Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?
Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.
Kommentit (330)
Nainen oli kuvissaan hieman pallinaamaisen näköinen. Lähdin kuitenkin treffeille, koska kirjoitusten perusteella juttu luisti todella mukavasti. Leukani putosi lattiaan, kun paikalle saapui todellinen kaunotar (kahvilassa miesten päät kääntyivät), joka oli luonnossa yhtä mukava. Opin tästä, että kaikki kauniit ihmiset eivät välttämättä ole fotogeenisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin kautta kävin useilla treffeillä, joista ei mitään suurempaa kehkeytynyt.
Pahin tapaus oli mies, joka vaikutti etukäteen ihannemieheltäni. Treffeillä kaikki paljastui valheeksi. Minä esimerkiksi rakastan lukemista ja mieskin oli vakuuttanut olevansa kova lukemaan, treffeillä kertoi että oli lukenut kirjoja viimeksi lukiossa, äidinkielen kurssin pakottamana. Ei kuulosta kovin vapaaehtoiselta tai intohimoiselta harrastukselta.
Vastaavia juttuja paljastui hänestä paljon. Enkä nyt tarkoita että minulle olisi ongelma, jos mies ei olisi tismalleen tietynlainen. Ongelma oli se, että mies oli valehdellut kaiken minua miellyttääkseen ja päästäkseen treffeille. En halua valehtelijaa eikä se miehen todellinen persoona olisi muutenkaan kiinnostanut. Mies tuhlasi molempien aikaa.
Lisäksi hänellä oli huonot käytöstavat, kävimme ravintolassa syömässä ja sain koko ajan hävetä hänen puolestaan. Kyseli minulta kaikkia annoksensa osia "mikä tää on" ja vastauksen kuultuaan siirsi pinoon lautasen reunalle. Piti haarukkaa ihmeellisellä nyrkkiotteella eikä koskenut veitseen koko aikana, mieluummin sahasi lihapalaa haarukan syrjällä. Maistoi ruokaa vain muutaman haarukallisen verran ja jätti loput syömättä, lisäksi hoputti minua kun hänestä oli tylsää katsoa syömistäni.
Ihan keksitty tarina, kyseli muka mikä on lihapulla ja yleensä se että menitte ravintolaan syömään lihapullia on täyttä satua.
Klassinen tapaus, jossa kuva onkin ollut 8 vuotta vanha ja otetttu 30 kiloa sitten. Ikääkin paljastui olevan oikeasti 33 eikä 25. Mutta sehän oli ihan vaan pikku väärinkäsitys, koska siinä kuvassa hän oli sen 25. Unohtui vain mainita ettei ole enää..
Se mikä oli mielenkiintoisinta, oli se että tyyppi aika pian alkoi haukkua edellistä deittiä. Kauhea kusetus kuulemma, kun nainen olikin 10 vuotta vanhan kuvan laittanut 20 kiloa laihempana. Ööö siis teki tismalleen samoin kuin tää mies, joka nyt oli siitä kovin tuohtunut. Ja muutenkin, kenen mielestä on hyvä idea treffeillä alkaa haukkua edellistä treffikumppania?
Tämä tapahtui aikana ennen tinderiä.
Itse ainakin mainitsen ilmoituksessa, että olen ylipainoinen introvertti plösö. Lisäksi laitan jonkun rumemman kuvan itsestäni. Eipä tule pettymyksiä vastapuolelle. Nolottaisi laittaa joku todellisuutta kauniimpi paranneltu kuva ja sitten ilmestyä paikalle sellaisena kuin on.
N30
Vaikka oletan, että kirjoittajan kuvailu kapeakasvoisesta postiluukkuun mahtuvasta päästä oli runsaasti liioiteltua, niin tuli mieleen joku sellainen slenderman, joka yön pimeinä tunteina hivuttautuu kotiisi postiluukun kautta.
Huonosti pukeutunut pläski. Vein jäätelölle että pläskistyisi lisää ja lähin kotiin kjeh kjeh.
Olin kirjoitellut kiinnostavan tyypin kanssa useita viikkoja. Sovimme tapaamisen. Ensitapaamisellamme, kohdatessamme, tämä tyyppi halaa (mikä oli vielä ihan ok), mutta välittömästi sen jälkeen työntää kielen kurkkuuni. En ollut ehtinyt edes katsoa häntä vielä kunnolla. Olin niin ällistynyt, etten tajunnut edes työntää miestä pois. Näin jälkeenpäin ajateltuna tekisi mieli huitaista. Haluan itse valita suutelenko vai en, jumalauta.
Sama tyyppi olisi ollut valmis muuttamaan kanssani avoliittoon tämän yhden tapaamisen perusteella. Juu ei.
Täälläkin on kokemusta pika-avijoitujien treffaamisesta. Kyllä todellakin soi hälytyskellot, kun toinen haluaa suurin piirtein saman päivän aikana heti naimisiin. Jotakin mätää on taustalla, koska moinen kiire. Ei jatkoon.
Tapailin yhtä miestä, joka oli ensin oikein kohtelias ja mukava. Sitten siitä kuoriutui alun näyttelemisen jälkeen mustasukkainen hyypiö, joka yritti sabotoida koko oman elämäni. Varmaan maitokaupassakin käynti olisi kohta kielletty ja avaimet pois.
Mies oli laittanut profiilikuvikseen noin kymmenen vuotta vanhoja kuvia itsestään enkä ollut tunnistaa tätä tavatessamme ensi kertaa. Hän näytti vanhalta setämieheltä kaljamahassa ja punaisessa naamassaan. Sanoi ettei hänellä ole uudempia kuvia itsestäään. Huono selitys, kun selfien saa räpsäistyä muutamassa sekunnissa.
Lisäksi hän vaikutti netissä jutellessamme paljon kiinnostavammalta ja fiksummalta, mutta luonne osoittautui arvostelevaksi ja veemäiseksi ja hän puhui koko ajan vain itsestään eikä ollut kiinnostunut minusta ollenkaan. Aivan kuin joku toinen olisi kirjoittanut ne kaikki viestit. Olin todella pettynyt, enkä tavannut häntä toiste. Huomasin äskettäin, että hän edelleen etsii niillä vanhoilla kuvillaan itselleen naista, onnea vaan etsintöihin. Varmaan etsii vielä viisikymppisenäkin niillä 20-vuotiskuvillaan seuraa :D
Yksi strippari Turusta tuli mieleen , keneen tutustuin MTV3 chatissa. Kehui kuinka kaunis on. No tapasin aivan kamalan, lihavan läskikasan. Oli viimeiset sokkotreffit! Hyi, helvata!
No joo....ensinnäkin mies valehteli:
ikänsä-olikin 10 v vanhempi
siivisäätynsä- olikin naimisissa
valehteli- kutakuinkin kaiken
Oli täydellinen narsisti.
Kesti 5v tämä helvetti kun hän valehteli, miellytti, lupasi kaikkea maailman ja taivaan väliltä
Ja kun viimein tajusin kuinka sairaan ihmisen kanssa olen tekemisissä.Siinäkin oli tekemistä että pääsin lopulta eroon. Kyllä. soitin vaimolle kun vihdoin sain selville että sellainen on olemassa----vaimo sanoi että hänen miehensä ei koskaan voisi häntä pettää.
Toivotin hyvää jatkoa- onneksi tämä on jo mennyttä ja ollutta. Enkä tiedä sopiko tämä tähän ketjuun. Sori siitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kadonnut tapa, jossa pari tapaa toisensa kaupassa, baarissa, lenkkipolulla jne. ja toinen pyytää toisen numeron ja siitä alkaa tapailu?
Te lataatte ihan hirveästi odotuksia netissä tavattuun ihmiseen ja kun hän ei vastaa mielikuvia, petytte.
Eikö kannattaisi mennä oikeasti ulos ja tavata erilaisia ihmisiä?
Toikin on hyvä pointti kyllä.
Vaan sinnehän nää on menneetkin ja tavanneet.
Selvä peli. Ei tarvi miettiä turhia vaan ihan suoraan tietää, että kummallakin on haku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep, olen 175 cm pitkä nainen, ja todellakin on pakko aina ilmoittaa oma pituutensa ja se, että mieluummin mies saisi olla edes yhtä pitkä. Toisaalta pitkät miehet ovat kyllä enemmän omaan makuuni, joten eipä pätkien mielipiteet kauheasti edes kiinnosta. Pääasia, että pitemmille kelpaa.
Nykyinen mieheni on ehkä 5-10cm itseäni pitempi ja sanoo, että tuntee aina ylpeyttä kun on kanssani jossain julkisella paikalla. Kai tällaisen mallinmittaisen naisen "kesyttäminen" tuntuu jotenkin isommalta saavutukselta.
Heh heh, ootpa vitsiniekka!
Vierailija kirjoitti:
Mies oli täys Sheldon. Netissä se osaa jutella normaalisti.
Toinen, nykyinen mies, paljastui mua 33cm pidemmäksi. :D
Mikähän toi Sheldon on...
Harmitti varmaan että ulotut vaan seuraavan miehen rintaan ja onhan se vähä hölmön näköistä, mut toivottavasti suhde kuitenki toimii ja kaikki on muuten hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kadonnut tapa, jossa pari tapaa toisensa kaupassa, baarissa, lenkkipolulla jne. ja toinen pyytää toisen numeron ja siitä alkaa tapailu?
Te lataatte ihan hirveästi odotuksia netissä tavattuun ihmiseen ja kun hän ei vastaa mielikuvia, petytte.
Eikö kannattaisi mennä oikeasti ulos ja tavata erilaisia ihmisiä?
Tuota kuvailemaasi sanotaan oikeaksi elämäksi. Se ei ole enää muotia näinä some-aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi mennä oikeasti ulos ja tavata erilaisia ihmisiä?Toikin on hyvä pointti kyllä.
Vaan sinnehän nää on menneetkin ja tavanneet.
Selvä peli. Ei tarvi miettiä turhia vaan ihan suoraan tietää, että kummallakin on haku päällä.
En minä antaisi ventovieraalle puhelinnumeroa, ellei olisi joku kertakäyttö pre paid. Jos silloinkaan. Koskaan ei tiedä, millaisen hullun saa sitten riesakseen.
On tullut törmättyä noihin ikänsä nuoremmaksi valehteleviin ukkomiehiin, jotka antavat ymmärtää olevansa vapailla markkinoilla ja puhuvat parisuhteesta. Oikeasti halutaan vain seksiä. Siinä jymäytetään sekä vaimoa että treffikumppania. Kun on saanut kassinsa tyhjennettyä, on hyvä mennäkin sitten kotiin vaimon laittamaa ruokaa syömään.
Sitten on näitä löysässä hirressä rakastajatartaan roikottava. Eroan kyllä, mutta ensin sitä ja tätä. Ensinnäkin kuka haluaa miehen, jonka tietää pettävän vaimoaan? Miksi olisi itse poikkeus myöhemmin? Toisekseen harvemmin eroavat ja siinä tuhlaa nuoruusvuodet ei mitään odotellessa.
Sillä pituudella on todellakin merkitystä. Katkerat alamittaiset valittavat, kun jäävät ilman ja syystä.