Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aito avioliitto -kansalaisaloite täysistuntoon – perussuomalaiset saivat vaatimuksensa läpi

Vierailija
15.02.2017 |

Persut ja hallitus avasivat perustuslakivaliokunnassa oven kansalaisalotteiden loputtomalle veivaamiselle. Nyt kun tämäkin aloite häviää, tulee seuraava ja sitä seuraava ja sitä seuraava. Ymmärrän kyllä, ettei jollain Laura Huhtasaarella ole eduskunnassa mitään muuta tekemistä, mutta onhan tämä naurettavaa.

Kommentit (315)

Vierailija
181/315 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä opetus niille sateenkaari-ihmisille, jotka käyttivät todella härskejä menetelmiä runtatessaan Tahdon-kampanjallaan sukupuolineutraalin avioliittolain läpi. Mummoille ja papoille maalailtiin söpöjä kuvia siitä, että mitä jos se sinun lapsenlapsi Mikko vaikka herkässä murrosiässä haluaakin pidellä naapurin Paavoa kädestä niin eikö heilläkin ole oikeus rakkauteen. Jos sanoi ei niin alkoi törkeä mustamaalaus ja suvaitsemattomaksi haukkuminen julkisesti. Samalla kun maalailtiin sateenkaarenvärisiä sydämiä niin ei hiiskuttu mitään adoptioaikeista ja kirkkovihkimisistä, jotta tavikset eivät hermostuisi, vaikka ne olivat siellä takana tärkeinä tavoitteina myös.

Vaikka laki voidaan samalla prosessilla kumota kuin se säädetäänkin, niin olen sitä mieltä että nyt on vähän liian myöhäistä. Ihmisten olisi pitänyt olla hereillä ajoissa eikä uskoa sitä tuputettua propagandaa. Oikeusvaltion perusteisiin ei kuulu lakien edestakaisin venkslaaminen. Tämä onkin tärkeä muistutus sateenkaariporukalle siitä, ettei lainsäädäntö ole kiveen hakattu eikä lakimuutosten puolesta kampanjoidessa kannata sumuttaa tarkoituksella kanssaihmisiä.

Olipa typerä kirjoitus. Jos Mikko ja Paavo menee naimisiin, niin se ei ole mitenkään minulta pois. Miksi ihmeessä vastustaisin sitä? Sinä olet tässä se joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja muodostaa omaa järkevää mielipidettä.

Tyypillistä sateenkaarisakin itsekkyyttä. Sinua ei haittaa joten miksi muitakaan? Aivan kuin kaikki jakaisivat mielipiteesi. Tuollainen hiljalleen asioiden ujuttaminen ja sumuttaminen saattaa kostautua. Sitten kun nämä saatu läpi, niin mitä seuraavaksi? Hauvelitko?

No tulihan ne eläimetkin sieltä. Ensin päivitellään lapsia ja heidän kohtaloaan ja sitten mukaan vedetään koirat. On teillä aitoavioliittolaiset perverssi mielikuvitus.

Ja kuten jo aiemmin sanottu. Vaikka naiset sai äänioikeuden jo v. 1906 niin apinat ei edelleen sitä äänioikeutta vaadi. Ei vaikka sillä niin kovasti peloteltiinkin ja yritettiin naisten äänioikeus estää.

Kukaan ei olisi 1906 uskonut, että äänioikeuden antamisesta naisille voisi seurata poikkeavien avioliittoja ottolapsineen sun muuta hötöntöttöä.

Vierailija
182/315 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on synti. En halua, että Suomi lähtee selkeän synnin suosimisen tielle tarkoituksella. 

Monia syntejä katsotaan läpi sormien ja annetaan anteeksi, kuten eronneiden vihkiminen mutta se on eri asia kuin tämä ihan tarkoituksellinen synnin suosiminen ja hyväksyminen.  Meidän yhteiskuntamme lahoaa ja mätänee sisältäpäin jos synnille annetaan periksi. Jo nyt monet papit ovat lakanneet julistamasta Raamatun totuutta. Se on surullista. Luopumus lisääntyy. Kristittyjen velvollisuus on taistella tätä kehitystä vastaan. 

Onko tämä homoliittolaki se luopumus?

3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi (2 Tess. 2:3)

Kyllä. Tämän pienen ja mitättömän pohjoisen valtion maallinen lainsäädäntö on juurikin se kosmoksen keskus.

Jumala kesti Meksikon ja Brasilian parlamenttien homoliittojen hyväksymisen. Samoin hermo piti vielä Espanjan kohdalla, mutta repesi sitten kun Suomi päätti sukupuolineutraalista avioliitosta. Ei kun maailmanloppu käyntiin. Nyt meni hermot.

Siksipä Trumpin asialle lähettikin.

Jaa, että Trump päätti Suomen tasa-arvoisesta avioliittolaista? Nyt on hihhuleilla jo niin lennokkaat jutut, että oksat pois.

Viimeisen päälle oivallisesti väärin ymmärretty. Trump lähetettiin maailman vaikutusvaltaisimmaksi mieheksi tuomaan hieman ryhtiä sairaaksi menneeseen maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/315 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa mouhottaa toisten puolesta loukkaantuja. Ei homot sua sen parempana ihmisenä pidä. Teet itsestäsi narrin kun et edes tiedä mistä puhut.

Vierailija
184/315 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä että tämäkin eduskunta pääsee ottamaan kantaa yhteiskuntamme arvoihin ja perhekäsitykseen. Minusta sukupuolineutraalin avioliiton tarkoitus on ainoastaan rienata monien tärkeänä pitämää perhekäsitettä. Sille ei ole mitään tarvetta eikä järkevää perustetta, koska homoille on jo nyt identtisen oikeudellisen aseman tarjoama rekisteröity parisuhde.

Rekisteröity parisuhde ei ole identtinen avioliiton kanssa, typerys.

Ei pidäkään olla. Homot ja lesbot homoiloot ja lesboilkoot keskenään kuten haluavat mutta lapsia on suojeltava tältä iljetykseltä.

Siis mikä siinä iljettää? En vaan ikinä tule ymmärtämään. Iljettääkö siinä seksin harrastaminen? Ihan samalla tavalla kuule heteroparien joukossa miehet nuolee naisen pimppiä ja panevat peppureikään. Homot tekee samaa mutta heitä on kaksi saman sukupuolen edustajaa aktissa mukana.

Ilmeisesti nämä aitoavioliittolaiset ja hihhulit sitten harrastavat seksiä lastensa edessä, muuten en tuota pointtia oikein ymmärrä.   ; )

Ketkähän ne nyt ovat redusoimassa homoseksuaalisuutta pelkäksi seksiksi?

Aitoavioliittolaiset, koska heidän mukaansahan tässä pitäisi suojella lapsia homoilta.

Jos seuraat tätä viestiketjua taaksepäin niin huomaat ettei se ollut aitoavioliittolainen joka yleisesti homoilun pelkäksi seksiksi.

Kas tässä se viesti, jossa homous yleistettiin seksiksi:

"Homot ja lesbot homoiloot ja lesboilkoot keskenään kuten haluavat mutta lapsia on suojeltava tältä iljetykseltä."

Millähän perusteella väität, ettei tuon kirjoittaja ole aitoavioliittolainen?

Lesbona voin lohduttaa sinua ja hengenheimolaisiasi sen verran, että ihan keskenämme me vaimoni kanssa lesboillaan. Ei ole koskaan tullut mieleenkään pyytää yleisöä makkaritouhujamme seuraamaan, lapsista nyt puhumattakaan. Ja yksi lapsikin meillä on, mutta ei hän mitään lesboiluja joudu näkemään. Ihan tavallisista elämää me elämme.

On kyllä niin kaukana tavallisesta elämästä kuin voi jos naisella vaimo! Miksi tuohon pervoparaatiin on lapsikin pitänyt jostain hankkia? Nuolemallako alkuun laitoitte? Lapsi(kenen lieneekään) tulee kohtaamaan kiusaamista ja kärsii.

Suo anteksi, etten aiemmin ehtinyt vastaamaan sinun vähemmän asiallisiin viesteihisi. Tässä meidän perheen "pervoparaatissa" kesti tänään iltatouhut tavallista pidempään, mutta nyt on onneksi nuori neiti höyhensaarilla.

Tänään olemme käyneet töissä ja päiväkodissa. Tytöllä oli retkipäivä ja meillä vanhemmilla paljon tylsempää töissä. Päiväkodin jälkeen on käyty kaupassa, ulkoiltu, syöty makaroonilaatikkoa ja porkkanaraastetta, leikitty nukkekodilla, tehty kotihommia, pelattu Kimbleä ja katseltu vähän telkkaria. Iltapalan ja iltapesun jälkeen luettiin Pekka Töpöhäntää. Korjaa jos olen väärässä, mutta ei kai tää arkielämä tämän kummaisempaa nykyisin heteroperheissäkään ole? Ei ainakaan minun lapsuudessani ollut.

Lapsen me hankimme vaimoni kanssa siksi, että halusimme lapsen. Hän on nyt neljän vanha eikä häntä vielä ainakaan ole kiusattu. Tottakai toivomme ettei kiusattaisikaan. Toivon ettet sinäkään opeta omille lapsillesi noita pervoparaati-juttujasi, jotta heistä ei kasvaisi kiusaajia.

Vierailija kirjoitti:

Vai miten lapsi sai alkunsa? Väännetään rautalangasta: a. homostelulla ei tule lapsia. b. Platoniset suhteet ovat ok samaa sukupuolta oleville. Mutta koska homostelijoille seksi nimenomaan on se hallitseva tekijä, niin pervoahan koko touhu on. No, kaapattiinko se mukula joltain köyhältä kehitysmaalaiselta vai mitenkä kävi? Haikara toi?

Lapsemme ei saanut alkuaan nuolemisesta, haikara ei häntä tuonut emmekä ole pöllineet häntä keneltäkään. Hän sai alkunsa minun munasolustani ja luovutetuista siittiösoluista.

Minulle seksi ei koskaan ole ollut elämässä hallitseva tekijä. Toki se mielestäni kuuluu hyvään ja onnelliseen parisuhteeseen. Minua ei kiinnosta se, annatko sinä hyväksyntäsi minun ja vaimoni ei-platoniselle suhtelle vaiko et. Toivon vain sitä, ettet lapsillesi siirrä ahdasmielisiä ja äärimmäisen ennakkoluuloisia asenteitasi.

Nyt minä katson pari jaksoa Voyageria Netflixistä ja kömmin sitten sänkyyn vaimoni viereen. Huomenna minulla ja tytöllä on onneksi vapaapäivä!

Vierailija
185/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä että tämäkin eduskunta pääsee ottamaan kantaa yhteiskuntamme arvoihin ja perhekäsitykseen. Minusta sukupuolineutraalin avioliiton tarkoitus on ainoastaan rienata monien tärkeänä pitämää perhekäsitettä. Sille ei ole mitään tarvetta eikä järkevää perustetta, koska homoille on jo nyt identtisen oikeudellisen aseman tarjoama rekisteröity parisuhde.

Ei pidäkään olla. Homot ja lesbot homoiloot ja lesboilkoot keskenään kuten haluavat mutta lapsia on suojeltava tältä iljetykseltä.

Siis mikä siinä iljettää? En vaan ikinä tule ymmärtämään. Iljettääkö siinä seksin harrastaminen? Ihan samalla tavalla kuule heteroparien joukossa miehet nuolee naisen pimppiä ja panevat peppureikään. Homot tekee samaa mutta heitä on kaksi saman sukupuolen edustajaa aktissa mukana.

Ilmeisesti nämä aitoavioliittolaiset ja hihhulit sitten harrastavat seksiä lastensa edessä, muuten en tuota pointtia oikein ymmärrä.   ; )

Ketkähän ne nyt ovat redusoimassa homoseksuaalisuutta pelkäksi seksiksi?

Aitoavioliittolaiset, koska heidän mukaansahan tässä pitäisi suojella lapsia homoilta.

Jos seuraat tätä viestiketjua taaksepäin niin huomaat ettei se ollut aitoavioliittolainen joka yleisesti homoilun pelkäksi seksiksi.

Kas tässä se viesti, jossa homous yleistettiin seksiksi:

"Homot ja lesbot homoiloot ja lesboilkoot keskenään kuten haluavat mutta lapsia on suojeltava tältä iljetykseltä."

Millähän perusteella väität, ettei tuon kirjoittaja ole aitoavioliittolainen?

Lesbona voin lohduttaa sinua ja hengenheimolaisiasi sen verran, että ihan keskenämme me vaimoni kanssa lesboillaan. Ei ole koskaan tullut mieleenkään pyytää yleisöä makkaritouhujamme seuraamaan, lapsista nyt puhumattakaan. Ja yksi lapsikin meillä on, mutta ei hän mitään lesboiluja joudu näkemään. Ihan tavallisista elämää me elämme.

On kyllä niin kaukana tavallisesta elämästä kuin voi jos naisella vaimo! Miksi tuohon pervoparaatiin on lapsikin pitänyt jostain hankkia? Nuolemallako alkuun laitoitte? Lapsi(kenen lieneekään) tulee kohtaamaan kiusaamista ja kärsii.

Suo anteksi, etten aiemmin ehtinyt vastaamaan sinun vähemmän asiallisiin viesteihisi. Tässä meidän perheen "pervoparaatissa" kesti tänään iltatouhut tavallista pidempään, mutta nyt on onneksi nuori neiti höyhensaarilla.

Tänään olemme käyneet töissä ja päiväkodissa. Tytöllä oli retkipäivä ja meillä vanhemmilla paljon tylsempää töissä. Päiväkodin jälkeen on käyty kaupassa, ulkoiltu, syöty makaroonilaatikkoa ja porkkanaraastetta, leikitty nukkekodilla, tehty kotihommia, pelattu Kimbleä ja katseltu vähän telkkaria. Iltapalan ja iltapesun jälkeen luettiin Pekka Töpöhäntää. Korjaa jos olen väärässä, mutta ei kai tää arkielämä tämän kummaisempaa nykyisin heteroperheissäkään ole? Ei ainakaan minun lapsuudessani ollut.

Lapsen me hankimme vaimoni kanssa siksi, että halusimme lapsen. Hän on nyt neljän vanha eikä häntä vielä ainakaan ole kiusattu. Tottakai toivomme ettei kiusattaisikaan. Toivon ettet sinäkään opeta omille lapsillesi noita pervoparaati-juttujasi, jotta heistä ei kasvaisi kiusaajia.

Vierailija kirjoitti:

Vai miten lapsi sai alkunsa? Väännetään rautalangasta: a. homostelulla ei tule lapsia. b. Platoniset suhteet ovat ok samaa sukupuolta oleville. Mutta koska homostelijoille seksi nimenomaan on se hallitseva tekijä, niin pervoahan koko touhu on. No, kaapattiinko se mukula joltain köyhältä kehitysmaalaiselta vai mitenkä kävi? Haikara toi?

Lapsemme ei saanut alkuaan nuolemisesta, haikara ei häntä tuonut emmekä ole pöllineet häntä keneltäkään. Hän sai alkunsa minun munasolustani ja luovutetuista siittiösoluista.

Minulle seksi ei koskaan ole ollut elämässä hallitseva tekijä. Toki se mielestäni kuuluu hyvään ja onnelliseen parisuhteeseen. Minua ei kiinnosta se, annatko sinä hyväksyntäsi minun ja vaimoni ei-platoniselle suhtelle vaiko et. Toivon vain sitä, ettet lapsillesi siirrä ahdasmielisiä ja äärimmäisen ennakkoluuloisia asenteitasi.

Nyt minä katson pari jaksoa Voyageria Netflixistä ja kömmin sitten sänkyyn vaimoni viereen. Huomenna minulla ja tytöllä on onneksi vapaapäivä!

Tällaista päästä keksittyä ideaalia arkea nämä poikkeavat aina sepittävät makaroonilaatikoineen ja Pekka Töpöhäntineen. Todellisuus yleensä hieman muuta. Homoparien todella yleisestä perheväkivallasta jne. sitten vaietaankin.

Vierailija
186/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi(kenen lieneekään) tulee kohtaamaan kiusaamista ja kärsii.

Sen verran voin puhua muiden puolesta että vaikka lapsella olisi millaiset vanhemmat niin suurin osa tulee tuomitsemaan kiusaamisen koulussa ja tekee kyllä voitavansa jos kiusaamista näkee.

Uskiksilta tyypillistä uhkailla homopareja sillä että teidän lasta tullaan kiusaamaan ja kivittämään kuten raamattu käskee jos ette luovu vanhemmuudesta.

Minulla on vähän samalainen historia. Minua kiusattiin sen vuoksi koska vanhempani olivat hippejä. Minut hakattiin monesti ja ei se ollut isällekään vierasta joutua mukiloiduksi kun ennen vanhaan sai hakata "narkkeja" eli ihan niitä jotka olivat valinneet alkoholin sijaan kannabiksen.

Sen takia sain kärsiä konservatiivien kiusaamista. En oikein ymmärrä miten homoparien lasten kiusaaminen edustaa Jeesuksen oppeja niinku rakkaudesta oikeesti?

Miksi helvetissä minulle piti kostaa siitä että vanhempani olivat hippejä tumppukylässä?

Mitä sellainen palvelee? Hyvät vanhemmat minulla edelleen on ja en mielestäni ansainnut huonoa kohtelua kuten ei vanhempanikaan.

Vierailija
187/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kärsii jeesus kärsii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi(kenen lieneekään) tulee kohtaamaan kiusaamista ja kärsii.

Sen verran voin puhua muiden puolesta että vaikka lapsella olisi millaiset vanhemmat niin suurin osa tulee tuomitsemaan kiusaamisen koulussa ja tekee kyllä voitavansa jos kiusaamista näkee.

Uskiksilta tyypillistä uhkailla homopareja sillä että teidän lasta tullaan kiusaamaan ja kivittämään kuten raamattu käskee jos ette luovu vanhemmuudesta.

Minulla on vähän samalainen historia. Minua kiusattiin sen vuoksi koska vanhempani olivat hippejä. Minut hakattiin monesti ja ei se ollut isällekään vierasta joutua mukiloiduksi kun ennen vanhaan sai hakata "narkkeja" eli ihan niitä jotka olivat valinneet alkoholin sijaan kannabiksen.

Sen takia sain kärsiä konservatiivien kiusaamista. En oikein ymmärrä miten homoparien lasten kiusaaminen edustaa Jeesuksen oppeja niinku rakkaudesta oikeesti?

Miksi helvetissä minulle piti kostaa siitä että vanhempani olivat hippejä tumppukylässä?

Mitä sellainen palvelee? Hyvät vanhemmat minulla edelleen on ja en mielestäni ansainnut huonoa kohtelua kuten ei vanhempanikaan.

Onpa yllättävää että pössypäiden kasvatuksella saatu radikaali aikaan. Kiusaaminen ei todellakaan ole oikein. Lapsi ei sille mitään voi miten poikkeavaan perheeseen joutuu. Mutta kyllä tämä tulee aikuisten ihmisten tiedostaa ja ottaa huomioon vaikka millaista "unelmaa" päidensä sisällä elisivätkään.

Vierailija
188/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä opetus niille sateenkaari-ihmisille, jotka käyttivät todella härskejä menetelmiä runtatessaan Tahdon-kampanjallaan sukupuolineutraalin avioliittolain läpi. Mummoille ja papoille maalailtiin söpöjä kuvia siitä, että mitä jos se sinun lapsenlapsi Mikko vaikka herkässä murrosiässä haluaakin pidellä naapurin Paavoa kädestä niin eikö heilläkin ole oikeus rakkauteen. Jos sanoi ei niin alkoi törkeä mustamaalaus ja suvaitsemattomaksi haukkuminen julkisesti. Samalla kun maalailtiin sateenkaarenvärisiä sydämiä niin ei hiiskuttu mitään adoptioaikeista ja kirkkovihkimisistä, jotta tavikset eivät hermostuisi, vaikka ne olivat siellä takana tärkeinä tavoitteina myös.

Vaikka laki voidaan samalla prosessilla kumota kuin se säädetäänkin, niin olen sitä mieltä että nyt on vähän liian myöhäistä. Ihmisten olisi pitänyt olla hereillä ajoissa eikä uskoa sitä tuputettua propagandaa. Oikeusvaltion perusteisiin ei kuulu lakien edestakaisin venkslaaminen. Tämä onkin tärkeä muistutus sateenkaariporukalle siitä, ettei lainsäädäntö ole kiveen hakattu eikä lakimuutosten puolesta kampanjoidessa kannata sumuttaa tarkoituksella kanssaihmisiä.

Samaa mieltä, pelleä väittää eläimiin sekaantumisen olevan seuraavaksi hyväksyttävää. Ei ole, pedofilia on. Eläimet ehkä sitten.

Olipa typerä kirjoitus. Jos Mikko ja Paavo menee naimisiin, niin se ei ole mitenkään minulta pois. Miksi ihmeessä vastustaisin sitä? Sinä olet tässä se joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja muodostaa omaa järkevää mielipidettä.

Tyypillistä sateenkaarisakin itsekkyyttä. Sinua ei haittaa joten miksi muitakaan? Aivan kuin kaikki jakaisivat mielipiteesi. Tuollainen hiljalleen asioiden ujuttaminen ja sumuttaminen saattaa kostautua. Sitten kun nämä saatu läpi, niin mitä seuraavaksi? Hauvelitko?

No tulihan ne eläimetkin sieltä. Ensin päivitellään lapsia ja heidän kohtaloaan ja sitten mukaan vedetään koirat. On teillä aitoavioliittolaiset perverssi mielikuvitus.

Ja kuten jo aiemmin sanottu. Vaikka naiset sai äänioikeuden jo v. 1906 niin apinat ei edelleen sitä äänioikeutta vaadi. Ei vaikka sillä niin kovasti peloteltiinkin ja yritettiin naisten äänioikeus estää.

Vierailija
189/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sallitaan pedofilia.

Vierailija
190/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tämä ei ole edes kaukaa haettua. Euroopassa joudutaan jo miettimään lapsimorsiamiin suhtautumisen lieventämistä. Tulee tämä vielä meilläkin eteen ja homoliittolaiset tasoittavat touhullaan tietä tällekin.

Vierailija
191/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä seksuaalinen teoria porttiteoriasta?

Eikö uskispiireissä tuo pedofilia ole eräällä tavalla jo sallittu?

Katolilaiset papit panee mieluummin kuoropoikia peppuun niin että poikia sattuu ja lestat vetelee omiaan.

Vierailija
192/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö sinä heterona odotat kieli pitkällä?

Vierailija
193/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne eroavat toisistaan?

t. utelias joka ei ole perehtynyt aiheeseen

Vierailija
194/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sairaat suuntaukset saavat siunauksen touhuilleen, mutta esim. täysin luonnollinen efebofilia tuomitaan jyrkästi. Kertoo jotain kieroutuneesta ajastamme, että esim. heteromiehen ja sukukypsän teinin suhdetta ei hyväksytä luonnollisine lisääntymiseen. Kaikenlaiset pervertikot saavat tehtailla koeputkilapsia, keinohedelmöityksiä jne. Kyllä luonnon lait menevät ihmisen lakien yläpuolelle vielä ja luojaa leikkivä ihminen tulee hämmästymään.

Vierailija
195/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se teidän perverssiyttä rakastavien homma ole.

Vierailija
196/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä seksuaalinen teoria porttiteoriasta?

Eikö uskispiireissä tuo pedofilia ole eräällä tavalla jo sallittu?

Katolilaiset papit panee mieluummin kuoropoikia peppuun niin että poikia sattuu ja lestat vetelee omiaan.

Se on fakta. Samoilla argumenteilla voidaan perustella molemmat parafiliat.

Vierailija
197/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan homot kokeilivat kepillä jäätä josko aika suojaikärajan alentamiselle olisi otollinen, uutisoimalla ensin monta päivää vuoden homopoikaa 15-vuotiaana.

Korjattiin sitten hissunkissun 16-vuotiaaksi kun huomasivat että herättää liikaa närää.

Vierailija
198/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taipuuko änkyrähihhulilta englanti? Tässä yksi linkki aiheeseen.

Heterot tekevät valtaosan lapsiin kohdistuvasta hyväksikäytöstä, samoin mm. jo mainitut katolisen kirkon jumalaasi seeuraavat pyhät miehet.

http://www.huffingtonpost.com/joe-kort-phd/homosexuality-and-pedophi_b_…

Vierailija
199/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan homot kokeilivat kepillä jäätä josko aika suojaikärajan alentamiselle olisi otollinen, uutisoimalla ensin monta päivää vuoden homopoikaa 15-vuotiaana.

Korjattiin sitten hissunkissun 16-vuotiaaksi kun huomasivat että herättää liikaa närää.

Ja taas aitoaivopierulainen rinnastaa homouden vain seksin suorittamiseksi.

Kerrotko miten tämä mystinen homojoukko kykenee muuttamaan kenenkään virallista ikää asioita salaillakseen?

Vierailija
200/315 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä väsytystaktiikkaa se tulee olemaan hamaan tulevaisuuteen, jos ei johonkin vedetä rajaa. Heti kun on joku uusi älyttömyys saatu läpi, niin alkaa seuraavasta rummutus. Homoutta ei tarvitse palauttaa sairaudeksi, mutta mitään naimakauppoja ei tule sallia. Adoptioista nyt puhumattakaan. Näille raskautuville lesboille ei oikein mitään voi. Pitää vain toivoa, että tulisivat järkiinsä. Taitaa olla turha toivo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme