Entinen kaveri on raskaana. Ahdistaa tuon lapsen tulevaisuus!
Tilanne on siis se, että eräs entinen kaveri on raskaana. Tämä kyseinen henkilö on aivan täysi ihmishirviö ja tuhonnut tai yrittänyt tuhota usean ihmisen elämän. Mua oksettaa ajatus siitä, et se on raskaana. Surettaa sen lapsen puolesta. Tyypin oma äiti on kuin paholainen myös. Ahdistaa ajatus siitä että sikiävät ja jatkavat tuota pahuuden kierrettä.
Kohtalontovereita?
Kommentit (153)
Tämä on tähän mennessä mun menestynein trollaus.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Kuuluuko multipeukutuskin osana trollaukseesi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ApKuuluuko multipeukutuskin osana trollaukseesi? :D
Kyllä. Luin sen trollauksen oppikirjasta :).
Vierailija kirjoitti:
Kieliopin perusteella ap on kirjoittanut lukiosta B:n paperit ja jatkanut ammattikorkeakouluun tradenomiksi tms. Eli tuskin on hallituksen jäsen, ellei sitten ole kyseessä herra Lindström.
Oikeesti oon lähäri. Harkitsisin vielä uudestaan uraa Holmesina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieliopin perusteella ap on kirjoittanut lukiosta B:n paperit ja jatkanut ammattikorkeakouluun tradenomiksi tms. Eli tuskin on hallituksen jäsen, ellei sitten ole kyseessä herra Lindström.
Oikeesti oon lähäri. Harkitsisin vielä uudestaan uraa Holmesina!
Niin oli lähärin jututkin. Sellasen, joka ei oo ees koskaan valmistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu entistä kaveriaan ja tämän syntymätöntä lasta kaverin selän takana, julkisesti. Ihana tyyppi on ap:kin.
Jos jokin asia on totta, se tuskin on haukkumista ääneen sanottuna? Ja lastahan en ole haukkunut missään vaiheessa. Itsestäni voin sanoa, että en ole sen parempi ihminen kuin kukaan muukaan. Mulle on ihan sama miten ihmiset käyttäytyy niin kauan kun siitä ei heikommat kärsi.
Ap haukkui syntymätöntä lasta pahan kierteen jatkumoksi. Täysin perse ämmä. Ei mulla muuta.
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Taitaa nyt olla linjoilla aika monta äidiksi sopimatonta sutturaa suunnittelemattomasti raskaana, kun niin kismittää aloitus ja muutama siihen tullut kommentti. Vai tulevat mummotko ahdistuvat tästä ketjusta?
Ammattilaisena tietenkin arvioi ihmisiä ja monessa työssä on ihan osa virallista prosessiakin viedä eteenpäin havaintoja, jotka liittyvät yksilön kykyyn suoriutua velvoitteistaan. Lastensuojelun puolelta tulevat velvoitteet ovat hyvinkin raskauttavia.
Duunissa tietenkin kirjaan asiat korrektilla tavalla, mutta ei se muuta sitä havaintoa.
Siis jos vien eteenpäin havaintoa muotoilulla "Moniammatillinen tuki jo raskausvaiheessa välttämätöntä." niin kyllä se arkikielellä olisi sitten tämän viestin avausvirkkeen linjaa.
Ammattilaiset arvioi myös Eerika-keissin ja Oulun insesti-isän tyttären lukuisat abortit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu entistä kaveriaan ja tämän syntymätöntä lasta kaverin selän takana, julkisesti. Ihana tyyppi on ap:kin.
Jos jokin asia on totta, se tuskin on haukkumista ääneen sanottuna? Ja lastahan en ole haukkunut missään vaiheessa. Itsestäni voin sanoa, että en ole sen parempi ihminen kuin kukaan muukaan. Mulle on ihan sama miten ihmiset käyttäytyy niin kauan kun siitä ei heikommat kärsi.
Ap haukkui syntymätöntä lasta pahan kierteen jatkumoksi. Täysin perse ämmä. Ei mulla muuta.
Ap viittasi tuolla pahan kierteellä siihen miten nää jutut sattuu jostain syystä "periytymään" äidiltä tyttärelle kasvatuksen ja mallioppimisen vuoksi. Sisälukutaito.
Kuinka kukaan voi kirjoittaa näin äitiydestä:
"Lastensuojelun puolelta tulevat velvoitteet ovat hyvinkin raskauttavia."???
Virkamiehen käsitys äidin rakkaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ApKuuluuko multipeukutuskin osana trollaukseesi? :D
Kyllä. Luin sen trollauksen oppikirjasta :).
Hyvä. Multipeukutus ärsyttää sellaisia, jotka eivät siihen kykene ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap viittasi tuolla pahan kierteellä siihen miten nää jutut sattuu jostain syystä "periytymään" äidiltä tyttärelle kasvatuksen ja mallioppimisen vuoksi. Sisälukutaito.
Älä viitsi puolustella itseäsi, ap. Törkeä tekstisi on edelleen meidän luettavissa.
Tää ketju on ihan tosissaan saanut mut suremaan joidenkin lasten kohtaloa. Se että joku provosoituu täysillä senkin jälkeen, kun juttu on jo paljastunut trolliksi on enemmän kuin huolestuttavaa.
Onko se kaveri juoppoäiti, kun hirviö on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs lapsen isä?
Ap on huostaamassa lasta myös isältä jutuistaan päätellen. Joten olisi kiva kuulla, mikä vika isässä on.
Ettei vaan olis ap:n eksä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ApTrollailua tai ei, tein ilmoituksen ylläpidolle ja nettipoliisille ketjustasi, ap.
Syntymättömän vauvan huostaamisen suunnittelu ja viranomaisten vaitiolovelvollisuudella pelleily eivät kuulu millekään keskustelupalstoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ApTrollailua tai ei, tein ilmoituksen ylläpidolle ja nettipoliisille ketjustasi, ap.
Syntymättömän vauvan huostaamisen suunnittelu ja viranomaisten vaitiolovelvollisuudella pelleily eivät kuulu millekään keskustelupalstoille.
Niitä kiinnostaakin varmaan tosi paljon :D :D
En kyllä tiedä miten mä voisin jonkun lapsen saada huostaan jos koko tarina on keksitty. Toki mun mielikuvituksessa tän tarinan lapsi on surullisessa osassa ja sitä ei voi kukaan kiistää.
Kukaan kommentoijista ei muuten myöskään rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan, kun eivät puhuneet nimillä tai tunnistettavasti.
Joku taisi haukkua mua paskaksi ämmäksi, mutta älkää huoliko en ole tekemässä tästä kunnianloukkaussyytettä :).
No, minulla on kans ex-kaveri, joka oli ennen aivan sekopää.
Narkkasi, joi, keksi kaikista todella vahingoittavia juttuja joita levitteli, levitti haaransa kaikille ja sekosi kun aloin seurustelemaan hänen eksänsä kanssa (tässä vaiheessa emme olleet ollut enää n. 2vuoteen missään väleissä). Kun kuuli, että saamme lapsen uhkasi että "tekee asialle jotain". Puheesta sai sellaisen käsityksen että aikoo jollain tavalla aiheuttaa keskenmenon.
Reilu vuosi myöhemmin tuli itse raskaaksi ja on ilmeisesti ihan ihminen nykyisin kun ei kukaan hänestä enää puhu. Pieni paikkakunta, niin juorut kyllä kulkee..
Kyllä aluksi epäilytti mutta hyvä jos on muuttunut. Että saattaa tässäkin tapauksessa niin käydä.
Vierailija kirjoitti:
No, minulla on kans ex-kaveri, joka oli ennen aivan sekopää.
Narkkasi, joi, keksi kaikista todella vahingoittavia juttuja joita levitteli, levitti haaransa kaikille ja sekosi kun aloin seurustelemaan hänen eksänsä kanssa (tässä vaiheessa emme olleet ollut enää n. 2vuoteen missään väleissä). Kun kuuli, että saamme lapsen uhkasi että "tekee asialle jotain". Puheesta sai sellaisen käsityksen että aikoo jollain tavalla aiheuttaa keskenmenon.
Reilu vuosi myöhemmin tuli itse raskaaksi ja on ilmeisesti ihan ihminen nykyisin kun ei kukaan hänestä enää puhu. Pieni paikkakunta, niin juorut kyllä kulkee..
Kyllä aluksi epäilytti mutta hyvä jos on muuttunut. Että saattaa tässäkin tapauksessa niin käydä.
Ei se täysin mahdotonta ole varmaan. Joskus ihmisillä on sellaisia kausiakin että tulee sekoiltua eikä se tarkoita sitä, että elämä olisi lopullisesti pilalla :). Kiva kuulla että tuo tilanne selvisi ja kaikki on nyt hyvin!