Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joille joskus osunut LIIAN isomunainen kumppani?

Vierailija
06.08.2011 |

Mulla ei kovin monesta miehestä kokemusta ole, mutta yhden kanssa suhde kaatui siihen kun ei voitu harrastaa lainkaan rajumpaa seksiä. Piti aina olla hirveän varovainen, mies ei voinut työntyä pohjaan asti eikä rajusti, koska se sattui aivan liikaa - hänellä oli kerta kaikkiaan liian pitkä penis!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena tyttönä kohtasin aivan järkyttävän.

En uskaltanut seksiin, vaikka kiinnostusta muuten olisi ollut.

Oikeasti pelästyin.

Nyt varmaan kelpais;)

Vierailija
2/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli parikymppinen juutalainen mies, jolla oli n. 30cm muna. Mittasin itse pariin otteeseen ja oli 28-32 päivästä riippuen. Ihan TAJUTON, ja siis myös todella paksu. Jätkä itse oli tosi pieni ja laiha. Yritimme kerran harrastaa seksiä, mutta se juttu kaatui siihen, että ton kokonen muna vaan mahtunut mihinkään. Aikamme yritettiin, mutta kun ei mene sisään niin ei mene. Jätkä tietysti olis halunnut seksiä ja suhde kaatui siihen. (Nyttemmin ajateltuna tietysti hyvä ettei onnistunut, lapsen seksuaalinen hyväksikäyttöhän se olisi ollut, mutta sillon olin tietysti ihan murtunut).

Kukaan ei ikinä usko, että tuon kokoista munaa on edes olemassa, en itsekään uskoisi josen olisi nähnyt. Mutta oli siis aivan liian iso. Mies itsekin valitti että kaikki naiset valittaa että sattuu, ja pitää olla tosi varovainen aina, eikä saa koskaan koko munaa sisälle, jolloin nautintokin jää vähän vajaaksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellainen juttu kans menossa että tyypillä on valtava.. saa olla varovainen koko ajan..

mut hei ladyt, liukkari on varsin oiva apuväline, ei

sitä ole tarkoitettu vain mummoille ja 'kakkos'leikkeihin.. Joten läträtkää sen kanssa niin helpottaa ja tietty tajunnanräjäyttävät esileikit takaa että paikat on vastaanottavaiset :)

Vierailija
4/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä esileikki auttaa. Ja asennon pitää olla tietynlainen. Esim. takaapäin ei pysty kokonaan työntymään sisään,osittain vaan. Ja suunnan pitää olla vähän vinoon,ei suoraan kohdunsuulle.

Vierailija
5/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt naimisissa huomattavasti pienemän kanssa ja olen paljon onnellisempi, nautin seksistä ihan eri tavalla kun ei tarvitse todellakaan varoa yhtään mitään.

LOhdutankin miestä aina, että ei se liian isokaan ole hyvä:)