Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
221/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valintamyymälämentaliteetti teillä naisilla on (tai toki ketjussa voi olla miehiäkin vastaajina, en lukenut koko ketjua). Tottakai jokaisessa ihmisessä on jotain epätäydellistä. Miksi te valittajat itse olette muuten vielä vapaalla jalalla? Olisiko niin, että teillä itsessäkin voi olla joku piirre, joka vaikeuttaa pitempiaikaisen parisuhteen ylläpitämistä?

Vierailija
222/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ja sitten on myös ollut miehiä, joista olen saanut kuvan, että olisivat kokeneita ja hyviä sängyssä, mutta tositoimien tullen heillä onkin ollut tosi pieni tai sitten he ovat paljastuneet täysin kokemattomiksi, joille olisin ollut heidän ensimmäinen seksikumppaninsa ikinä. Sellaiset tapaukset olen itse lempannut, sillä en näin lähes kolmikymppisenä tahdo ruveta säätämään ujojen/kokemattomien/neitsyiden tms. kanssa. En jaksaisi sitä räpellystä ja säätöä, kun mies hädin tuskin tietää klitoriksen sijaintia.

Oletko sanonut stop näille tositoimille kesken toimen, kun on pienuus tai kokemattomuus paljastunut sinulle?

Olen, aina olen menettänyt haluni asioitten paljastuttua enkä siksi ole voinut jatkaa heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvaton nainen (kuvassa peruukki). Ei ollut syöpä vaan joku muu kamala tauti.

Vierailija
224/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on kadonnut tapa, jossa pari tapaa toisensa kaupassa, baarissa, lenkkipolulla jne. ja toinen pyytää toisen numeron ja siitä alkaa tapailu?

Te lataatte ihan hirveästi odotuksia netissä tavattuun ihmiseen ja kun hän ei vastaa mielikuvia, petytte.

Eikö kannattaisi mennä oikeasti ulos ja tavata erilaisia ihmisiä?

Ihan romanttista, mutta en ole kuullut kenenkään tavanneen kaupassa tai lenkkipolulla, baarissa kylläkin. Itsekin tapaisin miehiä ihan livenä.jossain normaalin elämän lomassa.

Vierailija
225/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Olin yllättynyt kun tyttö ehdotti heti hotellia ja panemista. Ja sitten 8 kkn jälkeen olinkin yhtäkkiä isä....

Millä luokalla ihmisten lisääntymisbiologia opetetaan? Kuuntele sitten tarkkaan kun ope kertoo raskauden kestosta.

Kirjat sanovat, että 9 kk on jonkinlainen normi, mutta normaaliksi lasketaan 8- 9,5 kk. Monet lapset syntyvät hieman keskosina, muutamaa viikkoa ennen määräaikaa. Tyttöystäväni jopa yritti aikaista synnytystä koska silloin vauva on pienempi ja synnytys helpompi. Vauva painoi 2,5 kg ja on täysin normaalisti kehittynyt.

Sehän on käytännössä normaalisti 8,5kk, joten toi edellinen voi vaan itse kerrata sitä biologiaa. 9kk on laskettu siitä kuukautiskierron alusta.

38-42 viikkoa. Eli kyllä se oikea aika on lähemmäs 10kk.

Vierailija
226/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska tuo miesten pituuskeskustelu.

Olen 163 senttinen vanhemman puoleinen mies, neljättä kertaa naimisissa ja vihdoinkin löytänyt sen oikean.

Nuorena lyhyyteni haittasi, jopa niin paljon, etten löytänyt naisseuraa itselleni kokiessani jonkinlaista alemmuuskompleksia.

Iän karttuessa huomasin kuinka vähän pituudellani on tekemistä parisuhteessa ja mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä helpompaa on ollut naisten kanssa seurustelu ja parisuhteet.

En ole kaunis mies, enkä myöskään rikas ja siksi lohdutuksen sana kaltaisille pienille miehille.

Eivät kaikki naiset ajattele vain pituutta, rikkautta, ulkoista pintaa. Maailmassa on vielä paljon naisia joille merkitsee enemmän miehen käyttäytyminen, pään sisältö ja muut, ehkä aluksi piilossa olevat ominaisuudet ;-)

Vierailija
227/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M7ks mun kommentti, jossa kerroin yllättyneeni, kun treffikaveri oli vammainen, poistettiin? Mä olin yllättynyt, mut ei ne mitkään huonot treffit olleet. Meillä oli tosi kivaa. Mut yllätyin kyllä, en tiedä olisko miehen pitänyt mainita siitä ennakkoon. Mietin sitä myöhemmin paljon ja pidin häntä tosi rohkeana kun ei sanonut mitään.

Vierailija
228/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valintamyymälämentaliteetti teillä naisilla on (tai toki ketjussa voi olla miehiäkin vastaajina, en lukenut koko ketjua). Tottakai jokaisessa ihmisessä on jotain epätäydellistä. Miksi te valittajat itse olette muuten vielä vapaalla jalalla? Olisiko niin, että teillä itsessäkin voi olla joku piirre, joka vaikeuttaa pitempiaikaisen parisuhteen ylläpitämistä?

Et lukenut koko ketjua etkä ihmisten perusteluita, mutta silti tulet motkottamaan siitä millaisilla henkilökohtaisilla kriteereillä jokainen meistä yksilöllisesti ja sukupuolesta riippumatta hakee kumppania? Just.

Jos olisit vaivautunut lukemaan ketjua, niin olisi muuten tajunnut, että täällä on paljon tarinoita myös siitä, kuinka treffikumppani on yllättänyt positiivisesti.

Vierailija
229/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei kerro pituuttaan profiilissaan: lyhyt. Aina.

Kuinka lyhyt? <165cm , <170cm, <180cm, <185cm?

En näe mitään syytä miksi normaalimittainen eli yli 175 cm miehen pitäisi edes ilmoittaa pituuttaan. On selvä asia, että 180 cm pitkä ja yli ilmoittavat, koska siitä lisäpisteitä. Ja alle 175 cm kannattaisi ilmoittaa, koska aika moni nainen alkaa olla jo sen pituinen, mutta koska yli 170 cm pitkät naiset alkavat jo ilmoittaa oman pituutensa, joten ongelmaa ei pitäisi olla.

Tässä on tätä tyytymättömyyttä siihen, että maailma ei toimi haluammallaan tavalla. Moni mies on valmis seurustelemaan itsensä pituisen naisen kanssa, ja moni nainen myös. Mutta kun ne jotka eivät halua, suuttuvat siitä, että heitä lähestyy erilaisilla elämän standardeilla varustetut ihmiset.

Minä en ole pitkän pitkä vaan hieman alle 180, mutta minun hyvin vähäisiin naiskokemuksiin mahtuu sekä 174 cm pitkä kuin 160 cm pitkä nainenkin. Siis totta helkkarissa minä siis haen jatkossakin myös pitkiä naisia, vaikka osa niistä naisista haluaa vähintään 185 cm pitkän miehen. Ei ole minun ongelmani, jos heitä harmittaa alimittaisten kiinnostus :D Syyttäköön vähemmän kranttuja kanssasisariaan, sillä minulla on oikeus ottaa mitä vain saan. 

Lyhyellä tarkoitin alle 180 cm mittaista, 175 cm pitkä mies ei todellakaan ole normaalimittainen vaan lyhyt! Itse pidän pitkistä yli 185 cm pituisista miehistä, joten profiilit joissa ei ole pituutta mainittu sivuutan taatusti. 99 prosentin todennäköisyydellä mies on tällöin lyhyt eli alle 180-senttinen.

Nuo ylipitkät ovat lyhytikäisempiä, kärsivät sydänvaivoista ja saavat helpommin syövän.

Suomalaisten miesten keskipituus on muuten 177 senttiä.

Puhut paskaa. Jos lasketaan papat mukaan, keskipituus on 178 cm ei siis 177 cm. Mutta koska tässä on puhe nuorista/nuorehkoista Tinder-ikäisistä miehistä niin heidän keskipituutensa on 180,7.

Wikipedia: Suomalaisten pituus

http ://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002878790.html

Vierailija
230/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä mukavan ja puheliaan oloinen nuori mies osoittautui punastelevaksi peräkammarin pojaksi (asui siis todella yhä rikkaiden vanhempiensa hyysättävänä, vaikka oli jo valmistumassa), joka aina suunsa avatessaan selvitteli kurkkuaan rykimällä ennen kuin mumisi vastauksen. Ei ollut edes flunssassa, vaan joku päälle jumiutunut tapa että teki niin.

Englantilainen tinder-matchini tuli meille katsomaan elokuvaa. Hän osoittautui melko varomattomaksi liikkeissään. Pelkästään yhden vierailun aikana hän ehti astua kahdesti kissani ruokakuppiin ja liukastua kahdesti.

231/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41 kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Olin yllättynyt kun tyttö ehdotti heti hotellia ja panemista. Ja sitten 8 kkn jälkeen olinkin yhtäkkiä isä....

Millä luokalla ihmisten lisääntymisbiologia opetetaan? Kuuntele sitten tarkkaan kun ope kertoo raskauden kestosta.

Kirjat sanovat, että 9 kk on jonkinlainen normi, mutta normaaliksi lasketaan 8- 9,5 kk. Monet lapset syntyvät hieman keskosina, muutamaa viikkoa ennen määräaikaa. Tyttöystäväni jopa yritti aikaista synnytystä koska silloin vauva on pienempi ja synnytys helpompi. Vauva painoi 2,5 kg ja on täysin normaalisti kehittynyt.

Sehän on käytännössä normaalisti 8,5kk, joten toi edellinen voi vaan itse kerrata sitä biologiaa. 9kk on laskettu siitä kuukautiskierron alusta.

38-42 viikkoa. Eli kyllä se oikea aika on lähemmäs 10kk.

En tiedä ketään joka olisi syntynyt yli 9 kkn ikäisenä. Useimmat 2-3 viikkoa yli 8 kk koska täälläpäin yritetään saada vauva ulos pian 8 kkn jälkeen synnytyksen helpottamiseksi.

232/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä oli paljon timmimmässä kunnossa kun mitä kuva antoi ymmärtää! Ja mulla oli alkuun kauhee itsetuntokompleksi koska en oo ite niin "fit-ihminen".

Vierailija
233/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eivät kaikki naiset ajattele vain pituutta, rikkautta, ulkoista pintaa."

Tässä kommentissa oli mollattu, että jos nainen hakee pitkää miestä niin samalla hän hakee rikasta ja komeaa miestä. Mitä? Ovatko kaikki lyhyet miehet köyhiä ja rumia? Kuten Tom Cruise? No, en treffailisi Tom Cruisea, hän on liian lyhyt. Olen itse yli 170 cm pitkä nainen niin silmääni miellyttää pitemmät miehet. Ihan makukysymys, mutta lyhemmät miehet eivät herätä minussa samoja asioita kuin pitemmät miehet.

Vierailija
234/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus reilut 10 v sitten Suomi24:ssä ja ainakin silloin ilmoitukseen piti merkitä pituus ja paino... tai kai ne poiskin sai jättää mutta olin ne laittanut. Lähdin sokkotreffeille miehen kanssa ( kuvaa ei ollut )ja oli kuulemma iloinen yllätys kun olinkin sen pituinen/painoinen mitä ilmoituksessa luki. Oli kuulemma käynyt muutamilla sokkotreffeillä ( kuvattomia profiileja ) ja deittikumppani olikin paljon lihavampi kuin mitä ilmoitus antoi ymmärtää. Melkoista itsepetosta se on valehdella pituus tai paino ylös/alaspäin kun totuus tulee kuitenkin ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
235/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuullut paljon juttua nettipalstoista ja miesten kriteereistä, ja jännitti jo etukäteen. Kun olin jo reilusti yli 40 ja vähän ylipainoinen, laitoin kuvat jotka olivat varmasti tuoreet.

Mielestäni komea ja upea mies oli huomannut profiilini, ja oli halunnut kanssani treffeille. Mennessä jännitin valtavasti, että hän olikin jotenkin saanut väärän mielikuvan kuvistani, ja olisi silminnähden pettynyt kun tulisin paikalle.

Kun tulin hänen näkyviin, hän oli kyllä silminnähden yllättynyt, mutta selvästikin positiivisesti. Kävi ilmi, että hän nimenomaan pitää kaltaisistani muodokkaista ja kurvikkaista naisista. Tuon jälkeen hän on joka päivä kertonut, miten olen kaunis ja haluttava, ja hän näyttää sen myös, ei ole pelkkää puhetta. Elämäni paras yllätys!

Vierailija
236/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 183cm pitkä mies ja en ole koskaan oikein ajatellut naisen pituutta minkäänlaisena "ongelmana". Kerran oltiin kuitenkin yhden tytön kanssa jo hetki viestitelty ja hän oli moneen kertaan varmistanut, että olenhan sitten varmasti yli 180cm. Toisen kerran kun kysyi, kysyin itsekin, vaikka ei oikeasti ollut mitään väliä. Tyttö vastasi olevansa 172cm pitkä, josta olin hyvin tyytyväinen. No sitten nähtiin ja itsehän olin edelleen sen 183cm, mutta tyttö selvästi alle 160cm (äitini on 165cm ja oli häntä huomattavasti lyhyempi). Olin kyllä vähän ihmeissäni ja vaikka ajattelin ettei ole pituudella mitään väliä, niin kyllä se haittasi ja vielä enemmän ihmettelin, miksi valehteli pituutensa ja silti moneen kertaan teki selväksi että minun oltava varmasti yli 180cm :D

Vierailija
237/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetellään, miksi nainen haluaa vähän itseään pidemmän miehen.

Minäkin haluan. Olen itse vähän roteva ja harteikas, ja lyhyet miehet ovat usein myös sirompia kuin minä. Tunnen heidän rinnalla itseni ihan tankiksi, ja kuin voisin nostaa heidät ilmaan tai likistää alleni.

Kukaan nainen ei miehensä rinnalla halua tuntea itsensä dinosaurukseksi.

Jos mies olisikin myös vanttera ja harteikas, sopisimme hyvin yhteen.

Nyt minulla on mies, joka on lihaksikas, pitkä ja roteva, niin että jopa minä näytän naisellisen pieneltä hänen rinnallaan. Ihanaa.

Vierailija
238/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M7ks mun kommentti, jossa kerroin yllättyneeni, kun treffikaveri oli vammainen, poistettiin? Mä olin yllättynyt, mut ei ne mitkään huonot treffit olleet. Meillä oli tosi kivaa. Mut yllätyin kyllä, en tiedä olisko miehen pitänyt mainita siitä ennakkoon. Mietin sitä myöhemmin paljon ja pidin häntä tosi rohkeana kun ei sanonut mitään.

Pidät rohkeana sitä, että valehtelee?

Vierailija
239/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmetellään, miksi nainen haluaa vähän itseään pidemmän miehen.

Minäkin haluan. Olen itse vähän roteva ja harteikas, ja lyhyet miehet ovat usein myös sirompia kuin minä. Tunnen heidän rinnalla itseni ihan tankiksi, ja kuin voisin nostaa heidät ilmaan tai likistää alleni.

Kukaan nainen ei miehensä rinnalla halua tuntea itsensä dinosaurukseksi.

Jos mies olisikin myös vanttera ja harteikas, sopisimme hyvin yhteen.

Nyt minulla on mies, joka on lihaksikas, pitkä ja roteva, niin että jopa minä näytän naisellisen pieneltä hänen rinnallaan. Ihanaa.

Minä en näytä rotevalta varmaan yhdenkään miehen rinnalla. En halua tuntea itseäni pieneksi enkä suojelluksi. Silti pidän pitkistä miehistä.

Minusta on aivan luonnollista pitää viehättävänä korostuneita vastakkaisen sukupuolen tuntomerkkejä. Siis jos on hetero.

Miehillä niitä tuntomerkkejä ovat juuri se pituus, leveät hartiat, matala ääni, isot kädet jne. On maailman luonnollisin asia pitää jotain noista tai kaikkia puoleensavetävinä ominaisuuksina. Silti naisia syyllistetään tästä aivan valtavasti. Ja naiset ovat koko ajan pyytelemässä anteeksi. Ei ole mitään syytä.

Vierailija
240/330 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin tinderistä aikanaan erään miehen, jota pidin kuvien perusteella vähän turhan naisellisena omaan makuuni, mutta aloimme viestitellä kuitenkin. Puhuttiin pituudesta yms, ja tuumasin että kunhan on minua pidempi niin ok. Sovittiin treffit, mentiin ensin syömään ja siitä jatkettiin samaisen ravintolan yökerhoon. Koko tämän ajan mies oli aivan ihmeissään, kun oli ajatellut minua ujoksi ja hiljaiseksi, kuulemma kuvista päätteli näin. :D olen 163 cm pitkä, kurveja löytyy enkä niitä kuvissakaan kyllä peitellyt. No, mieskin oli todella miellyttävä, eikä sitten hetken puhuttuamme se ns naisellinen puhetyylikään (tai muutenkaan miehen hienoinen feminiinisyys) niin haitannut. Iltahan päättyi sitten siihen, että aikamme tuolla baarissa nautiskeltuamme tilattiin taksi ja mentiin hänen asunnolleen. No, jokainen tietää mitä yö tehtiin, eikä kaduta pätkääkään :D aamulla herättiin, hän keitti kahvit ja teki aamupalat, ja päivä jatkui samoissa merkeissä kuin edellinen yökin. Hyvin lähellä elämäni parasta seksikokemusta. No, ei tästä pidemmän päälle mitään vakavaa tullut, mutta yllätti miten mukava tuo mies oli ja miten hyvin kohteli yhden yön jutuksi, varsinkin kun kyseessä ensimmäiset tindertreffit kun kaikkia kauhutarinoita kun oli aiemmin kuullut, minkälaisia kahjoja siellä pyörii..