Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko uutiset muuttuneet aiempaa negatiivisimiksi?

Vierailija
25.09.2026 |

Vai tuntuuko vain minusta siltä? Iltasanomat ja iltalehti tuntuvat oikein mässäilevän ikävillä uutisilla nykyään. Mielestäni tänä maailmanaikana tarvittaisiin enemmän hyviä ja positiivisia uutisia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on.

Vierailija
2/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, veikkaan että vastaavat kysyntään. Olen vakuuttunut siitä että ihmiset rakastavat pelkoja/stressiä. Pyöritellä uhkakuvia päivät pitkät päässä. Varautua niihin kaikilla mahdollisilla vakuutuksilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole vuosiin jaksanut niitä lukea kun niissä ei todellakaan kerrota mitään hyviä uutisia. Olisi todellakin tilausta verkkojulkaisulle nimeltään hyviä uutisia😂 

Vierailija
4/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, veikkaan että vastaavat kysyntään. Olen vakuuttunut siitä että ihmiset rakastavat pelkoja/stressiä. Pyöritellä uhkakuvia päivät pitkät päässä. Varautua niihin kaikilla mahdollisilla vakuutuksilla. 

Voisikohan kyse todellakin olla siitä? Tuntuu hullulta, että ihmiset haluaisivat ahdistua tarkoituksella

Vierailija
5/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole vuosiin jaksanut niitä lukea kun niissä ei todellakaan kerrota mitään hyviä uutisia. Olisi todellakin tilausta verkkojulkaisulle nimeltään hyviä uutisia😂 

Kannatetaan!!!

Vierailija
6/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävityn sodan seurausta. Ilmapiiri kuin Berliinissä 1945.  Surullisintahan tässä on se, että itse aiheutettu tilanne suurilta osin..

Vierailija
8/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, nyt lypsetään mainosrahaa ja klikkauksia kahta kovemmin ennen kuin menee bisnes alta kokonaan.

Vierailija
9/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woketuksen myötä - ovat. Sekä myös valheellisemmiksi.

Kiitos vihvassut!

Vierailija
10/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, nykyisillä pehmouutisilla yritetään pohjustaa lumihiutaleille tulevaa sotaa. 

Vierailija
11/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uutisia aktiivisesti joskus 20 vuotiaana kun olin vielä naivi ja tietämätön ja uskoin kaikkeen mitä sanottiin, sitten kasvoin aikuiseksi eikä ole enää kiinnostanut

Vierailija
12/12 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin uutisia aktiivisesti joskus 20 vuotiaana kun olin vielä naivi ja tietämätön ja uskoin kaikkeen mitä sanottiin, sitten kasvoin aikuiseksi eikä ole enää kiinnostanut

Vain hullu pilaa päivänsä katsomalla jotain Ylen uutisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän