Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen kaveri on raskaana. Ahdistaa tuon lapsen tulevaisuus!

Vierailija
18.11.2016 |

Tilanne on siis se, että eräs entinen kaveri on raskaana. Tämä kyseinen henkilö on aivan täysi ihmishirviö ja tuhonnut tai yrittänyt tuhota usean ihmisen elämän. Mua oksettaa ajatus siitä, et se on raskaana. Surettaa sen lapsen puolesta. Tyypin oma äiti on kuin paholainen myös. Ahdistaa ajatus siitä että sikiävät ja jatkavat tuota pahuuden kierrettä.

Kohtalontovereita?

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun mielikuvituksessa tän tarinan lapsi on surullisessa osassa"

Todellakin vain sun mielikuvituksessasi ja sillä ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

"Tulee päivä kun sä mietit: Voiko tuollaisia puheita mitenkään saada anteeksi."

Älä sitten tee itsellesi mitään, jooko. Se on nimittäin musertava tunne..

Vierailija
82/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujen perusteella en suosittele a.p:ta koskaan lisääntymään. Liekkö tietää tuon itsekin ja siksi projisoi.

Ap:ta voin kuitenkin lohduttaa: Ihminen voi muuttua, jos itse tajuaa toimivansa väärin.

Luottamus ei kuitenkaan palaa loukkaamillaan ihmisillä, välttämättä koskaan.

Senkin kanssa kyllä oppii elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin vain sun mielikuvituksessasi ja sillä ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Nyt menee kyllä jo vähän yli noi sunkin juttus :D. Otatko aina kaiken ihan tosissaan? Jossain vaiheessa yleensä opitaan tunnistamaan tarun ja totuuden raja. Kannattaa nyt miettiä ihan tosissaan miksi otat niin itseesi jostain trollista. Kun tajuat sen, se voi olla musertava tunne :).

Vierailija
84/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttujen perusteella en suosittele a.p:ta koskaan lisääntymään. Liekkö tietää tuon itsekin ja siksi projisoi.

Ap:ta voin kuitenkin lohduttaa: Ihminen voi muuttua, jos itse tajuaa toimivansa väärin.

Okei, leikitäänpä hetki että tää tarina olisi tosi. Niinkuin valitettavasti on joidenkin lasten kohdalla. Mitä se kertoo sinusta, että reagoit noin? Eikö se ole itsestään selvää olla huolissaan lapsen hyvinvoinnista, jos ympäristö on epävakaa? Jos vaikkapa narkkari on raskaana niin taputatko sitä olalle ja sanot miten on hienoa että teet lapsen? Vai osoitatko syyttävän sormen tätä toimintaa kritisoivaa kohti?

Vierailija
85/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee kyllä jo vähän yli noi sunkin juttus :D. Otatko aina kaiken ihan tosissaan? Jossain vaiheessa yleensä opitaan tunnistamaan tarun ja totuuden raja. Kannattaa nyt miettiä ihan tosissaan miksi otat niin itseesi jostain trollista. Kun tajuat sen, se voi olla musertava tunne :).

On asioita, joihin täytyy suhtautua vakavasti.

Kyllä mulla syyni on. Niistä mä en tosin tässä avaudu. Eivät kuulu tänne.

Tuskimpa..

Vierailija
86/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, leikitäänpä hetki että tää tarina olisi tosi. Niinkuin valitettavasti on joidenkin lasten kohdalla. Mitä se kertoo sinusta, että reagoit noin? Eikö se ole itsestään selvää olla huolissaan lapsen hyvinvoinnista, jos ympäristö on epävakaa? Jos vaikkapa narkkari on raskaana niin taputatko sitä olalle ja sanot miten on hienoa että teet lapsen? Vai osoitatko syyttävän sormen tätä toimintaa kritisoivaa kohti?

Ymmärsin että aloituksessa puhuttiin ihmisestä, josta a.p ei vain pidä. Ei siis narkkarista.

Vierailija
87/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.p varmaan pystyy katsomaan nälänhädästä kärsiviä lapsiakin liikuttumatta. Siellä ne on nälissään, otanpa poppareita..

Viihdettä vain.

Vierailija
88/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin että aloituksessa puhuttiin ihmisestä, josta a.p ei vain pidä. Ei siis narkkarista.

Aloitus on trolli. Keksitty tarina. Tämä selviää jo aiemmissa kommenteissa. Kun luet jotain tarinaa missä joku vaikka kuolee, niin ajatteletko että sen kirjoittaja vihaa tätä henkilöä tai haluaa tappaa?

Vierailija
89/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.p varmaan pystyy katsomaan nälänhädästä kärsiviä lapsiakin liikuttumatta. Siellä ne on nälissään, otanpa poppareita..

Viihdettä vain.

Hienosti analysoitu. Miten voit saada tällaisen kuvan henkilöstä joka kertoo ahdistuvansa ajatuksesta, että jollain lapsella on huonot kotiolot?

Vierailija
90/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun on nyt vähän avattava tähän omia motiiveja. Kirjoitin tän tarinan siksi, että halusin avata keskustelun aiheesta. Kerään tässä tietoa aiheesta yhtä juttua varten. En ajatellut, että tämä menee näin tunteisiin. Toisaalta oli todella silmiäavaavaa joidenkin ihmisten reaktiot täällä. Pahoittelen kuitenkin jos aiheutin jollekulle turhaa mielipahaa.

Vierailija
91/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisään. Mulle lasten hyvinvointi on oikeasti sydämen asia. Mun sydän särkyy kun kuulen yhdenkin tarinan huonoista kotioloista ja siitä miten se vaikuttaa lapseen. Ihan jo työni puolesta.

Vierailija
92/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdettä vain.

Hienosti analysoitu. Miten voit saada tällaisen kuvan henkilöstä joka kertoo ahdistuvansa ajatuksesta, että jollain lapsella on huonot kotiolot?

Täysjärkinen ihminen ei trollaile tällaisilla ja luultavasti lapsen kotiolot on mitä parhaimmat. A.p ei vain pidä henkilöstä ja se on melko laimea syy tehdä toisen elämästä helvettiä.

Vierailija
93/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdettä vain.

Täysjärkinen ihminen ei trollaile tällaisilla ja luultavasti lapsen kotiolot on mitä parhaimmat. A.p ei vain pidä henkilöstä ja se on melko laimea syy tehdä toisen elämästä helvettiä.

Koitapa nyt lukea vielä ihan ajatuksen kanssa tää ketju. Kukaan ei ole tekemässä kenenkään elämästä helvettiä. Koko juttu on mielikuvituksen tuote. Ei ole olemassa tätä tarinan lasta tai perhettä.

Vierailija
94/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan tällaiseen trollausaloitukseen on syynä. Minun veikkaukseni on, että kirjoittaja on kateellinen jonkun kaverinsa raskaudesta. Paha olonsa purkautui sitten näin.

Vierailija
95/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs tavalla tämä ihmishirviömäisyys ilmenee?

Sulla varmaan sen verran mielikuvitusta et pystyt kuvitteleen miten ihmishirviöt käyttäytyy.

Jonkun mielestä ihmishirviö on tuttava, joka ei hyväksy sinua facebook-kaveriksi.. että joo, en tiedä yhtään mitä ap tarkoittaa.

Ohis

Vierailija
96/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdettä vain.

Koitapa nyt lukea vielä ihan ajatuksen kanssa tää ketju. Kukaan ei ole tekemässä kenenkään elämästä helvettiä. Koko juttu on mielikuvituksen tuote. Ei ole olemassa tätä tarinan lasta tai perhettä.

Olen lukenut ketjun. Mun mielestä jossain menee hyvänmaunraja, mistä voi trollata ja en usko hetkeäkään, että alalla olisit.

Kai mä sitten olen liian aikuinen tänne.

Vierailija
97/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan tällaiseen trollausaloitukseen on syynä. Minun veikkaukseni on, että kirjoittaja on kateellinen jonkun kaverinsa raskaudesta. Paha olonsa purkautui sitten näin.

Lueppa sinäkin uusiksi noi pari aiempaa kommenttia. Tarina on keksitty ja sen taustalla on motiivina tiedonkeruu. Valitettavasti moni nyt tarttuu sellaisiin asioihin, millä ei ole merkitystä. Syy on minussa, aloitus oli huonosti muotoiltu ja liian provosoiva.

Vierailija
98/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdettä vain.

Olen lukenut ketjun. Mun mielestä jossain menee hyvänmaunraja, mistä voi trollata ja en usko hetkeäkään, että alalla olisit.

Kai mä sitten olen liian aikuinen tänne.

Sulla on täysi oikeus mielipiteeseesi. Nyt ei ollutkaan tarkoitus puhua hyvänmakuisista asioista vaan herättää keskustelua aroista asioista. Äitimyytistä ja lasten oloista. Kuten sanoin jo aiemmin, olisin voinut muotoilla aloituksen eri tavalla. Pahoitteluni siitä.

Vierailija
99/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueppa sinäkin uusiksi noi pari aiempaa kommenttia. Tarina on keksitty ja sen taustalla on motiivina tiedonkeruu. Valitettavasti moni nyt tarttuu sellaisiin asioihin, millä ei ole merkitystä. Syy on minussa, aloitus oli huonosti muotoiltu ja liian provosoiva.

Jostain olemme samaa mieltä.

Et ole alalla. Tunnen monia alanihmisiä ja yksikään ei tällaista kirjoittaisi.

Vierailija
100/153 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain olemme samaa mieltä.

Et ole alalla. Tunnen monia alanihmisiä ja yksikään ei tällaista kirjoittaisi.

Luuletko tosissaan, että ne alanihmiset kertoo sulle mitä ne on oikeasti mieltä asioista? Tuskin kukaan on koskaan täysin rehellinen ajatuksistaan, eikä tarvitsekaan olla, kunhan se julkinen minä on korrekti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän