Väärin kuullut biisien sanat
Minkä kappaleen mitkä sanat olet kuullut tai ymmärtänyt väärin?
Kommentit (186)
"Kohta Scania-Vabis koko maailmaa ohjaa" (Hassisen kone: Reippaina käymme rekkain alle) luulin sen olevan "kohta Scanian varis koko maailmaa ohjaa". Mun silmään se logo näytti ihan varikselta ja väärinkuultunakin siis tuntui loogiselta. Mutta sitten näin vanhan kuorma-auton, jossa luki Scania-Vabis, tuo nimi tulee siis alunperin kahden firman yhteenliittymästä...
Ja me juostaisiin paljain jaloin
Pelloilla "suokissa" vaikka onkin "sua kissan"
Anne Mattila - Perutaan häät
Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka
"Perutaan häät, perutaan yhteinen autopaikka"
Mulla oli Dingon autiotalossa haasteellinen kohta: "tuoksusi vie tajun tanipimeään"
Mä luulin, että tanipimeä on pilkkopimeääkin pimeämpää.
Se oli vuosi 2005 kun kaverini hyräili ko biisiä ja rytmitti sanat selkeästi "...tajuntani pimeään". Mä repesin ihan totaalisesti ja tunsin itseni jokseenkin hölmöksi. Eihän siinä mennyt ku parikyt vuotta ennenku tajusin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo my fucking meemi maama fucking meemi mutta beibe kyllä täällä tarkenee x)
Jvg tarkenee kertsi
No siitä ei oikeesti saa mitään selvää, mäki kuulen jotain mmmmmmmäkin meemi mämmämäkin meemi :-D
Hommmma fucking Leevi mul on irokeesi mutta beibe kyllä täällä tarkeneee
Vierailija kirjoitti:
Suurlähettiläät? : "Mielin määrin kahvia
tupakkaa" kuultu "Mielin määrin kahvia tipahtaa"
Ja mulle taas tuli hämmennyksenä, että kertojalla onkin muutaman LASTIN sijaan muutama LANTTI mammonaa.
Ja yhtyehän on siis Kolmas nainen :)
Ja eräs youtube-kasvo teki aiheesta kerran vlogin. Jäi mieleen erityisesti Fintelligentsin laulun sanat "haluuks sen pokaalin", jotka helposti taipuvatkin "Haluuks Seppo kaalin?"
J. Karjalaisen Villejä lupiineja:
"Tiellä jonka varrella kasvaa Ville ja rubiineja"
Näin kuulin pienenä, se tosin saattoi vaikuttaa etten ollut vielä ikinä lupiineista kuullutkaan.
Kristiina Braskin Pilvet valmiina -biisissä laulettiin mielestäni näin:
"Mua varten taivaalla on pilvet ja viina..."
Underneath my skin there's a meatball
Biisin nimi oli city boy, yrittäkääpä nyt kuulla se oikein :D (lihapullan sijaan there's an eagle)
Vierailija kirjoitti:
Underneath my skin there's a meatball
Biisin nimi oli city boy, yrittäkääpä nyt kuulla se oikein :D (lihapullan sijaan there's an eagle)
Sama, en edelleenkään pysty kuulemaan eri tavalla.
Toinen on Bruno Mars:
Yeah, you young wild girls
You'll be the death for me
Kuulin aluksi että menee all you dumb white girls will be the death of me :D
"Näin poikamme pollella ratsastaa." vrt. "Näin poikamme polvella ratsastaa". Jälkimmäinen siis oikein. E. Normaali; Vuonna kaheksanviis.
Mä oon kuullut aina että " motellissa jossain safkataan mun napaan tequilaa". Ai se onkin muka saat kaataa 😆
Tietysti Rudimentalin "Not giving in" legendaarisesti "nakkivene!" :D
Toi on niin hauska, ja hauska oikeesti laulaa tunteella mukana nakkivenettä :D
Radioissa on nyt soinut tämä biisi, missä lauletaan näin: "pidän sua niinkun kukkaa kämmenellä, ja mun kämmenellä tykkään sun tukkaa hämmennellä..."
No minä perverssi luulin pitkään, että siinä lauletaan "ja mun kämmenellä tykkään sun kukkaa hämmennellä" ja ajattelin heti tietysti että onpa hävytön biisi
Jollain muullakin mennyt autopaikka ja hautapaikka sekaisin.
Minun tapauksessani kuitenkin luulin että Kotiteollisuus laulaa "Minä olen"-biisissä
"Jossa syntynyt kulkee kuolleena, etsien autopaikkaansa". Laulaahan ne marketeistakin =D
Vierailija kirjoitti:
Radioissa on nyt soinut tämä biisi, missä lauletaan näin: "pidän sua niinkun kukkaa kämmenellä, ja mun kämmenellä tykkään sun tukkaa hämmennellä..."
No minä perverssi luulin pitkään, että siinä lauletaan "ja mun kämmenellä tykkään sun kukkaa hämmennellä" ja ajattelin heti tietysti että onpa hävytön biisi
Noin mäkin sen kuulin! Olis ollut mielenkiintoisempi noilla sanoilla :D
Yksinäinen mopomies kirjoitti:
"Näin poikamme pollella ratsastaa." vrt. "Näin poikamme polvella ratsastaa". Jälkimmäinen siis oikein. E. Normaali; Vuonna kaheksanviis.
Se on kyllä pollella.
Kaija Koo - Minun tuulessa soi
Ei sinulle riittänyt ulkokuori ja tyttö otti jalat alleen.
"Ei sinulle riittänyt ullakon muori ja tyttö otti jo hatkat, jee."