Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
261/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Täällä saksassa tuntuu olevan trendinä miestenosalta laittaa Tinderiin -15-20kg -sitten kuvia. Paikalle tupsahtaa huomattavasti tanakampi mies. Kyllä tulee huijattu olo.

2. Eräs kun tuli treffeille, olin saletti että kyseessä oli eri mies...kasvojen tietyt piirteet kuitenkin todistivat että hän oli sama mies. Aikamoista työskentelyä ollut kyllä kuvien eteen.

Mua ei haittaa jos miehellä o vähän ylimääräistä jne mutta jos maalataan ian toista kuvaa itsestä niin vaikea on kyllä kunnioittaa tällaista tapausta.

Vierailija
262/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgfhdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmetellään, miksi nainen haluaa vähän itseään pidemmän miehen.

Minäkin haluan. Olen itse vähän roteva ja harteikas, ja lyhyet miehet ovat usein myös sirompia kuin minä. Tunnen heidän rinnalla itseni ihan tankiksi, ja kuin voisin nostaa heidät ilmaan tai likistää alleni.

Kukaan nainen ei miehensä rinnalla halua tuntea itsensä dinosaurukseksi.

Jos mies olisikin myös vanttera ja harteikas, sopisimme hyvin yhteen.

Nyt minulla on mies, joka on lihaksikas, pitkä ja roteva, niin että jopa minä näytän naisellisen pieneltä hänen rinnallaan. Ihanaa.

Minä en näytä rotevalta varmaan yhdenkään miehen rinnalla. En halua tuntea itseäni pieneksi enkä suojelluksi. Silti pidän pitkistä miehistä.

Minusta on aivan luonnollista pitää viehättävänä korostuneita vastakkaisen sukupuolen tuntomerkkejä. Siis jos on hetero.

Miehillä niitä tuntomerkkejä ovat juuri se pituus, leveät hartiat, matala ääni, isot kädet jne. On maailman luonnollisin asia pitää jotain noista tai kaikkia puoleensavetävinä ominaisuuksina. Silti naisia syyllistetään tästä aivan valtavasti. Ja naiset ovat koko ajan pyytelemässä anteeksi. Ei ole mitään syytä.

Hyvä pointti. Miehet eivät pyytele anteeksi, vaikka heitäkin syyllistetään siitä että pitävät viehättävänä naisellisia muotoja ja ominaisuuksia. Kaipa tämä ärsyttää molemmin puolin niitä ihmisiä, jotka eivät syystä tai toisesta oikein täytä näitä sukupuolensa tunnusmerkkejä ja se tuntuu pahalta.

Henkilökohtaisesti minusta tuntui joskus pahalta kun mies, joka ei todellakaan täyttänyt näitä tunnusmerkkejä, kuitenkin lemppasi minut sillä perusteella, että en ollut tarpeeksi naisellinen. Ja olen ihan perusnainen, lapsiakin on, mutta vähän olen pitkä ja käytännöllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On aivan luonnollista pitää siroja ja sopusuhtaisen painoisia naisia viehättävinä. Miehet ovat sukupuoleltaan skrodempia ja siksi arvostavat naisissa päinvastaista ulkonäköä".

No kyllä nettitreffieille hiihtelee sellaisia mikkihiirimiehiä ettei skrode ole ihan ensimmäinen määritelmä mielessä. Pituus on alle 175 cm ja kroppa on kuin ajokoiralla. Kaikki on kovin kaitaa, tuohon jos lisää negatiivisen asenteen niin treffeillä herää ajatus mitä pahaa on tehnyt edellisessä elämässä, vai onko tämä piilokamera. Ärsyttäviä ovat ne miehet, jotka valehtelevat pituutensa ja rakenteensa. Jos naisen toive on pitkä ja raamikas mies niin vastaus ei ole mikkihiiri merihädässä.

Vierailija
264/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin profiilikuvissa nainen vaikutti kauniilta, hiuksetkin olivat kauniit. Kun tavattiin, naisella oli huivi päässä ja vaikutti jotenkin nuutuneelta, meni maku. Sai sitten kakistettua treffien loppupuolella, että käy jossain sytostaattihoidoissa. 

Vierailija
265/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa vaikka kysyin suoraan miehet sanoi olevansa oikeasti pitkiä miehiä niin ne oli max 180cm. Itse olen 175cm ja pidän todella isoista miehistä joten...

Vierailija
266/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäiset tindertreffit ja olipa outo kokemus näin keski-ikäiselle naiselle. Itselläni rehellinen kokovartalokuva, vaikka en mikään lihava olekaan . Mies, joka pyysi treffeille, oli kuvassa kivannäköinen ja siistinoloinen vanhempi herrasmies. Paikalle saapui ryppyisissä vaatteissa, omituinen lierihattu päässä kulkeva tikunlaiha miehenpuolikas. Istuimme kahvilassa ja mies ei oikeastaan puhunut mitään, itse yritin kysellä asioita, mutta ukko vaan murahteli. Ihmettelin kun hän piti kättään suun edessä koko ajan. Pois lähtiessämme hän kysyi että tavataanko vielä, huomasin miksi hän peitteli suutaan. Hänellä ei ollut etuhampaita ollenkaan, keskellä oli pelkkä rako. Voi hyvät hyssykät sentään. Miksi nämä tapaukset yrittävät huijata kuvillaan, koska totuus paljastuu tavatessa?

Vierailija
267/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin treffi-ilmoitukseen, jossa mies haki itselleen urheilullista kumppania. Itselle on ulkoilu ja liikunta todella lähellä sydäntä, joten kiinnostuin heti.

Laiteltiin viestiä ees-taas, mies oli kuulemma innokas lätkän pelaaja, itse puhuin joogasta ja lentopallosta jne. Profiilin kuvien perusteella kyseessä oli tosi komea miekkonen, ja olin ihan hermoheikko kun tapaamista mietin.

Kun viimein tavattiin vastassa oli jotain aivan muuta. Kuvat eivät olleet miehestä itsestään. Tämä urheilua rakastava parikymppinen mies olikin 32, ja reippaasti 40 kiloa ylipainoinen. Olin hieman ihmeissäni, mutta kun olin häntä tapaamaan lähtenyt en viitsinyt paikalta juostakkaan.

Mies oli uskomattoman töykeä ja päätti selittää että koska hänen omalla kuvallaan ei koskaan saa kauniilta naisilta huomiota, teki hän tämän feikkiprofiilinsa jotta joku nainen jaksaisi häneen tutustua eikä tuomitsisi heti ulkonäön takia. Tälläisenä peruskilttinä ihmisenä koitin sanoa, että varmasti joku nainen hänestä kiinnostuisi ja hän HYVIN agressiivisesti sanoi ettei hänen tarvitse tyytyä mihinkään rumiluksiin, ja jos naiset vaan tutustuisivat häneen huomaisivat että hän on kiva tyyppi.

Tässä vaiheessa pelotti, mutta päätin että tähän en jää, ja sanoin että hänen käytöksensä takia en nyt ole kiinnostunut enemmästä. Siitä vasta riemu repesi. Viikkokausia tämän jälkeen viestitteli vielä kuinka hän luuli että minä olisin erilainen kuin muut, kuinka haen vaan jotain jätkiä jotka pettäis ja jättäis kun hän kohtelisi hyvin jne.

Olis kiva kuulla onnistuiko tämä ihme naruttamaan ketään muita treffeille? Muistaakseeni mainitsi että oli käynyt treffeillä saman profiilin varjolla ennenkin. Nimi alkoi J:llä (feikkiprofiili oli muistaakseeni nimellä Matias?),  ja asui Espoossa. Tapahtui 2014 OK Cupidin kautta.

Vierailija
268/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen korjaa, ei ollu OKCupid vaan match.com

Vierailija
269/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksimetrinen parrakas urheilijamies olikin todella feminiininen eleiltään ja energialtaan. Ei siinä mitään, ei vain ole mun juttu.

Lisäksi käytännössä ensimmäisenä tavatessamme sanoi, että "tää on sitten mun oikea puheääni". Todella kummallinen kommentti, koska kuka ylipäätään puhuu ei-omalla äänellään...? Toisekseen se sai minut kiinnittämään huomiota hänen ääneensä, joka sitten tarkan analyysin jälkeen oli sekin aavistuksen naismainen. Mutta ilman tätä lausahdusta en olisi todellakaan ajatellut asiaa.

Vierailija
270/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niinku luonnossa: no hyvä metsämies oli, hirven ampu. Mustikoitakin poimi.

Vierailija
271/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tuosta pituus mussutuksesta käy kyllä ilmi, mistä kenkä puristaa.

--Feminismi ja ISIS ovat sairaita ideologioita yhdessä kansallissosialismin ja Marxilaisuuden kanssa!--

--Intersektionaalinen feminismi ja kollektiivinen ryhmäajattelu johtavat helposti sisällissotaan--

--Radikaalia feminismiä opetetaan yliopistoissa--

--Feminismi hallitsee ihmisiä median ja instituutioiden kautta--

--Suurin todiste feminismin luonteesta on sensuuri ja sananvapauteen puuttuminen--

*omistettu feministimodelle.

Lyödäänkö btw. vetoa, että tämä jätkä ei treffeillä käy? Ihan vaan mussutuksesta päättelin mistä kenkä puristaa. Sitä en tiedä onko tämä jätkä lyhyt, taitaa olla.

Vierailija
272/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vähän alle 180 cm siis 173 cm? No ei tod. ihan turha miesten valehdella profiileissaan. Jos on selkeät hakukriteerit niin miksi miehet luulevat, että sitten tavatessa nainen huomaakin ihmeellisesti miehen olevan niin hyvä tyyppi ettei sentit ratkaise? No kyllä ratkaisee jos näin on asian kertonut, selkeä ehto suhteen kehittymiselle. Tympii käyttää aikaa turhiin kirjoitteluihin ja tapaamisiin.

Vierailija
273/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilissa hyvännäköinen, hoikka ja trendikäs mies. Paikalle saapui ylipainoinen, kaljuuntunut, junttimaisesti pukeutunut ukko. Setämies? Lähdin samantien pois. Luuletteko te vanhat rumat ukot että valehtelemalla saatte seuraa?

Vierailija
274/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan kertonut tästä, mutta erään sukulaisen "puolimiesystävä" hakee koko ajan netissä seuraa. Emme henno kertoa tuolle sukulaiselle, mutta toisaalta tämä sukulaisnainen kyllä tietää, ettei suhde ole vakava, vaikka haluaisi. Tuo mies on kyllä puijareitten puijari, on niin naurettu treffi-ilmoitusta ja kuvia siinä.

Tässä muutamia kohtia:

- Mies kuvaa itsensä nelikymppiseksi yrittäjäksi. Okei, ikä 46 ja yrittäjä...? Siskonsa on yrittäjä ja joskus tekee pimeenä päivän sinne. Oikeasti työtön pummi.

- Urheilullinen... Koskahan? Painoa 20-30 kg liikaa, kaljamaha, voiko penkkiurheilua sanoa urheiluksi? Kuvat on otettu sillai ovelasti, ettei maha näy ja näyttää hoikemmalta.

- Komea. No jaa, voi olla ollut nuorena, nyt hampaa sökönä, liikaa painoa.

- Omassa omakotitalossa. Tietääkseni on perikunnan omistama mökki, jossa saa asua ilmaiseksi, koska raukalla ei olisi muuta kotia ja syrjäseudun vanhojen talojen arvo on niin ja näin, niin ei perikunta vaadi mummunmökkiä myyntiin.

- Talous kunnossa. Luottotiedot ainakin menneet. Sähkötkin katkeisi, ellei sukulaisnainen maksaisi välillä laskuja pois.

- Ajelee Volvolla.... Se on totta. Kuvissakin näkyy kalliimman luokan Volvon vierellä poseeraamassa. Tosin unohtaa mainita, että Volvo on sukulaisnaisen omistama, jota saa lainata.

Ja sitten ne kuvat:

- Taustalla moottoripyörä ja tiilitalo. Moottoripyörän osti synttärilahjaksi tuo sukulaisnainen ja tiilitalo on sen sukulaisnaisen talo.

Miksi sukulaisnainen sitää tuota idioottia? Siksi, että ikää on jo 61 ja haluaa "nuoren" miehen. Valitettavasti ei ole tarpeeksi rikas tai kaunis saadakseen hyvää nuorempaa miestä. Mielummin katselee sitten luuseria, kun vaan ikää on vähemmän....

Herraisä :D tästä tulee mieleen eräs mieheni 25-vuotias työkaveri. Joka yrittää instagramin kautta iskeä nuorempia naikkosia. Kuvat ovat siis aivan lavastettuja.

- Mieheni möi autonsa töiden jälkeen pihassa ja sai siitä käteisenä n.6 tonnia. No tämä työkaveri halusi ottaa tästä rahanipusta kuulema "hauskan kuvan". No pari päivän jälkeen tämä kuva rahanipusta ilmestyi instagramiin tekstillä tyyliin " Pikkukäsiraha viikonlopulle".

-Ottaa firman kalleimmista autoista kuvia niin ettei rekkaria näy ja kuvateksteistä ja hästägeistä kehuu näitä omikseen.

-Kaveriporukan kesken vuokratessa hulppean mökin, tämän työkaveri ottaa koko viikonlopun mökistä kuvia ja antaa kuvateksteissä ymmärtää että ovat hänen omistamalla mökillään.

-Otti rikkaan tuttavansa veneestä kuvan ja lisäsi tämän kanssa poseerauskuvan ja taas teksteissä kehuskelee miten on oma vene kyseessä.

jne.

Todellisuudessa siis vuokralla asuva mies, jolla entisestä liitosta pari mukulaa (näistä ei toki mitään mainintaa instassa). Rahankäyttö on aivan persiillään ja on korviaan myöten veloissa. 

Vierailija
275/330 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne Tom Cruisea niin hyvin, että voisin kommentoida hänen luonteestaan tai uskonnostaan. Julkisuuden kuvasta tiedän vain, että jätkä on kääpiö. En treffaile kääpiöitä.

Joten muotoilisin lauseen kaikki naiset eivät ajattele pituutta TAI rikkautta TAI ulkoista pintaa. Minä ajattelen nousta mainituista VAIN pituutta mikä on ihan VAIN makuasia kuten hoikkuuden TAI lihavuuden TAI hiustenvärin preferoiminen.

De gustibus non est disputandum.

Nimimerkki Lumikki

Hei sinä trollaava läski, voit aina laihduttaa, ja se tekisi hyvää sinulle, koska lihavuus on valittu sairaus, pituus taas on geneettinen ominaisuus.

Onhan se epäreilun tuntuista tietenkin että naisille saattaa pituus olla tärkeä ominaisuus miehessä kun siihen ei voi vaikuttaa.

Ylipainoon voi mikä on miehelle tärkeä naisessa.

Mutta jos naista ei miellytä eikä kiihota lyhyt mies niin SILLE EI VOI myöskään mitään.

Vierailija
276/330 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa mies oli nuorempi ja hoikempi sekä hymyili täydellisellä hammasrivistöllä, tapaamiseen saapui lihava ja huonohampainen mies jonka toinen silmä nyki jatkuvasti. Lisäksi paljastui, että taustalla näkyvä komea talo oli miehen vanhempien, mies itse asui kerrostalossa.  kehtasi vielä hermostua siitä että kysyin suoraan ilmoituksen kuvasta, oli sitä mieltä että kyllähän nyt hänet vielä kolmevitosena tunnistaa kuvasta jossa on 17v!

Vierailija
277/330 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli hyvin lyhyt, ehkä 162cm mutta se ei häirinnyt vaan miehen jatkuva höpinä hammasharjoista!

Vierailija
278/330 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle merkonomille en ollut tarpeeksi "tumma".

Toisen kanssa sitten lyötiin hynttyyt yhteen. 

Olitkos oikein merkonomia metsästämässä?

Vierailija
279/330 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne Tom Cruisea niin hyvin, että voisin kommentoida hänen luonteestaan tai uskonnostaan. Julkisuuden kuvasta tiedän vain, että jätkä on kääpiö. En treffaile kääpiöitä.

Joten muotoilisin lauseen kaikki naiset eivät ajattele pituutta TAI rikkautta TAI ulkoista pintaa. Minä ajattelen nousta mainituista VAIN pituutta mikä on ihan VAIN makuasia kuten hoikkuuden TAI lihavuuden TAI hiustenvärin preferoiminen.

De gustibus non est disputandum.

Nimimerkki Lumikki

Hei sinä trollaava läski, voit aina laihduttaa, ja se tekisi hyvää sinulle, koska lihavuus on valittu sairaus, pituus taas on geneettinen ominaisuus.

Onhan se epäreilun tuntuista tietenkin että naisille saattaa pituus olla tärkeä ominaisuus miehessä kun siihen ei voi vaikuttaa.

Ylipainoon voi mikä on miehelle tärkeä naisessa.

Mutta jos naista ei miellytä eikä kiihota lyhyt mies niin SILLE EI VOI myöskään mitään.

Ne epäreiluuden tunteet eivät kyllä liikuta minua yhtään, kun kumppania etsin. Etsin onnea itselleni, elämän ajaksi. En käsitä että joku alkaa kiukutella siitä, että etsin kumppania täysin itsekkäästi. En ole palkintopokaali, joka jaetaan ansioituneelle miehelle.

Ja mitä on tuo miesten jatkuva jankutus siitä, että pituuteen ei voi vaikuttaa? Sen faktan jankkaaminen ei tee yhdestäkään miehestä milliäkään pitempää. Eikä muuta lyhyttä miestä viehättäväksi pitkistä tykkäävän naisen silmissä. Mutta se jankuttaminen on osoitus tuosta palkintopokaali-ajattelusta. Että nainen on velvollinen palkitsemaan ansioituneen miehen.

Vierailija
280/330 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmetellään, miksi nainen haluaa vähän itseään pidemmän miehen.

Minäkin haluan. Olen itse vähän roteva ja harteikas, ja lyhyet miehet ovat usein myös sirompia kuin minä. Tunnen heidän rinnalla itseni ihan tankiksi, ja kuin voisin nostaa heidät ilmaan tai likistää alleni.

Kukaan nainen ei miehensä rinnalla halua tuntea itsensä dinosaurukseksi.

Jos mies olisikin myös vanttera ja harteikas, sopisimme hyvin yhteen.

Nyt minulla on mies, joka on lihaksikas, pitkä ja roteva, niin että jopa minä näytän naisellisen pieneltä hänen rinnallaan. Ihanaa.

Minä en näytä rotevalta varmaan yhdenkään miehen rinnalla. En halua tuntea itseäni pieneksi enkä suojelluksi. Silti pidän pitkistä miehistä.

Minusta on aivan luonnollista pitää viehättävänä korostuneita vastakkaisen sukupuolen tuntomerkkejä. Siis jos on hetero.

Miehillä niitä tuntomerkkejä ovat juuri se pituus, leveät hartiat, matala ääni, isot kädet jne. On maailman luonnollisin asia pitää jotain noista tai kaikkia puoleensavetävinä ominaisuuksina. Silti naisia syyllistetään tästä aivan valtavasti. Ja naiset ovat koko ajan pyytelemässä anteeksi. Ei ole mitään syytä.

On aivan luonnollista pitää siroja ja sopusuhtaisen painoisia naisia viehättävinä. Miehet ovat sukupuoleltaan skrodempia ja siksi arvostavat naisissa päinvastaista ulkonäköä. Tällä läskipalstalla miesten pitäisi koko ajan olla pyytelemässä anteeksi kun itsekurittomat läskipallerot vaahtoavat, ettei heidän läskinsä saisi haitata yhtään eikä ketään.

Tuo vaahtoaminen on kohdistunut ihmisiin, jotka tuijottavat "läskipalleroita" ravintolassa ym. En ole ikinä nähnyt palstalla kenenkään naisen vaahtoavan, kun sai mieheltä pakit ylipainon vuoksi. Saitko sinäkään "vaahtoamista" osaksesi tuon kommenttisi takia?

Minua muuten solvattiin täällä mm. pinnalliseksi kanaksi, kun sanoin että pidän pitkistä miehistä. N55kg