Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?

Vierailija
08.04.2017 |

Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.

Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.

Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (382)

Vierailija
381/382 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sen treffikaverin olemuksestakin mitä tulisi ekana mieleen salaamisen syystä.

Jos on rikkinäisissä pieruverkkareissa ja maha roikkuu polvissa, haisee hielle ja röyhtäilee, kuolaa näkyvästi tarjoilijatytön perään ja näyttää keskaria karjaisten viereisen pöydän väärille mielipiteille... niin sitten ajattelisin, että on vaan epäkohtelias ja ei sillä hetkellä huvita puhua työstää. Luultavasti trukkikuski tai jotain.

Jos olisi kohtelias, hyvin pukeutunut, sulavakäytöksinen, huomioonottava ja muuten juttelisi fiksun sivistyneesti ja tietäisi paljon asioista ja jos näyttäisi vähän harmistuneelta siitä, ettei voi kertoa työstään... niin sitten ajattelisin että saattaa olla vaikka jotain turvallisuuteen liittyvää josta on tiukka vaitiolovelvollisuus työnantajan puolelta.

Jos olisi sellainen pelleilevä hauskuuttaja, heittelisi mielestään nokkelia sutjauksia ja vitsailisi paljon, niin sitten ajattelisin, että yrittää tehdä työstään kertomattomuudestakin hauskan jutun ja pitää mun mielenkiintoa yllä tai jotain.

Pitäisin huonona asiana, jos ei voisi työstään kertoa. Jopa tuossa keskimmäisessä tapauksessa, koska toivoisin kumppanikseni normaalia miestä, enkä mitään salaista agenttia.

Mäkin haluan lähinnä miehen, joka on aikuisella tavalla sinut elämänsä kanssa. Silloin minun ei tarvitse pönkittää, arvailla, hyvitellä, ihailla jne. Kun kuin käy jos hänellä on itsellä joku ongelma työstään, esim jos hän jostain syystä häpeää tai inhoaa työtään tms. Haluan tasapainoisen kumppanin. Silloin hän on myös tasapainossa elämäntilanteensa, työnsä tai työkyvyttömyytensä tai oravanpyörästä hyppäämisensä kanssa, ja rahatilanteensa kanssa.

Silloin hän voi lähestyä minua sellaisena kuin olen, ilman että rahattomuuteni tai vaurauteni, koulutukseni tai tittelini olisi uhka hänen minälleen ja egolleen. Voidaan olla ihan yhdessä uteliaita, ei riippuvaisia vaan auttavaisia.

Vierailija
382/382 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutetut valitsevat alansa ja ammattinsa yleensä kiinnostuksen tai kutsumuksen perusteella. Ajattelutapa, että tehdään työtä vain rahan takia tulee duunarimaailmasta. Muttei sekään kuvaa kaikkia duunareita, esim. hoitohenkilökuntaa. Riippuu ihmisestä. Ymmärrätkö Sinkkumies kuinka voimakkaasti värittynein lasein katsot maailmaa? Omasta näkökulmastasi ja yleistät sen kaikkiin ihmisiin.

Kuinka moni noista käivisi töissä jos siitä ei maksettaisi palkkaa? Ei kukaan. Ihan turhan paskanjauhantaa väittää, etteivät käy töissä ahneuksissaan rahan takia. Toki helppoa se on silloin muuta väittää kun palkkaa maksetaan joka tapauksessa.

On paljon ihmisiä, jotka haluaisivat miljonääreinäkin tehdä jotain mielekästä, haastavaa ja merkityksellistä. Silloin he vain voisivat tehdä sitä ilmaiseksi, ja omaksi iloksi, mutta tekisivät kuitenkin. Olet varmaan telkasta huomannut, että Lauri Ylönen haluaa suunnitella taloja jopa harrastuksekseen.

Ilmeisesti ne miljoonat ovat kuitenkin tärkeämpiä. Rahanahneus vie voiton. Ja varmaankin takapiruna on rahanahne muija varmistamassa, että ukko on jatkossakin tarpeeksi ahne.

Niin kauan kuin sinä käyt kaupasta hakemassa ruokaa ja maksat vuokraa, sinun on turha huudella rahanahneudesta yhtään mitään. Rahaa sinäkin tarvitset ja sinunkin elämäsi joku sillä työnteollaan (jota sinä kutsut ahneudeksi) maksaa. Jos muut ihmiset eivät kävisi rahan takia töissä, et sinäkään olisi siinä jankuttamassa.  

Olen mä tarjonnut täällä vaihtoehtoja tukien nostamiselle, mutta ei ole kelvannut.

Mitä vaihtoehtoja siinä muita on kuin täysi tulottomuus tai työssäkäynti? Elättäjän etsiminen?

Trokaaminen. Ei kelvannut.

Isoista (ie pienistä) kaupoista pölliminen. Ei kelvannut.

Niin ja sinun mielestäsi työssäkäynti ei kerro mitään ihmisen arvoista vaan liittyy ainoastaan naisten rahanahneuteen?

Riippuu siitä kelpaako vapaaehtoistyö vai onko vaatimuksena palkkatyö tai sen hakeminen.

Sano nyt, mitä se mainostamasi vapaaehtoistyö on ja miten paljon sinä sitä muka teet. Minä ainakin hyväksyn vapaaehtoistyön, mutta meillä voi olla vähän eri näkemys sen sisällöstä. Se Peran auton tuunaaminen ja renkaiden potkiminen ei ole vapaaehtoistyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi