Entinen kaveri on raskaana. Ahdistaa tuon lapsen tulevaisuus!
Tilanne on siis se, että eräs entinen kaveri on raskaana. Tämä kyseinen henkilö on aivan täysi ihmishirviö ja tuhonnut tai yrittänyt tuhota usean ihmisen elämän. Mua oksettaa ajatus siitä, et se on raskaana. Surettaa sen lapsen puolesta. Tyypin oma äiti on kuin paholainen myös. Ahdistaa ajatus siitä että sikiävät ja jatkavat tuota pahuuden kierrettä.
Kohtalontovereita?
Kommentit (153)
Voithan kertoa huolesi sossuun. Tosin, jos lapsi omaa samaa "pahaa verta", niin eiköhän pärjää.
Älä sinä yöuniasi menetä. On jokaisella oikeus yrittää.
Heh, tiedän tapauksen joka samanlainen. Raskaana olija ei ole ystäväni vaan tavallaan asiakas.
Luultavasti persoonallisuushäiriö niin odottavalle kuin äidilläänkin. Tyttö käyttää jopa aineita.
Tuleva lapsi varmaan otetaan huostaan heti. Olen itsekin jo tehnyt neuvolaan lastensuojeluilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Milläs tavalla tämä ihmishirviömäisyys ilmenee?
Sulla varmaan sen verran mielikuvitusta et pystyt kuvitteleen miten ihmishirviöt käyttäytyy.
Voi sinua hyväntahtoista ihmistä. Säälit varmaan kaikkia maailman lapsia, jotka syntyvät huonoon perheeseen. Niitä on muuten aika monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaan sen verran mielikuvitusta et pystyt kuvitteleen miten ihmishirviöt käyttäytyy.
Toki, mutta ei tästä oikein keskustelua synny, jos et avaa juttua esimerkein.
Musta on outoa, että jonkun mielestä on ihan ok "yrittää" ja lisääntyä jos on niin kieroon kasvanut, että tuskin tulee koskaan muuttumaan. Ihmiset harvemmin muuttuu. Useat yrittää, mutta se vaatii aina sen, että tiedostaa olevansa sairas ja tekevänsä väärin. Kaikilla ei ole empatiakykyä tai edes mahdollisuutta tunnistaa oikeaa ja väärää. Ei se välttämättä ole heidän syytään, mutta se ei poista sitä faktaa, että kaikkien ei pitäisi lisääntyä.
Tee lastensuojeluilmoitus! Kuvailusi mukaiselta hirviöltä onnistuu valehtelu ja totuuden peittäminen, joten on todella tärkeää että viranomaisilla on tiedossa, millaiselle äidille vauva on menossa. Kiitos että autat sitä viatonta lasta
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua hyväntahtoista ihmistä. Säälit varmaan kaikkia maailman lapsia, jotka syntyvät huonoon perheeseen. Niitä on muuten aika monta.
Ja sinäkö et sääli? Mun mielestä ihmiset saisi lakata lisääntymästä ihan kokonaan jos totta puhutaan. Ekana jonossa on ne joilla ei ole riittäviä eväitä kasvattaa tasapainoista lasta.
Kuulostaa ihan äitiainekselta, yksii piruja kaikki, ei muuta ku oma blogi tekeille ja pyyntö äitylit-ryhmään
Vierailija kirjoitti:
Heh, tiedän tapauksen joka samanlainen. Raskaana olija ei ole ystäväni vaan tavallaan asiakas.
Luultavasti persoonallisuushäiriö niin odottavalle kuin äidilläänkin. Tyttö käyttää jopa aineita.
Tuleva lapsi varmaan otetaan huostaan heti. Olen itsekin jo tehnyt neuvolaan lastensuojeluilmoituksen.
Tavallaan asiakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta ei tästä oikein keskustelua synny, jos et avaa juttua esimerkein.
Sä vaan haluat tietää puhutaanko nyt susta tai sun kaverista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harmainta hajuakaan. Olen enkeli.
Jos entisenä kaverina sinulla on vahvat näytöt henkilön mielenterveysongelmasta, niin mikset ole jo tehnyt ilmoitusta, vaan anonyymisti säälit tulevaa lasta täällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos entisenä kaverina sinulla on vahvat näytöt henkilön mielenterveysongelmasta, niin mikset ole jo tehnyt ilmoitusta, vaan anonyymisti säälit tulevaa lasta täällä palstalla?
Suoraan sanottuna ei tullut mieleenkään tehdä lasua kun vauva ei ole vielä tässä maailmassa. Kiitos vinkistä.
Miksi entinen kaveri? Mitä jos syy onkin ap:ssä? Jos ap onkin itse joku psykopaatti, joka projisoi oman pahuutensa jostain syystä (hyvästä?) hatkat ottaneeseen kaveriinsa. Ap kuulostaa nimittäin pikkasen vinksahtaneelta itsekin. Kuka edes kaveeraa ihmishirviöiden kanssa?
Jos ihan oikeasti odottajalla on jotain suuriakin mielenterveyden ongelmia niin asiaan tulee puuttua jotta tuleva lapsi voi kasvaa tasapainoiseksi ihmiseksi!!!!!! Ihan kauheeta kun sellaiset ihmiset sikiää joista ei vanhemmaksi ole! Käyn niin paljon sääliksi lasta, jokaisen lapsen pitäisi syntyä turvalliseen perheeseen/ turvalliselle vanhemmalle edes jos kokonaista perhettä ei ole ympärillä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö et sääli? Mun mielestä ihmiset saisi lakata lisääntymästä ihan kokonaan jos totta puhutaan. Ekana jonossa on ne joilla ei ole riittäviä eväitä kasvattaa tasapainoista lasta.
Joku ihan tosissaan alapeukutti tätä? Onko susta alapeukuttaja ihan okei tehdä lapsia jos vanhemmista toinen tai molemmat on jollain tapaa mieleltään sairaita niin, että sen vaikutukset lapseen pystyy tyhmempikin päättelemään?
Tää maailma on sekaisin.
Mitä tarkoittaa "on tuhonnut monen elämän"? Murhaajako/rikollinen?