Mies hengaa jatkuvasti luonani
En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.
Kommentit (75)
Älä tapaa miestä kotonasi äläkä päästä häntä sinne. Sovi tapaamiset vaikka kahvilaan. Mies käyttää sinua hyväksi.
Teetkö hänelle ruoatkin nenän eteen ja peset pyykit?
Sano sille, että alkaa maksamaan vuokraa. Aluksi 500 euroa taannehtivasti.
Ruokaraha etukäteen 500 euroa kuukaudessa.
Paljonko se syö? Kestääkö sun lompsa?
Syötä sille liiterin halpismakkaraa ja coopin hernarii.
Miksi et vaihda sellaiseen mieheen jonka seurasta pidät?
Vierailija kirjoitti:
En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.
Ap
Mitä hän mahtaa sinulle selittää syyksi sille ettei voi oleilla kotonaan kuin viitisen päivää kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen?
Keski-ikäinen. On eronnut aiemmin, mutta hänellä on kuitenkin oma asunto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.
Ap
Et kai sinä ole mennyt antamaan miehelle avaintasi?
Käy itse soittamassa miehen ovikelloa ja katso, kuka tulee avaamaan.
Ap, sinä olet aikuinen ihminen jää päätät itse, kenet päästät kotiisi ja kuinka pitkäksi aikaa. Minulla yritti yksi poikaystävä luikerrella asumaan luokseni, lopetin suhteen nopeasti.
Kuinka pitkään olette olleet yhdessä?
Se ei voi viedä sua omaan kotiinsa, koska sen vaimo ei tykkäisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kulkeeko se likaisissa ryntteissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen?
Keski-ikäinen. On eronnut aiemmin, mutta hänellä on kuitenkin oma asunto.
Ap
Ootko varma että on? Siis asunto.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän mahtaa sinulle selittää syyksi sille ettei voi oleilla kotonaan kuin viitisen päivää kuukaudessa?
Että on kivempi täällä luonani, on ikävä muualla, luotani lyhyempi matka töihin, kotini tuntuu enemmän oikealta kodilta jne.
Ap
Ei hitto mikä tyyppi.