Olen kyllästynyt palstan mies/naisvihaan. Onko täällä pareja, jotka ovat onnellisesti yhdessä, eivät ole katkeria ja vihaa toisiaan?
Olisi kiva kuulla miesten ja naisten välisestä aidosta rakkaudesta. Kyllästynyt tähän vihapuheeseen etteikö kukaan voisi rakastua.
Kommentit (18)
Höpö höpö. Täällä on pari aktiivista sairasta yksilöä, joilla on jotain ongelmaa. Älä yleistä.
Minä tapasin mieheni 40+ iässä. Asutaan yhdessä, oli heti ns. varma rakkaus molemmilla. Hän korjailee nyt meidän lasketteluvälineitä ensi talveksi. Haen illalla kuntosalilta tullessa meille ruokaa jostain kaupungilta. Arki on kivaa.
Rakastan miehiä, mutta vihaan tällä palstalla trollaavia.
Hyvä terveellä pohjalla toimiva suhde, 19v takana eikä loppua näy.
Ne jotka on tyytyväisiä avioliittoonsa ei koe tarvetta vakuutella sitä muille varsinkaan foorumeilla.
Paras lääke sinulla ap, poistu palstalta.
Valtaosa palstalla näkyvistä nais/miesviha -viesteistä tulee muutaman henkisesti hyvin sairaan miehen ja naisen "kynästä".
Avovaimoni on erinomainen pano mutta hieman tyhmä. Tuijottaa somea päivät pitkät kuin aivoton zombie.
Me ollaan, mutta se ei poista sitä, että välillä toisen toiminta ärsyttää toista. Vaihtamisentarvetta ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa palstalla näkyvistä nais/miesviha -viesteistä tulee muutaman henkisesti hyvin sairaan miehen ja naisen "kynästä".
Hyvä yritys väheksyä miesvihan yleisyyttä, jota valtaosa naisista harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Avovaimoni on erinomainen pano mutta hieman tyhmä. Tuijottaa somea päivät pitkät kuin aivoton zombie.
Ja sinä kirjoittelet täällä...
Hep.
Lisäksi minulla on fiksu isä ja veli, lisänä miesvaltaisella alalla fiksut työkaverit. Tämä palsta vaikuttaa lähinnä irl vieraantuneiden kokoontumisajoilta.
Jooo eihän suinkaan naiset vihaa miehiä. Se on vaan muutama sairas yksilö. Heh heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys väheksyä miesvihan yleisyyttä, jota valtaosa naisista harrastaa.
Juuri tämä tyyppi on yksi näistä palstaa pilaavista öyhöttäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Hep.
Lisäksi minulla on fiksu isä ja veli, lisänä miesvaltaisella alalla fiksut työkaverit. Tämä palsta vaikuttaa lähinnä irl vieraantuneiden kokoontumisajoilta.
Tämä!!
Juu, ollaan oltu 25 vuotta naimisissa. Kaksi lasta on, ovat jo aikuisia omillaan, ja yksi lapsenlapsikin on. Elämä on hyvää yhdessä.
On sinkkujakin jotka ei vihaa mitään sukupuolta.
Normaaleja ihmisiä.
Nettipalstoilla on yliedustettuina kaikenlainen vihamielisyys kun kukaan ei ota korvasta kiinni jos käyttäytyy huonosti.