Siis onko nyt oikeasti niin ettette te aikuiset naiset käytä alapesussa saippuaa??
Kommentit (117)
Siistin vähän karvoitusta, ja ei kyllä ukko ole valittanut hajusta vaikka aina kun on seksiä, on myös suuseksiä. Ja mulla ei kuukautisveri pääse karvioihin asti ja sperma jää kortsuun. Jos joku päivä (satunnaisesti) tulee kosteutta vähän enemmän, vaihdan alkkarit kesken päivän.
Ikää 27 ja takana yksi hiiva
Voi että kun olette ääliöitä kun ette naisen anatomiasta mitää ymmärrä. Ei sitä pillua tarvitse jatkuvasti rassaamassa olla.
Mun parin millin sänki ei ainakaan haise. Kuukautisia mulla ei ole ollutkaan 7 vuoteen. Pikkarit vaihdan kahdesti päivässä suihkun yhteydessä. Suuseksiä on monta kertaa viikossa ja mies ei ole valittanut että haisisi. Mieskin muuten siistii karvansa, kun sellainen pöheikkö on naurettava. Ehkä me vaan sitten peseydytään useammin kuin te??
Vierailija:
minulla on vain pieni siistitty tupsu. Mutta sinäpä et varmaan taivukaan omaa pöheikköäsi haistamaan. Mua ainakin yököttää jos mies ei ole pessyt karvojaan. Haisee nimittäin todella pahalle!! Mieti nyt maalaisjärjellä, siellä ne muhii housuissa kaikkien kuukautisvuotojen ja pimppilimojen kanssa. Olen järkyttynyt jos ei karvoja pestä? Siis pesetkö hiukksetkin vain vedellä?
Kyllä mulla on aina veret, spermat ym lähteneet runsaalla vedellä. Kyllähähn ne voi saippuallakin pestä siitä karvoituksesta, mutta kyllä ne vedelläkin lähtee, ainakin mulla.
Tuli mieleen, että millaiset saparot se alapäänkarvoistaan aamuisin väkertää -laittaisko tänään letille vai nutturalle? =D
Onkohan sillä pimppikarvoille omat shampoot ja hoitoaineetkin? Kiiltohoito, geeli, muotovaha? Ja pimppikarvakampa, tottakai! Entäs suoristusraudat kikkaroille pimppikarvoille?
ja limakalvoja, eli emättimen sisältä en pese mitenkään.
Vaikuttaa siltä, että osa pesee vedellä sieltä sisältäkin. Eihän sellaista saa tehdä edes!!!!!
Ja eipä ole hiivatulehduksia ollut!!!!
Ja takuulla jokaisen menkat haisee lopussa sen verran, että saippuaa tarvitaan karvojen pesuun....
Herätkää pahvit!
Ja edelliselle: miksi lima ei lähtisi vedellä?
Sen sijaan limakalvoille en hankaamalla hankaa saippuaa, sinne menee sitä saippuaa kuitenkin jonkin verran edellä mainitun pesurupeaman yhteydessä. Vesipesu riittää ainakin mulle, ei tuoksahda. Joskus nuorena urheilijatyttönä pesin myös limakalvot saippualta, ja silloinhan se vasta haisikin -ja herkästi. Tuolloin päättelin, että saippuapesu ei ole tarpeen limakalvoille.
että heidän alapäänsä on Likainen, ja sitä täytyy jynssätä kaiken päivää, eikä se sittenkään tule Puhtaaksi... :( Olettekos miettineet asiaa niin, ettei alapään kuulukaan olla TÄYSIN hajuton? Normaalit eritteet tuoksuu aina aika erilaiselle kuin esim. iho, koska ne nyt ovat eritteitä. Jos alapää haisee PAHALLE, silloin on jotain vinossa. Mutta ei alapään kuulu missään nimessä hajuton olla.
Toinen asia, josta olette niin huolestuneita :) oli miehen mukavuus suihinoton aikana. Kyllä mä ainakin pesen ihan huomaavaisuudesta miestä kohtaan alapään ennen oraaliseksiä, samoin tekee mies. Ei ole klimppejä tai eritteitä siellä silloin, muuten kuin se normaali kosteus, joka tuohon tapahtumaan yleensäkin liittyy... ;)
Vierailija:
että onpa ihanaa kun kuukautisveret muhii karvoissa ja sitten niitä ei edes pestä!
Saatika ajellaan.... =/Kyllä NAINEN ajaa KAIKKI karvansa pois
Kyllä minä naisena ennemmin tappaisin itseni jos tuntisin olevani luonnollisena noin epämuodostunut, että omaan karvoitukseen on noin jyrkkä mielipide.
Tajuatteko, että miehet pitävät naisista (pääasiassa siten kuin ovat), eivät mistään muokatuista naisen kuvatuksista.
Miksi pitäisi? Ei mun pillu ainakaan haise vaikka pesen ihan vaan vedellä. Enpä ihmettele jos sitten itketään kuivia limakalvoja kun pitää oikein saippuan kanssa lotrata...
johan se toosa haisisi ihan kuselle ja muille eritteille, pelkkä vesi ei riitä mun alapäähän että kokisin olevani puhdas sieltäkin.
Käytän ihan tavallista kehonpesuainetta, en tiettyä merkkiä vaan mitä milloinkin.
Ei vaivaa hiivat. Hiivatulehuksen olen saanut vain vahvojen antibioottihoitojen seurauksena.
pillua ei saippualla tarvitse pestä, mutta kai te sentään sen peppureikänne pesette saippualla?? Ja karvat? Siis jos teillä menee kakkaa vaikka käteen (lapsen vaippaa vaihtaessa ym.) niin pesettekö kädet vain vedellä? Ette, koska se haisee muuten? Entä tajuatteko miltä ne pimppikarvat alkavat haista jos niitä vaan vedellä pesette?? Vai harrastetaanko teillä suuseksiä ollenkaan?
Sitten kun sinullakin on ikää enemmän ja takana epälukuinen määrä alapään tulehduksia, gynekologin pitämä perusteellinen luento alapään hygieniasta - johon todellakaan kuulu saippua - sinä ehkä oivallat oman typeryytesi.
Voin kertoa, että seksi ei ole ensimmäisenä mielessä siinä vaiheessa, kun päällä on ahkeran saippuoinnin seurauksena saatu vakavampi tulehdus, kirvely ym. oheisoireet.
Sinä et taida vielä kovin paljon pimppikarvojen hajusta tietää, saati sitten mausta. Palaa uudelleen kertomaan mielipiteesi aiheesta sitten pari vuosikymmentä vanhempana, ja kokeneempana.
hieman saippuaa kun pesen nivuset ja häpykummun mutta väliä en saippuoi ikinä! Ei se nahka kestäisi sitä - tulee tulehduksia ja hiivaa yms kun limakalvon luonnollinen pinta hangataan liian puhtaaksi. Ja ei, en haise pahalle.
koko pitkän ikäni pessyt alapääni saippualla tai Avecydillä ja yks ainut hiivatulehdus on ollut ja sekin raskaana ollessani.
Peskää edes ne haisevat karvanne saippualla!