Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille parisuhde on status, usein huonokin kelpaa

Vierailija
24.10.2016 |

Huonokin parisuhde on miehelle hyväksi:
-pelkkä parisuhteessa oleminen nostaa statusta
-ruoanlaiton, kodinhoidon ja taloudenhallinnan taakka laskee huomattavasti
-säännöllinen seksi

Tämän takia monet miehet jäävät ihan mielellään parisuhteeseen joka ei ole erityisen hyvä. Liian paljon hyötyjä joista ei ihan helposti halua luopua. Naiset sitten vaativat enemmän, älkää viitsikö.

T. Rakkaudettomassa parisuhteessa tyytyväisesti elävä mies

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ajattelu on varmaan paljon yleisempää kuin uskottekaan. Miehet oppii sanomaan että naista rakastetaan kun siitä ne tykkää ja pysyy tyytyväisenä. Jotkut harvat sitten viitsivät tehdä satunnaisia rakkaudentekoja arjessa jotta nainen pysyisi tyytyväisenä kauemmin. Useasti parisuhde ei vaadi kumminkaan mieheltä suurta panostusta kun ei naisetkaan helposti siitä lähde.

Niinpä. Jäi mieleen täältä yksi nainen joka teki kaikki kotityöt yksin. Hän uhosi että ottaa eron ja kertoi kysyneensä mieheltä hyvin tiukasti, että luuliko mies hänen olevan jokin kodinhengetär, kun aikanaan yhteen mentiin? Ja mies oli joutunut alistumaan ja myöntämään, että ei tietenkään ollut kuvitellut ja ei tämä oikein ole. Voitto!!!

Ja niin nainen jatkoi kotitöiden tekemistä, välillä hiukan nuristen. Mutta ei hän eroakaan voinut ottaa, kun sitten miehen sukulaiset "olisivat haukkuneet hänet pystyyn".

Tunnen itse yhden naisen, joka todella otti eron kun mies ei tehnyt kotitöitä. Heillä on pieniä lapsia ja silti ero tuli, kun mies ei suostunut tekemään töitä. Ja tämä nainen on kaunis, siis todella silmäänpistävän upea. Luulisi miesten tekevän mitä vain tuollaisen naisen takia, mutta ei. Roskapussin vieminenkin oli liikaa vaadittu. Ei tosin tuokaan mies uskonut, että nainen oikeasti ottaisi eron. Hyvin harvat ottavat.

Vierailija
22/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystäväni on ainakin epäsuorasti tunnustanut tämän olevan totta. Hänen on äärettömän vaikea lähestyä naisia, jollain tavalla pelkääkin heitä ja duunissakin (hyvin miehisellä alalla) pidettäisiin varmaan homona, jos 35-vuotiaalla miehellä ei ole akkaa. Lapsia ei halua, mutta minulla niitä on, joten jonkinlainen näkökulma perheeseenkin on, vaikkei isäpuoli tahdokaan olla emmekä asu yhdessä. On kanssani, koska minä olen itsenäinen, on omakin elämä, annan hänelle vapautta ja hän taas saa säännöllistä seksiä, mikä muuten voisi olla hankalaa, koska ihan komeasta ulkomuodosta huolimatta ei tosiaan osaa lähestyä naisia eikä pysty yhdenillan juttuihin eikä myöskään kevyisiin friends with benefits-tyyppisiin juttuihin. Tiedän tämän siitä, että olimme pitkään ystäviä ennenkuin meistä tuli muuta. Silti suhde on päättymässä, koska mies ei kerta kaikkiaan panosta suhteeseemme yhtään, ei suostu lähtemään minun kanssani edes elokuviin. Hänen luonaan yhden illan nököttäminen noin kerran kahdessa viikossa + pillun antaminen riittää hänelle hyvin. Minulle ei ihan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua kumppania jakamaan elämäänsä. He haluavat hoitajan. Naisen tehtävänä miehen elämässä on olla säännöllinen, virallinen, oma seksikumppani. Sitten siivooja. Sitten ruuanlaittaja. Sitten pyykinpesijä, kodin huoltaja. Siinä ne. Ai niin, lasten tullessa lasten kasvattaja ja hoitaja. Miehen oma elämä tarkoittaa työtä, työpaikan miehiä tai kavereita, omia juttuja ja harrastuksia.

Miehet haluvat naisen, koska tarvitsevat vakipanemisen lisäksi siivous-ruoka-koti-palvelijan.

Vierailija
24/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on normaalille miehelle statuskysymys. Varsinkin kolmenkympin jälkeen. Yksin elävää miestä pidetään vähän rassukkana kun ei ole pystynyt perustamaan perhettä. Näin kaikesta tasa-arvosta ja sinkkuuden hyvien puolien korostamisesta huolimatta. Parisuhteen puutteen voi kompensoida jos on oikein kova pelimies tai on hyvin urakeskeinen, mitä suurin osa miehistä ei ole.

Sinkkunaisten on näemmä todella vaikea ymmärtää miten vaikea tavismiehen on saada säännöllistä seksiä. Siinä on valmis kestämään muutaman kuivankin kauden. Sinkkumiehelle intiimi kanssakäyminen tarkoittaa yleensä suurta rahan- (baareissa ja tapahtumissa juokseminen) ja ajanmenoa.

En käsitä miksi te sinkkumiehet aina vatvotte tuota että me naiset emme ymmärrä miten hirveän kamalan kauhean epäinhimillisen vaikeaa teidän on "saada seksiä". (Olisi ehkä helpompi, jos lakkaisi ajattelemasta sitä saamisena, että sinulle annetaan jotain armosta ja säälistä. Etkä missään nimessä aio itse antaa mitään, koska seksi on sitä että sinulle annetaan ja se toinen on se joka antaa eikä itse saa mitään. Surkean rakastajan tunnistaa tuon fraasin käyttämisestä.)

Mutta oletetaan että saisitte meidät naiset ymmärtämäään miten vaikeaa se on. Mitä sitten? Emme tekisi asialle mitään.

Eiköhän tämänkin ketjun tavoitteena ole säikytellä naisia. Seksitön, naiseton poikamies esiintyy miehenä, joka ei oikeasti rakasta. Nyt kaikkien naisten kuuluu kiljaista mielessään "hui kamalaa, mitä jos minunkin mieheni on tuollainen". Pahaa oloa naisille, sitä nämä palstan "kiltit" miehet päivästä toiseen haluavat.

Jos mieheni ei rakasta minua mutta osaa peittää sen niin loistavasti kuin tekee, niin minulla ei kyllä ole pienintäkään syytä valittaa asiasta.

Luulen, että täällä on aika paljon elämää nähneitä naisia, jotka tietävät että on paljon miehiä, jotka ottavat naisen lähinnä ilmaiseksi kodinhoitajaksi. Ei siinä sinkkumiesten säikyttely ole mikään uusi ajatus. Aika moni nainen, joka valittaa joutuvansa tekemään liikaa niitä kotitöitä, ei kuitenkaan uskalla ottaa sitä viimeistä keinoa käyttöön ja uhata erolla. Koska useimmilla on se varmuus jossain mielen pohjalla, että mies ei välitä parisuhteesta, jossa hän joutuu tekemään kotityöt puoliksi. Vaan lähtee sitten etsimään sellaista naista joka ei tuota vaadi. Nainen kuin nainen, ei väliä. Kunhan ei pakota tiskaamaan.

Vierailija
25/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet halua kumppania jakamaan elämäänsä. He haluavat hoitajan. Naisen tehtävänä miehen elämässä on olla säännöllinen, virallinen, oma seksikumppani. Sitten siivooja. Sitten ruuanlaittaja. Sitten pyykinpesijä, kodin huoltaja. Siinä ne. Ai niin, lasten tullessa lasten kasvattaja ja hoitaja. Miehen oma elämä tarkoittaa työtä, työpaikan miehiä tai kavereita, omia juttuja ja harrastuksia.

Miehet haluvat naisen, koska tarvitsevat vakipanemisen lisäksi siivous-ruoka-koti-palvelijan.

No ei kyllä pidä paikkaansa. Minun mies ainakin haluaa minun osallistuvan työhönsä, toivoo minulta apua työjuttuihinsa ja harrastusjuttuihinsa, sekä näkemystä että konkreettista asioiden yhdessä tekemistä ja jakamista. 

Vierailija
26/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on normaalille miehelle statuskysymys. Varsinkin kolmenkympin jälkeen. Yksin elävää miestä pidetään vähän rassukkana kun ei ole pystynyt perustamaan perhettä. Näin kaikesta tasa-arvosta ja sinkkuuden hyvien puolien korostamisesta huolimatta. Parisuhteen puutteen voi kompensoida jos on oikein kova pelimies tai on hyvin urakeskeinen, mitä suurin osa miehistä ei ole.

Sinkkunaisten on näemmä todella vaikea ymmärtää miten vaikea tavismiehen on saada säännöllistä seksiä. Siinä on valmis kestämään muutaman kuivankin kauden. Sinkkumiehelle intiimi kanssakäyminen tarkoittaa yleensä suurta rahan- (baareissa ja tapahtumissa juokseminen) ja ajanmenoa.

En käsitä miksi te sinkkumiehet aina vatvotte tuota että me naiset emme ymmärrä miten hirveän kamalan kauhean epäinhimillisen vaikeaa teidän on "saada seksiä". (Olisi ehkä helpompi, jos lakkaisi ajattelemasta sitä saamisena, että sinulle annetaan jotain armosta ja säälistä. Etkä missään nimessä aio itse antaa mitään, koska seksi on sitä että sinulle annetaan ja se toinen on se joka antaa eikä itse saa mitään. Surkean rakastajan tunnistaa tuon fraasin käyttämisestä.)

Mutta oletetaan että saisitte meidät naiset ymmärtämäään miten vaikeaa se on. Mitä sitten? Emme tekisi asialle mitään.

Jos mieheni ei rakasta minua mutta osaa peittää sen niin loistavasti kuin tekee, niin minulla ei kyllä ole pienintäkään syytä valittaa asiasta.

Tässäpä tämä tärkein tulikin. Ei lisättävää.

Vierailija
27/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh! Olipahan melkoinen tajunnanvirtaoksennus joltain punavihreältä nirppanokalta. Miehen ja naisen biologia ja sosiaaliset rakenteet ovat niin erilaiset etteivät naiset pysty ymmärtämään miesten tilannetta kuten lainauksesta käy ilmi. Tuo rakastajahöpinä oli vielä kirsikka kakun päälle. Väite siitä että hyvät rakastajat saavat automaattisesti paljon seksiä on kehäpäätelmä (ilmeisesti saadaan tästäkin kiittää Sinkkuelämää -sarjaa), joka ei kestä lähempää tarkastelua. Oikeasti pitkät, komeat ja lihaksikkaat (sinkku)miehet ovat niitä jotka saavat helposti naisten huomion (ja paljon seksiä). On sitten miehestä itsestään kiinni kiinnostaako naisen nautinto vai ei.

Vierailija
28/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarkoittaa miehelle samaa kuin auto, työpaikka, esine, kämppä, jne. Mitään tekemistä ihmissuhteella tai ystävyydellä ei siinä ole. Nainen on todellakin miehelle status - yksi homma, joka on elämässä hoidettu. Miehet eivät osaa tai jaksa elää yksin, koska pitäisi kämppää siivota. Ruokaa laittaa. Helpompi on, kun menee  äiskän luo syömääN, ulos ravintolaan - tai istuu pöytään, johon ruuan "on loihtinut kodinhengeTÄR". 

Miehet odottavat palvelua, koska ovat sitä äitiensä tahoilta kotona tottuneet saamaan. Naisen tehtävä on olla vähän niin kuin äiskä kotona.

Vierailija
29/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelin pari vuotta sitten pitkään suomi24:ssä miehen kanssa, joka asui avoliitossa naisen kanssa, olivat olleet jo vuosia yhdessä. Mies aina valitteli heidän seksielämäänsä, ei ollut tyytyväinen siihen. Tästä aiheesta siis joka kerta, kun juttelimme, meistä tuli chat-tuttuja. Silti ero ei ollut hänestä mitenkään mahdollinen, olisi jäänyt tyhjän päälle. Mies oli itse vaatimattoman näköinen nössykkä (vaihdettiin joskus kuvia, mutta ei tavattu, koska se ei mielestäni ollut järkevää). Ei varmasti olisi saanut uutta suhdetta heti tilalle, joten oli hyvä kitkutella tuossa kuviossa.

Vierailija
30/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma miesystäväni on ainakin epäsuorasti tunnustanut tämän olevan totta. Hänen on äärettömän vaikea lähestyä naisia, jollain tavalla pelkääkin heitä ja duunissakin (hyvin miehisellä alalla) pidettäisiin varmaan homona, jos 35-vuotiaalla miehellä ei ole akkaa. Lapsia ei halua, mutta minulla niitä on, joten jonkinlainen näkökulma perheeseenkin on, vaikkei isäpuoli tahdokaan olla emmekä asu yhdessä. On kanssani, koska minä olen itsenäinen, on omakin elämä, annan hänelle vapautta ja hän taas saa säännöllistä seksiä, mikä muuten voisi olla hankalaa, koska ihan komeasta ulkomuodosta huolimatta ei tosiaan osaa lähestyä naisia eikä pysty yhdenillan juttuihin eikä myöskään kevyisiin friends with benefits-tyyppisiin juttuihin. Tiedän tämän siitä, että olimme pitkään ystäviä ennenkuin meistä tuli muuta. Silti suhde on päättymässä, koska mies ei kerta kaikkiaan panosta suhteeseemme yhtään, ei suostu lähtemään minun kanssani edes elokuviin. Hänen luonaan yhden illan nököttäminen noin kerran kahdessa viikossa + pillun antaminen riittää hänelle hyvin. Minulle ei ihan.

Oletko varma että häntä kiinnostaa se seksikään? Ehkä se on hänen panostuksensa suhteeseen, sinun takiasi. Olen huomannut omasta kokemuksesta, että seksi kiinnostaa miehiä yllättävän vähän. Vaikka siis eivät olisi aseksuaaleja, niin miehillä on monta muuta kiinnostavampaa asiaa mielessä. Eivät miehet tosielämässä ole sellaisia seksipetoja kuin joka paikassa uskotellaan. Mutta ei se ole naisellekaan kiva ajatus, että en teekään miehiä hulluksi himosta pelkällä olemassaolollani. Vaikka näin meille uskotellaan.

Vierailija
31/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saan parisuhteen kaikki edut". Niinpä. Hyödyntavoittelu on kyseessä. Kautta aikojen avioliitto on ollut sopimustila. Mies saa hyödyt, nainen kuvittelee tulevansa rakastetuksi. Usein on kyse molemminpuolisesta hyväksikäytöstä. Joskus avoimesta, useimmiten piilotetusta.

Kuinka moni mies on kiinnostunut naistensa harrastuksista, työkuvioista oikeasti? Kohteliaasti hyvien tapojen mukaisesti miehet muka kuuntelevat naisten huolia, mutta todellisuudessa miehen mieli askartelee omissa jutuissaan. On liikaa mies-nainen-suhteita, joissa nimenomaan nainen on se, joka on kiinnostunut miehen elämästä, osallistuu ja huomioi - mutta mies ei vähän vähää naisen asioista!

Vierailija
32/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh! Olipahan melkoinen tajunnanvirtaoksennus joltain punavihreältä nirppanokalta. Miehen ja naisen biologia ja sosiaaliset rakenteet ovat niin erilaiset etteivät naiset pysty ymmärtämään miesten tilannetta kuten lainauksesta käy ilmi. Tuo rakastajahöpinä oli vielä kirsikka kakun päälle. Väite siitä että hyvät rakastajat saavat automaattisesti paljon seksiä on kehäpäätelmä (ilmeisesti saadaan tästäkin kiittää Sinkkuelämää -sarjaa), joka ei kestä lähempää tarkastelua. Oikeasti pitkät, komeat ja lihaksikkaat (sinkku)miehet ovat niitä jotka saavat helposti naisten huomion (ja paljon seksiä). On sitten miehestä itsestään kiinni kiinnostaako naisen nautinto vai ei.

Lakkasin lukemasta ensimmäisen lauseesi jälkeen. Jos haluat että kommenttiisi kiinnitetään huomiota ja saat jopa keskustelua aikaan, ei kannata aloittaa solvauksella joka ei perustu mihinkään.

33/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että se pitkä, komea ja lihaksikas (sinkku)mies saisi kovin pitkään seksiä, jos sana kiertäisi, että kaveri on äärimmäisen itsekäs sängyssä? Sen sijaan, jos hoitaa hommansa hyvin, naiset sietävät helpommin myös sen, ettei mies ole kiinnostunut muuta kuin seksistä ja sanoo sen suoraan. 

Tuohon statukseen... on ihan totta, että esim. bisnesmaailmassa on miehelle etu olla naimisissa. Se luo tasapainoisempaa ja luotettavampaa kuvaa. Se lienee yksi syistä, miksi mieheni halusi mennä naimisiin.

En kuitenkaan hetkeäkään jaksa uskoa, että se olisi ainoa. Jos miehet haluaisivat kodinhoitajan, he palkkaisivat sellaisen, ja jos he haluaisivat olla naimisissa statuksen vuoksi, he valitsisivat ns. trophy wifen, jonka kanssa asioista voisi sopia, eikä tarvitsisi olla kaikkea sitä p*skaa, mitä rakkaudesta oikeasti tulee.

Vierailija
34/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Maailmankaikkeus ei välitä, eikä kukaan ole juuri minulle mitään velkaa. Mitä nopeammin tämän ymmärtää, sitä parempi. Sekä statuksen tavoittelun että seksittömyydestä ruikuttamisen taustalla on kuitenkin tämä paljon uhuttu kilttimiehen syndrooma, jota poteva uskoo, että käyttäytymällä "oikein" ja "kunnolla" ja olemalla "mukava" ja "kiltti", kuuluu saada palkinnoksi arvostusta, ihailua, romantiikkaa ja seksiä.

No ehkäpä tätä saamisen vaikeutta tuodaan esille mm. siksi, että hämmentävän usein saa palstoilta lukea, että mitä täällä mariset, mene baariin, käyttäydy hyvin ja hae nainen yöksi. Vaan ei se noin sormia napsauttamalla käy. Itselläni ainakin suhde on useampi kymmen baarireissu ennen kuin sattuu onnistunut pokaus.

Toisaalta pitkäaikainen naisettomuus syö miestä ja on tietyssä määrin henkiseen hyvinvointiin, itsearvostukeen ym. heijastuva asia, joten on kai suhteellisen inhimillistä älähtää, jos osa ihmisistä viestii "ei toi voi olla ongelma, keskity muuhun." Ongelman kiistäminen on hieman sama, kuin kuittaisi naisten avautumisen ulkonäkö- tai itsetunto-ongelmistaan kepeästi vastaavalla kommentilla - ne, joille se ongelma on todellinen, kokisivat vähättelyn varmasti turhauttavaksi. Toki on totta, ettei maailmankaikkeus niistäkään ongelmista välitä, mutta silti...

Vierailija
35/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tässä mitään uutta ole. Näiden asioiden takia en halua enää koskaan olla parisuhteessa. Kyllähän naisetkin erotessa miettivät eniten sitä, mitä muut nyt ajattelevat ja saavatko enää uutta puolisoa. Eivät naisetkaan mitään "rakkauksia" oikeasti mieti, vaan sitä että saavat miehen kautta auton, omakotitalon, mahdollisuuden esitellä elämää muille ja kuvitella tekevänsä sinkkuystävät kateelliseksi.

Naiset nyt vain kasvatetaan siihen, ettei muka saa käyttää järkeänsä missään asiassa, vaan kaikki asiat päätetän tunteella. Joten sen sijaan että sanoisi, että olen suhteessa siksi, että mies tarjoaa paljon paremman elämän tason mitä itse pienellä palkalla saisin, enkä usko saavani varakkaampaa miestä, sanotaan että rakastan häntä niin kovin.

Vierailija
36/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Maailmankaikkeus ei välitä, eikä kukaan ole juuri minulle mitään velkaa. Mitä nopeammin tämän ymmärtää, sitä parempi. Sekä statuksen tavoittelun että seksittömyydestä ruikuttamisen taustalla on kuitenkin tämä paljon uhuttu kilttimiehen syndrooma, jota poteva uskoo, että käyttäytymällä "oikein" ja "kunnolla" ja olemalla "mukava" ja "kiltti", kuuluu saada palkinnoksi arvostusta, ihailua, romantiikkaa ja seksiä.

Taasko sinä? Jos aiot koko ajan pyöriä täällä, keksi nyt jotain muutakin sanottavaa kuin tuosta kiltin miehen syndroomastasi jauhaminen.

Vierailija
37/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman naista esineellistävää on tämä keskustelu! "Mee baariin ja hae nainen". Mitä helvettiä. "Mee kauppaan ja osta nainen".

On turhauttavaa yhä lukea asennetta, missä naista sanotaan statukseksi.

Suomalainen mies ei ole tasa-arvoinen tippaakaan. Useimmat ovat pinnan alla mitä perinteisimpiä miehiä, joiden ajatusmaailmaan ei mahdu käsitys, että nainen on ihminen siinä missä mieskin.

Miksi suomalaiset naiset viihtyvät ja nauttivat elämästään sinkkuina? Naisille ei ole mikään kysymys, että "onko mies status vai ei".

Vierailija
38/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkäpä tätä saamisen vaikeutta tuodaan esille mm. siksi, että hämmentävän usein saa palstoilta lukea, että mitä täällä mariset, mene baariin, käyttäydy hyvin ja hae nainen yöksi. Vaan ei se noin sormia napsauttamalla käy. Itselläni ainakin suhde on useampi kymmen baarireissu ennen kuin sattuu onnistunut pokaus.

Toisaalta pitkäaikainen naisettomuus syö miestä ja on tietyssä määrin henkiseen hyvinvointiin, itsearvostukeen ym. heijastuva asia, joten on kai suhteellisen inhimillistä älähtää, jos osa ihmisistä viestii "ei toi voi olla ongelma, keskity muuhun." Ongelman kiistäminen on hieman sama, kuin kuittaisi naisten avautumisen ulkonäkö- tai itsetunto-ongelmistaan kepeästi vastaavalla kommentilla - ne, joille se ongelma on todellinen, kokisivat vähättelyn varmasti turhauttavaksi. Toki on totta, ettei maailmankaikkeus niistäkään ongelmista välitä, mutta silti...

Kun nainen avautuu täällä ulkonäköongelmistaan, miehet vastaavat (jos vastaavat mitään) tasan kahdella tavalla: "Laihduta, läski!" tai "No laita kuva tisseistäs niin mä sanon onko hyvät, hehehe!" Ja kuitenkin luulet, että naisilta sitten saisit empatiaa omille ongelmillesi. Naiset tukevat toisiaan ja ovat empaattisia toisiaan kohtaan, koska saavat tukea myös itselleen - naisilta. Pitkästä kokemuksesta tiedämme, että miehiltä myötätuntoa on ihan turha odottaa. Miksi siis tuhlaisimme sitä teihin?

39/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko sinä? Jos aiot koko ajan pyöriä täällä, keksi nyt jotain muutakin sanottavaa kuin tuosta kiltin miehen syndroomastasi jauhaminen.

Tiedän, että tämä asia voi olla kipeä kohdata. Lue silti tämä ketju ajatuksella, etenkin nuo loistavat kommentit: http://www.vauva.fi/keskustelu/2655904/kiltin-miehen-syndrooma-saa-aika…

Vierailija
40/70 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanpa väitteet omalta kohdaltani:

Pelkkä parisuhteessa oleminen nostaa statusta.VÄÄRIN.

Itselläni status pikemminkin laski. Sillä valitsin ensimmäisen, jonka vieläpä luulin olevan hyvä valinta minulle. En olisi voinut olla pahemmin väärässä. Nainen ei ollut kaverieni mielestä edes hyvän näköinen, eivät vaan koskaan kehdanneet tunnustaa tosiasiaa minulle.

Ruoanlaiton, kodinhoidon ja taloudenhallinnan taakka laskee huomattavasti. OIKEIN.

Tässä asiassa ei ole ollut mitään moitittavaa. Rahaa on ja siistissä talossa, jossa tarjoilu pelaa, on kiva olla.

Säännöllinen seksi. VÄÄRIN.

Kaikissa raskaus, imetys ym. huuruissaan vaimo ei tietenkään pystynyt ymmärtämään, että sinäkin aikana aviomies saattaa haluta sillointällöin seksiä. Pisimmät kuivat kaudet olivat noin vuoden mittaisia. Kun nuorin lapsista oli noin 5-vuotias, tällöinkin oli ainakin 7kk pituinen yhtämittainen kuiva kausi. Näin jälkeenpäin ihmettelen, että miten helvetissä kestin kaiken tuon? Puhumattakaan siitä, että vaimo on aina ollut hiton estoinen, kaikki muna pilluun -homman ulkopuolinen touhu on JYRKKÄ EI!

Tämän takia monet miehet jäävät ihan mielellään parisuhteeseen joka ei ole erityisen hyvä. Liian paljon hyötyjä joista ei ihan helposti halua luopua. OIKEIN.

Omalla kohdallani pitää täysin paikkansa. Kertyneen omaisuuden jakaminen on liihan hankalaa, jotta viitsisin erota. Paljon helpompaa on kituuttaa paskemmassakin liitossa. Sitäpaitsi omalla kohdallani ero on jo hieman liian myöhäistä.

M56

Toivoisin, että vaari saisi itse kokea, millaista on olla nainen, tulla raskaaksi ja olla synnyttänyt ja pienen lapsen äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi