Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko nyt oikeasti niin ettette te aikuiset naiset käytä alapesussa saippuaa??

Vierailija
07.03.2006 |

Puhun siis nyt omasta alapesustanne en lapsen.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne menneellä suihkusaippua vedellä samalla. Ja suuseksistä ei todella ole pulaa. Kuten jo sanoin, n se vasta haiseeki ku alapään normaali tasapaino järkkyy ja huutaa kuivuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää haista kun toosanne lemuaa kun olette jo siihen löyhkään saippuattomat sottapytyt tottuneet!

Sitten vaan kaupungilla painetaan aromipesä löyhyten eikä ymmärretä että muita ihmisiä ETOO teidän " bakteeritasapainoiset pillunne" !!

Vierailija
24/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sama juttu pikkuhousunsuojien käyttäjien kanssa, useimmat naiset eivät tiedä, että jos käyttää jokapäivä pikkuhousunsuojia, alkaa niitä tarvitsemaan entistä enemmän... Eli ne visvapillut löytyy juuri näistä saippuallisista ja pikkuhousullisista naisista!!!

Vierailija
25/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole ollut yhtään hiivaa, eikä hajuja!

En edes muista koskaan kuulleenikaan ettei saisi pestä!!!

Yritän nyt ottaa opikseni, kiitos kaikille valistuksesta...

Vierailija
26/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkiksi teille, jotka joudutte hajujen elossa hinkkkaamaan pimpsaanne saippualla:)

Vierailija
27/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä on syy ettette niitä pese saippualla? tiedättekö edes mitä niillä limakalvoilla tarkoitetaan??

Vierailija
28/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no mulla on tossa edessä vaan vähän, eihän niihin likaa mene, puhtaita pikkareita vastenhan ne siinä " hankaavat" .

Vierailija
29/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että onpa ihanaa kun kuukautisveret muhii karvoissa ja sitten niitä ei edes pestä!

Saatika ajellaan.... =/

Kyllä NAINEN ajaa KAIKKI karvansa pois

Vierailija
30/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

SIVUKYSYMYKSENÄ kaikille vielä: pesetkö klitoriksen hupun?

Siis vedätkö hupun pois ja pesetkö sieltä töhnät? Hyi että haisee se klittatöhnä, jos ei sitä muista pestä. Pesen ainakin ennen seksiä, ettei miehen tartte sitä töhnää suuhunsa laittaa.

Vierailija
31/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Rosa MEriläinen sen osuvasti sanoi rintamerkissään: Vittu haisee hyvälle, ja niin se tekee kun se on terve, oli se pesty saippualla tai ei.

Tai itse asiassa jos se on pesty saippualla, se haiseekin saippualle, mikä taasen ei ole mikään hyvä tuoksu..

Vierailija
32/117 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄÄÄK!!

Vierailija
33/117 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan ihmiskunta (ja kaikki muut nisäkkäät) olisivat kuolleet sukupuuttoon jo vuosituhansia sitten.

Vierailija
34/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen posliini ja pesen vedellä joka wc-käynnin yhteydessä.

Ikinä ei ole ollut hiivaa eikä muitakaan tulehduksia alapäässä

Vierailija
35/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii intiimialueille, ihan sama mitä jonkun gyne sanoo.

Vierailija
36/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

limakalvoilleni ennenkään...

Vierailija
37/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan kaikki töhnät pois sieltä väleistä :) Hiivatulehduksia tai muitakaan ei ole koskaan ollut.

Vierailija
38/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa limakalvoille laittaa. Alapäälle toki ihan omat aineet jos niitä tarvii...

Vierailija
39/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peilin kanssa katsonut pesutuloksen sekä saippualla että ilman ja siksi käytän sitä saippuaa. Jokainen toki tavallaan mutta en ymmärrä miksi saippuan käyttö olisi kiellettyä, lienee joku urbaanilegenda taas. Tietysti jos huomaa ettei se omalle iholle sovi niin kannattanee jättää käyttämättä, mulla ei ole sen kanssa mitään ongelmia. T: se edellinen

sitä saa limakalvoille laittaa. Alapäälle toki ihan omat aineet jos niitä tarvii...

Vierailija
40/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

altistaa tulehduksille ja huonolle vastustuskyvylle muutenkin. Mun alapää ei saippuua onneksi ole koskaan tarvinnut vesi riittää vallan mainiosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi