Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?
Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.
Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutamia naisia niin kovasti vihaavia miehiä, etten voi ymmärtää miksi he silti haluavat naisen. Esimerkkinä tuo naisia horoiksi kutsuva. Jos minä vihaan jotain, en halua sitä lähellekään itseäni.
Ei oikeita naisia kutsutakaan horoiksi. Kandee ymmärtää se ero.
Sinkkumies
Selittäisi tykö? Mitä ne ei oikeat naiset ovat?
Oikea nainen osaa käyttäytyä ja häntä kohdellaan sen arvoisesti. Ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikkia naisia pitäisi kohdella heidän arvonsa mukaan. Heitä voidaan myös nostaa ylöspäin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihan älykkäät naiset vastaavat huorittelijoille?
Oman maksullisuuden myöntäminen on hyvin monille naisille liian kova paikka, siksi.
Olen kerran käynyt kanssasi pitkän keskustelun, jonka lopputulemana et pystynyt osoittamaan minun hyötyväni miehestäni taloudellisesti mitenkään. En todellakaan aio käydä samaa keskustelua joka ikinen kerta kun alat länkyttää täällä naisten maksullisuudesta. Ikävää, että noin moni nainen jaksaa vääntää kanssasi, vaikka ignooraat täydellisesti saamasi vastaukset ja toistat samat länkytykset muutaman päivän välein.
Näiden kanssa keskusteleminen on toisaalta todella viihdyttävää, mutta jossain vaiheessa tulee turhautuminen, kun samaa asiaa saa selittää uudelleen ja uudelleen perustellen monesta näkökulmasta, mutta mikään ei mene perille. Nämä miehet ovat päättäneet, että naiset ovat lompakkoloisia ja horoja, eikä sitä mikään faktapohjainen perustelu pysty muuttamaan. Hirveän ristiriitaiset ajatukset kyllä nousee tällaisesta, kun on vaikea uskoa, että kukaan jaksaisi huvikseen trollaillakaan näin sinnikkäästi. Nämä ihmiset siis ihan oikeasti tuntuvat uskovan tämän oman kieroutuneen näkökantansa.
Sä oot niin rkas! Kun näkisit että asia on oikeasti toisinpäin..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vaadin, että mies osaa itse syödä ja pyyhkiä takapuolensa. Enkös olekin kohtuuton. Ja puheen tuottaminenkin olisi ihan kiva. Ja lukutaito. Kovaksi on kuulkaas kilpailu mennyt, ei ihan joka jätkä pärjääkään.
Mihin unohtui ne tärkeimmät eli tulotaso ja varallisuus?
Ei unohtunut minnekään. En ole yhdeltäkään mieheltä kysellyt tuloja ja varallisuutta enkä niiden perusteella antanut pakkeja. Saamattomuuden, holtittomuuden ja kakaramaisuuden perusteella kyllä olen.
Ja näihin perusteiksi kelpaa se, ettei mene töihin tienaamaan rahaa ja siten paranna naisen taloudellista asemaa. Ahneet rahaan liittyvät vaatimukset piilotetaan vaan näppärästi tekosyiden taakse.
Olet jälleen väärässä, mutta turhaan minä näitä sinulle selitän, kun et usko kuitenkaan. Sinun mielestäsi ei nämä mainitsemani ominaisuudet eivät millään tavalla tee miestä epämiellyttäväksi, jos ne eivät liity rahaan. Sinusta varmaan on ihan hyvä, jos puoliso on saamaton, holtiton ja kakaramainen.
Ihan niinkuin minä! Hik!
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä iso ongelma kuin minkä vaan normaalin asian pimittäminen.
Tapailuvaiheessa pimittäminen? Naisen seksikumppanitkin voidaan ruotia läpi? Miksi minun pitäisi (erittäin hyvä) taloustilanteeni paljastaa?
Sinkkumies
Et siis ymmärrä, että ammatti kertoo ihmisestä muutakin kuin (mahdollisesti) taloustilanteen?
Kerroppa sitten mitä Johtaja kertoo?
Johtajalla on alaisia. Hänet on siis organisaatiossaan arvioitu kykeneväksi johtamaan ihmisiä, organisoimaan asioita ja tehtäviä sekä kantamaan vastuuta. Luultavasti hän on saanut myös jonkinlaisia tuloksia aikaiseksi, koska hänet on nostettu johtajaksi. Johtajana työskentelevä on siis varmasti kohtuullisen aikaansaava tyyppi.
Sitten jos treffikumppani kertoo vielä vähän tarkemmin, että hän on johtaja esimerkiksi kansalaisjärjestössä Kodittomien kissojen auttajat, niin tiedän lisäksi että hän on hyvin todennäköisesti eläinrakas, haluaa auttaa heikompia ja on luultavasti hyväsydäminen ihminen. Jos treffikumppani olisi johtaja Kodittomien kissojen auttajissa, niin se lisäisi ehdottomasti kiinnostustani.
Blää blää blää
Sinkkumies
"Sinkkumiehen" kommenteista ei ole kyllä vaikea päätellä miksi on sinkku.
Aha.. blää blää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Me miehetkin osataan tuo peli ja moni meistä ei halua tietynlaisia naisia. Joidenkin naisten tapa rakastua ja kiinnostua vain miehen ulkopuolisista asioista eikä itse miehestä ei sytytä minua, en ole mikään naisen trophy ja näyttelyesine muille ihmisille.
ihmissuhteet eivät ole peli.
Kyllä on ja pelin henki on naisen ostaminen. Jos miestä ei kiinnosta mennä töihin ja tienata tarpeeksi, ei peliä voi edes pelata, koska silloin rahaa naisen ostamiseen ei ole tarpeeksi.
Emme elä 1800-luvulla, nykyään naisilla on omat rahat, joten emme ole ostettavissa.
Ja sehän juuri onkin se ongelma miehille, joiden oma viehätysvoima ei riitä.
Ihmeesti työssäkäynti ja rahan tienaaminen tai ainakin sen tavoittelu on silti ylivoimaisesti tärkein kriteeri lähes kaikille naisille. Kyllä naisista lähes kaikki ovat edelleen kauppatavaraa, vaikka nykyään ovat jo niin ahneita, että menevät itsekin töihin.
Ymmärrätkö sä, että ei ne ainakaan loisen yhteiskunnalta kuppaamat rahat mistään taikaseinästä tule? Sä saat rahaa tasan niin kauan kun muut, myös ne halveksii naiset tekevät työtä ja pyörittävät yhteiskuntaa. Eli sinä olet loinen joka loisii kaikkien naisten kukkarolle. Miksi et koskaan vastaa tähän mitään? Toistetaan yhdessä, olet yhteiskuntaa kuppaava loinen. Mieti tuota hetki jos aivotoiminta sitten riittää siihen. LOINEN.
Taas hypätään oivallisesti tekosyiden(=yhteiskunta) taakse kun ei kehdata suoraan myöntää, että kyse on vain omista ahneista rahaan liittyvistä vaatimuksista. Ole ahne edes rehellisesti äläkä selittele.
Hei loinen, onko kiva kirjoitella tänne laitteella, jonka joku nainen on kustantanut?
Siis sellaiselta koneelta, joka sullekin on kustannettu käyttämällä kolmannen maailman orjatyövoimaa hyväksi? Tuolla argumentilla olet vain tekopyhä paska.[/quote
Loinen alkoi kiroilemaan, taitaa kiukuttaa. Eli kolmas maailma on syy sun loisimiseen? Sulla koottaisiin kivat ajat kolmannessa maailmassa kun kukaan ei antaiskaan enää rahaa. Lauletaan yhdessä "lapamato huoleton, kiitää halki suoliston.."Ei toki sinällänsä. Työnsakarien tekopyhässä narinassa on riittävästi syytä pysyä työttömänä.
Huvitaa silti nämä loisimiskommentit kun ne tulevat henkilöiltä, jotka itse tukevat järjestelmää, joka perustuu kolmannen sysmaattiseen hyväksikäyttöön ja riistämiseen. Kaikki orja- ja lapsityövoimalla tuotetut vaatteet, hedelmät, vihannet, elektroniikka, öljy, jne jne., kyllä kelpaa näille janareille. Ei ole pienentäkään ongelmaa ostaa ja käyttää näytä tuotteita, vaikka ne ovat täysin epäeettisesti tuotettuja täysin epäinhimillisissä olosuhteissa.
Sitten nämä samat tekopyhät hurskastelijat valittavat muutamista pohjoismaissa tuilla elävistä hipeistä.
Sinä se oot sitten suuri hyväntekijä ja filantrooppi. Etkä onneks yhtään tekopyhä hurskastelija. Etpä...
En ole väittänyt tällaista. Mutta onhan tämänkin topikin jutut niin huvittavia, kun ne ovat vain tekopyhää hurkastelua jonka taakse yritetään piilottaa oma rahanahneus ja maksullisuus.
Miksi loisella tekee niin pahaa myöntää oma rahanahneus ja loisiminen, että pitää vetää kolmas maailmakin keskusteluun mukaan? Johan sulle nauraa aidan seipäätkin.
Kyllä mä menisin töihin jos olisin rahanahne materialisti, kuten sä. Naurettavaa edes väittää pienimpiin mahdollisiin tuloihin tyytyvää rahanahneeksi.
Tuloihin? Ei sulla reppanalla mitään tuloja ole. Sä saat almuja, koska hyvät ihmiset ovat katsoneet, ettei edes sua voi tappaa nälkään. Vai tuloiksi loinen almujaan luulee. Ihanaa itsepetosta..
Perseen jakaminen porvarille on ihan samassa mielessä almujen vastaanottamista kuin tukien vastaanottaminen.
Sinähän käytännössä väität, että olet jättäytynyt työttömäksi siksi ettet halua rahaa, jolla ostaa orjatyöllä teetettyjä hyödykkeitä. Ei taida olla ihan totta tämä, vaan olisiko paremminkin käynyt niin, että olet jäänyt työttömäksi koska töitä ei nykyään riitä kaikille.
Lisäksi en oikein usko, että oikeasti välität niistä orjatyötä tekevistä, vaan hyödynnät heitä keskustelussa oikeuttaaksesi työttömyytesi. En usko että juuri sinä olet ensimmäisenä tunkemassa rahaa Unicefille.
Ei ole pakko jakaa persettä porvarille. Voit kouluttautua sairaanhoitajaksi tai lääkäriksi, tehdä työtä muiden hyväksi ja antaa tulosi vielä kolmannen maailman köyhien hyväksi. Sitten kun teet niin, sinulla on vasta varaa puhua tuollaisia "minä koko maailman hyväntekijä" -juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Me miehetkin osataan tuo peli ja moni meistä ei halua tietynlaisia naisia. Joidenkin naisten tapa rakastua ja kiinnostua vain miehen ulkopuolisista asioista eikä itse miehestä ei sytytä minua, en ole mikään naisen trophy ja näyttelyesine muille ihmisille.
Kyllä on ja pelin henki on naisen ostaminen. Jos miestä ei kiinnosta mennä töihin ja tienata tarpeeksi, ei peliä voi edes pelata, koska silloin rahaa naisen ostamiseen ei ole tarpeeksi.
Emme elä 1800-luvulla, nykyään naisilla on omat rahat, joten emme ole ostettavissa.
Ihmeesti työssäkäynti ja rahan tienaaminen tai ainakin sen tavoittelu on silti ylivoimaisesti tärkein kriteeri lähes kaikille naisille. Kyllä naisista lähes kaikki ovat edelleen kauppatavaraa, vaikka nykyään ovat jo niin ahneita, että menevät itsekin töihin.
Ymmärrätkö sä, että ei ne ainakaan loisen yhteiskunnalta kuppaamat rahat mistään taikaseinästä tule? Sä saat rahaa tasan niin kauan kun muut, myös ne halveksii naiset tekevät työtä ja pyörittävät yhteiskuntaa. Eli sinä olet loinen joka loisii kaikkien naisten kukkarolle. Miksi et koskaan vastaa tähän mitään? Toistetaan yhdessä, olet yhteiskuntaa kuppaava loinen. Mieti tuota hetki jos aivotoiminta sitten riittää siihen. LOINEN.
Taas hypätään oivallisesti tekosyiden(=yhteiskunta) taakse kun ei kehdata suoraan myöntää, että kyse on vain omista ahneista rahaan liittyvistä vaatimuksista. Ole ahne edes rehellisesti äläkä selittele.
Hei loinen, onko kiva kirjoitella tänne laitteella, jonka joku nainen on kustantanut?
Siis sellaiselta koneelta, joka sullekin on kustannettu käyttämällä kolmannen maailman orjatyövoimaa hyväksi? Tuolla argumentilla olet vain tekopyhä paska.[/quote
Loinen alkoi kiroilemaan, taitaa kiukuttaa. Eli kolmas maailma on syy sun loisimiseen? Sulla koottaisiin kivat ajat kolmannessa maailmassa kun kukaan ei antaiskaan enää rahaa. Lauletaan yhdessä "lapamato huoleton, kiitää halki suoliston.."Ei toki sinällänsä. Työnsakarien tekopyhässä narinassa on riittävästi syytä pysyä työttömänä.
Huvitaa silti nämä loisimiskommentit kun ne tulevat henkilöiltä, jotka itse tukevat järjestelmää, joka perustuu kolmannen sysmaattiseen hyväksikäyttöön ja riistämiseen. Kaikki orja- ja lapsityövoimalla tuotetut vaatteet, hedelmät, vihannet, elektroniikka, öljy, jne jne., kyllä kelpaa näille janareille. Ei ole pienentäkään ongelmaa ostaa ja käyttää näytä tuotteita, vaikka ne ovat täysin epäeettisesti tuotettuja täysin epäinhimillisissä olosuhteissa.
Sitten nämä samat tekopyhät hurskastelijat valittavat muutamista pohjoismaissa tuilla elävistä hipeistä.
Sinä se oot sitten suuri hyväntekijä ja filantrooppi. Etkä onneks yhtään tekopyhä hurskastelija. Etpä...
En ole väittänyt tällaista. Mutta onhan tämänkin topikin jutut niin huvittavia, kun ne ovat vain tekopyhää hurkastelua jonka taakse yritetään piilottaa oma rahanahneus ja maksullisuus.
Miksi loisella tekee niin pahaa myöntää oma rahanahneus ja loisiminen, että pitää vetää kolmas maailmakin keskusteluun mukaan? Johan sulle nauraa aidan seipäätkin.
Kyllä mä menisin töihin jos olisin rahanahne materialisti, kuten sä. Naurettavaa edes väittää pienimpiin mahdollisiin tuloihin tyytyvää rahanahneeksi.
Tuloihin? Ei sulla reppanalla mitään tuloja ole. Sä saat almuja, koska hyvät ihmiset ovat katsoneet, ettei edes sua voi tappaa nälkään. Vai tuloiksi loinen almujaan luulee. Ihanaa itsepetosta..
Perseen jakaminen porvarille on ihan samassa mielessä almujen vastaanottamista kuin tukien vastaanottaminen.
Sinähän käytännössä väität, että olet jättäytynyt työttömäksi siksi ettet halua rahaa, jolla ostaa orjatyöllä teetettyjä hyödykkeitä. Ei taida olla ihan totta tämä, vaan olisiko paremminkin käynyt niin, että olet jäänyt työttömäksi koska töitä ei nykyään riitä kaikille.
Lisäksi en oikein usko, että oikeasti välität niistä orjatyötä tekevistä, vaan hyödynnät heitä keskustelussa oikeuttaaksesi työttömyytesi. En usko että juuri sinä olet ensimmäisenä tunkemassa rahaa Unicefille.
Ei ole pakko jakaa persettä porvarille. Voit kouluttautua sairaanhoitajaksi tai lääkäriksi, tehdä työtä muiden hyväksi ja antaa tulosi vielä kolmannen maailman köyhien hyväksi. Sitten kun teet niin, sinulla on vasta varaa puhua tuollaisia "minä koko maailman hyväntekijä" -juttuja.
No ne lahjotukset menee taas sukupuolen mukaan ja sekös ärsyttää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätin jo 15-vuotiaana etten mene töihin ja se oli henkilökohtainen päätös. Ei vaan kiinnosta mennä töihin. Ei siihen liity mitään hurskasteluja suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun teet niin, sinulla on vasta varaa puhua tuollaisia "minä koko maailman hyväntekijä" -juttuja.
Mä en ole ikinä väittänyt olevani hyväntekijä. Kunhan naureskelen näille työnsankarien tekopyhille jutuille, jotka käsittelevät aihetta huvittavan subjektiivisesti. Ja sen lisäksi sitä käytetään vielä tekosyynä kun ei kehdata rehdisti myöntää omaa ahneutta, jossa on kyse pelkästään rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mun mielestä harmi miten naiset arvostaa miehen statuksen mukaan eikä voi edes tutustua jos ei ole tarpeeksi korkea status.Multa on monta kertaa jäänyt treffeillä käymättä vaikka nainen vaikuttaa jo myönteiseltä treffeille lähdön suhteen mutta kysyykin vielä, että "mikä muuten olet ammatiltasi" ja kun vastaan rehellisesti niin nainen ei enää vastaa.Joskus nainen lähettää nettideitellä heti ekassa viestissä kysymyksen "mikä olet koulutukseltasi ja oletko ollut kauan työelämässä" ja kun tuohon vastaa niin nainen ei enää vastaa..Olen aika varma että jos olisin noille naisille vastannnut olevani esim lääkäri tai joku muu maisteri niin olisin päässyt treffeille.
Mikä sun ammatti sitten on, jos se aiheuttaa naisissa joukkopaon? Rupes ihan oikeesti kiinnostamaan kun en kovin montaa sellaista ammattia keksi. Itselläni tuon reaktion aiheuttaisi turkistarhaaja, mutta silloinkin selittäisin miehelle että kyse on ideologisesta syystä, enkä ainoastaan mykistyisi.
Lukio+ammattikoulu käytynä eli lähihoitaja. Tämä ammatti ei siis kelvannut edes laitoshuoltaja-naiselle, hän jätti treffit väliin kun kuuli asian.
Täh?!? Mitä vikaa on lähihoitajassa? Ihan normaali ammatti. Kyllä minulle kelpaisi Kähäri mies. Olisi itseasiassa kiva kun voisi jutella tyljutuista ja toinen ymmärtäisi mitä puhun (oon labrahoitsu).
En tiedä mitä vikaa siinä on mutta kyllä monesti siellä treffeilläkin kun mainitsen tuon kasvokkain niin tuntuu siltä että nainen pitää sitä negatiivisena asiana. Viimeksi treffeillä nainen jopa kysyi että "ai et ole lääkäri?"..Mulle naisen ammatilla ei ole juuri mitään merkitystä.
No tuossahan on ilmiselvästi kyse siitä, että nämä naiset ovat saaneet käsityksen, että olet lääkäri, joten yllättyvät, kun mielikuva ei vastannutkaan todellisuutta. Onko sinulla joku lääkärintakki tinderkuvassa tai jotain? Eli lähihoitajuus sinänsä ei ole ongelma, mutta se, että jostain on syntynyt väärä vaikutelma alun perin. Se riittää joskus tappamaan kiinnostuksen, vaikka todellisuus ei olisikaan ollenkaan huono.
Ei, en todellakaan pidä lääkärintakkia tinderkuvassa enkä väitä olevani millään tavalla.Okei. Tuli vain mieleen tuosta kommentista, jonka kerroit. Ihmisillä on ihmeellisiä käsityksiä. Olen kauppatieteen kandi ja maisterivaihe on kesken. Yksi ihminen luuli, että olen lääkäri, koska olen kandi. Yksi ihminen luuli, että minusta tulee opettaja, koska minusta tulee maisteri. Yksi ihminen luuli, että olen professori, kun opiskelen yliopistossa.
...pitäiskö sun ehkä valita treffikumppanit koulutustaustan eikä ulkonäön perusteella tästedes. Niin heillä olisi edes tuo vähimmäismäärä yleissivistystä?
Siis nämä eivät olleet treffikumppaneita, vaan ihan muita ihmisiä.
Yleensä kerron että olen taksikuski, kokki, siivooja, it-nörtti, prisman kassalla, työtön ym. Oikeasti kehitin algorithmin jonka tuottaa 50%+ vuodessa ja möin sen miljoonilla lontoolaiselle hedge-rahastolle. Tulot ovat nyt miljoonia vuodessa enkä ole töissä. Rahat ovat offshore firmassa joten verotiedoissa ei näy mitään.
Aika monesta akasta ei kuullu mitään ekojen treffien jälkeen mutta antaa mennä vaan. Pakko kai se thai- tai filippiiniläisvaimo om jossain vaiheessa hankkia kun suomiakoille kelpaan korkeintaan yhden yön panoksi.
No niin miehet. Kertokaas sitten, haluatteko tietää, onko naisella lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mun mielestä harmi miten naiset arvostaa miehen statuksen mukaan eikä voi edes tutustua jos ei ole tarpeeksi korkea status.
Multa on monta kertaa jäänyt treffeillä käymättä vaikka nainen vaikuttaa jo myönteiseltä treffeille lähdön suhteen mutta kysyykin vielä, että "mikä muuten olet ammatiltasi" ja kun vastaan rehellisesti niin nainen ei enää vastaa.
Joskus nainen lähettää nettideitellä heti ekassa viestissä kysymyksen "mikä olet koulutukseltasi ja oletko ollut kauan työelämässä" ja kun tuohon vastaa niin nainen ei enää vastaa..
Olen aika varma että jos olisin noille naisille vastannnut olevani esim lääkäri tai joku muu maisteri niin olisin päässyt treffeille.
Mikä sun ammatti sitten on, jos se aiheuttaa naisissa joukkopaon? Rupes ihan oikeesti kiinnostamaan kun en kovin montaa sellaista ammattia keksi. Itselläni tuon reaktion aiheuttaisi turkistarhaaja, mutta silloinkin selittäisin miehelle että kyse on ideologisesta syystä, enkä ainoastaan mykistyisi.
Lukio+ammattikoulu käytynä eli lähihoitaja. Tämä ammatti ei siis kelvannut edes laitoshuoltaja-naiselle, hän jätti treffit väliin kun kuuli asian.
Lähtisin kanssasi treffeille alta aikayksikön. Erittäin positiivisena pidän ammatinvalintaasi.
Kiva kuulla. Saako kysyä että minkä ikäinen nainen on tuota mieltä ja mikä on oma ammattisi?
47-vuotias, toimistotöissä.
Näin vähän oletinkin että vanhemmasta naisesta kyse kun suhtautuminen asiaan niin erilainen.
Omat treffikumppanit on olleet iältään 23-33v.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kerron että olen taksikuski, kokki, siivooja, it-nörtti, prisman kassalla, työtön ym. Oikeasti kehitin algorithmin jonka tuottaa 50%+ vuodessa ja möin sen miljoonilla lontoolaiselle hedge-rahastolle. Tulot ovat nyt miljoonia vuodessa enkä ole töissä. Rahat ovat offshore firmassa joten verotiedoissa ei näy mitään.
Aika monesta akasta ei kuullu mitään ekojen treffien jälkeen mutta antaa mennä vaan. Pakko kai se thai- tai filippiiniläisvaimo om jossain vaiheessa hankkia kun suomiakoille kelpaan korkeintaan yhden yön panoksi.
Miksi luulet, että tämä johtuisi "ammatistasi" eikä esim tuosta häikäisevästä persoonastasi? Oletko lukenut esim sitä tinderhorrorstory-ketjua. Tämän ketjun miehet kuulostavat juuri niiltä tapauksilta, jotka puhuvat ihan kummallisia ja joista halutaan mahdollisimman pian eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä, että ei ne ainakaan loisen yhteiskunnalta kuppaamat rahat mistään taikaseinästä tule? Sä saat rahaa tasan niin kauan kun muut, myös ne halveksii naiset tekevät työtä ja pyörittävät yhteiskuntaa. Eli sinä olet loinen joka loisii kaikkien naisten kukkarolle. Miksi et koskaan vastaa tähän mitään? Toistetaan yhdessä, olet yhteiskuntaa kuppaava loinen. Mieti tuota hetki jos aivotoiminta sitten riittää siihen. LOINEN.Taas hypätään oivallisesti tekosyiden(=yhteiskunta) taakse kun ei kehdata suoraan myöntää, että kyse on vain omista ahneista rahaan liittyvistä vaatimuksista. Ole ahne edes rehellisesti äläkä selittele.
Hei loinen, onko kiva kirjoitella tänne laitteella, jonka joku nainen on kustantanut?Siis sellaiselta koneelta, joka sullekin on kustannettu käyttämällä kolmannen maailman orjatyövoimaa hyväksi? Tuolla argumentilla olet vain tekopyhä paska.[/quote
Miksi loisella tekee niin pahaa myöntää oma rahanahneus ja loisiminen, että pitää vetää kolmas maailmakin keskusteluun mukaan? Johan sulle nauraa aidan seipäätkin.Kyllä mä menisin töihin jos olisin rahanahne materialisti, kuten sä. Naurettavaa edes väittää pienimpiin mahdollisiin tuloihin tyytyvää rahanahneeksi.
Tuloihin? Ei sulla reppanalla mitään tuloja ole. Sä saat almuja, koska hyvät ihmiset ovat katsoneet, ettei edes sua voi tappaa nälkään. Vai tuloiksi loinen almujaan luulee. Ihanaa itsepetosta..Perseen jakaminen porvarille on ihan samassa mielessä almujen vastaanottamista kuin tukien vastaanottaminen.
Päätin jo 15-vuotiaana etten mene töihin ja se oli henkilökohtainen päätös. Ei vaan kiinnosta mennä töihin. Ei siihen liity mitään hurskasteluja suuntaan tai toiseen.
No katsos kun tällainen päätös kertoo silkasta tyhmyydestä tai piittaamattomuudesta ja toisten hyväksikäyttämisestä. Jos sinä raukka ihan oikeasti kuvittelet, että raha on se syy, miksi sinä et kenellekään kelpaa, niin taidat olla ihan vain tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko lapsia.
En kysynytkään, vaikuttaako se mielikuvaasi tästä henkilöstä. Kysyin, haluatko sen jossain vaiheessa tietää. Kai sinä haluat tietää naisen nimenkin, vaikka tuskin se hänen viehättävyyteensä juurikaan vaikuttaa.
Eli kyllä vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Newsflash... Aika monelle et kelpaisi juttujesi perusteella vaikka seisoisit päälläsi hedge hogeillasi. Henkilökohtaisesti arvostan hyväsydämisyyttä, luotettavuutta sekä miestä, joka kohtelee muita ihmisiä kauniisti ja puhuu heistä kunnioittaen. En tipan vertaa omaisuutta vaikka lassukat mitä hokisivat ja horottelisivat nätisti päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sehän juuri onkin se ongelma miehille, joiden oma viehätysvoima ei riitä.Ihmeesti työssäkäynti ja rahan tienaaminen tai ainakin sen tavoittelu on silti ylivoimaisesti tärkein kriteeri lähes kaikille naisille. Kyllä naisista lähes kaikki ovat edelleen kauppatavaraa, vaikka nykyään ovat jo niin ahneita, että menevät itsekin töihin.
Siis sellaiselta koneelta, joka sullekin on kustannettu käyttämällä kolmannen maailman orjatyövoimaa hyväksi? Tuolla argumentilla olet vain tekopyhä paska.[/quoteLoinen alkoi kiroilemaan, taitaa kiukuttaa. Eli kolmas maailma on syy sun loisimiseen? Sulla koottaisiin kivat ajat kolmannessa maailmassa kun kukaan ei antaiskaan enää rahaa. Lauletaan yhdessä "lapamato huoleton, kiitää halki suoliston.."
Ei toki sinällänsä. Työnsakarien tekopyhässä narinassa on riittävästi syytä pysyä työttömänä.
Sitten nämä samat tekopyhät hurskastelijat valittavat muutamista pohjoismaissa tuilla elävistä hipeistä.Sinä se oot sitten suuri hyväntekijä ja filantrooppi. Etkä onneks yhtään tekopyhä hurskastelija. Etpä...
No katsos kun tällainen päätös kertoo silkasta tyhmyydestä tai piittaamattomuudesta ja toisten hyväksikäyttämisestä. Jos sinä raukka ihan oikeasti kuvittelet, että raha on se syy, miksi sinä et kenellekään kelpaa, niin taidat olla ihan vain tyhmä.
Kyllä raha nyt on ollut esteenä kun muuten toimivat suhteen ja suhteen alut ovat kusseet siihen, etten käy töissä enkä suostu hakemaan töitä. Eikä naiset ole pahemmin peitelleet sitä, että syy on nimenomaan ollut tässä.
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, ja olen minä joskus erehtynyt kertomaan totuudenkin mutta sitten ne akat alkavat epäilemään että olen vain työtön/matalapalkkainen luuseri joka kusettaa. Varmaan luulevat olevansa tosi viekkaita kun jälkeenpäin googlettavat verotiedot eikä löydy mitään ja tekevät johtopäätöksensä. Jotkut jopa sanoneet heti suoraan että v itut sä mikään miljonääri olet. Ei sitä vain voi voittaa.
"Mistä juteltaisiin, kerro vaikka mitä teet työksesi?"
- Eemmä viitti sanoo..
"Okei, no mitä teet vapaa-ajalla?"
- No en kai mitään ihmeempiä
"No mitä mieltä olet asiasta X?"
- En oikeen osaa sanoa
"Haluaisitko kertoa itse jotain?"
-En mä oikein halua kertoa mitään.
Kyllähän se haasteita tuo tutustumiseen, jos toinen ei halua kertoa itsestään.
Kieltämättä, itsekin jätän mainitsematta monia asioita treffeillä. Esimerkiksi huumeiden viihdekäytön, C-hepatiitin, abortin ja mielenterveysongelmat. Ei ne miehelle kuulu. Kerron vasta sitten ehkä, jos se rakastuu. Miksi nuo asiat kertoisivat musta ihmisenä yhtään mitään. Päinvastoin, olen kiltimpi ja hyväsydämisempi kuin moni muu.