Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko se eläkeläismummo julkaista ruokalistan vihdoin?

Vierailija
12.07.2024 |

Vaikka tämän otsikon alla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ruokalistan.

Vierailija
2/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto, sinappi. Pala näkkileipää, kasvimargariinia, siivu Xtra gouda-juustoa. Vesi. Jälkiruokana kuorittu suomalainen kesäporkkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse älyä ap,  mitä ruokaa haluat. Yritä kovemmin, ehkä keksit jotain syötävää. 

Vierailija
4/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ruokalistan.

Sen jonka varjolla hän haukkui muut laiskoiksi ja osaamattomiksi.

Ap

Vierailija
5/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu mummo

Vierailija
6/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hernekeitto, sinappi. Pala näkkileipää, kasvimargariinia, siivu Xtra gouda-juustoa. Vesi. Jälkiruokana kuorittu suomalainen kesäporkkana.

Tämäkö on terveellinen ja vitamiinirikas ateria? Nälkäkuolema ainakin on taattu.

Vierailija
7/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen odottanut jo pari vuotta kuullakseni tai lukeakseni listan niistä ruuista, joita Sari Sarkomaa(Kok)  ostaa parillakympillä moneksi viikoksi, kuten hän kertoi julkisuudessa pari vuotta sitten 

Vierailija
8/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on terveellinen ja vitamiinirikas ateria? Nälkäkuolema ainakin on taattu.

Ei ole. Et tiedä mitään nälkäkuolemasta joten jätä sana käyttämättä tässä yhteydessä kun hernekeitto jo on ravitsevaa ruokaa. 

Vierailija
9/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Et tiedä mitään nälkäkuolemasta joten jätä sana käyttämättä tässä yhteydessä kun hernekeitto jo on ravitsevaa ruokaa. 

Onhan se mikäli seuraava ateria tarjoillaan viimeistään kahden tunnin kuluttua. Tuollaisella pärjää jos lähinnä vaan makaa sohvalla ja hengittää. Itse pyörtyisin.

N42

Vierailija
10/10 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö tää oikeasti jollekin??