Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
321/330 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää outoja treffikokemuksia?

Vierailija
322/330 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran mies, jolla oli yllätys, yllätys sitten se vaimo kotona. Ei heti kertonut tietenkään. Kysyin, miksi pettää? "Menin naimisiin niin nuorena." Herra oli ollut silloin kolmekymppinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/330 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään aina toimi, että tapaa vaikka työelämässä tai jopa siellä kaupassa. Siitä mukavasti vitsailevasti tulee nopeasti välillä esiin totaalinen idiootti. Luulit tehneesi ihan hyvän tilannearvion, mutta sitten.

Vierailija
324/330 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakuristaja Michael Penttilä ja vaimonsa sadistesisti pienen tyttärensä edettänyt Björkvist ovat Tinderissä. Naiset varokaa, mitä on liikenteessä tuolla! Nuoret eivät välttämättä tunnista. Lähtee kotiin sidukoille iltaa istumaan, niin se on viimeinen ilta.

Vierailija
325/330 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

* puukottanut. Autocorrect.

Vierailija
326/330 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se "Poliiseissakin" tapaus, kun nainen kutsui ensitreffeille kotiinsa jonkun nettimiehen (virhe aina!). Pahoinpiteli ja oli suunnitellut tappavansa. Välineet autossa. Oli kuitenkin jokin Skype-yhteys kaveriin ja sillä avaimet asuntoon. Olisi ollut varma kuolema muuten tulossa. Onneksi jäi kiinni.

Vierailija
327/330 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensin deittailee ja varmistuu riittävästi, että toinen osapuoli on kunnollinen tapaus, niin käykää toistenne kotona. Joskus on löytynyt pinnasänky, mistä ei kerrottu. En halua yh:ta. Turha se on valehdella, kun kuitenkin paljastuu totuus jossakin vaiheessa.

Vierailija
328/330 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, missä treffikumppani ei edes useiden tapaamisten jälkeen kutsunut omaan kotiin. Aina mentiin hänen aikatauluillaan ja hätäisesti toisen kämpässä tavattiin. Tietysti sillä oli vähintään puoliso. Miten noita riittääkin?

Vierailija
329/330 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffasin deitti.netin kautta ihan mukavan tytön ja reilun vuoden tapailimmekin, asuimme eri paikkakunnilla joten ei ihan joka viikko edes nähty. No totuutta ei neidistä loppujenlopksi saanut mistään. Tarinoita riitti ja surkea menneisyys jonka takia oli herkkä neito, noh herrasmies tietysti tuki ja tarjosi yli 190 senttimisen miehen ison sylin käyttöön. Ja amkk opinnoissakin autoin kun kerta osasin. Loplta kuitenkin tarinoiden sepitys meni vaikeaksi ja profiili löytyi deittipalstoilta jo uudestaan. Kummallisinta tässä kuitenkin oli se, että noin 23 vuotias tyttö väitti minulle olevansa 30vuotias kun minä olin about 35 silloin. En olis uskonut että saisin yi 10 vuotta nuorempaa. harmi ettei hänessä ollut sisäistä kauneutta riittävästi.

Vierailija
330/330 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tavallaan lykästänyt ihan jossakin chatissa jutellessa, kun on tehnyt esikarsintaa juttujen perusteella. Sitten on jossakin vaiheessa ajan kanssa tavattu. Parisuhdetta ei lopulta tullut, mutta ollaan oltu kavereita ties miten monta vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän