Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!
Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta
kertoo IL
Kommentit (1287)
Vierailija kirjoitti:
oikein
aika vaihtaa Suomen naisväestö parempiin
Haha, ikään kuin te palstamiehet ketään sellaista naista saisitte.
Hyvä. Naisena kannatan tuota, ja mgtow-liikettä.
Se on vain ristiriidassa, että persut kannattaa väestö nvaihtoa.
Uusi tutkimusko? Kyllä tätä on tapahtunut jo viimeiset 40 vuotta! Lasten kavereissa on aasialaista rotua, ja hyvin työteliäitä tyyppejä!
Vierailija kirjoitti:
Ei aasialaisille naisillekaan kelpaa vanhat, juopot, työhaluttomat, tyhjätaskut naisvihaajamiehet.
Kova on feministien peniskateus.
Jos olisin sinkku, niin enpä alkaisi edes juttusille jonkun pro pale -naisen kanssa. Toivoisin kuitenkin löytäväni suomalaisen kristillisen arvopohjan omaavan puolison.
Tämä on muuten jännä juttu, että se konservatiivinen kumppani haetaan tänne, eikä haluta muuttaa sinne perinteisiä arvoja kannattavaan maahan asumaan. Eli halutaan elää liberaalissa länsimaassa sitten kuitenkin, vaikka sen piti olla kaiken pahan alku ja juuri.
Uusin tutkimus = ap:n oma mielikuvitus
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa! Ihmettelen kyllä sitä, millä nämä incelit elättävät ne vaimonsa, koska kunnon konsun vaimo ei käy töissä ansaitsemassa, vaan viihtyy nyrkin ja hellan välissä. Onnea vaan uusille pareille!
Eihän he ole silloin inceleitä jos ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa! Ihmettelen kyllä sitä, millä nämä incelit elättävät ne vaimonsa, koska kunnon konsun vaimo ei käy töissä ansaitsemassa, vaan viihtyy nyrkin ja hellan välissä. Onnea vaan uusille pareille!
Kuule sinä et täällä ala kukkoilemaan. Kyllä asia on näin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten jännä juttu, että se konservatiivinen kumppani haetaan tänne, eikä haluta muuttaa sinne perinteisiä arvoja kannattavaan maahan asumaan. Eli halutaan elää liberaalissa länsimaassa sitten kuitenkin, vaikka sen piti olla kaiken pahan alku ja juuri.
Osa muuttaa. On se erikoista että monessa ketjussa hukutaan muita maita ja hakataan tattia ja näppäimistöä suu vaahdossa kuinka suomen maa on se ainoa oikea ja maailman paras. mutta vaimoa ei saa tänne tuoda?
Pitikö nyt loukkaantua siitä, että miehet joita minä en halua, hakevat sellaisen naisen jonka saavat? Eii älkääääää lol
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Naisena kannatan tuota, ja mgtow-liikettä.
Se on vain ristiriidassa, että persut kannattaa väestö nvaihtoa.
persuja on todella vähän. enemmistö miehistä kuuluu muihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku, niin enpä alkaisi edes juttusille jonkun pro pale -naisen kanssa. Toivoisin kuitenkin löytäväni suomalaisen kristillisen arvopohjan omaavan puolison.
Oletko siis itse uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikein
aika vaihtaa Suomen naisväestö parempiin
Haha, ikään kuin te palstamiehet ketään sellaista naista saisitte.
Repisit huivisi jos tietäisit miten kovaa valuuttaa pohjoismainen mies on maailmalla.
Linkki?
Oikeastihan sellaisia Aasian maita, joissa nainen on orja, on nykyään aika vähän. Tokihan jonkun katuh.oran voi löytää.
Onhan se elämä seesteisempää sellaisen kanssa jolla on samat arvot.
Mitään tällaista tutkimusta ei luonnollisesti ole, mutta siis onko nyt uutinen se, että suomalaiset miehet ovat tajunneet, että jokainen saa valita itselleen ihan sellaisen kumppanin kuin haluaa?
Tähän astihan tämä on ollut vähän outoa, että miehet pahoittavat mielensä naisille, jotka eivät ole sellaisia keitä he haluavat sen sijaan, että keskittyisivät vain deittailemaan haluamiaan naisia.
Mikäs siinä. Niin toimii kysynnän ja tarjonnan lait.