Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
241/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni nainen minulta on mennyt ohi, kun en ole ilmoittanut Tinderissä pituuttani?

t.188cm

Kaksi

Höpsistä, on mennyt useampi.

Mutta nyt olet tavannut naisia, jotka eivät ole susta kiinnostuneita ensisijaisesti pituuden vuoksi.

Samasta syystä mä en esitellyt tissejäni.

Nykyinen seurustelukumppani on pitkä mies, joka ei kertonut pituuttaan aikanaan tinder-esittelyssään. Enkä mä kysynyt.

Hemmetin upea mies toi olisi lyhyenäkin.

Vierailija
242/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eivät kaikki naiset ajattele vain pituutta, rikkautta, ulkoista pintaa."

Tässä kommentissa oli mollattu, että jos nainen hakee pitkää miestä niin samalla hän hakee rikasta ja komeaa miestä. Mitä? Ovatko kaikki lyhyet miehet köyhiä ja rumia? Kuten Tom Cruise? No, en treffailisi Tom Cruisea, hän on liian lyhyt. Olen itse yli 170 cm pitkä nainen niin silmääni miellyttää pitemmät miehet. Ihan makukysymys, mutta lyhemmät miehet eivät herätä minussa samoja asioita kuin pitemmät miehet.

Minä en deittailisi Cruisea koska se on kusipää seko skientologi. Pituudesta tai ulkonäöstä se ei jäisi kiinni. Ergo, kaikki naiset eivät ajattele vain pituutta, rikkautta, ulkoista pintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en deittailisi Cruisea koska se on kusipää seko skientologi. Pituudesta tai ulkonäöstä se ei jäisi kiinni. Ergo, kaikki naiset eivät ajattele vain pituutta, rikkautta, ulkoista pintaa." .[/quote].

En tunne Tom Cruisea niin hyvin, että voisin kommentoida hänen luonteestaan tai uskonnostaan. Julkisuuden kuvasta tiedän vain, että jätkä on kääpiö. En treffaile kääpiöitä.

Joten muotoilisin lauseen kaikki naiset eivät ajattele pituutta TAI rikkautta TAI ulkoista pintaa. Minä ajattelen nousta mainituista VAIN pituutta mikä on ihan VAIN makuasia kuten hoikkuuden TAI lihavuuden TAI hiustenvärin preferoiminen.

De gustibus non est disputandum.

Nimimerkki Lumikki

Vierailija
244/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

User1303 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41 kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Olin yllättynyt kun tyttö ehdotti heti hotellia ja panemista. Ja sitten 8 kkn jälkeen olinkin yhtäkkiä isä....

Millä luokalla ihmisten lisääntymisbiologia opetetaan? Kuuntele sitten tarkkaan kun ope kertoo raskauden kestosta.

Kirjat sanovat, että 9 kk on jonkinlainen normi, mutta normaaliksi lasketaan 8- 9,5 kk. Monet lapset syntyvät hieman keskosina, muutamaa viikkoa ennen määräaikaa. Tyttöystäväni jopa yritti aikaista synnytystä koska silloin vauva on pienempi ja synnytys helpompi. Vauva painoi 2,5 kg ja on täysin normaalisti kehittynyt.

Sehän on käytännössä normaalisti 8,5kk, joten toi edellinen voi vaan itse kerrata sitä biologiaa. 9kk on laskettu siitä kuukautiskierron alusta.

38-42 viikkoa. Eli kyllä se oikea aika on lähemmäs 10kk.

En tiedä ketään joka olisi syntynyt yli 9 kkn ikäisenä. Useimmat 2-3 viikkoa yli 8 kk koska täälläpäin yritetään saada vauva ulos pian 8 kkn jälkeen synnytyksen helpottamiseksi.

Missä on "täälläpäin"?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska ainakin Helsingissä Kätilöopistolla varattiin aika synnytyksen käynnistykseen sille ajankohdalle, kun raskauteni olisi ollut täydet 42 viikkoa. (Onneksi ei sitten tarvinnut käynnistää, vaan synnytys lähti itsestään käyntiin juuri tuona ajnakohtana.)

Suomessa ei tietääkseni ole muutenkaan yleinen tapa edesauttaa synnytyksen käynnistämistä ennen kuin raskaus on täysiaikainen, koska se on terveysriski lapsen kannalta.

Vierailija
245/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on kadonnut tapa, jossa pari tapaa toisensa kaupassa, baarissa, lenkkipolulla jne. ja toinen pyytää toisen numeron ja siitä alkaa tapailu?

Te lataatte ihan hirveästi odotuksia netissä tavattuun ihmiseen ja kun hän ei vastaa mielikuvia, petytte.

Eikö kannattaisi mennä oikeasti ulos ja tavata erilaisia ihmisiä?

Kuka ihan oikeasti tapaa uusia ihmisiä kaupassa tai lenkkipolulla? Kyllä minä varmaan lähtisin pakoon jos jossain tuolla pururadalla ollessani juoksulenkillä, joku random ukko lähtisi juoksemaan perään että hei anna numero. :D Ja kaupassa asioidessani yritän hoitaa asiani mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti ja päästä pois. Tottakai baarissa tapaa ihmisiä, mutta baarituttavuudet nyt on mitä on. Hyvähän se vain on että on muitakin keinoja tavata uusia ihmisiä, vaikka nyt just netissä. Ei se ole millään tavalla pois muusta elämästä tai tarkoita ettei niitä ihmisiä voisi tavata muuallakin jos on tavatakseen. 

Vierailija
246/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmetellään, miksi nainen haluaa vähän itseään pidemmän miehen.

Minäkin haluan. Olen itse vähän roteva ja harteikas, ja lyhyet miehet ovat usein myös sirompia kuin minä. Tunnen heidän rinnalla itseni ihan tankiksi, ja kuin voisin nostaa heidät ilmaan tai likistää alleni.

Kukaan nainen ei miehensä rinnalla halua tuntea itsensä dinosaurukseksi.

Jos mies olisikin myös vanttera ja harteikas, sopisimme hyvin yhteen.

Nyt minulla on mies, joka on lihaksikas, pitkä ja roteva, niin että jopa minä näytän naisellisen pieneltä hänen rinnallaan. Ihanaa.

Minä en näytä rotevalta varmaan yhdenkään miehen rinnalla. En halua tuntea itseäni pieneksi enkä suojelluksi. Silti pidän pitkistä miehistä.

Minusta on aivan luonnollista pitää viehättävänä korostuneita vastakkaisen sukupuolen tuntomerkkejä. Siis jos on hetero.

Miehillä niitä tuntomerkkejä ovat juuri se pituus, leveät hartiat, matala ääni, isot kädet jne. On maailman luonnollisin asia pitää jotain noista tai kaikkia puoleensavetävinä ominaisuuksina. Silti naisia syyllistetään tästä aivan valtavasti. Ja naiset ovat koko ajan pyytelemässä anteeksi. Ei ole mitään syytä.

Hyvä pointti. Miehet eivät pyytele anteeksi, vaikka heitäkin syyllistetään siitä että pitävät viehättävänä naisellisia muotoja ja ominaisuuksia. Kaipa tämä ärsyttää molemmin puolin niitä ihmisiä, jotka eivät syystä tai toisesta oikein täytä näitä sukupuolensa tunnusmerkkejä ja se tuntuu pahalta.

Vierailija
247/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 190cm mies ja itseäni jotenkin miellyttää ajatus 150-160cm sirosta naisesta. Tosin asia on minulle niin vähäpätöinen että todellisuudessa naisen pituudella ei kyllä ole merkitystä, muut asiat menee edelle.

Ihan mielenkiinnosta kysyn: entä jos se 155 senttinen nainen olisi karmea läski? Ottaisitko sen mieluummin vai toisaalta 175 senttisen hoikan tytön? Siinä tapauksessa nimittäin se sirous olisi aika kaukana siitä lyhyestä tytöstä, ja 175 senttinen olisi hoikka, ehkä mallin mitoissa?

Itse olen 175 cm, normaalipainoinen, olen aina jostain syystä löytänyt itseni samanpituisten miesten seurasta, eli 172-178 senttisten. Jännä ilmiö. Ja normaalipainoisten koska olen sitä itsekin.

Vierailija
248/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näistä lähes kaikista kommenteista voimme päätellä? Mies on tarkoitettu vain tuottamaan siittiösoluja lisääntymistä varten, ei pitempiaikaiseen naisen elämän ilostuttamiseen ja sulostuttamiseen! Pahalta tuntuu miesten puolesta...

Vierailija
249/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli maininnut profiilissaan olevansa urheilullinen, ja kuvissaan hän näytti ihan sopusuhtaiselta. Hieman kyllä yllätyin, kun vastassa olikin melko mahakas tyyppi, ylipainoa ehkä 20 kg. Kuvat olivat selvästi useamman vuoden takaa ja imartelevista kulmista otettuja. Urheiluharrastuskin koostui salilla käynnistä tai lenkkeilystä noin kahden viikon välein. Päätin kuitenkin antaa mahdollisuuden, ja onneksi annoin, koska nyt seurustelen aivan ihanan miehen kanssa. Joskus tekisi mieli ottaa asia puheeksi, koska eihän mies ole oikein millään mittapuulla sporttinen - että mitä mies on ajatellut, kun on laittanut tuon sanan sinne itseään kuvaamaan.[/quote

Mekin oltiin hoikkia kun tavattiin 18-vuotiaina. Miehelle on vatsakumpua tullut, muttei se sexy ihanuus ole mihinkään sen myötä kadonnut. Kohta 40 vuotta lasissa ja rakkautta riittää.

Vierailija
250/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan. Olen itse vähän roteva ja harteikas, ja lyhyet miehet ovat usein myös sirompia kuin minä. Tunnen heidän rinnalla itseni ihan tankiksi, ja kuin voisin nostaa heidät ilmaan tai likistää alleni.

Nyt minulla on mies, joka on lihaksikas, pitkä ja roteva, niin että jopa minä näytän naisellisen pieneltä hänen rinnallaan. Ihanaa.

Nimenomaan tästä syystä minäkin tykkään itseäni huomattavasti pidemmistä miehistä. Olen kyllä lyhyt, mutta myös lihava. Siksi tarvitsen pitkähkön ja rotevan miehen. Oli siis mukava yllätys kun aviomieheni oli pitempi ja harteikkaampi kuin mitä kuvista luulin. Facebookissa tutustuimme erään keskusteluryhmän kautta ja kirjoittelimme ja juttelimme pari kuukautta ennenkuin tapasimme. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Eksäni oli minua huomattavasti sirompi ja vain 15 cm pitempi, joten tunsin itseni elefantiksi hänen kanssaan. Hän myös mainitsi tästä kokoerosta ja painostani jatkuvasti.

Aviomieheni on todella vahva. Hän ei käy salilla vaan on tullut ihan raskaalla fyysisellä työllä yms. Ihanaa kun on vahva mies joka jaksaa kantaa minunlaiseni pulleron vaikka olkapäällään eikä häntä haittaa painoni vaikka itse haluankin laihtua. Hän ei siis itse ole lihava, vaikka ei atleettinenkaan vaan ihan normaalivartaloinen mutta harteikas ja luontaisesti lihaksikas.

Eli kyllä tavatessa voi yllättyä myös positiivisesti.

Minä en ymmärrä miksi niin moni valehtelee profiilissaan. Tuleehan se esille tavatessa. Valehtelemisella alkava tapaileminen/suhde on harvemman mieleen siitäkään huolimatta vaikka toisen persoonaan olisikin ihastunut. Kaikkia ei välttämättä haittaisi jos heti aluksi kertoo että profiilissa olevat tiedot eivät ole ihan totta. Mutta jos totuuden jättää vasta tapaamiseen, voi se vaikuttaa niin paljon kielteisemmin että he joille asia olisi ok jos kertoisi heti vääristä tiedoistaan, voivat lopettaa yhteydenpidon asian paljastuttua vasta myöhemmin.

Itselleni karmein esimerkki on, kun eräässä chat-palvelussa eräs mies laittoi viestiä kun olin 18-vuotias. Kertoi olevansa 23 ja laittoi kuvansa linkin johonkin sen aikaiseen kuvapalveluun. Kuvassa oli kivan näköinen nuori mies. Jonkun aikaa keskusteltuamme niitä näitä hän ehdotti treffejä ja sovin treffit yleiselle paikalle eräälle torille tarkoituksena mennä torikahvilaan. Hän sanoi ajavansa punaista ferraria ja sellainen sitten kurvasi torin laitaan. Jännityksellä odotin millainen mies on oikeasti. Pettymys oli valtava kun autosta astui lihava nelikymppinen mies jolla oli pitkä rasvainen tukka ja keskellä pälvikalju. Mies oli muutenkin luotaantyöntävän näköinen ruskeankeltaisine hampaineen. Olin jo melkein lähdössä karkuun kun hän huomasi minut. Pyysi sitten lähemmäksi ja pahoitteli että ei ollut sitä mitä odotin mutta voisiko silti tarjota ne kahvit. En vieläkään ymmärrä miksi suostuin, olin kai liian kiltti ja hän oli pelottavan isokokoinen mies. Keskustellessa kävi ilmi että oli näyttänyt oman poikansa kuvan ja tehnyt saman tempun toisillekin tytöille. Olin ainoa joka oli suostunut kahville. Sitten hän alkoi kysellä kaikkea ällöttävää seksistä, johon en vastaillut juuri mitään. Siinä vaiheessa tuli todellinen pakenemisen tarve kun laittoi kätensä reidelleni ja tuli lähemmäksi. Sanoin jonkun tekosyyn ja lähdin melkein juoksemalla pois. No opinpa ettei todella ole luottamista ihmisiin netissä jo hyvin aikaisin ennen facebookia. Mahtoiko edes craigslist olla silloin vielä olemassa netissä.

Kannattaa aina tavata vieras ihminen julkisella paikalla ainakin muutamilla ekoilla treffeillä. Ja jos olisin sinkku ja haluaisin tapailla jotakuta, haluaisin ennen tapaamista nähdä videokamerassa selkeässä valossa myös. Tällöin näkee jos toinen valehtelee ulkonäöstään. Ainoastaan pituutta ei ehkä niin selvästi näe jos ei ole kyseessä erittäin lyhyt ihminen. Lihavuudenkin pystyy päättelemään hartioista ja kaulasta.

Vierailija
251/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Mitä näistä lähes kaikista kommenteista voimme päätellä? Mies on tarkoitettu vain tuottamaan siittiösoluja lisääntymistä varten, ei pitempiaikaiseen naisen elämän ilostuttamiseen ja sulostuttamiseen! Pahalta tuntuu miesten puolesta...

No painu lohduttamaan miesparkoja. Me jäämme tänne jatkamaan juttua.

Vierailija
252/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut kovin huolissani painosta ja kokenut, että en voi laittaa treffi-ilmoitusta läskinä saati olla mitään läskinä (olen siis välillä myös laiha). Nyt keski-ikäisenä ja tämän ketjun innoittamana voisin laittaa ilmoituksen, jossa ilmoitan todelliset speksini 158 cm ja 80 kg. Kiinnostaisi tietää onko painopelkoni todellinen. Vastaisiko kukaan?

Olen ollut koko elämäni anorektisen laiha. Ja olen suvusta, jossa arvostetaan reheviä ja runsaita muotoja. Kaikki naiset reippaasti ylipainoisia. Pappanikin sanoi, että miehet alkaa vasta sitten kiinnostumaan susta, kun saat lihaa luiden päälle. Joten ainakin omalla kohdalla tunnen useita miehiä, joille painosi olisi just täydellinen. Minulle taas on jäänyt kompleksi laihuudestani. Mietin pitäisikö kertoa etukäteen, että olen hintelä ja on a-kuppi :) Sitten miettii, että sille "oikealle" kelpaan kuitenkin sellaisena kuin olen, en voi tyytyä vähempään siinä asiassa. 

Niin, voin yhtyä tähän edellä kirjoittamaasi. Itse 172, aina ollut hoikka. Kasvoilta nätti, mutta hoikkuudesta tullut palautetta todella monelta, vaikka painoa on n. 58kg en sii smikään anorektikko kuitenkaan. Ei tunnu hyvältä kun mies arvottaa mua sillä että joo muuten ihan kiva mutta saisit olla pehmeempi jne...no nuoruudessa miehet ylisti sitä hoikkuutta, mutta 40/50 miehet ei siedä sitä..voe voe...

Vierailija
253/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen treffisivuston kautta ja mies vaikutti netissä hauskalta ja mukavalta. Juttelimme silti hyvin vähän ja näimme pian ravintolassa. Mies tarjosi minulla juoman ja istuimme juttelemaan. Aluksi kaikki vaikutti ihan hyvältä, mutta sitten mies alkoi avautumaan siitä miten hänen äitinsä on alkoholisti ja ei voi sietää jos nainen juo.. 

Hän itse osti minulle juoman ja sitten paheksui kuin join sitä juomaa. Tässä vaiheessa meni jo maku koko tyypistä, mutta ajattelin kohteliaasti juoda juomani loppuun ja  sen jälkeen lähteä kotiin.

No mies sitten jatkoi avautumistaan siitä miten hän harrastaa pilven polttamista. Kuuntelin, enkä paljoa itse puhunut enään. Sitten mies töksäytti että "eiköhän tämä ollut tässä. Sä olet niin nuori vielä".

Olin 24 ja mies oli 2 vuotta vanhempi. Tämän sanottuaan mies otti takkinsa ja lähti ravintolasta ulos. :D Erittäin kummallinen kokemus. 

Vierailija
254/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikoskaanpaksu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut kovin huolissani painosta ja kokenut, että en voi laittaa treffi-ilmoitusta läskinä saati olla mitään läskinä (olen siis välillä myös laiha). Nyt keski-ikäisenä ja tämän ketjun innoittamana voisin laittaa ilmoituksen, jossa ilmoitan todelliset speksini 158 cm ja 80 kg. Kiinnostaisi tietää onko painopelkoni todellinen. Vastaisiko kukaan?

Olen ollut koko elämäni anorektisen laiha. Ja olen suvusta, jossa arvostetaan reheviä ja runsaita muotoja. Kaikki naiset reippaasti ylipainoisia. Pappanikin sanoi, että miehet alkaa vasta sitten kiinnostumaan susta, kun saat lihaa luiden päälle. Joten ainakin omalla kohdalla tunnen useita miehiä, joille painosi olisi just täydellinen. Minulle taas on jäänyt kompleksi laihuudestani. Mietin pitäisikö kertoa etukäteen, että olen hintelä ja on a-kuppi :) Sitten miettii, että sille "oikealle" kelpaan kuitenkin sellaisena kuin olen, en voi tyytyä vähempään siinä asiassa. 

Niin, voin yhtyä tähän edellä kirjoittamaasi. Itse 172, aina ollut hoikka. Kasvoilta nätti, mutta hoikkuudesta tullut palautetta todella monelta, vaikka painoa on n. 58kg en sii smikään anorektikko kuitenkaan. Ei tunnu hyvältä kun mies arvottaa mua sillä että joo muuten ihan kiva mutta saisit olla pehmeempi jne...no nuoruudessa miehet ylisti sitä hoikkuutta, mutta 40/50 miehet ei siedä sitä..voe voe...

Olen samanlainen kuin sä, jopa sentilleen yhtä pitkä :) joo kaikkea on kuultu. Enemmän kuitenkin naisilta näitä että "miehet tykkäävät enempi muodokkaimmista naisista" . Sen tulkitsen kateutena, olen ennemmin sitten hoikka 172 cm kuin lyhyt ja "muodokas" jos se tarkoittaa lihavaa.

Pitkiä naisia on paljon, luulisi että porukka alkaisi jo huomaamaan sen. Mutta silti joskus kuulee ihmettelyä siitä kun olen "niin pitkä". Tilanteeta riippuen vastaan jotain sopivaa. Vaan annahan olla jos jotain lihavaa menisi arvostelemaan että MITENKÄS SÄ OLET NOIN PAKSU? Kyllä tulisi kuraa silmille. Ihmistä saa siis arvostella ominaisuudesta jolle ei voi mitään, mutta ei siitä jolle haluaisi.

Mutta kyllä niitä miehiä riittää meillekin jotka ovat "vähemmän muodokkaita" :)

Vierailija
255/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilikuvassa ponnaritukkainen, hiuksistaan omin sanoin huolta pitävä mies olikin päälaelta kalju. Blaah.

Mulle on 2 kertaa käynyt niin, että profiilikuvassa miehellä on pitkä tukka, ja treffeillä käy ilmi että tukka on pitkä joo sivuilta, mutta päältä kalju. (Kuva siis vanha) Ei sillä että kalju haittaisi, mutta pitääkö mainostaa itseään pitkähiuksisena?

Vierailija
256/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin todella mukavan oloisen jätkän kanssa useamman kuukauden ensin OK Cupidin kautta ja sitten siirryttiin Whatsappeilyyn.

Oli aivan ihanan oloinen, hauska, kiinnostunut samoista asioista jne. Kuvien perusteella oli peruskomea miekkonen.

Siinä vaiheessa kun viimein päätettiin tavata pitkästä välimatkasta huolimatta alkoi niitä kuuluisia punaisia lippuja liehua. Ensin oltiin puhuttu että hän tulisi viikonloppulomalle luokseni. Välimatkaa meillä oli noin viitisen tuntia ja kun alettiin puhua tarkemmin, niin mies totesi että ei tiedä kestääkö hänen autonsa moista matkaa. Noh, enpä ole ihmisiä ikinä auton perusteella tuominnut, joten kysyin että olisko kivampi jos tulisin hänen luokseen, ja sovittiin sitten niin.

Kun navigaattori pihaan ohjasi olin aika varma että oli sattunut joku virhe. Talo oli purkukunnossa oleva vanha rintamamiestalon näköinen hökkeli. Osa ikkunoista oli peitetty levyillä, piha oli ylikasvanutta ruohoa, pihassa oli auto jonka toinen ovi oli aivan eri väriä kuin muu auto. Kun menin koputtelemaan oven avasi kyllä kuvista tuttu mies, mutta selvästi kuvat olivat suht vanhoja. Ei nyt muutamat rypyt olisi haitannut, mutta kuvien otosta oli kulunut selkeästi ainakin kymmenen vuotta.

Sisälle mennessä puristin jo kännykkää käsissä koska olin varma että olin saapunut johonkin murhaluolaan, ja siltä se sisältä näytti. Haisi kosteus, huonekaluja oli muutama, vessaa ei ollut sisällä. Mies huomasi hämmentyneen katseeni ja alkoi sopertamaan että "Joo siis kyl oon tätä remppaamassa, on vaan ollu kaikenlaista." ja kertoi myöhemmin että on asunut siinä jo melkein 3 vuotta, mutta ei ole tehnyt sille vielä mitään.

Tarmokkaasti koitin sitten vielä saada juttua aikaan, mutta tunnelma oli todella outo. Mies ei puhunut muuta kuin vastatakseen suoriin kysymyksiin, eikä katsonut kertaakaan silmiin. Totesin sitten tomerasti kahvin jälkeen, että kappas, eihän täällä ole varapatjaa että taidampa äkkiseltään hurauttaa kotiin. Mies pomppas ylös aika nopsaan ja totesi "No kyl tohon mun viereen mahtuu." osoittaen lattialla olevaan 120cm joustinpatjasänkyään jossa ei edes petaria ollut.

En tarttunut tarjoukseen ja ajoin kotiin. Jälkeenpäin mies laitto vielä viestiä. En muista tarkkaalleen mitä niissä oli, mutta sisällön voi tiivistää "Kaikki naiset on pinnallisia huoria" tyyppiseen sanomaan.

Jäi meikän nettitreffailut siihen

Vierailija
257/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonien kanssa ei voida rintojakaan kuvata eli rintasyöpäriskikin on suurempi. En kyllä itse haluaisi silikonia rintoihin, kun voi yksinkertaisesti vaihtaa fiksumpaan mieheen.

Olet oikeassa + vielä se, että EKG:n käyrät eivät kerro täyttä totuutta.

Vierailija
258/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 12 nettitreffeillä kävin 17-25 vuotiaana ja niitä ylläreitä on sattunut monia:

- Ihan eka treffikumppani haisi ihan julmetun pahalta, sellaiselta ettei ollut suihkussa käynyt tai vaatteitaan pessyt vuosikausiin.

- ok cupidin kautta löytynyt mies joka sivuilla haki vakavaa parisuhdetta ihan ensimmäisenä kahvilassa tavatessa yritti suudella, ja kun sen suostunut halasi ja puristi persauksesta. Lähdin menemään.

- Todella moni mies on osoittautunut livenä ihan tuppisuiseksi, eli ei saa sanaa suustaan. On todella ahdistavaa kun täytyy tunti koittaa saada jotain juttua aikaan. 

- Sellanen TÄH hetki tuli kun treffien jälkeen mies laittoi viestin, että hän haluaisi naisellisen naisen, ja koska mulla ei ollut korkkareita jalassa niin ei vois kuvitella meitä yhteen. 

- Kaljuuntuvia miehiä on monia tullut eteen. Itselle tämä ei ole mitenkään juttu poikki hetinyt tyyppinen este jos mies on mukava. Se vihonviimeinen nettitreffikumppani, josta sittemmin aviomies tuli, oli harvatukkainen jo tavatessa.

- Viimeiseksi se "paras" tapahtuma: mies otti treffeille lapset mukaansa. Siis pöllähti suht hienoon ravintolaan kahden muksun kanssa joista toinen oli about 6 ja toinen 3. Jos olisi asiasta maininnut niin olisin tietysti valkannut jonkun lapsiystävällisemmän paikan kuin hienostelevan ravintolan perjantai iltana. Ei ollu aikaisemmin edes maininnut siitä että hänellä oli lapsia. Koko treffien ajan nuorempi lapsista juoksenteli ympäriinsä ja huusi ja isä ei ottanut mitään kontrollia. Lopulta itse nappasin kakaran kiinni koska koko ravintola tuijotti meitä, ja syötin sille sen annoksen. Mies laittoi jälkeenpäin viestiä että haluaisi tavata pian uudelleen ja sanoin et kiitti ei kiitti.

Vierailija
259/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en näytä rotevalta varmaan yhdenkään miehen rinnalla. En halua tuntea itseäni pieneksi enkä suojelluksi. Silti pidän pitkistä miehistä.

Minusta on aivan luonnollista pitää viehättävänä korostuneita vastakkaisen sukupuolen tuntomerkkejä. Siis jos on hetero.

Miehillä niitä tuntomerkkejä ovat juuri se pituus, leveät hartiat, matala ääni, isot kädet jne. On maailman luonnollisin asia pitää jotain noista tai kaikkia puoleensavetävinä ominaisuuksina. Silti naisia syyllistetään tästä aivan valtavasti. Ja naiset ovat koko ajan pyytelemässä anteeksi. Ei ole mitään syytä.

On aivan luonnollista pitää siroja ja sopusuhtaisen painoisia naisia viehättävinä. Miehet ovat sukupuoleltaan skrodempia ja siksi arvostavat naisissa päinvastaista ulkonäköä. Tällä läskipalstalla miesten pitäisi koko ajan olla pyytelemässä anteeksi kun itsekurittomat läskipallerot vaahtoavat, ettei heidän läskinsä saisi haitata yhtään eikä ketään.

Vierailija
260/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällaisten läskipalleroiden vaahtoamista löytyy? En kyllä muista nähneeni.