En enään jaksa asberger kumpania
Kommentit (13)
Assburger on ihana. Osaa ajatella niin syvällisesti, vaikka ei heti kerrokaan ajatuksiaan. Ympäristötietoinen ihminen. Arvottaa kanssaihmiset muulla perusteella kuin mikä on heidät tausta, status ja omaisuus. Assburgerin kanssa ei pärjää ulkopuolisille näyttämisen haluinen pintaliidokki. Assburger etsii elämälle syvempää tarkoitusta.
Ps. Ks. meemi
Ymmärrän hyvin. Meillä oli 5 henkinen perhe. 3 aspergeria tästä porukasta, yksi adhd ja yksi add. Me tehdään kaikki toisemme hulluiksi.
Parasta on ne joille diagnoosi on lupalappu eikä suuntakyltti minkä kans pitäis yrittää enemmän kun muut, saadaan tehtyä pyllyburilaisesta ajan kans kukkiva narsismi elämän kedolle rikastuttaan meidän kaikkien elämää.
Vierailija kirjoitti:
Assburger on ihana. Osaa ajatella niin syvällisesti, vaikka ei heti kerrokaan ajatuksiaan. Ympäristötietoinen ihminen. Arvottaa kanssaihmiset muulla perusteella kuin mikä on heidät tausta, status ja omaisuus. Assburgerin kanssa ei pärjää ulkopuolisille näyttämisen haluinen pintaliidokki. Assburger etsii elämälle syvempää tarkoitusta.
Ps. Ks. meemi
Tästä tunnistan itseni, vaikka en ole assi. Ecän mielestä olen...
Minä taas en jaksa neurotyybillisiä.
Ei ap:n kaltaisella voi olla kumppania.
Minä ja poikani olemme as . Ihan hyvin pyyhkii . Normaaleja en kestä pidemmän päälle ovat rasittavia .
Mee pois, Pasi. Kukaan ei jaksa sua enää__________
Kylä assburger kumpani on kamala