Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärin kuullut biisien sanat

Vierailija
08.08.2016 |

Minkä kappaleen mitkä sanat olet kuullut tai ymmärtänyt väärin?

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö volgalla

Niin hiljaa volga virtaa, ja kulkee Kaspiaan. Sen laineet lyövät rantaan, tuon kauniin aromaan.

Niin hiljaa viina virtaa, ja kulkee Laukaaseen. Sen laineet lyövät paskaa, tuon kauniin aromaan.

Vierailija
102/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Nelli runkkaa mä katselen - on jo vanha, vanha väärin kuultu versio "Neljän ruuhkasta..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapion "Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran", kuulin sen näin: "Aito rakkaus kyllä, nään sut vielä kerran" ja ihmettelin että jos rakkaus on aito, niin  miksi nähdään vain kerran

Vierailija
104/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi jusuf, Nauhat Auki:  "Siks me ulos mennään, HAARAT auki. Koska stressi on paha tauti"  Ajattelin vain että ompa tässä härski biisi ja hyvin tuokin sana sopisi lauseeseen niin ei tullut ajateltua :'D Saipahan ystävät hyvät naurut kun avauduin siitä uudesta biisistä missä lauletaan "haarat" auki.

Vierailija
105/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin, tai ymmärsin kans tuon vesalan tequilan väärin. Mä Kuulin että "saat kaataa kun nappaan tequilaa" Eli aattelin siis et joku kaataa lasiin kokoajan lisää kun se Paula juo itse sitä tequilaa.

Vierailija
106/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean Memendez - I'll be needing bitches(stitches)

Vierailija
107/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin 2080-luvulla: "...mulla on ikävä sua, vielä 2080-luvulla. Sun flanellii haluun lainata, pikkupäissään kesäiltana." Toi flanelli-kohta on vieläkin niin epäselvä, kuulen jotain "Tule niin haluan, jätä, pikkupäissään kesäiltana". Myös Vahinko-biisin "Jos haluut niin jää tyynyjuttelemaan" kuulosti ihan "tyyliin juttelemaan".

Vierailija
108/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bryan Adams - Summer of 69

Laulu alkaa "I got my first real six-string" , mutta kuulin aina että "Got my first real g-strings". En saa vieläkään  pois mielestäni mielikuvaa Bryan Adamsista g-stringeissa, ja vielä kesä 69. 

Vierailija
109/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jean Memendez - I'll be needing bitches(stitches)

Jean Memendez = Shawn Mendes. Melkein. 

Vierailija
110/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossuu kirjoitti:

Bryan Adams - Summer of 69

Laulu alkaa "I got my first real six-string" , mutta kuulin aina että "Got my first real g-strings". En saa vieläkään  pois mielestäni mielikuvaa Bryan Adamsista g-stringeissa, ja vielä kesä 69. 

Itse kuulin aina ennen "I got my first real sex dream", koska kuitenkin Summer of 69

Vierailija
111/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija Koo - Minun tuulessa soi

Ei sinulle riittänyt ulkokuori ja tyttö otti jalat alleen.

"Ei sinulle riittänyt ullakon muori ja tyttö otti jo hatkat, jee."

Apua! Mä olen tähän asti luullut, että Kaijaa laulaa "Ei sinulla riittänyt ulkokuoria, tyttö otti jalat alleen"  ja olin ajatellut, että se mies ei ollut tarpeeksi hyvännäköinen. :D Tuli tämäkin selväksi.

Vierailija
112/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eräs youtube-kasvo teki aiheesta kerran vlogin. Jäi mieleen erityisesti Fintelligentsin laulun sanat "haluuks sen pokaalin", jotka helposti taipuvatkin "Haluuks Seppo kaalin?"

Mulla toi oli "haluun seppokaalin!"

Vierailija
113/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mona carita - Kuti kuti kultasein

Jouduin Tammelaan, ja jäin lorvimaan. Maantiellä tapasin kundin namukkaan...

Jouduin Nastolaan, ja jäin lorvimaan. Maantiellä tapasin hintin namukkaan...

Vierailija
114/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bring me the horizon- Sempiternal

Oikeasti menee näin: "this is sempiternal"

Kuulen aina että "this is sempiturtle" :D

Vierailija
115/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I believe that the hot dogs go on...

T: Céline Dion

Ihan oikeasti, kuunnelkaa tuo kohta tämä mielessä.

Tää on niin totta, just kävin kokeilemassa ja tää tulee kyllä häiritsee mua pitkään ku kuuntelen tota biisiä :D En enää muista miten ne sanat oikeesti meni :P

Vierailija
116/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo helsinki pulp fiction biisissä pari kohtaa kuulen aina väärin: pieraisin sävelen (nielaisit sävelen) ja löit mua niin taitavasti (veit mua niin taitavasti) :D

Vierailija
117/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikate

"absinntti on velin makuinen"

Oikea: "absintti on Mantelimakuinen"

Vierailija
118/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen mopomies kirjoitti:

"Näin poikamme pollella ratsastaa." vrt. "Näin poikamme polvella ratsastaa". Jälkimmäinen siis oikein. E. Normaali; Vuonna kaheksanviis.

Eiiiiiiih!!! Mä olen tähän hetkeen asti luullut aina että se on "pollella"! Miksi paljastit?

Vierailija
119/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Hassisen koneen biisi, jossa lauletaan kymmeniä kertoja että mull on levottomat jalat...

Olen aina kuullut "mull on elottomat jalat, mull on elottomat, elottomat jalat, jne..." :)

Ismo Alanko on muutenkin aina ollut niitä epäselvimpiä laulajia, joten toinenkin biisi tulee samalta äijältä. Eli Ismon Taitelijäelämää. Mun korvissa kertsi alkaa aina näin: "Taitelilijajäbääääää! ...

Vierailija
120/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen mopomies kirjoitti:

"Näin poikamme pollella ratsastaa." vrt. "Näin poikamme polvella ratsastaa". Jälkimmäinen siis oikein. E. Normaali; Vuonna kaheksanviis.

Eiiiiiiih!!! Mä olen tähän hetkeen asti luullut aina että se on "pollella"! Miksi paljastit?

Ei tullut mitään paljastusta, koska pollella on oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi