Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tehdään kana-fetapizza

Vierailija
20.04.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun mitä siihen tulee täytteeksi....onko marinoimattomia kanasuikaleet? jos on niin mitä mausteeksi vai sellasenaan...mikä tomaattikastike? ym?

Vierailija
2/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei kun mitä siihen tulee täytteeksi....onko marinoimattomia kanasuikaleet? jos on niin mitä mausteeksi vai sellasenaan...mikä tomaattikastike? ym?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistat (arinoitua) kanasuikaletta, ja laitat sitä, fetaa ja mahdollisia muita täytteitä pohjan päälle. voit ostaa valmiin pohjan tai tehdä sen itse. muista tomaattikastike ja juustoraaste. uuniin.

Vierailija
4/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaattikastike vaikka valmiiksi yrttimaustetusta tomaattipurkista, paljon valkosipulia ja mustaarouhepippuria ja lusikallinen hunajaa, ja keitellään kasaan pannulla hetken miedolla lämmöllä

Vierailija
5/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nm... -monesti laittanut-

Vierailija
6/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiko ap nyt tarpeeksi tarkat ohjeet?

Vierailija
7/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä. Olen kerran tehnyt kana-fetapizzaa ja käytin silloin marinoituja suikaleita (hunaja). Silloin marinadin maku paistoi läpi, eli maistui hunajamarinoidulta pizzalta. Ei ollut hyvää.

Vierailija
8/8 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistat pannulla sipulin, valkosipulin kanssa ja mausta. ainakin mustaippuria, yrttejä (basilika, salvia tms), suolaa, paprikaa tai jotain valmista maustesekoitusta.

tai marinoi itse. kyllä se on ravintoloissakin marinoituja lihoja.