Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippui kerran bootcut-onlyt jalasta välitunnilla 😂 Sellaset oikeen matalavyötäröiset! Onneks ei sentään ollut stringejä vaan normipikkarit alla! Sillon tuntui että halus vaan vajota maan alle, nyt naurattaa kunnolla 😁

Vierailija
2/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskikiksalla piti sanoo myyjälle tsau, niin mä sanoinki moips...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi junassa oksettamaan (mahatauti) ja ryntäsin junan pysähdyttyä ulos ja oksensin jonkun viattoman pojan jaloille, kun en kerinnyt ajoissa ulos! 😬

Vierailija
4/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitin viikonoppuna alkuillasta keskustassa tietä kohdasta jossa ei ollut suojatietä, auto lähestyi kolmeakymppiä, minulla oli hyvin aikaa kävellä pois edestä, mutta kompastuin ja lensin rähmälleni keskelle ajotietä ja sen auton piti pysähtyä :D.

Vierailija
5/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulit juoksutrikoisiin hölkkälenkillä. Kotiin matkaa pari kilsaa, ihmisten ilmoilla.

Vierailija
6/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin sepalus auki kadulla

Vierailija
7/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin skootterilla liikenneympyrässä.

Vierailija
8/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli iski kesken koiran lenkityksen. Ei mahtanut mitään, piti kyykkiä paikallisen paperitehtaan pääportin eteen puskaan.

Toisella kerralla en päässyt ravintolaan. Oli talvi, tosi liukasta ja ei-niin-käytännölliset kengät jalassa ja pieni ylämäki kirkkaalla jäällä... Yritin sinnillä, mutta haaveeksi jäi. Ja selvin päin vielä!

Vierailija
9/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran geokätköilemässä suhteellisen kaupungissa mutta lenkkipolun tapaisessa ja humpsahdin vahingossa sellaiseen metsäiseen ruosteiseen mutasuohon polviani myöten (yritin oikaista). Ei siellä onneksi kukaan minua nähnyt, mutta kun noissa tamineissa piti julkisilla tulla kaupungin läpi kotiin ja vaihtaakin vielä puolivälissä...

Kyseinen kätkökin jäi löytämättä.

Vierailija
10/1938 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä hävetti ihan sikana (muistatte kyllä mittakaavan), kun sen ainoan kerran koskaan perääni vihellettiin. Amisjätkiä istui autollisen verran parkissa ja yritin coolina vain kävellä ohitse. Yhtäkkiä flexin naru loppui. Koirani oli reagoinut vislaukseen ja hypännyt avoimesta takaikkunasta sinne autoon..! Iso koiranrotjales heilutti häntää takapenkkiläisten sylissä, ja flexinnaru vain tuli ulos ikkunasta.

En todella tiedä, keitä siellä autossa oli. En kehdannut katsoa kohti yhtäkään, kun tempaisin takaoven auki, pujotin flexin ikkunasta läpi, otin koirani ja häivyin hemmetin ripeästi.

Vierailija
11/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän päälle 20, kun matkustin siskoni uuden säädön kyydillä oulu-helsinki ja helsinki-oulu. Tapasin kyseisen henkilön ekaa kertaa menomatkalla, ja tulomatkalla mulle iski norovirus. Oli meinaan helvetin rattoisa automatka. Piti pysähellä oksentamaan, ja oksennella autossa pussiin. Luojan vitun kiitos tavaraa tuli vaan yläpäästä!

Vierailija
12/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on samaan aikaan myös aika kamalaa mutta onneksi mitään ei sattunut. Jonotin lippuja huvipuistoon ja väli oli aika ahdas niin mies jonotti takanani. Hänellä oli semmoinen höyhen-avaimenperä jolla hän kutitteli minua niskasta ja olkapäistä. Jatkoi sitä varmaan 10 minuuttia vaikka käskin monta kertaa lopettamaan. No sitten tunsin taas hipaisun olkapäässäni. Minulla paloi hermo, käännyin takaperin ja karjaisin "nyt jumalauta loppuu se hipelöinti" Mies olikin siirtynyt jonosta sivumpaan puhumaan puhelimeen. Olin karjaissut sellaiselle kumaraiselle ruutupaitaiselle vaarille joka etsi lapsenlastaan sieltä jonosta :( vaari parka säpsähti metrin taaksepäin. Toki pyysin anteeksi mutta sen jälkeen ne katseet mitä sain siinä jonossa, olin varmasti kirkkaanpunainen :D

Vierailija
13/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lisää! :D

Vierailija
14/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en yleisesti nolostu helposti, mutta huvittaa, kun muut myötähäpeävät tai hämmentyvät. Mistä voi johtua?

Vierailija
15/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin stressaantunut jostain syystä, ja mulla oli aika kampaajalle. Silloinen poijaystäväni halusi jostain syystä tulla mukaan. Hän oli sitten valmis liian myöhään, ja kun olimme lähteneet, niin taisin eksyä ja koitin siellä kadulla funtsia että missäköhän päin se kampaamo tarkalleen on, ja kävelimme samalla siihen suuntaan.

Poikaystäväni jäi sitten yhtäkkiä katselemaan jotain kenkiä itselleen xD ja sanottuani ensin rauhallisesti "tuu mennään ny", multa meni jo valmiiksi stressaantuneena hermot ja huusin/ sanoin kovaan ääneen "TuLE nYt SIELTä ViTTU, mUA StreSSaA!!" 😂

En edes tajunnut että aloin huutaa, ja me molemmat lähdettiin jatkaa matkaa noloina, kun ihmiset vaan katsoi hölmistyneinä 😂😂😰 Noloa. :(

Vierailija
16/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut järkyttäviä ahdistuskohtauksia.

Kerran kännipäissäni oksensin pitkänmatkabussiin jonnekin penkkien väliin. 

Olen myös sammunut katuojaan. 

Vierailija
17/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin työpaikkalounaalle Helsingin Kappeliin.

Otin kaikkea sitä herkkuruokaa, leivät, maidot, jälkiruuat ja kahvitkin tarjottimelle - vaan kuinka ollakaan pöydässä tarjotin kippasi ja lensi kaikkine herkkuruokine päälleni ja lattialle.

Tapahtuneesta on jo niin kauan aikaa, etten muista miten selvitin tilanteen, mutta muistan että hieman tapaus nolotti.

Vierailija
18/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan aika klassinen. Valkoinen hame päällä ja yllärimenkat...

Vierailija
19/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lenkillä ja kävin sen päätteeksi lähikuppilassa parilla.

Matkalla kotiin noin 1km ennen kotia alkoi vatsassa kiertää kovasti. Juoksin kotiin, mutta rappukäytävässä ripili valahti housuihin.

Menin hissillä 4krs, jossa hissiä odotti seinänaapuri. Hissi haisi kunnon ihmispaskalle - ei pierulle.

En ole sen jälkeen pystynyt katsomaan naapuria silmiin.

Vierailija
20/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töissä keittämään kahvia ennen tauon alkamista. Pieraisin oikein kovaa ja takaa kuului miespuolisen työkaverini yskäisy, hän oli tullut tauolle jo hieman etukäteen ja istui nurkan takana hiljaa niin, etten nähnyt häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi