Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon satsaatte itseenne

Vierailija
03.12.2022 |

kuukausittain? Kampaamo, kauneushoitola, vaatteet jne.

Itsellä meni töissä käydessä noihin n. 300€

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama satanen vuodessa vaatteisiin ja kosmetiikkaan.

Vierailija
2/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla en ole käynyt vuosikymmeniin, kauneushoidoissa en koskaan. Vaatteita ostan jos tarvitsee, mikä on harvoin. Meikkiä en käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ykköseuroja, jos esim. saippua tai shampoo on loppunut. Kaikki raha menee lapsiin (oma valinta) ja exän aiheuttamien velkojen maksuun (ei oma valinta).

M

Vierailija
4/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 200 e kuukaudessa.

Kampaaja n.200 e 7vk välein.

Voiteet ja ihonhoito n.100 e 3kk välein

Vaatteet n.100 e kk (ei joka kuukausi mutta keskimäärin)

Tällä hetkellä oon oikomishoidossa joten se maksaa yli 4500e kokonaisuudessaan eli se vielä näihin päälle.

Mä en käytä edes mitään lisäkkeitä ja oon ihan tavallinen luonnollinen nainen. Meikkeihin ei juuri mene rahaa, ripsari 2kk välein.

Vierailija
5/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän. Kampaajalle menee noin 400 e/v. Kauneushoitolassa en ole käynyt koskaan. Aiemmin kävin hierojalla noin kerran kuussa, mutta hieroja lopetti enkä ole saanut etsittyä uutta. Se maksoi 50 e/kerta. Kosmetiikka on kotimaista ja vegaanista halpaa markettikamaa, meikkeihin menee joitakin kymppejä vuodessa, kun käytän ripsiväriä muutamia kertoja viikossa. Uusia vaatteita ostan vain tarpeeseen. Hampaat kyllä valkaisin keväällä, siihen meni 200 e.

Kotona on eläimiä, joihin menee tietysti rahaa, koska niiden ruuissa ja muissa perustarpeissa ei pihistellä. Itsensä jättää tietysti aina taka-alalle, kun on vastuulla lapsia tai eläimiä, jotka eivät voi omista tarpeistaan itse huolehtia. Toki eläimetkin on hankittu itsekkäistä syistä, niiden tehtävä on tuottaa minulle iloa olemassaolollaan. Välillisesti panostan siis itseeni, kun panostan eläimiin ja niiden hyvinvointiin.

Vierailija
6/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla en käy koskaan. Ystäväni leikkaa hiukseni.

Kauneushoitolassa en käy myöskään.

Vaatteita en osta kuukausittain.

Jos itseensä satsaamiseen lasketaan esim. ratsastustunnit, niin niihin menee kyllä rahaa kuukaudessa.

Vierailija
7/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan hiukset itse, ovat pitkät ja osaan tasoittaa latvat. Värjään itse, osaan värjätä niin ettei tule värikypärä. Nypin ja värjään kulmat itse. Ripset värjään itse. En käytä meikkiä. Vaatteisiin käytän paljon rahaa, sanoisinko keskimäärin muutama sata kuukaudessa. Saatan ostaa tonnilla vaatteita ja olla muutaman kuukauden ostamatta meilkein mitään. Ihonhoidon teen itse, mutta kunnon tuotteilla. Paljon kuorintoja ja naamioita, seerumeita ja hyvät voiteet kasvoille ja koko vartalolle. Hoidan kynnet itse, pelkästään leikkaan ja viilaan. Ovat pitkät ja siistit aina.

8/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjuleikkaus n.4000e tänävuonna, myöhemmin aion mennä nauhatoimenpiteeseen virtsankarkailun takia mutta hintaa en ole selvittänyt. Kampaajaa en tarvitse kun on pitkät hiukset.kauneuskamasta ja vaatteista en välitä.

Vierailija
9/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrmyr kirjoitti:

Suonikohjuleikkaus n.4000e tänävuonna, myöhemmin aion mennä nauhatoimenpiteeseen virtsankarkailun takia mutta hintaa en ole selvittänyt. Kampaajaa en tarvitse kun on pitkät hiukset.kauneuskamasta ja vaatteista en välitä.

Tänä vuonna tulee erikseen

Vierailija
10/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn n 2kk välein. Yleensä leikkaus, 2 krt vuodessa permanentti luonnonkiharan tueksi.

Jalkahoito kerra vuodessa.

Vaatteita ostan tarpeen mukaan ja ripsarin pari kertaa vuodessa.

Uimahalliin ja jumppaan menee jonkun verran.

Vierailija
11/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrmyr kirjoitti:

Nauhaan pääset julkisella parilla sadalla.

Vierailija
12/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan kampaajalla tai kauneushoidoissa. Meikkejä vuodessa n. 50 eurolla. Vaatteita tarpeen mukaan.

T: tuntematon

Vierailija
13/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ulkonäköönsä satsaavia alapeukutetaan?

Vierailija
14/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole varaa satsata itseensä ollenkaan. Ainut mihin enää on varaa on terveellinen ruokavalio. Ja pian ei ole siihenkään.

Vierailija
15/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän, kun olen pienipalkkainen. Kasvojen ihoon vähän panostan mutta katson tarkkaan tuotteiden hinnat, tilaan netistä. Hiukset leikkautan jopa puolen vuoden välein kun ovat pitkät ja suorat. Hiuset värjään välillä itse, harmaat piiloon. Joskus olen käynyt hieronnassa offerilla-tarjouksilla, ihanaa se olisi, mutta nyt olen jättänyt nuo pois.

En osaa sanoa, mitä puuttuisi. Jokin ripsienpidennys voisi olla kiva, jos olisi löysää rahaa.

Vierailija
16/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se maksaa.

Vierailija
17/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se maksaa.

Jos on varaa maksaa, niin mitä pahaa siinä on? Työllistävä vaikutus kun käyttää palveluja. 

Vierailija
18/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon. Asun yksin, olen velaton ja hyvätuloinen. Käyn säännöllisesti kampaajalla ja ihonhoidossa, muitakin hoitoja otan jos huvittaa. Ostan myös vaatteita, en liikaa, mutta silloin kun haluan.

19/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrmyr kirjoitti:

Nauhaan pääset julkisella parilla sadalla.

Kiitos tiedosta, täytyy yrittää. Tähän asti on annettu supisteluohjeita, niistä ei ollut itselle mitään hyötyä. Eikä tens-laitteestakaan.

Vierailija
20/43 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme