Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekasauna ajatuksia

Vierailija
31.03.2022 |

Millainen suhtautuminen teillä on parisuhteessa sekasaunomiseen?
Menettekö yhdessä alasti saunaan tuttavien, vieraiden kanssa?
Saako puoliso mennä yksin alasti sekasaunaan esim harrastuksissa, kylpylässä tai esim työpaikan (kesä)juhlissa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sellaisia tuttuja, joiden kanssa voisi saunoa. Työpaikan juhlia ei ole, kun olemme eläkkeellä. Kyllä meille sekasauna kävisi, jos olisi saunaseuraa. Muutaman kerran olemme käyneet Sompasaunassa, joka ainakin silloin oli sekasauna. Mutta alamme kyllä olla liian vanhoja käymään siellä.

Vierailija
2/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo Saisi mennä jos haluaisi, mutta ei halua. Meidän töissä ei ole koskaan ollut sekasaunoja. Alle 40kymppisinä pari kertaa oli tuttavia samassa sekasaunassa. Itse käyn sekasaunoissa festareilla sillä ei siellä muita edes ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät harrastaa

Vierailija
4/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhtaudutaan saunaan neutraalisti ja voidaan saunoa millä seurueella tahansa, yksin ja erikseen. Ollaan oikeastaan joskus ihmeteltykin keskenämme näitä ihmisten ongelmia, kun on joskus osunut tilanteita kohdalle.

Esimerkkinä, kun olin yksin kaveripariskunnan luona yökylässä ja he lämmittivät saunaa. Kysyivät haluanko käydä ensin, mihin ehdotin, että mun puolesta voidaan saunoa porukallakin. Naiselle olisi sopinut, mutta mies meni vähän vaikeaksi. Joten menin ensin yksin ja he sen jälkeen. Mielestäni sosiaalinen saunominen olisi mukavaa, jos ihmiset eivät häpeilisi niin paljon.

Vierailija
5/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asian suhteen täysin avoin, kuka vaan voi saunoa kenen kanssa haluaa. Itsellä ei sekasaunatilaisuuksia ole, eikä tyttöystävä sitä kuitenkaan hyvällä katsoisi vaikka esittääkin tasapuolisuuden nimissä hyväksyvää. Hän itse saunoo säännöllisesti miespuolisen ystävän kanssa ja se on minulle siis täysin ok.

M35

Vierailija
6/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pettämiseltä. Ei voi mitään. Perseitä ja kulleja sinne mennään katselemaan. Tisseistä kiihottujia en ole ikinä ymmärtänyt.

Vierailija
7/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen asian suhteen täysin avoin, kuka vaan voi saunoa kenen kanssa haluaa. Itsellä ei sekasaunatilaisuuksia ole, eikä tyttöystävä sitä kuitenkaan hyvällä katsoisi vaikka esittääkin tasapuolisuuden nimissä hyväksyvää. Hän itse saunoo säännöllisesti miespuolisen ystävän kanssa ja se on minulle siis täysin ok.

M35

Trollaatko vai oletko oikeasti noin tyhmä?

Vierailija
8/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus teininä kun oli sekasauna jossa 3 tyttöä ja neljä poikaa. Varmaan 15-16v oltiin kaikki. Sen verran kuitenkin tuiskeessa ettei onneksi alkanut seisomaan. Oli se kyllä todella hieno mieltäavaava kokemus. Kun sai tuon ikäisenä olla pippeli paljaana (lämmön takia ei onneksi ollut katkarapuna) ja katsoa kikattavien tyttöjen hölskyviä rintoja.

Vierailija
9/47 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Trollaatko vai oletko oikeasti noin tyhmä?

En trollaa enkä ole tyhmä.

Vierailija
10/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perheen kesken alasti. Tuttavien kanssa uikkarit, tai erikseen miehet/naiset. Täällä on näitä keskusteluja ollut ennenkin, joista on käynyt selväksi, että osa, ehkä jopa puolet vertailee kikkeleitä, kuolaa niitä, tai naisten vartaloita. Siis ehdoton ei, vaikka itse en tuijottele muita. Näissä kylpylöiden höyrysaunoissakin kun ollaan vaimon kanssa joskus käyty, on muutaman kerran sielläkin joku runkkari ollut. En mene sekasaunaan, eikä mene vaimokaan. Ei halua, ja jos haluaisi, niin miettisin kyllä, että miksi.

Vierailija
11/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän alta viisikymppinen kun jouduin,,pääsin parin naisen kanssa saunaan toisen heistä polttareissa,hetken päästä saunaan tuli vielä kolme,toinen toistaan viehättävämpää naista,oli täysi työ ajatella muita asioita ettei olisi alkanut seisomaan,vuosien myötä,ja ajatusmaailman laajennuttua,antaisin seistä vapaasti,eihän se mikään häpeä ole.

Vierailija
12/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomiseen liittyen huomannut naisporukoissa järkyttävän piirteen kanssa sisarissa,nimittäin painon..kait joku noita läs kej äkin rakastaa...

Vierailija
13/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen ei ole sääntöjä. Puoliso ei juurikaan perusta sekasaunoista, mutta joidenkin ystävien kanssa sitä kuitenkin joskus harrastetaan. Minulle hän ei ole koskaan mitään rajoituksia asettanut, enkä minäkään liioin hänelle. Sauna ei ainakaan minulle liity seksiin, vaikka toki sen myötä olen nähnyt kavereita ja tuttuja alasti, joita tuskin muuten olisin nähnyt. Mutta mitään seksijuttuja ei saunomiseen ole liittynyt, edes juhannusjuhlissa, joissa sekasaunottiin isolla kavetiporukalla enemmän ja vähemmän päissään. Olen kyllä ollut myös ainoana miehenä puolison ja hänen työkaveriensa kanssa saunassa ja tiedän että puoliso on sekasaunonut ainoana naisena yhteisten harrastuskaveriemme kanssa, mutta mitäpä siitä.

Vierailija
14/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiihottas jos vaimo menis sekasaunaa.hän näkis vieraita kaluja.ja he näkisivät hänen vartalonsa..ei muuta tietenkää..M47

Vierailija
15/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunoja on monenlaisia.

Jos on vaikka jokin tapahtuma, jossa 10+ ihmistä sukupuolesta riippumatta saunoo yhtäaikaa, niin olisihan se aivan käsittämättömän tiukkapipoista, että puolison kanssa olisi joku sopimus, ettei sellaisiin saunoihin ole sopiva osallistua.

Mutta sitten on aika erilainen tilanne, jos on vaikka kaksi tuttua miestä ja nainen -sauna. Aijai... Ei sellaiseen pidä mennä vain peseytymään.

Vierailija
16/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus esitetyn kysymyksen loppuosaan:” Saako puoliso mennä yksin alasti sekasaunaan esim harrastuksissa, kylpylässä tai esim työpaikan (kesä)juhlissa?” Kuika niin saako mennä? Miksi se on muka luvan varaista toimintaa??

N52

Vierailija
17/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä saunon mieheni ja hänen kaveriensa kanssa mielellään. olen hyvä kroppainen iso rintainen 34v nainen. Miesten katseet kiihottaa kun aivan syövät minua silmillään. Kiva härnätä ja katsoa kun miehet käyvät kuumana. Joskus olen jopa huomannut kunka laittavat jalkansa ristiin kun alkaa seisokki. Nauramme mieheni kanssa jälkeenpäin että taas sai kaverit miettimistä.

Vierailija
18/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman perheen kesken alasti. Tuttavien kanssa uikkarit, tai erikseen miehet/naiset. Täällä on näitä keskusteluja ollut ennenkin, joista on käynyt selväksi, että osa, ehkä jopa puolet vertailee kikkeleitä, kuolaa niitä, tai naisten vartaloita. Siis ehdoton ei, vaikka itse en tuijottele muita. Näissä kylpylöiden höyrysaunoissakin kun ollaan vaimon kanssa joskus käyty, on muutaman kerran sielläkin joku runkkari ollut. En mene sekasaunaan, eikä mene vaimokaan. Ei halua, ja jos haluaisi, niin miettisin kyllä, että miksi.

Pipoa voi myös vähän löysätä. Mikä siinä on vaarallista, että ihmiset katselee tai vertailee toisiaan? Ihmiset tekee sitä koko ajan myös vaatteet päällä ja vaikka uikkaritkin päällä. Ei ne pienet kangaspalat paljon pelasta. Kaikki häirintä on tietenkin epäasiallista, mutta se on sentään melko harvinaista ja sitä tapahtuu myös vaatteet päällä.

Vierailija
19/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vapaasti saa mennä jos tilanne tulee eteen, mutta ollaan kai tylsiä, kun meidän tuttujen sekasaunat on aina uikkarit päällä-settiä. Ei oikein missään saunota alasti, niin ei tätä asiaa ole tarvinnut juuri miettiä. Mutta lähtökohtaisesti se on ok. Ainoastaan siitä en ehkä pitäisi, jos naiseni olisi tyyliin ainoa alaston nainen jossain 6 äijän keskellä.

Vierailija
20/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus esitetyn kysymyksen loppuosaan:” Saako puoliso mennä yksin alasti sekasaunaan esim harrastuksissa, kylpylässä tai esim työpaikan (kesä)juhlissa?” Kuika niin saako mennä? Miksi se on muka luvan varaista toimintaa??

N52

No se kun vaan joissakin suhteissa on. Saako puoliso halailla muita, saako puoliso suudella muita, entä onko muiden paneminen luvanvaraista? Mites käsihoito? Kaikki saavat määritellä suhteessaan itse mikä on ok. Ja lupa kysytään puolisolta, eikä vauvapalstalta lueta mikä on enemmistön mielipide. Täällä roikkuneena olen huomannut, että suhteessa ei saisi olla mitään rajotteita. Ihan melkein mikä vaan asia on heti puolison elämän rajoittamista, narsistin puolelta. Mutta kun se ei oikeasti mene niin. Meillä on yli 20v. kestäneessä parisuhteessamme itse määritellyt rajat. Ja ihan hyvin on mennyt. Niihin kuuluu, että ei tehdä mitään, mikä loukkaa toista. Saunomisesta ei ole mitään erillissopimusta, mutta tunnemme jo toisemme, eikä kumpikaan tykkäisi ajatuksesta. Saunokaa alasti, jos se sopii molemmille, älkää jos ei. Jos ei sovi, niin uikkarit jalkaan. Näitä tilanteitahan yleensä on niin usein