Nainen, olisiko ongelma jos treffikumppanisi ei suostuisi kertomaan sinulle ammattiaan?
Hän siis kertoisi työskentelevänsä, mutta ei suostuisi treffien aikana valottamaan työnkuvaansa edes hitustakaan. Eikä perustelisi yhtään että miksi ei voi kertoa asiaa.
Olisi muista asioista kuitenkin avoin ja puhelias.
Kommentit (382)
Tietenkin ammatti kerrotaan jos ei nyt kättelyssä niin aika pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kerron että olen taksikuski, kokki, siivooja, it-nörtti, prisman kassalla, työtön ym. Oikeasti kehitin algorithmin jonka tuottaa 50%+ vuodessa ja möin sen miljoonilla lontoolaiselle hedge-rahastolle. Tulot ovat nyt miljoonia vuodessa enkä ole töissä. Rahat ovat offshore firmassa joten verotiedoissa ei näy mitään.
Aika monesta akasta ei kuullu mitään ekojen treffien jälkeen mutta antaa mennä vaan. Pakko kai se thai- tai filippiiniläisvaimo om jossain vaiheessa hankkia kun suomiakoille kelpaan korkeintaan yhden yön panoksi.Newsflash... Aika monelle et kelpaisi juttujesi perusteella vaikka seisoisit päälläsi hedge hogeillasi. Henkilökohtaisesti arvostan hyväsydämisyyttä, luotettavuutta sekä miestä, joka kohtelee muita ihmisiä kauniisti ja puhuu heistä kunnioittaen. En tipan vertaa omaisuutta vaikka lassukat mitä hokisivat ja horottelisivat nätisti päälle.
Mistä sinä sitten tiedät ettei minulla ole tuollaisia ominaisuuksia? Ainakin annan aika kovan summan joka vuosi hyväntekeväisyyteen ja en kyllä ole mikään huorissa käyvä pelimies joka leveilee rahoillaan ostamalla kartanoita bemareita ym.
Miten ihmeessä sinulla voisi olla noita ominaisuuksia, kun tässäkin ketjussa puhut naisista noin rumasti? :D
Jaa, ei sitä sitten voi olla hyväsydämminen, luotettava ja muita ihmistä kunnoittava jos on huono mutta rehellinen ja kokemusten kautta hankittu mielipide naisista?
Ja jos se ammatti on niin mitätön asia, eikä kerro ihmisestä mitään, miksi sitä ei sitten vain voi sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Ja jos se ammatti on niin mitätön asia, eikä kerro ihmisestä mitään, miksi sitä ei sitten vain voi sanoa?
Miksi sellaista pitää edes kysyä? (no tietenkin siksi, että siitä saa aasinsillan, jonka avulla pääsee kyselemään miehen työllisyystilanteesta, tulotasosta ja varallisuudesta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kerron että olen taksikuski, kokki, siivooja, it-nörtti, prisman kassalla, työtön ym. Oikeasti kehitin algorithmin jonka tuottaa 50%+ vuodessa ja möin sen miljoonilla lontoolaiselle hedge-rahastolle. Tulot ovat nyt miljoonia vuodessa enkä ole töissä. Rahat ovat offshore firmassa joten verotiedoissa ei näy mitään.
Aika monesta akasta ei kuullu mitään ekojen treffien jälkeen mutta antaa mennä vaan. Pakko kai se thai- tai filippiiniläisvaimo om jossain vaiheessa hankkia kun suomiakoille kelpaan korkeintaan yhden yön panoksi.Newsflash... Aika monelle et kelpaisi juttujesi perusteella vaikka seisoisit päälläsi hedge hogeillasi. Henkilökohtaisesti arvostan hyväsydämisyyttä, luotettavuutta sekä miestä, joka kohtelee muita ihmisiä kauniisti ja puhuu heistä kunnioittaen. En tipan vertaa omaisuutta vaikka lassukat mitä hokisivat ja horottelisivat nätisti päälle.
Mistä sinä sitten tiedät ettei minulla ole tuollaisia ominaisuuksia? Ainakin annan aika kovan summan joka vuosi hyväntekeväisyyteen ja en kyllä ole mikään huorissa käyvä pelimies joka leveilee rahoillaan ostamalla kartanoita bemareita ym.Miten ihmeessä sinulla voisi olla noita ominaisuuksia, kun tässäkin ketjussa puhut naisista noin rumasti? :D
Jaa, ei sitä sitten voi olla hyväsydämminen, luotettava ja muita ihmistä kunnoittava jos on huono mutta rehellinen ja kokemusten kautta hankittu mielipide naisista?
Miten voit luonnehtia henkilöä, joka haukkuu kaikkia naisia horoiksi, muita ihmisiä kunnioittavaksi ja hyväsydämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sitten tiedät ettei minulla ole tuollaisia ominaisuuksia? Ainakin annan aika kovan summan joka vuosi hyväntekeväisyyteen ja en kyllä ole mikään huorissa käyvä pelimies joka leveilee rahoillaan ostamalla kartanoita bemareita ym.
"suomiakat", "yhden yön pano". Tapasi kirjoittaa ja sanavarastosi kertoo sinusta riittävästi, minulle. Vaikutat lisäksi katkeralta ja itsekeskeiseltä.
Et kai sinä nyt luule että olisin niin tyhmä että puhuisin tuolleen naisten kuullen? Helposti voisin myös valehdella tarpeeksi hyvin että saisin pidemmänkin suhteen mutta ei se vaan kiinnosta olla kuin joku koira jonka pitää tehdä tietyt temput että saa karkin. Kyllähän se nyt on naisissa vika jos pitää valehdella että on joku tavallinen hyväpalkkainen työssäkävijä jotta kelpaisi. Parempi hankkia se vaimo ulkomailta, saa paremman näköisen eikä välttämättä mitään luonnevikaista.
Joo tosi katkera minä olen tämän rahapinon päällä. Se että suomalaiset akat ovat mitä ovat on kyllä tiedän oma ongelma. Itse vietän suurimman osan ajasta Suomen ulkopuolella joten ei se nyt minua pahemmin liikuta.Eli et ole niin tyhmä, että puhut noin naisten kuullen, mutta silti puhut, koska et halua tehdä mitään sirkustemppuja etkä valehdella heidän takiaan.
Oliko toi nyt niin epäselvä juttu? Yhden yön panon takia voin vähän vetää rooleja mutta pitkä-aikaista suhdetta en valheitten päälle rakentaisi.
Epäilisin, että ammatti on joku sutenööri tai ihmiskaupan pyörittäjä tai rikollis-tai huumepiirin tehtailija.
Näiden jankkaavien palstamiesten kanssa seurustelu kävisi kyllä työstä. Rasittavia. Ehkä me naiset emme sitten halua olla töissä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaista pitää edes kysyä? (no tietenkin siksi, että siitä saa aasinsillan, jonka avulla pääsee kyselemään miehen työllisyystilanteesta, tulotasosta ja varallisuudesta.)
a) koska haluat tutustua ihmiseen
b) tutustuessa on tapana kertoa itsestään ja kysellä toiselta kysymyksiä
En tuhlaa aikaani rikollisiin vankilakundeihin, joten kyllä olisi ongelma. Siinä ei ole mitään vikaa jos on työtön, opiskelija tai vaikka jätekuski, rikollisuudessa sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sitten tiedät ettei minulla ole tuollaisia ominaisuuksia? Ainakin annan aika kovan summan joka vuosi hyväntekeväisyyteen ja en kyllä ole mikään huorissa käyvä pelimies joka leveilee rahoillaan ostamalla kartanoita bemareita ym."suomiakat", "yhden yön pano". Tapasi kirjoittaa ja sanavarastosi kertoo sinusta riittävästi, minulle. Vaikutat lisäksi katkeralta ja itsekeskeiseltä.
Et kai sinä nyt luule että olisin niin tyhmä että puhuisin tuolleen naisten kuullen? Helposti voisin myös valehdella tarpeeksi hyvin että saisin pidemmänkin suhteen mutta ei se vaan kiinnosta olla kuin joku koira jonka pitää tehdä tietyt temput että saa karkin. Kyllähän se nyt on naisissa vika jos pitää valehdella että on joku tavallinen hyväpalkkainen työssäkävijä jotta kelpaisi. Parempi hankkia se vaimo ulkomailta, saa paremman näköisen eikä välttämättä mitään luonnevikaista.
Joo tosi katkera minä olen tämän rahapinon päällä. Se että suomalaiset akat ovat mitä ovat on kyllä tiedän oma ongelma. Itse vietän suurimman osan ajasta Suomen ulkopuolella joten ei se nyt minua pahemmin liikuta.Eli et ole niin tyhmä, että puhut noin naisten kuullen, mutta silti puhut, koska et halua tehdä mitään sirkustemppuja etkä valehdella heidän takiaan.
Oliko toi nyt niin epäselvä juttu? Yhden yön panon takia voin vähän vetää rooleja mutta pitkä-aikaista suhdetta en valheitten päälle rakentaisi.
Oli epäselvä juttu. Sanoit edellisessä viestissä: "voisin myös valehdella tarpeeksi hyvin, että saisin pidemmänkin suhteen" ja nyt sanotkin, että vedät rooleja vain yhden yön panon takia. Eli miten sinä saat niitä pitkäaikaisia suhteita tuolla tylyllä käytökselläsi, kun siinä itsekin edellisessä viestissä sanoit myös, ettet ole niin tyhmä, että puhuisit noin naisten kuullen?
Tyly puhe -> ei naista pitkään eikä lyhyeen suhteeseen
Esittäminen -> saat naisen helposti
Et halua esittää, joten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma ensimmäisillä treffeillä. Eikös siellä olla etsimässä seuraa vapaa-ajalle eikä palkkaamassa työntekijää? Itse ainakin puhun vapaa-aikana mieluummin ihan muista asioista kuin töistäni. Helpoiten ammattikysymyksen saa ohitettua toteamalla jotain ympäripyöreää alasta. Tuskin moni odottaa, että mainitaan työnantajan nimi tai muita yksityiskohtia.
Outoa ajattelua tuollainen, että sillä on varmaan jotain rikoksia tai muuta peiteltävää, jos ei halua paljastaa ensi tapaamisella ammattiaan. Ihme luuloja, että "ammatti kertoo ihmisestä". Mitä muuta se kertoo kuin tulotason ja senkin vähän sinne päin? Duunarilla voi olla paljon enemmän varallisuutta kuin akateemisella. Sitäpaitsi suurin osa tekee töitä pääasiassa rahan takia eikä kutsumuksesta.Ihan oikeasti!? Miten kukaan voi ajatella näin? Miten kapea ajatusmaailma pitää olla ihmisellä, joka ei näe ammattia minään muuna kuin tulotasona? Oliko sinulle esim ihan sama, mitä lähdet opiskelemaan? Hevosenhoitaja tai tanssinopettaja, ihan sama.
Tarkoitin sitä, että samassa ammatissa toimii hyvin erilaisia ihmisiä. Eivät kaikki hoitoalalla työskentelevät ole empaattisia ja huolehtivaisia eivätkä kaikki insinöörit pikkutarkkoja nipottajia. Henkilön oman kiinnostuksen lisäksi ammatinvalintaan voi vaikuttaa alan työllistävyys, väärät luulot tai jopa vanhempien toiveet. Osa ajautuu jollekin alalle, kun ihan vaan haluaa tehdä töitä ja elättää itsensä. Ilman sen suurempia intohimoja.
Esimerkkiammateissasi taas varmaan toimiikin ihmisiä, jotka todella pitävät eläimistä tai rakastavat tanssia.
Korkeasti koulutetut valitsevat alansa ja ammattinsa yleensä kiinnostuksen tai kutsumuksen perusteella. Ajattelutapa, että tehdään työtä vain rahan takia tulee duunarimaailmasta. Muttei sekään kuvaa kaikkia duunareita, esim. hoitohenkilökuntaa. Riippuu ihmisestä. Ymmärrätkö Sinkkumies kuinka voimakkaasti värittynein lasein katsot maailmaa? Omasta näkökulmastasi ja yleistät sen kaikkiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma ensimmäisillä treffeillä. Eikös siellä olla etsimässä seuraa vapaa-ajalle eikä palkkaamassa työntekijää? Itse ainakin puhun vapaa-aikana mieluummin ihan muista asioista kuin töistäni. Helpoiten ammattikysymyksen saa ohitettua toteamalla jotain ympäripyöreää alasta. Tuskin moni odottaa, että mainitaan työnantajan nimi tai muita yksityiskohtia.
Outoa ajattelua tuollainen, että sillä on varmaan jotain rikoksia tai muuta peiteltävää, jos ei halua paljastaa ensi tapaamisella ammattiaan. Ihme luuloja, että "ammatti kertoo ihmisestä". Mitä muuta se kertoo kuin tulotason ja senkin vähän sinne päin? Duunarilla voi olla paljon enemmän varallisuutta kuin akateemisella. Sitäpaitsi suurin osa tekee töitä pääasiassa rahan takia eikä kutsumuksesta.Ihan oikeasti!? Miten kukaan voi ajatella näin? Miten kapea ajatusmaailma pitää olla ihmisellä, joka ei näe ammattia minään muuna kuin tulotasona? Oliko sinulle esim ihan sama, mitä lähdet opiskelemaan? Hevosenhoitaja tai tanssinopettaja, ihan sama.
Tarkoitin sitä, että samassa ammatissa toimii hyvin erilaisia ihmisiä. Eivät kaikki hoitoalalla työskentelevät ole empaattisia ja huolehtivaisia eivätkä kaikki insinöörit pikkutarkkoja nipottajia. Henkilön oman kiinnostuksen lisäksi ammatinvalintaan voi vaikuttaa alan työllistävyys, väärät luulot tai jopa vanhempien toiveet. Osa ajautuu jollekin alalle, kun ihan vaan haluaa tehdä töitä ja elättää itsensä. Ilman sen suurempia intohimoja.
Esimerkkiammateissasi taas varmaan toimiikin ihmisiä, jotka todella pitävät eläimistä tai rakastavat tanssia.
No tottakai on eroja, mutta kyllähän se nyt vähän kertoo niistä ammatin edellytyksistä. Miksi sen pitäisi antaa sen kattavampi kuvaus ihmisestä kuin musiikkimaku tai harrastuksetkaan? Kyllähän harrastuksiinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä ja monenlaiset ihmiset kuuntelevat samanlaista musiikkia. Ammattihan on vain yksi asia miljoonan muun joukossa, mutta kertoo kuitenkin aika paljon siitä, miten aikaasi vietät.
Jännä, että esimerkiksi kaikissa tv-ohjelmissa ja lehtihaastatteluissakin tämä useimmiten kerrotaan, mutta treffikumppanin kysymänä tämä on jotain utopiaa. Heikoin lenkki -ohjelmassa oli pari viikkoa sitten se Janna, joka kertoi olevansa astronautti ja sitten, että opiskelee maantietoa yliopistossa ja ihmiset pitivät häntä tämän takia vähän omalaatuisena, koska eivät ymmärtäneet, miksi tämä kilpailija halusi tahallaan valehdella tuollaisesta asiasta. Ihan yhtä omalaatuisia ovat mielestäni tämän keskustelun venkoilijat.
Onneksi ite oot hirveen helpon olonen ihminen :,DDD
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutetut valitsevat alansa ja ammattinsa yleensä kiinnostuksen tai kutsumuksen perusteella. Ajattelutapa, että tehdään työtä vain rahan takia tulee duunarimaailmasta. Muttei sekään kuvaa kaikkia duunareita, esim. hoitohenkilökuntaa. Riippuu ihmisestä. Ymmärrätkö Sinkkumies kuinka voimakkaasti värittynein lasein katsot maailmaa? Omasta näkökulmastasi ja yleistät sen kaikkiin ihmisiin.
Kuinka moni noista käivisi töissä jos siitä ei maksettaisi palkkaa? Ei kukaan. Ihan turhan paskanjauhantaa väittää, etteivät käy töissä ahneuksissaan rahan takia. Toki helppoa se on silloin muuta väittää kun palkkaa maksetaan joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset statusarvottaa asioita niin paljon, että minulla on tapana testauksen vuoksi olla kertomatta ammatti, koulutukseni tai taloudellinen tilanteeni. Voin jopa valehdella niistä se on paskatesti naisille, karsii hyvin ei toivotut naiset.
Ja sitten itket tällä palstalla, kun olet sinkkumies eikä naiset arvosta sua vaikka olet täydellinen?
Me miehetkin osataan tuo peli ja moni meistä ei halua tietynlaisia naisia. Joidenkin naisten tapa rakastua ja kiinnostua vain miehen ulkopuolisista asioista eikä itse miehestä ei sytytä minua, en ole mikään naisen trophy ja näyttelyesine muille ihmisille.
ihmissuhteet eivät ole peli.
Kyllä on ja pelin henki on naisen ostaminen. Jos miestä ei kiinnosta mennä töihin ja tienata tarpeeksi, ei peliä voi edes pelata, koska silloin rahaa naisen ostamiseen ei ole tarpeeksi.
Emme elä 1800-luvulla, nykyään naisilla on omat rahat, joten emme ole ostettavissa.
Ja sehän juuri onkin se ongelma miehille, joiden oma viehätysvoima ei riitä.Ihmeesti työssäkäynti ja rahan tienaaminen tai ainakin sen tavoittelu on silti ylivoimaisesti tärkein kriteeri lähes kaikille naisille. Kyllä naisista lähes kaikki ovat edelleen kauppatavaraa, vaikka nykyään ovat jo niin ahneita, että menevät itsekin töihin.
Ymmärrätkö sä, että ei ne ainakaan loisen yhteiskunnalta kuppaamat rahat mistään taikaseinästä tule? Sä saat rahaa tasan niin kauan kun muut, myös ne halveksii naiset tekevät työtä ja pyörittävät yhteiskuntaa. Eli sinä olet loinen joka loisii kaikkien naisten kukkarolle. Miksi et koskaan vastaa tähän mitään? Toistetaan yhdessä, olet yhteiskuntaa kuppaava loinen. Mieti tuota hetki jos aivotoiminta sitten riittää siihen. LOINEN.
Taas hypätään oivallisesti tekosyiden(=yhteiskunta) taakse kun ei kehdata suoraan myöntää, että kyse on vain omista ahneista rahaan liittyvistä vaatimuksista. Ole ahne edes rehellisesti äläkä selittele.
Hei loinen, onko kiva kirjoitella tänne laitteella, jonka joku nainen on kustantanut?
Siis sellaiselta koneelta, joka sullekin on kustannettu käyttämällä kolmannen maailman orjatyövoimaa hyväksi? Tuolla argumentilla olet vain tekopyhä paska.[/quoteLoinen alkoi kiroilemaan, taitaa kiukuttaa. Eli kolmas maailma on syy sun loisimiseen? Sulla koottaisiin kivat ajat kolmannessa maailmassa kun kukaan ei antaiskaan enää rahaa. Lauletaan yhdessä "lapamato huoleton, kiitää halki suoliston.."
Ei toki sinällänsä. Työnsakarien tekopyhässä narinassa on riittävästi syytä pysyä työttömänä.
Huvitaa silti nämä loisimiskommentit kun ne tulevat henkilöiltä, jotka itse tukevat järjestelmää, joka perustuu kolmannen sysmaattiseen hyväksikäyttöön ja riistämiseen. Kaikki orja- ja lapsityövoimalla tuotetut vaatteet, hedelmät, vihannet, elektroniikka, öljy, jne jne., kyllä kelpaa näille janareille. Ei ole pienentäkään ongelmaa ostaa ja käyttää näytä tuotteita, vaikka ne ovat täysin epäeettisesti tuotettuja täysin epäinhimillisissä olosuhteissa.
Sitten nämä samat tekopyhät hurskastelijat valittavat muutamista pohjoismaissa tuilla elävistä hipeistä.Sinä se oot sitten suuri hyväntekijä ja filantrooppi. Etkä onneks yhtään tekopyhä hurskastelija. Etpä...
En ole väittänyt tällaista. Mutta onhan tämänkin topikin jutut niin huvittavia, kun ne ovat vain tekopyhää hurkastelua jonka taakse yritetään piilottaa oma rahanahneus ja maksullisuus.
Miksi loisella tekee niin pahaa myöntää oma rahanahneus ja loisiminen, että pitää vetää kolmas maailmakin keskusteluun mukaan? Johan sulle nauraa aidan seipäätkin.
Kyllä mä menisin töihin jos olisin rahanahne materialisti, kuten sä. Naurettavaa edes väittää pienimpiin mahdollisiin tuloihin tyytyvää rahanahneeksi.
Tuloihin? Ei sulla reppanalla mitään tuloja ole. Sä saat almuja, koska hyvät ihmiset ovat katsoneet, ettei edes sua voi tappaa nälkään. Vai tuloiksi loinen almujaan luulee. Ihanaa itsepetosta..
Perseen jakaminen porvarille on ihan samassa mielessä almujen vastaanottamista kuin tukien vastaanottaminen.
Sinähän käytännössä väität, että olet jättäytynyt työttömäksi siksi ettet halua rahaa, jolla ostaa orjatyöllä teetettyjä hyödykkeitä. Ei taida olla ihan totta tämä, vaan olisiko paremminkin käynyt niin, että olet jäänyt työttömäksi koska töitä ei nykyään riitä kaikille.
Päätin jo 15-vuotiaana etten mene töihin ja se oli henkilökohtainen päätös. Ei vaan kiinnosta mennä töihin. Ei siihen liity mitään hurskasteluja suuntaan tai toiseen.
No katsos kun tällainen päätös kertoo silkasta tyhmyydestä tai piittaamattomuudesta ja toisten hyväksikäyttämisestä. Jos sinä raukka ihan oikeasti kuvittelet, että raha on se syy, miksi sinä et kenellekään kelpaa, niin taidat olla ihan vain tyhmä.
Kyllä raha nyt on ollut esteenä kun muuten toimivat suhteen ja suhteen alut ovat kusseet siihen, etten käy töissä enkä suostu hakemaan töitä. Eikä naiset ole pahemmin peitelleet sitä, että syy on nimenomaan ollut tässä.
Jos et käy töissä, sinun ruokasi ja asuntosi maksaa joku muu. Jos asut yksin, sen maksamme me kaikki. Kun tämä on oma valintasi, olet loinen. Jos joku nainen ryhtyy kanssasi kimppaan, hän saisi tehdä töitä kahden edestä elättääksesi sinut. Jos hän saisi pari lasta, hän elättäisi neljä. En yhtään ihmettele, että naiset perääntyvät kohdallasi, kun persoonakin on tuo.
Tuli tästä ketjusta mieleen eräs tinder-keskustelu, jossa siinä jutellessa kysyin, mitä mies tekee työkseen, kun mainitsi jotain työhön liittyvää. Mies sanoi "no sinulle sen ehkä voinkin kertoa, olen toimarina yrityksessä X". Ensimmäisenä aioin vastata, että miksei sitä sitten kaikille kerrota, mutta nyt en enää muista, mitä lopulta vastasin, vai vastasinko ollenkaan. Tuli tuosta kyllä mieleen, että mies pitää itseään jotenkin parempana kuin muut tai sitten hän ajattelee, että kaikki naiset juoksevat rahan perässä. En millään pysty kumpaakaan ominaisuutta pitämään viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni noista käivisi töissä jos siitä ei maksettaisi palkkaa? Ei kukaan. Ihan turhan paskanjauhantaa väittää, etteivät käy töissä ahneuksissaan rahan takia. Toki helppoa se on silloin muuta väittää kun palkkaa maksetaan joka tapauksessa.
On paljon ihmisiä, jotka haluaisivat miljonääreinäkin tehdä jotain mielekästä, haastavaa ja merkityksellistä. Silloin he vain voisivat tehdä sitä ilmaiseksi, ja omaksi iloksi, mutta tekisivät kuitenkin. Olet varmaan telkasta huomannut, että Lauri Ylönen haluaa suunnitella taloja jopa harrastuksekseen.
Eli et ole niin tyhmä, että puhut noin naisten kuullen, mutta silti puhut, koska et halua tehdä mitään sirkustemppuja etkä valehdella heidän takiaan.