Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?
Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.
Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Buhahaa.. palstan vittuilevat lortot ei kyllä ansaitse yhtäkään hyvää miestä, eivätkä tule koskaan sellaista saamaankaan.
Mä niin tiiän miten vituttaa, mut lähibaarin hampaaton juoppomuijakin saa miehen. Ootko sä saanu naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kerron että olen taksikuski, kokki, siivooja, it-nörtti, prisman kassalla, työtön ym. Oikeasti kehitin algorithmin jonka tuottaa 50%+ vuodessa ja möin sen miljoonilla lontoolaiselle hedge-rahastolle. Tulot ovat nyt miljoonia vuodessa enkä ole töissä. Rahat ovat offshore firmassa joten verotiedoissa ei näy mitään.Aika monesta akasta ei kuullu mitään ekojen treffien jälkeen mutta antaa mennä vaan. Pakko kai se thai- tai filippiiniläisvaimo om jossain vaiheessa hankkia kun suomiakoille kelpaan korkeintaan yhden yön panoksi.
Newsflash... Aika monelle et kelpaisi juttujesi perusteella vaikka seisoisit päälläsi hedge hogeillasi. Henkilökohtaisesti arvostan hyväsydämisyyttä, luotettavuutta sekä miestä, joka kohtelee muita ihmisiä kauniisti ja puhuu heistä kunnioittaen. En tipan vertaa omaisuutta vaikka lassukat mitä hokisivat ja horottelisivat nätisti päälle.
Mistä sinä sitten tiedät ettei minulla ole tuollaisia ominaisuuksia? Ainakin annan aika kovan summan joka vuosi hyväntekeväisyyteen ja en kyllä ole mikään huorissa käyvä pelimies joka leveilee rahoillaan ostamalla kartanoita bemareita ym.
Miten ihmeessä sinulla voisi olla noita ominaisuuksia, kun tässäkin ketjussa puhut naisista noin rumasti? :D
On kyllä vittumainen jätkä! On meitä parempiakin.
SinkkumiesSanoo mies, joka sanoi minua kanaksi. Veikö kalja jo muistin?
Varmaan vei kun sekoitti kanan ja kalkkunan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kerron että olen taksikuski, kokki, siivooja, it-nörtti, prisman kassalla, työtön ym. Oikeasti kehitin algorithmin jonka tuottaa 50%+ vuodessa ja möin sen miljoonilla lontoolaiselle hedge-rahastolle. Tulot ovat nyt miljoonia vuodessa enkä ole töissä. Rahat ovat offshore firmassa joten verotiedoissa ei näy mitään.Aika monesta akasta ei kuullu mitään ekojen treffien jälkeen mutta antaa mennä vaan. Pakko kai se thai- tai filippiiniläisvaimo om jossain vaiheessa hankkia kun suomiakoille kelpaan korkeintaan yhden yön panoksi.
Newsflash... Aika monelle et kelpaisi juttujesi perusteella vaikka seisoisit päälläsi hedge hogeillasi. Henkilökohtaisesti arvostan hyväsydämisyyttä, luotettavuutta sekä miestä, joka kohtelee muita ihmisiä kauniisti ja puhuu heistä kunnioittaen. En tipan vertaa omaisuutta vaikka lassukat mitä hokisivat ja horottelisivat nätisti päälle.
Mistä sinä sitten tiedät ettei minulla ole tuollaisia ominaisuuksia? Ainakin annan aika kovan summan joka vuosi hyväntekeväisyyteen ja en kyllä ole mikään huorissa käyvä pelimies joka leveilee rahoillaan ostamalla kartanoita bemareita ym.
Miten ihmeessä sinulla voisi olla noita ominaisuuksia, kun tässäkin ketjussa puhut naisista noin rumasti? :D
En sanonut sinua kanaksi, vaikka sellainen varmaan oletkin. Kalja ei ole vienyt muistia, eikä 2,5 plo punkkuakaan. Osaan myös kirjoittaa suht. sivistyneesti, toivottavasti osaat sinäkin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vei kun sekoitti kanan ja kalkkunan.
Hyvä yritys. Kana ja kalkkuna samana yönä, ei enää..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Töissäkäyminen kertoo miehestä ja naisesta tietynlaista asennetta; halua tehdä työtä yhteisen hyvän takia sekä tietynlaista normaaliutta. Omasta halustaan syrjäytynyt ihminen ei anna itsestään tervettä kuvaa. Oli hän köyhä tai rikas. Syrjäytynyt on outo ääriajatteleva kummajainen, siinä eivät raha tai korkea äly paina. Parisuhteeseen halutaan henkisesti terve ja keskiverto, normaali kumppani.
Tuntemani miljonäärit tekevät kaikki töitä eivätkä vain vedä lonkkaa.
tämä
Vierailija kirjoitti:
Toimi niinkuin joku muukin toimisi on kyllä surkein neuvo maailman historiassa. Usko Jumalaan, Osta osakkeita.. sijoita yrityksiin, Pane niin saatanasti .. no mihin tässä pitäisi uskoa.
Älä ainakaan tee sitä mitä tahtoisit muidenkin tekevän!
Sinkkumies
Jos se on sinusta surkea neuvo, se johtuu vain siitä, että et ole sisäistänyt sitä oikein, vaan keskityt vain johonkin panemiseen. Kyse olikin etiikasta eikä pelkän oman edun ajamisesta. Tässä juuri tullaan siihen, mikä sinussa on vastenmielistä. Itsekästä paskiaista ei kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä iso ongelma kuin minkä vaan normaalin asian pimittäminen.
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Kiinnostaisiko sinua sitten ruotia naisen edelliset seksikumppanit läpi tapailuvaiheessa? Jos kiinnostaisi, niin miksi, kun et kuitenkaan olisi vähääkään kiinnostunut siitä, mitä nainen tekee työkseen?
Ensimmäinen älykäs nainen. Luojan kiitos ja oletko sinkku? No et tietenkään ole vaan miesvihaaja. Fiksua naista etsin..
Sinkkumies
Luuletko sä oikeesti, että joku nainen haluaisi sitä? Älä nyt naurata!
No ?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimi niinkuin joku muukin toimisi on kyllä surkein neuvo maailman historiassa. Usko Jumalaan, Osta osakkeita.. sijoita yrityksiin, Pane niin saatanasti .. no mihin tässä pitäisi uskoa.
SinkkumiesJos se on sinusta surkea neuvo, se johtuu vain siitä, että et ole sisäistänyt sitä oikein, vaan keskityt vain johonkin panemiseen. Kyse olikin etiikasta eikä pelkän oman edun ajamisesta. Tässä juuri tullaan siihen, mikä sinussa on vastenmielistä. Itsekästä paskiaista ei kukaan jaksa.
Olen mä noi nähnyt ja roskaksi todennut. Jos haluat uskoa, niin ok.
Sinkkumies
Sanoit myös aika ikävästi. Ei olisi tarvinnut.
Sinkkumies
Jankuttaminen ja monologien paasaaminen eivät varsinaisesti tee miehestä kiinnostavaa. Eikä loputon itsekeskeisyys omituisten juttujen lisäksi. Miehen pitää olla kiinnostunut myös naisesta eikä vain jauhettava rahoistaan tai siitä miksei ole työssä. Zzzzz.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai sitten luulee, että olen joku kullankaivaja
Kyllähän sä oletkin jos alat utelemaan miehen ammattia ja työllisyystilannetta. Kertoo hyvin, että raha on miehessä sulle ylivoimaisesti tärkeintä.
Mikä mies?
Ammatti on hyvä keskustelunavaus. Voimme löytää jotain yhteistä ammateistamme. Se kertoo kans jotain ihmisen luonteesta. Ja toinen voi jakaa vaikka jotain kommelluksia, mitä on töissä sattunut tms. Siitä syntyy siis keskustelua.
Ammatti on siis hyvä keskustelun avaus sen takia, että se toimii aasinsiltana miehen työllisyystilanteeseen ja tulotasoon, vaikka et kehtaa myöntää sitä suoraan myöntää.
Kyllä, juuri näinhän se on. Tästä syystä minäkin menin naimisiin rakennusmaalarin kanssa, koska tunnetustihan millään muulla alalla ei ole vakaampi työllisyystilanne taikka tulotaso kuin rakennusalalla... 😉😂
Vierailija kirjoitti:
Sanoit myös aika ikävästi. Ei olisi tarvinnut.
Sinkkumies
Ai että olet itsekäs. Jos ajattelet tuota etiikan neuvoa ainoastaan siitä lähtökohdasta, että sehän vie kaiken kivan sinulta pois, niin mitä muuta se on kuin itsekkyyttä. Ei ainakaan toisten huomioonottamista. Tuliko sinulle jotenkin yllätyksenä, että itsekkyys on perseestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Kiinnostaisiko sinua sitten ruotia naisen edelliset seksikumppanit läpi tapailuvaiheessa? Jos kiinnostaisi, niin miksi, kun et kuitenkaan olisi vähääkään kiinnostunut siitä, mitä nainen tekee työkseen?
Ensimmäinen älykäs nainen. Luojan kiitos ja oletko sinkku? No et tietenkään ole vaan miesvihaaja. Fiksua naista etsin..
Sinkkumies
Luuletko sä oikeesti, että joku nainen haluaisi sitä? Älä nyt naurata!No ?
Sinkkumies
Miten osaatkin kirjoittaa noin, että korvissani kuulen nämä sanat sellaisena kännisen nikottelevana sössötyksenä? :D Silmät harittaen yrittää viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
En ole sinkku enkä miesvihaaja. Haluaisitko vastata kysymykseeni?
Ei ole ongelma ensimmäisillä treffeillä. Eikös siellä olla etsimässä seuraa vapaa-ajalle eikä palkkaamassa työntekijää? Itse ainakin puhun vapaa-aikana mieluummin ihan muista asioista kuin töistäni. Helpoiten ammattikysymyksen saa ohitettua toteamalla jotain ympäripyöreää alasta. Tuskin moni odottaa, että mainitaan työnantajan nimi tai muita yksityiskohtia.
Outoa ajattelua tuollainen, että sillä on varmaan jotain rikoksia tai muuta peiteltävää, jos ei halua paljastaa ensi tapaamisella ammattiaan. Ihme luuloja, että "ammatti kertoo ihmisestä". Mitä muuta se kertoo kuin tulotason ja senkin vähän sinne päin? Duunarilla voi olla paljon enemmän varallisuutta kuin akateemisella. Sitäpaitsi suurin osa tekee töitä pääasiassa rahan takia eikä kutsumuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Jankuttaminen ja monologien paasaaminen eivät varsinaisesti tee miehestä kiinnostavaa. Eikä loputon itsekeskeisyys omituisten juttujen lisäksi. Miehen pitää olla kiinnostunut myös naisesta eikä vain jauhettava rahoistaan tai siitä miksei ole työssä. Zzzzz.
Naiset tuosta ovat tehneet ongelman valittamalla siitä koko ajan. Ei siitä olisi tarvinnut jauhaa, jos eivät olisi tehneet siitä ongelmaa ja valittaneet siitä koko ajan.
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
En ole sinkku enkä miesvihaaja. Haluaisitko vastata kysymykseeni?
No enpä juuri, koska palsta menee kohta kiinni.
Öitä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kerron että olen taksikuski, kokki, siivooja, it-nörtti, prisman kassalla, työtön ym. Oikeasti kehitin algorithmin jonka tuottaa 50%+ vuodessa ja möin sen miljoonilla lontoolaiselle hedge-rahastolle. Tulot ovat nyt miljoonia vuodessa enkä ole töissä. Rahat ovat offshore firmassa joten verotiedoissa ei näy mitään.
Aika monesta akasta ei kuullu mitään ekojen treffien jälkeen mutta antaa mennä vaan. Pakko kai se thai- tai filippiiniläisvaimo om jossain vaiheessa hankkia kun suomiakoille kelpaan korkeintaan yhden yön panoksi.
"suomiakat", "yhden yön pano". Tapasi kirjoittaa ja sanavarastosi kertoo sinusta riittävästi, minulle. Vaikutat lisäksi katkeralta ja itsekeskeiseltä.
Et kai sinä nyt luule että olisin niin tyhmä että puhuisin tuolleen naisten kuullen? Helposti voisin myös valehdella tarpeeksi hyvin että saisin pidemmänkin suhteen mutta ei se vaan kiinnosta olla kuin joku koira jonka pitää tehdä tietyt temput että saa karkin. Kyllähän se nyt on naisissa vika jos pitää valehdella että on joku tavallinen hyväpalkkainen työssäkävijä jotta kelpaisi. Parempi hankkia se vaimo ulkomailta, saa paremman näköisen eikä välttämättä mitään luonnevikaista.
Joo tosi katkera minä olen tämän rahapinon päällä. Se että suomalaiset akat ovat mitä ovat on kyllä tiedän oma ongelma. Itse vietän suurimman osan ajasta Suomen ulkopuolella joten ei se nyt minua pahemmin liikuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma ensimmäisillä treffeillä. Eikös siellä olla etsimässä seuraa vapaa-ajalle eikä palkkaamassa työntekijää? Itse ainakin puhun vapaa-aikana mieluummin ihan muista asioista kuin töistäni. Helpoiten ammattikysymyksen saa ohitettua toteamalla jotain ympäripyöreää alasta. Tuskin moni odottaa, että mainitaan työnantajan nimi tai muita yksityiskohtia.
Outoa ajattelua tuollainen, että sillä on varmaan jotain rikoksia tai muuta peiteltävää, jos ei halua paljastaa ensi tapaamisella ammattiaan. Ihme luuloja, että "ammatti kertoo ihmisestä". Mitä muuta se kertoo kuin tulotason ja senkin vähän sinne päin? Duunarilla voi olla paljon enemmän varallisuutta kuin akateemisella. Sitäpaitsi suurin osa tekee töitä pääasiassa rahan takia eikä kutsumuksesta.
Ihan oikeasti!? Miten kukaan voi ajatella näin? Miten kapea ajatusmaailma pitää olla ihmisellä, joka ei näe ammattia minään muuna kuin tulotasona? Oliko sinulle esim ihan sama, mitä lähdet opiskelemaan? Hevosenhoitaja tai tanssinopettaja, ihan sama.
Sinkkumies