Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen yhteiskunnan nämä feminisminvihaajamiehet oikein haluaisivat?

Vierailija
26.01.2017 |

Ovat vaan kamalan täynnä vihaa ja katkeruutta kun nyky-yhteiskunta ei ole heidän mielensä mukainen. Mutta millainen se heidän ihanneyhteiskuntansa oikein olisi?

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö "feminisiminvihaajanaisten" mielipide kiinnosta ap:ta?

En kysynyt mielikuvitusolentojen mielipidettä.

ap

Tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta valitettavasti on naisia, jotka vihaavat feminismiä ja feministejä, kun liittävät tuon aatteen feminatseuteen ja femakkouteen.

T. Feministi

Oot tainnu esittää sellaista "naista" tällä palstalla. Sanavalinta paljastaa katkeran possupojan.

Vierailija
102/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten hullu täytyy olla että kieltää naisten historiallisen ja globaalin sorron kutsumalla sitä salaliittoteoriaksi? Te miehet kyllä jatkatte ikuisuuksiin tuota vastuunpakoilua ja kieltämistä.

Kyllä se menee niin päin, että sinä ja kaltaisesi olette aivopesty uskomaan "globaalin ja historiallisen sorron" olemassaoloon. Eikä se mikään ihme ole, kun feminististä propagandaa suolletaan kaikkialla kaiken aikaan. Yliopistoissakin paukutetaan nuorten päähän pakollisia marxismi-leninismi, vai oliko ne nyt  sukupuolitutkimus-opintoja, kuin Neuvostoliitossa aikanaan.

Että naisia sorrrettu koko historian ajan? Mitenkäs me selitämme mm. sen, että ne ovat miehet, jotka on aina laitettu rintamalle sotimaan ja kuolemaan _naisten_ lasten ja yhteiskunnan puolesta? Miten se patriarkaatti tällä tavalla meni miehiä "suosimaan"?

Titanicin uppoaminen on hyvin eeppinen kuvaus todellisesta tilanteesta, mikä on aina vallinnut. Miehet upotkoon, naiset ovat tärkeämpi ja arvokkaampi sukupuoli.

Sellaista vastuun pakoilua.

Summa summarum: Koita herätä todellisuuteen + haista vttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin ap, unohda nuo katkera/viha/kamala sanat, ja otetaan nyt ihan neutraalisti mielipiteet mielipiteinä.

Ihanneyhteiskunnassa miehiä arvostetaan miehisten ominaisuuksien vuoksi (ei toki pelkästään) ja naisia naisellisten ominaisuuksien vuoksi. Yhtä paljon. En halua mitään sukupuolineutraalia lässytystä, vaan miehet ja naiset ovat lähtökohtaisesti erilaisia, ja siksi kiinnostavia. Toki yksilökohtaisia eroja on paljon, mutta usein tuntuu, että feminismillä on taipumus vain poistaa kaikki erot miesten ja naisten väliltä, jättäen näin jälkeensä tylsän, sukupuolettoman harmaan massan.

Entä ne naiset ( ja miehet) jotka eivät tunne olevansa erityisen naisellisia tai miehet jotka eivät ole erityisen miehekkäitä? Arvostettaisiinko heitä sinun ihanneyhteiskunnassasi?

Miksi ihmiset eivät saisi rauhassa olla sitä mitä ovat ilman jotain naisellisuuden vaatimusta joka muka on tasa- arvoista miehekkyyden kanssa?

Ja vaikka olisikin ( mitä se ei kyllä ole) niin kaikki naiset eivät vaan tunne omakseen " naisellisuutta" ja joutuvat paineen alla muuttumaan joksikin mitä eivät ole.

Ei ole pakko muuttua, jos ei halua, ja olisi lupa olla myös valtavirrasta poikkeava. Molemmissa sukupuolissa olisi varmasti heitä joka tapauksessa. Pidän itse kuitenkin siitä, että mies saa tuntea olevansa mies ja nainen tuntevansa olevansa nainen. Siitä syntyy luonnollinen jännite. Molemmat arvostaa toistensa erityispiirteitä, joita on lupa myös korostaa, eivätkä kilpaile kaikesta, ja yritä tehdä kaikista samanlaisia.

Vierailija
104/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten hullu täytyy olla että kieltää naisten historiallisen ja globaalin sorron kutsumalla sitä salaliittoteoriaksi? Te miehet kyllä jatkatte ikuisuuksiin tuota vastuunpakoilua ja kieltämistä.

Kyllä se menee niin päin, että sinä ja kaltaisesi olette aivopesty uskomaan "globaalin ja historiallisen sorron" olemassaoloon. Eikä se mikään ihme ole, kun feminististä propagandaa suolletaan kaikkialla kaiken aikaan. Yliopistoissakin paukutetaan nuorten päähän pakollisia marxismi-leninismi, vai oliko ne nyt  sukupuolitutkimus-opintoja, kuin Neuvostoliitossa aikanaan.

Että naisia sorrrettu koko historian ajan? Mitenkäs me selitämme mm. sen, että ne ovat miehet, jotka on aina laitettu rintamalle sotimaan ja kuolemaan _naisten_ lasten ja yhteiskunnan puolesta? Miten se patriarkaatti tällä tavalla meni miehiä "suosimaan"?

Titanicin uppoaminen on hyvin eeppinen kuvaus todellisesta tilanteesta, mikä on aina vallinnut. Miehet upotkoon, naiset ovat tärkeämpi ja arvokkaampi sukupuoli.

Sellaista vastuun pakoilua.

Summa summarum: Koita herätä todellisuuteen + haista vttu.

Sinä olet kyllä harvinaisen tyhmä. Siis harvinaisen tyhmä. Pistää miettimään, oletko edes käynyt peruskoulua ja jos olet, mitä olet tehnyt historian tunneilla. Ai niin, koko ihmiskunnan kirjoitettu ja tutkittu historia on varmaan sitä feminististä propagandaa. :D

Vierailija
105/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanne olisi miehet töissä, naiset kotirouvina. Töitä riittäisi kaikille. Nyktknen mrininki on ihan päätönta. Naiset ottavat eroja ja tekevät itsekkäästi mitä haluavat. Ei toimi.

No tätähän aloittaja kysyi, mutta täällä väitelläänkin vain feminismistä?? Kyllä moni mies olisi tyytyväinen kun olisi työpaikka, nainen, koti ja perhe. Nykyisin nuo tuntuu olevan kaikki vähän kortilla...Naiset tekevät mitä huvittavat, töitä ei riitä kaikille, On uusioperhettä ja mies on ihan hukassa mitä tehdä seuraavaksi. Ei tämä näin pitänyt mennä.

Vierailija
106/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ja sukupuolten välinen tasa-arvo on vähän kuin kommunismi ja taloudellinen tasa-arvo.

Vierailija
107/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen feministi. Sen lisäksi olen:

- pitkähiuksinen

- tykkään käyttää hameita (ja talvella saapikkaita)

- käytän hajuvettä ja koruja

- käyn kampaajalla joka toinen kuukausi

- tykkään leipoa (mutta en tehdä ruokaa)

- akateeminen, mutta naisvaltaisella alalla

- hyvässä työssä, kunnianhimoinen

- parisuhteessa korkeakoulutetun, saman ikäisen miehen kanssa

- inhoan romanttisia komedioita, tykkään enemmän kauhusta/jännityksestä (sama kirjoissa)

- älykkyysosamääräni on huomattavasti keskimääräistä korkeampi

- normaalipainoinen

Kertokaahan nyt, palstan miesasiamiehet, olenko minä tarpeeksi naisellinen? Vai pitäisikö minun jättää työni ja keskittyä kikattelemaan, että paketti olisi kunnossa?

Vierailija
108/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni mies olisi tyytyväinen kun olisi työpaikka, nainen, koti ja perhe. Nykyisin nuo tuntuu olevan kaikki vähän kortilla...Naiset tekevät mitä huvittavat, töitä ei riitä kaikille, On uusioperhettä ja mies on ihan hukassa mitä tehdä seuraavaksi. Ei tämä näin pitänyt mennä.

Kuinka vanha sinä oikein olet? Syntynyt ennen toista maailmansotaa? Koska jos näin ei ole, olet kyllä elänyt aika harhaisena jos olet kuvitellut asioiden menevän jotenkin muuten. :D 

Naiset ihan tekevät mitä huvittaa. Vau. Tämä onkin ihan uusi juttu modernille länsimaiselle ihmiselle. 

Vierailija
109/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- pitkähiuksinen

- inhoan romanttisia komedioita, tykkään enemmän kauhusta/jännityksestä (sama kirjoissa)

- normaalipainoinen

Kertokaahan nyt, palstan miesasiamiehet, olenko minä tarpeeksi naisellinen? Vai pitäisikö minun jättää työni ja keskittyä kikattelemaan, että paketti olisi kunnossa?

Et sinä kovin älykäs voi olla kun yrität tällä palstalla päteä.

Vierailija
110/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- pitkähiuksinen

- normaalipainoinen

Miten tämä itsekehusi ja ulkonäkökeskeisyytesi liittyy feminismiin tai yhteiskuntaan?

Vierailija
111/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ihan itse laittaneet sukupuolelleen velvollisuuksia jotka eivät koske naisia. Armeija on siitä hyvä esimerkki, ei naiset ole määränneet sitä pakolliseksi miehille. Miksi siis syytetään feministejä?

Vierailija
112/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- pitkähiuksinen

- normaalipainoinen

En ole miesasiamies, mutta kuitenkin aiemmin tähänkin ketjuun kommentoinut mies.

Sinäkin teet asioista hölmösti tahallasi mustavalkoisia. Luettelit tuossa paljon naisellisia asioita itsestäsi. Hyvä! Miksi kuvittelet, että täällä miehet haluaisivat sinun _vielä lisäksi_ olevan kikatteleva työtön? Olet jo naisellinen ja parisuhteessa miehen kanssa. Ei sinun mihinkään tarvitse muuttua.

Vierailija
113/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanne olisi miehet töissä, naiset kotirouvina. Töitä riittäisi kaikille. Nyktknen mrininki on ihan päätönta. Naiset ottavat eroja ja tekevät itsekkäästi mitä haluavat. Ei toimi.

Eikä olisi. Ihanne olisi naiset töissä, miehet baarissa tai bordellissa.

Vierailija
114/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselliset ominaisuudet, hohhoijaa. Miten kuulostaakin siltä että ne on niitä ominaisuuksia joilla pitäisi etupäässä miellyttää miestä? Pitää olla kaunis ja seksikäs kodinhoitaja. Mitkä miehekkäät ominaisuudet olisi naista palvelevia? Vai ovatko nekin vain sellaisia jotka tekevät miehen elämän mukavammaksi?

Vierailija
115/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

118 vastausta ja vain muutamassa on vastattu siihen, mitä kysyttiin.

Ei ihme, että pojat ei pärjää koulussa.

Vierailija
116/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselliset ominaisuudet, hohhoijaa. Miten kuulostaakin siltä että ne on niitä ominaisuuksia joilla pitäisi etupäässä miellyttää miestä? Pitää olla kaunis ja seksikäs kodinhoitaja. Mitkä miehekkäät ominaisuudet olisi naista palvelevia? Vai ovatko nekin vain sellaisia jotka tekevät miehen elämän mukavammaksi?

No voi vit**. Täällä mitään kodinhoitajia tarvita. Lopettakaa toi jo. Mutta totta hemmetissä nyt miehet kiinnostuvat naisellisesta ulkonäöstä. Eihän meitä muuten täällä olisi. Olisimme kuolleet jo sukupuuttoon.

Jos nyt yhden esimerkin annan, niin miehet on voimakkaampia lähes aina. Se palvelee naisia vaikka raskaissa kotitöissä jos ei muualla. 

Ei kannata väkisin yrittää dissata toista sukupuolta. Yritä nähdä hyviä ominaisuuksia miehissä, niin ehkä joskus kiinnostutkin jostain miehestä.

Vierailija
117/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "feminatsit" ovat kyllä pilanneet aika hyvästi oikeiden feministien tarkoituksen.

Feministihän ei halua alistaa miestä kuten "feminatsi".  Feminismi ei myöskään aja miesten asiaa pätkääkään, se on nimenomaan naisten asemaa parantavaa toimintaa. Se että naiset olisivat "yhtä tasa-arvoisia" esim työasioissa ei tarkoita että miehiltä pitäisi ottaa jotakin pois. Monesti se käsitetään niin, ikävä kyllä.

Miesten puolella toivoisin tasa-arvoisuutta tunne- ja rakkauselämään liittyvissä asioissa. Tänäkin päivänä on vielä tabu että miehilläkin on tunteita.

tldr. Miehet eivät ole tasa-arvoisia henkisellä mittapuulla. Naiset eivät ole tasa-arvoisia taloudellisissa asioissa.

Vierailija
118/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköstä nyt olisi se aika jolloin NAISET ottavat pankista riskirahaa ja perustaisivat sen uuden Nokian jolla suomalaiset elätettäisiin? Naisiinhan tämä yhteiskunta on nyt panostanut ja paljon. 54 %:a naisista korkeakoulutettuja kun se miehillä on 42 %:a (HS viikonvaihde). Ja ne jotka puhuvat että koulutus pelastaa Suomen niin mikä tuon prosentin pitää olla että Suomi toipuu? 100 %:a korkeastikoulutettuja? 

Vierailija
119/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1930-luvun äärioikeistolainen ja konservatiivinen henkinen ilmapiiri on se mitä nämä hakevat. Silloin oli oikein olla natsi ja nationalisti.

Miten tämä liittyy feminismiin? Olen feministi, mutta todellakin myös nationalisti. En halua muuttaa hienoa tasa-arvoista maatamme miksikään paskas.taniaksi.

Vierailija
120/163 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ihan itse laittaneet sukupuolelleen velvollisuuksia jotka eivät koske naisia. Armeija on siitä hyvä esimerkki, ei naiset ole määränneet sitä pakolliseksi miehille. Miksi siis syytetään feministejä?

He syyttävät feministejä, koska feministit eivät ota ykkös asiakseen armeijan lopetusta. Voisivat perustaa itse liikkeen joka ajaa tätä asiaa, mutta eivät jaksa. Naisten pitäisi sekin tehdä heidän puolestaan.