Entinen kaveri on raskaana. Ahdistaa tuon lapsen tulevaisuus!
Tilanne on siis se, että eräs entinen kaveri on raskaana. Tämä kyseinen henkilö on aivan täysi ihmishirviö ja tuhonnut tai yrittänyt tuhota usean ihmisen elämän. Mua oksettaa ajatus siitä, et se on raskaana. Surettaa sen lapsen puolesta. Tyypin oma äiti on kuin paholainen myös. Ahdistaa ajatus siitä että sikiävät ja jatkavat tuota pahuuden kierrettä.
Kohtalontovereita?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Miksi entinen kaveri? Mitä jos syy onkin ap:ssä? Jos ap onkin itse joku psykopaatti, joka projisoi oman pahuutensa jostain syystä (hyvästä?) hatkat ottaneeseen kaveriinsa. Ap kuulostaa nimittäin pikkasen vinksahtaneelta itsekin. Kuka edes kaveeraa ihmishirviöiden kanssa?
Lueppa toi alotus uusiksi. Siinä puhutaan useista uhreista. Tiesitkös, että on olemassa tietty ihmistyyppi, joka osaa manipuloiden esittää kiiltokuvaa? Totuus onkin sitten toinen. Ja kyllä, epäilin kauan omaakin mielenterveyttä kunnes mulle avautu pari muuta uhria.
Vierailija kirjoitti:
Entäs lapsen isä?
Onnellisesti laput silmillä odottaa tulevaa lasta ihmishirviövaimonsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Heh, tiedän tapauksen joka samanlainen. Raskaana olija ei ole ystäväni vaan tavallaan asiakas.
Luultavasti persoonallisuushäiriö niin odottavalle kuin äidilläänkin. Tyttö käyttää jopa aineita.
Tuleva lapsi varmaan otetaan huostaan heti. Olen itsekin jo tehnyt neuvolaan lastensuojeluilmoituksen.
Eiköhän ne aineet selviä huumetestillä? Mitä jos onkin lopettanut, ja menet syyttämään aiheetta narkiksi? Saat vielä itse syytteen.
Itse tiedän äidin, joka lopetti tupakoinnin ja alkoholin käytön heti, kun tuli raskaaksi. Vaikka lapsen isä ravaa jatkuvasti tupakilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi entinen kaveri? Mitä jos syy onkin ap:ssä? Jos ap onkin itse joku psykopaatti, joka projisoi oman pahuutensa jostain syystä (hyvästä?) hatkat ottaneeseen kaveriinsa. Ap kuulostaa nimittäin pikkasen vinksahtaneelta itsekin. Kuka edes kaveeraa ihmishirviöiden kanssa?
Lueppa toi alotus uusiksi. Siinä puhutaan useista uhreista. Tiesitkös, että on olemassa tietty ihmistyyppi, joka osaa manipuloiden esittää kiiltokuvaa? Totuus onkin sitten toinen. Ja kyllä, epäilin kauan omaakin mielenterveyttä kunnes mulle avautu pari muuta uhria.
Tiedän manipuloivia ämmiä. Älä huoli. Tähän ikään mennessä on törmännyt vähän kaikkeen. Mutta itse et osaa edes oikeinkirjoitusta tai itsehillintää, mikä pistää minut, kaiken kokeneen, epäilemään myös sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs tavalla tämä ihmishirviömäisyys ilmenee?
Sulla varmaan sen verran mielikuvitusta et pystyt kuvitteleen miten ihmishirviöt käyttäytyy.
Trollaavat mammapalstalla?
Tekevät ilkeitä aloituksia entisistä kavereistaan?
Vierailija kirjoitti:
Entäs lapsen isä?
Ap on huostaamassa lasta myös isältä jutuistaan päätellen. Joten olisi kiva kuulla, mikä vika isässä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän manipuloivia ämmiä. Älä huoli. Tähän ikään mennessä on törmännyt vähän kaikkeen. Mutta itse et osaa edes oikeinkirjoitusta tai itsehillintää, mikä pistää minut, kaiken kokeneen, epäilemään myös sinua.
Syyllistyit juuri klassiseen väittelymokaan. Kun et keksi enää parempaa sanottavaa alat sujuvasti haukkumaan toisen oikeinkirjoitustaitoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs lapsen isä?
Ap on huostaamassa lasta myös isältä jutuistaan päätellen. Joten olisi kiva kuulla, mikä vika isässä on.
Huono naismaku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllistyit juuri klassiseen väittelymokaan. Kun et keksi enää parempaa sanottavaa alat sujuvasti haukkumaan toisen oikeinkirjoitustaitoa :)
Teen sen vain korostaakseni omaa sivistystasoani ja ap:n epäilyttävää persoonaa. Kuka haukkuu ex-kaveriaan julkisesti? Siitähän saa tyhmän maineen itsekin, kun on moisen ihmishirviön bestis ollut.
Voisi olla minun näppiksestäni, mutta minulla ei myöskään kyseessä kaveri vaan entinen "asiakas" - voitte päätellä mikä sana tuohon sopisi tarkemmin määriteltäessä.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on siis se, että eräs entinen kaveri on raskaana. Tämä kyseinen henkilö on aivan täysi ihmishirviö ja tuhonnut tai yrittänyt tuhota usean ihmisen elämän. Mua oksettaa ajatus siitä, et se on raskaana. Surettaa sen lapsen puolesta. Tyypin oma äiti on kuin paholainen myös. Ahdistaa ajatus siitä että sikiävät ja jatkavat tuota pahuuden kierrettä.
Kohtalontovereita?
Tiedän useita ihmisiä, joiden ei pitäisi lisääntyä, mutta on silti isot perheet, ja kaikki tulot tulee sossun ja kelan luukuilta.
No, jos "ihmishirviö" päättää pitää lapsen, on lain mukaan tarjottava alimman portaan tukitoimia. Kas kun moni on monesta vanhemmasta sitä mieltä että ei nyt mene kuten strömsööss. Asiat pitää aina tarkistaa, oikeusvaltiossa kun eletään. Muutenhan kaikki paranoidit olisi huostaanottoja vaatimassa, ilman perusteita. "Siks ku mä tiijän, siks ku mä kuulin, siks ku mulla on mielipiteitä, siks ku mul itell ei oo lapsia..."
Leima otsaan ja saunan taakse?
Siinäpä "nappi" ratkaisu?
Tai miten olisi tahdonvastainen abortti? Kuulostaako hyvältä? Ja sen jälkeen kohdunpoisto ja lobotomia?
Vai: asiat pitää tutkia ja tehdä suunnitelmat sen mukaan?
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Voisi olla minun näppiksestäni, mutta minulla ei myöskään kyseessä kaveri vaan entinen "asiakas" - voitte päätellä mikä sana tuohon sopisi tarkemmin määriteltäessä.
Eikö ammattisi vaitiolovelvollisuus koske Vauva-palstaa?
Nyt alkoi kiinnostaa, mitä se nainen sinulle on tehnyt. Ihmishirviötä kun en ole vielä livenä tavannut, lukenut vain lehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tiedän tapauksen joka samanlainen. Raskaana olija ei ole ystäväni vaan tavallaan asiakas.
Luultavasti persoonallisuushäiriö niin odottavalle kuin äidilläänkin. Tyttö käyttää jopa aineita.
Tuleva lapsi varmaan otetaan huostaan heti. Olen itsekin jo tehnyt neuvolaan lastensuojeluilmoituksen.
Tavallaan asiakas?
Sanoo näin, ettei huomattaisi, että rikkoo potilassuhteeseen liittyvää vaitiolovelvollisuuttaan.
Mitä? Saako Aileen Wuornos vauvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen sen vain korostaakseni omaa sivistystasoani ja ap:n epäilyttävää persoonaa. Kuka haukkuu ex-kaveriaan julkisesti? Siitähän saa tyhmän maineen itsekin, kun on moisen ihmishirviön bestis ollut.
Sun argumenttien taso kertoo kyllä enemmän sydämen sivistyksestä. *tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun argumenttien taso kertoo kyllä enemmän sydämen sivistyksestä. *tirsk.
Sydämen sivistystä on turha tuhlata ihmishirviöihin tai heidän kavereihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostaa, mitä se nainen sinulle on tehnyt. Ihmishirviötä kun en ole vielä livenä tavannut, lukenut vain lehdistä.
Niin senhän sä haluaisit tietää :). Parempi etten sitä tähän kirjoita sinunlaisten mässäiltäväks.
Trollaavat mammapalstalla?