Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on herätys 05.00

Työtön mies
10.07.2023 |

On tää työttömän elämä rankkaa. Pitää mennä nostaa kalat merestä heti aamulla aikaisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu työläiset lähtee töihin tienaamaan meille työttömille kela rahat.

Vierailija
2/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään tuohon aikaan etätyöhön, että saan tehdä rauhassa monta tuntia ennen kuin pitkään nukkuvien teinien elämä täyttää talon. Päivän parhaat tunnit 05-10. Ei ne teinit vielä kympiltäkään herää, mut siinä kohtaa voi tehdä pitkän lenkin koiran kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaonnea, tai ei saa toivottaa onnea kalaan, se tietää epäonnea. Toivottavasti saat paljon fisua.

Vierailija
4/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kala ittekseen tule ruoka pöytään. Aamu on se aika yleensä jolloin kalaan pitää lähtee. Minä olen kalastanut jotain 40 vuotta ja kyllä se pitää lähtee sinne merelle jos aikoo saada kalaa. Kala on hyvää ruokaa ja lähes ilmaista jos vaan tietää mistä kalaa saa. Minun kalapaikat on melko lähellä rantaa ja venesatamaakin joten ei tule bensa kulujakaan paljoa.

Vierailija
5/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Tänään tein iltavuoron ja huomenna aamuun. Herätys klo 4:45.

Vierailija
6/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi aamu 05.10 soittaa kello aamuvuoroon. Nyt alkoi tänään loma ja kellot unohdetaan kokonaan.

Vierailija
7/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma 🐟

Vierailija
8/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan OK juttu kauniina kesäaamuna!

Vierailija
9/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on kyllä hyvä keli, ei tuule ja auringokin paistaa. Tänän aamuna kun nostin verkot niin oli verkko sekaisin yhdestä kohtaa pahasti ja meni puol tuntii että sain selvitettyä. Joku kala sitä oli pyöritellyt.

Vierailija
10/10 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Huomenna on kyllä hyvä keli, ei tuule ja auringokin paistaa. Tänän aamuna kun nostin verkot niin oli verkko sekaisin yhdestä kohtaa pahasti ja meni puol tuntii että sain selvitettyä. Joku kala sitä oli pyöritellyt.

Teetkö itse kalasta jotain tai myytkö ne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi