Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi seksitön suhde on sinulle ongelma?

Vierailija
16.04.2017 |

Ethän saisi seksiä vanhana poikana kuitenkaan joten miksi suhde aseksuaalisen naisen kanssa ei ole vaihtoehto?

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysikasvuinen raavas mies tyydy pelkkään pussailuun ja halailuun. Ja yksi juttu, tiedätkös että kaikki pystyy elämään ilman aseksuaaleja tai etsii normaalin naisen itselleen. Toki voit jonkun ressukan saada, mutta ne miehet on sitä tasoa että tuskin huolit.

No mutta kun tykkään kilteistä rassukoista... Jokaisella on omat mieltymyksensä :)

Vierailija
102/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun asiallinen kommenttini taas poistettiin? En ole koskaan tuntenut samanlaista henkistä yhteyttä ihmisen kanssa kun silloin kun harrastin seksiä ensimmäisen tyttöystäväni kanssa. Se ei todellakaan ole mitä kuvailit, eli runkkaukseen verrattavissa oleva asia. Seksissä annetaan myös usein toiselle osapuolelle hänen kaipaamaa hyväilyä rakkauden takia, koska kyllähän sinäkin haluaisit että kullallasi on hyvä mieli ja hyvä olla? Parhaat tunteet nimittäin nousee aktin jälkeen kun maataan kumppanin kanssa ja jutellaan luottamuksellisesti mistä asioista molemmat pitää sängyssä.

Niin missä näet ongelman? Voihan sitä hieroa romanttisen öljyn kanssa ja suukotella ja jutella syntyjä syviä ilman seksiäkin :)

Ajatuksesi ap on kaunis, mutta kun se ei tunnu samalle eikä riitä seksuaaliselle henkilölle. Se on samanlainen tunne kun että joku kieltäisi sinulta itkemisen kun se on tulossa, että joudut pitämään tunteitasi sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on niin vaikeata, kun ei seksitön suhde ole mikään suhde vaan yksi kaveri lisää. Harva etsii kaveria, niitä monilla on jo ihan tarpeeksi. Eli jos haluat olla kaveri ja kaipaat kaveria se on ihan okei, mutta mikään suhde se ei ole ilman seksiä, vaan perus kaverihengailua.

Tästä keskustelusta taas huomaa, että ihmisillä on järkyttävän kapea käsitys siitä mikä on parisuhde.

Ai, että oikeen järkyttävän kapea. Perusasia, joka tätä ihmiskuntaa kuitenkin pitää olemassa on biologinen tarve panna. Jos miehet eivät himoitsisi päästä panemaan naisia, olisi koko tarve kanssakäymiseen tavallaan poistettu. Emmekä edes lisääntyisi enää. Tuohon tarpeeseen lopulta kiteytyy koko parisuhteen idea.

Vierailija
104/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun asiallinen kommenttini taas poistettiin? En ole koskaan tuntenut samanlaista henkistä yhteyttä ihmisen kanssa kun silloin kun harrastin seksiä ensimmäisen tyttöystäväni kanssa. Se ei todellakaan ole mitä kuvailit, eli runkkaukseen verrattavissa oleva asia. Seksissä annetaan myös usein toiselle osapuolelle hänen kaipaamaa hyväilyä rakkauden takia, koska kyllähän sinäkin haluaisit että kullallasi on hyvä mieli ja hyvä olla? Parhaat tunteet nimittäin nousee aktin jälkeen kun maataan kumppanin kanssa ja jutellaan luottamuksellisesti mistä asioista molemmat pitää sängyssä.

Niin missä näet ongelman? Voihan sitä hieroa romanttisen öljyn kanssa ja suukotella ja jutella syntyjä syviä ilman seksiäkin :)

Ajatuksesi on kaunis ap, mutta se ei riitä seksuaaliselle henkilölle. Se on sama tunne kuin että haluat surra jotain asiaa, mutta joku kieltää sen sinulta, etkä saa toteuttaa ja purkaa tunteitasi.

Vierailija
105/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalit naiset mihin te oikein tarvitsette parisuhdetta miehen kanssa!? En tajua yhtään, jos seksi ei kiinnosta niin älkää pariutuko lainkaan.

Itse elän yksin mutta se mihin hyvien ystäväsuhteiden lisäksi haluaisin miehen on SEKSI. Seksi jota saisi joka päivä luottaen toiseen..

Vierailija
106/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä on niin vaikeata, kun ei seksitön suhde ole mikään suhde vaan yksi kaveri lisää. Harva etsii kaveria, niitä monilla on jo ihan tarpeeksi. Eli jos haluat olla kaveri ja kaipaat kaveria se on ihan okei, mutta mikään suhde se ei ole ilman seksiä, vaan perus kaverihengailua.

Tästä keskustelusta taas huomaa, että ihmisillä on järkyttävän kapea käsitys siitä mikä on parisuhde.

Ai, että oikeen järkyttävän kapea. Perusasia, joka tätä ihmiskuntaa kuitenkin pitää olemassa on biologinen tarve panna. Jos miehet eivät himoitsisi päästä panemaan naisia, olisi koko tarve kanssakäymiseen tavallaan poistettu. Emmekä edes lisääntyisi enää. Tuohon tarpeeseen lopulta kiteytyy koko parisuhteen idea.

Ja silti on tosiasia että osalla miehistä on erilaisia syitä olla kiinnostumatta seksistä. Henkisiä ongelmia, fyysisiä ongelmia, ehkä onnettomuus, tunnelukkoja, mitä ikinä, ulkonäkö, ujous, usko, periaatteet jne. jolloin todellakaan 100% miehistä ei harrasta seksiä joka tapauksessa vaan osa kuolee neitsyenä aivan kuten osa naisistakin.

Vierailija
107/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalit naiset mihin te oikein tarvitsette parisuhdetta miehen kanssa!? En tajua yhtään, jos seksi ei kiinnosta niin älkää pariutuko lainkaan.

Itse elän yksin mutta se mihin hyvien ystäväsuhteiden lisäksi haluaisin miehen on SEKSI. Seksi jota saisi joka päivä luottaen toiseen..

Whaaaat? Flirttailu on ihanaa, sanailu, keskustelu, asioitten jakaminen, elämän ja kokemusten jakaminen, yhdessä olo, pussailu, juttelu, haliminen, silittely, lääppiminen, hellittely jne <3 <3 <3 Katsellaan tähtiä, syödään sydän pullaa ja pussaillaan :D

Vierailija
108/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole suhde, yritä jo ymmärtää, te olette kavereita ja jos olet aseksuaali ei sinulle ole mikään ongelma asiassa, kerrot vain miehelle voidaanko olla kavereita ja mies etsii suhteen jossa on seksiä, käy aseksuaalin luona joskus kahvilla.

Vierailija
109/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole suhde, yritä jo ymmärtää, te olette kavereita ja jos olet aseksuaali ei sinulle ole mikään ongelma asiassa, kerrot vain miehelle voidaanko olla kavereita ja mies etsii suhteen jossa on seksiä, käy aseksuaalin luona joskus kahvilla.

Ei vaan eletään 24/7 yhdessä ja jaetaan elämä <3

Vierailija
110/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whaaaat? Flirttailu on ihanaa, sanailu, keskustelu, asioitten jakaminen, elämän ja kokemusten jakaminen, yhdessä olo, pussailu, juttelu, haliminen, silittely, lääppiminen, hellittely jne <3 <3 <3 Katsellaan tähtiä, syödään sydän pullaa ja pussaillaan :D

Pikkulapselle tuo riittää, tooooooosi harvalle aikuiselle ja usko pois nekin löytävät suhteen jossa on seksiä, sinulla ei ole tarjota oikeastaan mitään joten olet huonossa asemassa.

Vierailija
111/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istaria kirjoitti:

Täys provohan tää on ja jatkuu ja jatkuu, mutta vastataan nyt silti että jos sä aseksuaalina kerran rakastat sitä kumppania niin kyllä sä voit sille kättä tai ehkä jopa suuta antaa, jos ajatus yhdynnästä puistattaa. Sähän rakastat sitä. Ehkä harvemmin kun se normaalilla seksuaalivietillä varustettu tyyppi mutta kuitenkin sen verran että sitä vois parisuhteeksi kutsua. Kompromissia kato, vaikka ootkin uniikki lumihiutale.

Ai et vai? No eti sitten toinen aseksuaali kun onhan se seksi niin hirveetä ja likaistakin.

Miksi aseksuaali olisi yhtään huonompi ihmisenä kuin sinä? Miksi aseksuaalin elämä olisi provo tai trollaus mutta seksuaalisen ei? Etkö osaa arvostaa ja kunnioittaa jokaista ihmistä tasapuolisesti? Ei seksuaalista suuntautumista kukaan itse valitse kaupasta vaan siihen synnytään.

Kysymyshän on nyt siitä että jos mies joka tapauksessa neitsyenä kuolee niin miksi ei voi saman tien olla aseksuaalin kanssa kun seksiä ei kummassakaan tapauksessa saa.

P.S. Seksin antaminen ei koskaan ole rakkauden määrän merkki, jokaisen teinin tulisi se tietää kun pojat alkavat kiristää seksiä suhteessa jolloin tyttö ei ole vielä valmis.

Mistä se mies vielä eläessään tietää, että neitsyenä kuolee? Kristallipallostako katsoo, ettei nyt tai koskaan tule saamaan naista?

Vierailija
112/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan eletään 24/7 yhdessä ja jaetaan elämä <3

Kämppiskavereita siis ei edelleen suhde, mikäs siinä ilmoitat vain että haet kämppistä.

Vierailija
113/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se olisi vaimolle kovempi paikka, koska minulla olisi sitten suhteen ulkopuolista seksiä.

Vierailija
114/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaimo "päätti" kahden lapsen syntymän jälkeen ruveta aseksuaaliksi. Ei kuulemma tarvii enää kun lapsiakin on tarpeeksi.

Kun sanon että entäs mun tarpeet niin sanotaan että ilman seksiäkin pystyy elämään, että on sitä tärkeämpiäkin asioita. Ja että toki voin lähteä, mutta sitten ei kuulemma tarvitse lapsiakaan nähdä jos seksin takia "rikkoo liiton". Olen ansassa!

Vierailija
115/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olen mies, haluan suhteen jossa on seksiä normaalisti. Olet aseksuaali et pysty antamaan mitä haluan. Oletko ikinä kuullut sanontaa tyhjän saa pyytämättäkin, sinulla ei ole antaa minulle mitä haluan. Joten voitteko aseksuaalit tehdä palveluksen ja jättää meidät miehet rauhaan suhteiden osalta ja etsi kaveri itsellesi.

No sorry, ei :( Valitettavasti me romanttiset aseksuaalit ihastutaan ja rakastutaan miehiin <3 <3 <3 Koska jotkut miehet on vaan niin ihanii ja sit pitää halia ja pussailla ja olla rakastunut =) Rakastumista ei voi säädellä, jotkut miehet vaan on niin ihanii että niitä haluu lelliä ja pallutella :p

Kuulostat 10-vuotiaalta Disney-prinsessafanilta.

Vierailija
116/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain ihmeen syystä erehtyisin pariutumaan aseksuaalin miehen kanssa eroaisin. Aseksuaalin kanssa jatkaisin vain kaverisuhdetta.

Vierailija
117/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se olisi vaimolle kovempi paikka, koska minulla olisi sitten suhteen ulkopuolista seksiä.

Juu, koska mikään ongelma seksin saaminen ei Suomessakaan ole, rahalla sitä saa kaikki jos ei muuten. Ehkä joku vakipano sivusuhteeksi tai useampia, niin siinä omalla kohdalla kävisi. Toki minun ei tarvitse moista miettiä kun olen nytkin suhteessa jossa on seksiä säännöllisesti.

Vierailija
118/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istaria kirjoitti:

Täys provohan tää on ja jatkuu ja jatkuu, mutta vastataan nyt silti että jos sä aseksuaalina kerran rakastat sitä kumppania niin kyllä sä voit sille kättä tai ehkä jopa suuta antaa, jos ajatus yhdynnästä puistattaa. Sähän rakastat sitä. Ehkä harvemmin kun se normaalilla seksuaalivietillä varustettu tyyppi mutta kuitenkin sen verran että sitä vois parisuhteeksi kutsua. Kompromissia kato, vaikka ootkin uniikki lumihiutale.

Ai et vai? No eti sitten toinen aseksuaali kun onhan se seksi niin hirveetä ja likaistakin.

Miksi aseksuaali olisi yhtään huonompi ihmisenä kuin sinä? Miksi aseksuaalin elämä olisi provo tai trollaus mutta seksuaalisen ei? Etkö osaa arvostaa ja kunnioittaa jokaista ihmistä tasapuolisesti? Ei seksuaalista suuntautumista kukaan itse valitse kaupasta vaan siihen synnytään.

Kysymyshän on nyt siitä että jos mies joka tapauksessa neitsyenä kuolee niin miksi ei voi saman tien olla aseksuaalin kanssa kun seksiä ei kummassakaan tapauksessa saa.

P.S. Seksin antaminen ei koskaan ole rakkauden määrän merkki, jokaisen teinin tulisi se tietää kun pojat alkavat kiristää seksiä suhteessa jolloin tyttö ei ole vielä valmis.

Mistä se mies vielä eläessään tietää, että neitsyenä kuolee? Kristallipallostako katsoo, ettei nyt tai koskaan tule saamaan naista?

No itse ainakin tiesin jo teininä etten tule koskaan harrastamaan seksiä ja nyt olen aikuinen.. Se on vähän sama tunne kuin tietää olevansa homo tai lesbo tai aseksuaali tai jotain.. Sisäinen tunne, kehon tieto. Vuosia ajattelin että sen oikean kanssa joskus mutta ei, ei hänenkään kanssaan.. Koska vaan ei niin ei, ei sille mitään voi :(

Helppoahan se olisi jos olisin voinut, mutta kun ei niin ei..

Vierailija
119/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täysin typerä keskustelu. Seksittömyys parisuhteessa on kova paikka, koska mies haluaa parisuhteelta kaiken muun lisäksi MYÖS seksiä. Miksi siis ottaa naisen, jolta ei saa mitä haluaa? Miksi olla suhteessa, joka ei tyydytä, kun voisi olla vapaa etsimään tyydyttävää suhdetta?

Vierailija
120/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Minulla vaimo "päätti" kahden lapsen syntymän jälkeen ruveta aseksuaaliksi. Ei kuulemma tarvii enää kun lapsiakin on tarpeeksi.

Kun sanon että entäs mun tarpeet niin sanotaan että ilman seksiäkin pystyy elämään, että on sitä tärkeämpiäkin asioita. Ja että toki voin lähteä, mutta sitten ei kuulemma tarvitse lapsiakaan nähdä jos seksin takia "rikkoo liiton". Olen ansassa!

Aseksuaalisuutta ei voi "päättää". Vaimosi on toki voinut olla aseksuaali ennen kuin tapasi sinut ja suostunut seksiin perheen ja lasten vuoksi. Muussa tapauksessa hän ei ehkä pidä seksistä? Seksuaaliterapeutti voisi auttaa?

Koetakaa eheyttää henkistä puolta suhteessanne ja käykää terapiassa ja katsokaa voitteko löytää seksuaalisen puolen suhteessanne uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi