Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko nyt oikeasti niin ettette te aikuiset naiset käytä alapesussa saippuaa??

Vierailija
07.03.2006 |

Puhun siis nyt omasta alapesustanne en lapsen.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä saippuaa muuta, kuin käsienpesussa wc:ssä käynnin jälkeen.

Vierailija
102/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisuihkulla pesen alapäätä yleensä 2-3 kertaa päivässä eli aina kun olen käynyt kakalla, ja sit vielä illalla viimeiseksi kun vaihdan yöksi puhtaat pikkarit. Menkkojen aikaan suihkutan aina kun tyhjennän kuukupin, eli yleensä ton 2-3kertaa. Ja verta ei mene karvoihin kun se jää sinne emättimeen kuukuppiin ja tulee siististi pois. Ei myöskään haise.

Karvoitusalueet (häpykarvat, kainalot) pesen shampoolla samalla kun hiuksenikin, eli vähän vaihtelevasti 3-7kertaa viikossa.

Omasta mielestäni en kyllä haise, eikä ole kukaan muukaan mun sanonut haisevan. Ei ole tulehduksia (paitsi raskausaikana jostain syystä helposti tahtoo tulla hiiva) eikä muita ongelmia. Tää sopii mulle, ihan sama miten muut oman römpsänsä putsaavat. Ap voi käyttää vaikka Tolua ja pönttöharjaa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin usein kuin mieli tekee - mieheni mielestä mun pilluni maistuu hyvälle:) On sen verran herkkänenäinen tyyppi että pakko uskoa.

Vierailija
104/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haise niin pahalle että tarttis, vesipesu bideellä isomman asian jälkeen ja tarvittaessa pienemmän ja illalla suihkussa vesipesu, joskus suihkusaippuan kanssa huljuttelen karvat.Olen luonnostani freesi ja suht hajuton, hoikka ja terve kun olen ja syon terveellisesti.

Vierailija
105/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkällä vedellä pitäis pestä. Aina oon vähän jotain pesuainetta laittanut, yleensä käytössä joku ph neutraali hajusteeton nestesaippua.

Uh, eli todennäköisesti uimahallissa suurin osa naisista on huuhtaissut lorttonsa vain vähän sinne päin...

Vierailija
106/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat ihmiset, jotka kauhistelee useamman päivän hiustenpesuväliä on kuitenkin sitä mieltä, että toosa pitää itse itsensä puhtaana :D

Vierailija
107/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen moni ehdottaa, että ajakaa ne tussunne pois jos joku kauniista sanoo pesevänsä karvoituksen erikseen pesuaineella vaikkei sinne reikään sitä saippuaa tungetakaan.

Onpa se nykyään ihmeellistä jos me naiset annetaan alapäähän kasvaa tavallinen "reuhka" kuten joku kirjoitti. :/

Vierailija
108/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat ihmiset, jotka kauhistelee useamman päivän hiustenpesuväliä on kuitenkin sitä mieltä, että toosa pitää itse itsensä puhtaana :D

Useampi meistä kuitenkin pesee alapäänsä päivittäin, MUTTA EI SAIPPUALLA. Moni pesee useammankin kerran.

Ajatelkaa, mikä säästö vessapaperissa kun käyttää reilummin vettä.

Jos minun alapäähäni ilmaantuisi sellaista hajua, että se häiritsisi eikä pelkkä vesipesu riittäisi, varaisin ajan gynekologille.

Vierailija
109/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua kuivattaa. Käytän muitakin pesuaineita harvemmin. Toki hiukset pesen sampoolla.

Sen sijaan teen alapesun vähintään kaksi kertaa päivässä, yleensä jopa joka vessakäynnin yhteydessä.

Vierailija
110/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoituksen pesemiseen käytän jonkin verran saippuaa, mutta muuten pesen pelkällä vedellä.

Hyvin on puhdistunut, eikä ole tullut hajuongelmia.

Joskun nuorempan ja villimpänä muistan muutaman yhden (tai kahden) illan jutun ihmetelleen sitä kun alapääni ei haise. Pitivät normaalina sitä, että naisen alapää haisee kalalle tai muuten vain tympeälle ;)

Vierailija
111/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan suositella käyttämään. Kukin taaplaa tyylilään mutta ihme jos sitä pitää ihmetellä, että joku tekee suositusten mukaan.

Vierailija
112/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi käyttää aina?

Vierailija
113/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin ottaen Sebamed-pesuainetta alapäänsä pesuun joka päivä. Ei tulis mieleenkään pestä pelkällä vedellä. Joten älkää siis yleistäkö! Lääkiksessä gynen kurssilla ei todellakaan kielletä saippuapesua ;)

Vierailija
114/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun siis nyt omasta alapesustanne en lapsen.

Koska niin ei saa tehdä. Mulla on tosi herkkä iho, myös häpyhuulten yms. alueella ja jos pesen saippualla saan samantien hiiva tulehduksen tai sitten koko alue kuivuu ja kiristyy, ei mukava tunne.

Käsittääkseni yksikään gyne ei suosittele saippuan käyttöä kenenkään alapään pesussa.

Vierailija
115/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuten käytä vauvanikaan alapesussa saippuaa, kylpyveteen käytän toisinaan hiukan kylpyöljyä. Saippuaa ei tarvita, joten miksi ihmeessä tuhota sillä jalkovälin oma bakteerikanta.

Vierailija
116/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa päivässä pesasen pelkällä vedellä alapääni. Ei ole koskaan ollut tulehduksia tms. :)

Eikä haise :)

Vierailija
117/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luovuin alapään karvoistani jokunen vuosi sitten, niin pesu helpottui paljonkin. Riittää aamuin illoin vesipesu ja ei mitään muuta. Nyt odotusaikanakin sama tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi