutta myös henkisen yhteyden luomista.

No mutta miksi ei voi vain halia ja pussailla ja mennä sitten nukkumaan koska jos vaihtoehtona on ei naista ollenkaan niin eikö parisuhde ole kuitenkin parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys?

No jos kumppani hyväksyy suhteen ulkopuoliset suhteet ja seksikumppanit. Seksi on yksi ihmisen perustarpeista, ei sitä voi tukahduttaa.

Seksi ei ole perustarve. Moni joutuu olemaan ilman ja sen puutteeseen ei kuole. Ruoka ja lepo ovat perustarpeita. Jos seksi olisi perustarve, olisi sen estäminen rangaistavaa.

Hali ja pussailu on kyllä tärkeitä, mutta seksi on vähintään yhtä tärkeää. Voin odottaa, jos vaimon ei väliaikaisesti tee mieli (esim. raskaus, synnytyksen jälkeen tai sairastuminen), mutta pidemmän päälle seksittömyys syö miestä. En aio pettää vaimoani enkä ole eroamassa, mutta jos nyt jostain syystä eroaisin, tiedän että en jäisi "peräkammarin pojaksi". M29 ja latino

Et tietenkään, olisit vain sinkku. Vanha poika/peräkammarin poika on usein mieshenkilö joka syystä tai toisesta jää ilman naista mahdollisesta etsimisestään huolimatta. Asuu ehkä kotona, on ujo hissukka, saamaton tms. Ei siis ole synonyymi sinkulle. Samoin kuin vanha piika voi etsiä tai olla etsimättä miestä ja jäädä ilman miestä vaikka etsisikin.. Sinkku on vähintään kerran käytetty, vanhat piiat ja pojat on käyttämättömiä kappaleita.

Ok, kiitos korjauksesta! En siis jäisi yksinäiseksi sinkuksi, joka ei saisi seksiä. Onko sellaiselle tyypille oikeaa suomenkielistä sanaa? M29 ja latino

Vierailija
82/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on varmaan jo tämän sanonut.

Mutta miksi kutsutaan seksitöntä suhdetta?

-kaveruudeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istaria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aseksuaali olisi yhtään huonompi ihmisenä kuin sinä? Miksi aseksuaalin elämä olisi provo tai trollaus mutta seksuaalisen ei? Etkö osaa arvostaa ja kunnioittaa jokaista ihmistä tasapuolisesti? Ei seksuaalista suuntautumista kukaan itse valitse kaupasta vaan siihen synnytään.

Kysymyshän on nyt siitä että jos mies joka tapauksessa neitsyenä kuolee niin miksi ei voi saman tien olla aseksuaalin kanssa kun seksiä ei kummassakaan tapauksessa saa.

Aseksuaalin elämä ei ehkä ole provo mutta tää sun threadi on. Tää on niin selkee että en voi antaa kun 2/5. Tykkään joskus kiduttaa itseäni ja siksi en vielä sulkenut tätä tabia. Vastataan siis.

Sun esimerkki miehestä joka on niin toivoton tapaus että ei varmasti ikinä missään olosuhteissa voisi saada seksiä (edes maksulliselta) lienee sellainen tapaus jota ei oikeasti ole olemassa. Kaikilla miehillä on mahdollisuus saada seksiä, etenkin kun ikää tulee lisää. Mies vaan paranee vanhetessaan. Ei liene EV+ sitoa itseänsä parisuhteeseen jossa toinen sanelee kaikki pelisäännöt.

Niin, kas et voi määrittää threadiani provoksi koska se mitä minä olen tai mitä minä teen ei ole riippuvainen sinun näkökulmastasi. Sinun näkökulmasi on vain sinun ikioma pikkusieluinen todellisuus jonka ukopuolelle et osaa katsoa. Kyllä, jotkut miehet eivät halua koskea maksullisiin pitkällä tikullakaan ja kyllä jotkut miehet eivät saa naista vaikka haluaisivatkin. Itseltäni löytyy muutama tällainen sukulaismies. Ovat silti kivoja miehiä joten jos yhtä kivoja EI-sukulaismiehiä olisi vapaana niin mikäpä ollessa ihanassa aseksuaalisessa parisuhteessa sellaisen miehen kanssa !

Huom. Kyseessä ei myöskään ole saneleminen vaan seksuaalisuuden puute. Ei kenenkään tarvitse itseään raiskauttaa parisuhteessa.

Vierailija
84/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihmisen perustarve ja se on fakta, on tainnut jäädä terveystiedon tunnit välistä yläasteella?

Vierailija
85/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinkkumies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse aseksuaali? Siinä tapauksessa et voi sisäistää ja ymmärtää seksuaalisuutta. Seksi on ihmisille samanlainen tarve kuin syöminen ja juominen, luonnollinen osa lisääntymistä ja kumppanin kanssa ei ainoastaan fyysisen mutta myös henkisen yhteyden luomista.

No mutta miksi ei voi vain halia ja pussailla ja mennä sitten nukkumaan koska jos vaihtoehtona on ei naista ollenkaan niin eikö parisuhde ole kuitenkin parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys?

Haliminen ja pussailu= annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa.

On parempi olla yksin, kuin suhteessa jossa ei ole seksiä. Parasta olisi olla suhteessa, jossa on oikeaa rakkautta, intohimoa ja seksiä.

Miksi luulet että RAKKAUS ilman penetraatiota on väärää? Eikö se ole ennemminkin vahvempaa ja oikeampaa rakkautta joka ei perustu fyysiseen latingin purkamisen tarpeeseen vaan todelliseen rakkauteen jota tuntee puolisonsa sisintä kohtaan?

Penetraatio, eli paneskelu ei ole intohimoista, täydellisen onnellisuuden- ja euforian täyttämää rakastelua.

Penetraatio on tarpeiden tyydyttämistä satunnaiseen kumppaniin, eli runkkaukseen verrattavissa oleva tapahtuma, josta tulee yleensä tyhjä olo.

Vierailija
86/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kenenkään tarvitse itseään pihtauttaa parisuhteessa, itse varmaan murtuisin itkemään jonkun ajan päästä koska en saisi toteuttaa seksuaalisuuttani.

Vierailija
87/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istaria kirjoitti:

Uteliaisuudesta, ihan vaan siitä häviävän pienestä mahdollisuudesta johtuen että olet oikea aseksuaali, tiedustelisinkin että onko OK jos sä olet vaikkapa alasti ja mies runkkaa? Entäpä sellainen että runkkaat miestä mutta katsot vaikka pois päin ja menet johonkin "happy place" jossa moista hirveyttä ei tapahdu.

Suuseksi lienee täysin hyväksymätön asia joten en kysy siitä. Noihin kahteen saat keksiä jotain provoiltavaa, kiitos.

En halua olla missään tekemisissä seksiaktin kanssa mutta hän saa vapaasti runkkailla itseään ihan omassa rauhassaan :) Itsehän hän joutuisi sen tekemään joka tapauksessa jos ei olisi minua tavannut.

Etkö itse olisi onnellisempi ihminen jos et syyttelisi provoilusta? Se kertoisi että olet aito ihminen, nythän et voi ottaa vastaan ihmistä ihmisenä ja se tekee sinusta tekopyhän ja kaksinaamaisen henkilön joka uskoo vain omaan luomaansa totuuteen.

Vierailija
88/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen mies, haluan suhteen jossa on seksiä normaalisti. Olet aseksuaali et pysty antamaan mitä haluan. Oletko ikinä kuullut sanontaa tyhjän saa pyytämättäkin, sinulla ei ole antaa minulle mitä haluan. Joten voitteko aseksuaalit tehdä palveluksen ja jättää meidät miehet rauhaan suhteiden osalta ja etsi kaveri itsellesi.

Vierailija
89/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska silloin suhde ei tyydytä molempia osapuolia, vaan ainoastaan aseksuaalia. Mieluummin olen yksin kuin seksittömässä suhteessa.

Et siis aidosti pidä naisista vaan siedät heitä seksin vuoksi

Ei todellakaan. Ei Sun kalloon näköjään mahdu että seksi on monelle luonnollinen tarve, parisuhteen tulee toimia molempien kannalta, eikä ainoastaan sinun kannaltasi.

No mutta vanhat pojat /peräkammarin pojat / ikisinkut jotka eivät kelpaa kenellekään muutenkaan eivät saisi seksiä koskaan joka tapauksessa ja kuolisivat neitsyenä kuten aseksuaalinainenkin joten miksi mies kärsisi yhtään sen enempää? Sentään nainen rakastaisi häntä.

Et sitten ole prostituutiosta koskaan kuullut?

Et ole RAKKAUDESTA koskaan kuullut?

Prostituutio-kommentti oli vastaus väitteeseen, etteivät vanhat pojat saa koskaan seksiä, vaan kuolevat neitsyinä. Se ei ole totta, koska prostituutio on keksitty. Ottamatta tässä yhteydessä mitään kantaa siihen onko se hyvä vai huono asia.

Tarkoitin toki vain näitä yksilöitä joille niin käy sillä kaikki eivät halua käyttää noita palveluita vaan valitsevat mieluummin sen neitsyenä kuolemisen :D

Ja sekö ei olisi peräkammarin poika joka jäisi tuollaiseen suhteeseen mielummin kuin asuisi yksin tai käyttäisi prostituutin palveluja?

Nimenomaan sellainen ujo peräkammarinpoikaneitsyt olisi unelma. Sellaista pervoa maksullista käyttävää sovinistia en tietenkään voisi rakastaa, yök

Vierailija
90/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aseksuaali haluaa kaverin, muistakaa laittaa se treffilmoituksiin ja kertoa se miehille, se on reilua kaikille.

Onnea kaverin etsintään.

Vierailija
91/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olen mies, haluan suhteen jossa on seksiä normaalisti. Olet aseksuaali et pysty antamaan mitä haluan. Oletko ikinä kuullut sanontaa tyhjän saa pyytämättäkin, sinulla ei ole antaa minulle mitä haluan. Joten voitteko aseksuaalit tehdä palveluksen ja jättää meidät miehet rauhaan suhteiden osalta ja etsi kaveri itsellesi.

No sorry, ei :( Valitettavasti me romanttiset aseksuaalit ihastutaan ja rakastutaan miehiin <3 <3 <3 Koska jotkut miehet on vaan niin ihanii ja sit pitää halia ja pussailla ja olla rakastunut =) Rakastumista ei voi säädellä, jotkut miehet vaan on niin ihanii että niitä haluu lelliä ja pallutella :p

Vierailija
92/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aseksuaali haluaa kaverin, muistakaa laittaa se treffilmoituksiin ja kertoa se miehille, se on reilua kaikille.

Onnea kaverin etsintään.

Kaveria ei saa pussailla :,(

ja pussailu on kivaa :D

Vierailija
93/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun asiallinen kommenttini taas poistettiin? En ole koskaan tuntenut samanlaista henkistä yhteyttä ihmisen kanssa kun silloin kun harrastin seksiä ensimmäisen tyttöystäväni kanssa. Se ei todellakaan ole mitä kuvailit, eli runkkaukseen verrattavissa oleva asia. Seksissä annetaan myös usein toiselle osapuolelle hänen kaipaamaa hyväilyä rakkauden takia, koska kyllähän sinäkin haluaisit että kullallasi on hyvä mieli ja hyvä olla? Parhaat tunteet nimittäin nousee aktin jälkeen kun maataan kumppanin kanssa ja jutellaan luottamuksellisesti mistä asioista molemmat pitää sängyssä.

Vierailija
94/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika. Jos sitoutuu aseksuaaliin ihmiseen, se tarkoittaa sitä, että menettää mahdollisuuden tavalliseen parisuhteeseen. Mieluummin on yksin ja odottaa sitä oikeaa, kuin sitten satuttaa aseksuaalia kumppania.

Vierailija
95/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istaria kirjoitti:

Uteliaisuudesta, ihan vaan siitä häviävän pienestä mahdollisuudesta johtuen että olet oikea aseksuaali, tiedustelisinkin että onko OK jos sä olet vaikkapa alasti ja mies runkkaa? Entäpä sellainen että runkkaat miestä mutta katsot vaikka pois päin ja menet johonkin "happy place" jossa moista hirveyttä ei tapahdu.

Suuseksi lienee täysin hyväksymätön asia joten en kysy siitä. Noihin kahteen saat keksiä jotain provoiltavaa, kiitos.

En halua olla missään tekemisissä seksiaktin kanssa mutta hän saa vapaasti runkkailla itseään ihan omassa rauhassaan :) Itsehän hän joutuisi sen tekemään joka tapauksessa jos ei olisi minua tavannut.

Etkö itse olisi onnellisempi ihminen jos et syyttelisi provoilusta? Se kertoisi että olet aito ihminen, nythän et voi ottaa vastaan ihmistä ihmisenä ja se tekee sinusta tekopyhän ja kaksinaamaisen henkilön joka uskoo vain omaan luomaansa totuuteen.

Vaikutat aika itsekkäältä kumppanilta, olit aseksuaali tai et (vähän epäilen,ettet ole koska tunnut suhtautuvan seksiin niin tunneperäisesti).  Varmaan kaikki muutkin asiat missä mies voisi haluta tai tarvita apuasi menevät samaan kategoriaan eli tehkööt itse koska olisi joutunut tekemään itse yksinäänkin?

Vierailija
96/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on varmaan jo tämän sanonut.

Mutta miksi kutsutaan seksitöntä suhdetta?

-kaveruudeksi

Pussailetko kavereidesi kanssa? Onko teillä yhteisiä haaveita? Hoidatio kaverisi kotia?

Vierailija
97/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun asiallinen kommenttini taas poistettiin? En ole koskaan tuntenut samanlaista henkistä yhteyttä ihmisen kanssa kun silloin kun harrastin seksiä ensimmäisen tyttöystäväni kanssa. Se ei todellakaan ole mitä kuvailit, eli runkkaukseen verrattavissa oleva asia. Seksissä annetaan myös usein toiselle osapuolelle hänen kaipaamaa hyväilyä rakkauden takia, koska kyllähän sinäkin haluaisit että kullallasi on hyvä mieli ja hyvä olla? Parhaat tunteet nimittäin nousee aktin jälkeen kun maataan kumppanin kanssa ja jutellaan luottamuksellisesti mistä asioista molemmat pitää sängyssä.

Niin missä näet ongelman? Voihan sitä hieroa romanttisen öljyn kanssa ja suukotella ja jutella syntyjä syviä ilman seksiäkin :)

Vierailija
98/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysikasvuinen raavas mies tyydy pelkkään pussailuun ja halailuun. Ja yksi juttu, tiedätkös että kaikki pystyy elämään ilman aseksuaaleja tai etsii normaalin naisen itselleen. Toki voit jonkun ressukan saada, mutta ne miehet on sitä tasoa että tuskin huolit.

Vierailija
99/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istaria kirjoitti:

Vaikutat aika itsekkäältä kumppanilta, olit aseksuaali tai et (vähän epäilen,ettet ole koska tunnut suhtautuvan seksiin niin tunneperäisesti).  Varmaan kaikki muutkin asiat missä mies voisi haluta tai tarvita apuasi menevät samaan kategoriaan eli tehkööt itse koska olisi joutunut tekemään itse yksinäänkin?

Miksi et koe että mies olisi se itsekäs osapuoli tässä joka väen vängällä haluaa toteuttaa penetraation purkaakseen kassinsa vaikka voi sen tehdä yksinkin? Miksi se purkulatinki pitäisi toisen ihmisen sisälle laittaa? Aika itsekäs ajatus koska sen voi hoitaa muutenkin. Tässä tapauksessahan se olisi raiskaus joten ei todellakaan ole itsekästä välttyä raiskaukselta.

Vierailija
100/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea kaverin etsintään.

Deittalijoille sama ohje, jos haluatte pelkkää juttuseuraa, ettekä seksiä edes 10 tapaamisen jälkeen, niin sanokaa se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän