Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi seksitön suhde on sinulle ongelma?

Vierailija
16.04.2017 |

Ethän saisi seksiä vanhana poikana kuitenkaan joten miksi suhde aseksuaalisen naisen kanssa ei ole vaihtoehto?

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse aseksuaali? Siinä tapauksessa et voi sisäistää ja ymmärtää seksuaalisuutta. Seksi on ihmisille samanlainen tarve kuin syöminen ja juominen, luonnollinen osa lisääntymistä ja kumppanin kanssa ei ainoastaan fyysisen mutta myös henkisen yhteyden luomista.

No mutta miksi ei voi vain halia ja pussailla ja mennä sitten nukkumaan koska jos vaihtoehtona on ei naista ollenkaan niin eikö parisuhde ole kuitenkin parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys?

Ei ole, koska silloin suhde ei tyydytä molempia osapuolia, vaan ainoastaan aseksuaalia. Mieluummin olen yksin kuin seksittömässä suhteessa.

Et siis aidosti pidä naisista vaan siedät heitä seksin vuoksi

Ei todellakaan. Ei Sun kalloon näköjään mahdu että seksi on monelle luonnollinen tarve, parisuhteen tulee toimia molempien kannalta, eikä ainoastaan sinun kannaltasi.

No mutta vanhat pojat /peräkammarin pojat / ikisinkut jotka eivät kelpaa kenellekään muutenkaan eivät saisi seksiä koskaan joka tapauksessa ja kuolisivat neitsyenä kuten aseksuaalinainenkin joten miksi mies kärsisi yhtään sen enempää? Sentään nainen rakastaisi häntä.

Kyllä jokaiselle löytyy joku. Aseksuaalit on niin pieni vähemmistö niin kyllä löytyisi satavarmasti joku muu. Tulos muutenkin Sellanen olo että tuo nainen on mun kanssa vaan säälistä. Vähän itsekunnioitusta muitakin löytyy.

Tai ehkä et kunnioita etkä arvosta itseäsi koska et hyväksyisi sitä tosiasiaa että olisit hänelle unelmien löytö!

Voi pliis, unelmien löytö? Etkö mieluummin olisi toisen aseksuaalit kanssa joka ei koko ajan vinkuisi seksiä. En olisi onnellinen ilman seksiä. Meillä on sukupuolielimet syystäkin.

Vierailija
42/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä on niin vaikeata, kun ei seksitön suhde ole mikään suhde vaan yksi kaveri lisää. Harva etsii kaveria, niitä monilla on jo ihan tarpeeksi. Eli jos haluat olla kaveri ja kaipaat kaveria se on ihan okei, mutta mikään suhde se ei ole ilman seksiä, vaan perus kaverihengailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on minulle luonnollinen tarve, toisin kuin aseksuaaliselle naiselle.

Miksi se olisi ongelma jos et joka tapauksessa saisi seksiä muutenkaan?

Miksi et vedä itseäsi jojoon, kun ei täältä hengissä selviä kuitenkaan? Sama logiikka.

Miksi mies ei voi vain jatkaa käteen vetämistä? Miksi se on ongelma jos se on mitä hän joutuisi muutenkin tekemään?

Miksi se aseksuaali ei voisi välillä ottaa kyrpää perseeseen? Mitä siinä häviäisi?

Se on kakalle pyhitetty paikka.

Tarkemmin jos ajattelee niin uskon että Jumala on tehnyt sen reiän penikselle, jos ei halua lapsia nii voi heittää sinne siemenet

Ei, koska tutkimukset osoittavat että normaali kakkatoiminta estyy ajan myötä peppuseksin seurauksena.

Vierailija
44/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyya pidempään aikaan voi aiheuttaa riittämättömyyden tunnetta ja masennusta, Ethän haluaisi kumppanillesi sitä?

Vierailija
45/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse aseksuaali? Siinä tapauksessa et voi sisäistää ja ymmärtää seksuaalisuutta. Seksi on ihmisille samanlainen tarve kuin syöminen ja juominen, luonnollinen osa lisääntymistä ja kumppanin kanssa ei ainoastaan fyysisen mutta myös henkisen yhteyden luomista.

No mutta miksi ei voi vain halia ja pussailla ja mennä sitten nukkumaan koska jos vaihtoehtona on ei naista ollenkaan niin eikö parisuhde ole kuitenkin parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys?

Ei ole, koska silloin suhde ei tyydytä molempia osapuolia, vaan ainoastaan aseksuaalia. Mieluummin olen yksin kuin seksittömässä suhteessa.

Ei todellakaan. Ei Sun kalloon näköjään mahdu että seksi on monelle luonnollinen tarve, parisuhteen tulee toimia molempien kannalta, eikä ainoastaan sinun kannaltasi.

No mutta vanhat pojat /peräkammarin pojat / ikisinkut jotka eivät kelpaa kenellekään muutenkaan eivät saisi seksiä koskaan joka tapauksessa ja kuolisivat neitsyenä kuten aseksuaalinainenkin joten miksi mies kärsisi yhtään sen enempää? Sentään nainen rakastaisi häntä.

Kyllä jokaiselle löytyy joku. Aseksuaalit on niin pieni vähemmistö niin kyllä löytyisi satavarmasti joku muu. Tulos muutenkin Sellanen olo että tuo nainen on mun kanssa vaan säälistä. Vähän itsekunnioitusta muitakin löytyy.

Tai ehkä et kunnioita etkä arvosta itseäsi koska et hyväksyisi sitä tosiasiaa että olisit hänelle unelmien löytö!

Voi pliis, unelmien löytö? Etkö mieluummin olisi toisen aseksuaalit kanssa joka ei koko ajan vinkuisi seksiä. En olisi onnellinen ilman seksiä. Meillä on sukupuolielimet syystäkin.

Kas kun aseksuaaleilla on erilaiset persoonat ja erilainen maailmankatsomus ja määrä on niin vähäinen että on vaikeaa löytää matchia siitä pienestä joukosta. Pitäähän sitä olla rakastunut ja rakastaa!

Vierailija
46/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksittömyya pidempään aikaan voi aiheuttaa riittämättömyyden tunnetta ja masennusta, Ethän haluaisi kumppanillesi sitä?

Hänhän olisi masentunut joka tapauksessa...? Ilman minua kukaan ei rakastaisi häntä, minä sentään hellittelisin ja rakastaisin puhki ja hän saisi edes vähän onnea :D

Vierailija
47/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän olisi masentunut joka tapauksessa...? Ilman minua kukaan ei rakastaisi häntä, minä sentään hellittelisin ja rakastaisin puhki ja hän saisi edes vähän onnea :D

Sä et nyt tajua. Sitä mitä sä nyt selität on samanlaista rakkautta jota miehen kaverit voi antaa. Ei siihen naista tarvita.

Vierailija
48/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukeeko ap olevan ainoa nainen maapallolla, vai miksi näkee ettei mies voisi saada seksiä? Mieluumin elän tosiaan yksin kuin seksittömässä parisuhteessa.

Vierailija
49/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et nyt tajua. Sitä mitä sä nyt selität on samanlaista rakkautta jota miehen kaverit voi antaa. Ei siihen naista tarvita.

Tai äiti...

Vierailija
50/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole prostituutiosta koskaan kuullut?

Vierailija
51/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naista tarvita eli miehet normikaverisuhteessa kirjoittelee rakkausrunoja, halii ja pussailee?

Vierailija
52/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole prostituutiosta koskaan kuullut?

Et ole RAKKAUDESTA koskaan kuullut?

Vierailija
53/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haliminen ja pussailu= annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa.

On parempi olla yksin, kuin suhteessa jossa ei ole seksiä. Parasta olisi olla suhteessa, jossa on oikeaa rakkautta, intohimoa ja seksiä.

Vierailija
54/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai äiti...

Ihan tosi? Vetelet kielareita sun äidin kanssa...? :o

55/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys provohan tää on ja jatkuu ja jatkuu, mutta vastataan nyt silti että jos sä aseksuaalina kerran rakastat sitä kumppania niin kyllä sä voit sille kättä tai ehkä jopa suuta antaa, jos ajatus yhdynnästä puistattaa. Sähän rakastat sitä. Ehkä harvemmin kun se normaalilla seksuaalivietillä varustettu tyyppi mutta kuitenkin sen verran että sitä vois parisuhteeksi kutsua. Kompromissia kato, vaikka ootkin uniikki lumihiutale.

Ai et vai? No eti sitten toinen aseksuaali kun onhan se seksi niin hirveetä ja likaistakin.

This is how I roll. A natural twenty every time.

Vierailija
56/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ap tainnut katsoa vähän liikaa prinsessaelokuvia. Tää on niinku selittäisin lapselle ensimmäistä kertaa kukista ja mehiläisitä. Rakkaus on toisesta välittämistä. Jos et kykene tyydyttämään ja välittämään miehen seksuaalisista haluista, et rakasta miestä oikeasti.

Vierailija
57/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkumies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haliminen ja pussailu= annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa.

On parempi olla yksin, kuin suhteessa jossa ei ole seksiä. Parasta olisi olla suhteessa, jossa on oikeaa rakkautta, intohimoa ja seksiä.

Miksi luulet että RAKKAUS ilman penetraatiota on väärää? Eikö se ole ennemminkin vahvempaa ja oikeampaa rakkautta joka ei perustu fyysiseen latingin purkamisen tarpeeseen vaan todelliseen rakkauteen jota tuntee puolisonsa sisintä kohtaan?

Vierailija
58/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kumppani hyväksyy suhteen ulkopuoliset suhteet ja seksikumppanit. Seksi on yksi ihmisen perustarpeista, ei sitä voi tukahduttaa.

Seksi ei ole perustarve. Moni joutuu olemaan ilman ja sen puutteeseen ei kuole. Ruoka ja lepo ovat perustarpeita. Jos seksi olisi perustarve, olisi sen estäminen rangaistavaa.

Et ehkä kuole suoraan seksin puutteeseen, mutta se nostaa huomattavasti sydänsairauksen ja mielenterveysongelmien riskiä. Liittynee stressiin. Seksinpuute myös vaikuttaa aivoihin ja mahdollisesti altistaa dementialle - rottakokeissa on havaittu, että säännöllisesti seksiä saavilla rotilla syntyy huomattavasti enemmän uusia aivosoluja hippokampuksen alueella kuin puutteessa elävillä. Samoissa kokeissa todettiin myös em. yhteys stressin ja seksittömyyden välillä, seksiä säännöllisesti saavat rotat olivat huomattavasti vähemmän ahdistuneita ja stressaantuneita kuin selibaatissa elävät verrokkinsa.

Toki ravinto ja uni ovat perustarpeita, mutta ihminen on vähän monimutkaisempi kokonaisuus. 40-luvulla jotkut sairaat paskiaiset Yhdysvalloissa tekivät vauvoilla kokeita, joissa parikymmentä vastasyntynyttä kasvatettiin niin että perustarpeista huolehdittiin tarkasti, mutta mitään muuta huomiota tai ihmiskontaktia ei annettu mikä ei ollut hoidon kannalta välttämätöntä. Kolmen kuukauden kuluessa puolet vauvoista muuttui ensin täysin apaattiseksi ja pian sen jälkeen menehtyi, ilman mitään varsinaista biologista kuolinsyytä. Tuon sadistisen kokeen perusteella voidaan siis sanoa, että ainakin vastasyntyneelle myös läheisyys ja ihmiskontakti on elintärkeä perustarve.

Vierailija
59/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksittömästä suhteesta puuttuu kokonaan intohimo toista kohtaan. AP:lle se on varmaan tuntematon käsite koska hän ei kykene hahmottamaan mitä se tarkoittaa hänen seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Yhtä mahdotonta kuin selittäisit psykopaatille mitä empatia on.

Vierailija
60/165 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on minulle perustarve, eikä suhde lman seksiä ole mielestäni parisuhde ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän