Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärin kuullut biisien sanat

Vierailija
08.08.2016 |

Minkä kappaleen mitkä sanat olet kuullut tai ymmärtänyt väärin?

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä edellä= vadelmaveneellä.

Vierailija
82/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Apulanta laulaa tummaihoisten seksikyvyistä.

"Ja hyvä sun on puhuu, kun sä et tiedä miltä musta tuntuu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevisauruksen Liskodisco, jossa lauletaan "välkkyvaloissa" - 3-vuotiaamme laulaa "jäykin koloissa"... 

Vierailija
84/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on älyttömän hauska lukea! Tässä muutama:

Stam1na-rikkipää:

Oikeasti: runko puuta

Kuulen: runkkaan puuta

Kesha-Cool kids:

Oikeasti: I wish that I could be like the cool kids

Kuulen: I wish that I could be like the cookies

Magic-rude:

Oikeasti: Saturday morning jumped out of bed and put on my best suit

Kuulen: -"- put on my bear suit

Vierailija
85/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä biisi josssa kertsissä hoetaan "koska sä eroot,koska sä eroot" Kuulin että " Tuskasta eroon,tuskasta eroon"

Vierailija
86/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epulla on  biisi "Jee jee" joka menee:

"Meillä on asiat hyvässä jamassa ja punk-kuvioita pyjamassa"

Minä kuulin sen aina: "Meillä on asiat hyvässä jamassa ja pupu-kuvioita pyjamassa"

Vierailija
87/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkain pani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin

Oik: rakkaimpani...

Johnny Liebkind : Ihana aamu

Vierailija
88/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO kirjoitti:

Epulla on  biisi "Jee jee" joka menee:

"Meillä on asiat hyvässä jamassa ja punk-kuvioita pyjamassa"

Minä kuulin sen aina: "Meillä on asiat hyvässä jamassa ja pupu-kuvioita pyjamassa"

Minäkin.

Vierailija
89/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bushman no one else täälläkin.. "kukkulan peikko,kukkulan peikko"

Vierailija
90/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo my fucking meemi maama fucking meemi mutta beibe kyllä täällä tarkenee x)

Jvg tarkenee kertsi

No siitä ei oikeesti saa mitään selvää, mäki kuulen jotain mmmmmmmäkin meemi mämmämäkin meemi :-D

Hommmma fucking Leevi mul on irokeesi mutta beibe kyllä täällä tarkeneee

Hommat valkenee nii naamat kalpenee... :D onhan tosta vähän vaikee saada selvää mutta jos tarkkaan kuuntelee niin onnistuu.

Vierailija
91/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kappaleen mitkä sanat olet kuullut tai ymmärtänyt väärin?

Ellinooran Leijonakuningas kappaleessa lauletaan "Nostetaan keskikaljamaljat ilmaan".

Pitkään luulin että oikeastiko ne nostavat kaljamaljat ilmaan, että ihanko kotikaljaa tarkoittavat, mut sitten hoksasin että siinä puhutaankin Oluesta (joka on täysin eria asia kuin kalja)..

Vierailija
92/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija koon biisi, jossa lauletaan jotain että "sun uutta alkua en enää huoli, levy jossa on yksi ainoa puoli.."

Kuulen aina että "sun uutta autoa/alkoa en enää huoli".

Sitten arttu wiskarin kun me diskossa suudeltiin -kappaleessa on kohta "kun me rakastuttiin siinä ruutia oli, silmät ajan ilmiöiltä suljettiin"

Kuulen aina "silmät aina miniöiltä suljettiin"

Vierailija
93/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne Mattila - Perutaan häät

Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka

"Perutaan häät, perutaan yhteinen autopaikka"

Eikös sitä Annea alkanut myöhemmin kaduttaa tuo hautapaikka-sana ja laulaakin nykyään siihen autopaikan? Näin muistan jostain lukeneeni.

Vierailija
94/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lululla oli kolme miestä, Lululla oli kolme miestä ja yksi niistä valtasi hänet iltaisin". Ihmettelin lapsena tätä. Aikuisena tajusin että Lululla oli kolme mieltä :D

"Rullaa kasikasi, tulin tänne takiasi", ja täähän on siis  juha88 :P

Vierailija
95/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Movetronin Romeo ja Julia -biisin kertsissä: "Sä oot mun Romeo, mä oon sun Julia, tää kaatuu persikkaan, kai sul on tuuria". Elävä mielikuva, kuinka jompikumpi tulee kaupasta säilykepersikkatölkin kanssa ja toinen saa raivarit: "Mähän jumalauta sanoin, että tuo tuoreita persikoita! Meidän juttu loppu nyt!"

Hieman ihmettelin myös, kun Tehosekoittimen Otto herkistelee "hetken tie on kevyt taksin kulkea".

Tuo Romeo ja Julia oli minullekin hankala. Kuuntelin ja kuuntelin kunnes "ymmärsin" miten sanat menevät. "Sä oot mun Romeo, Mä oon sun Julia, tää amuletti kai suo huonoo tuuria."

Asia ratkaistu.

Sen lisäksi ajattelin, että onpa kauniit ja runolliset sanat, joita vain harvat ymmärtävät.

Vuosia myöhemmin sain tietää oikeat lyriikat. "Sä oot mun Romeo, Mä oon sun Julia, tää Capuletin kai suvun on tuuria." :D

Tuota kohtaa nyt ei vain voi kuulla oikein jos ei ole nenän edessä ruudulla tai paperilla ne oikeat sanat, tai ellei joku ole selkeästi kertonut niitä.

Vierailija
96/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka kuuli Taylor Swiftin Blank Space -biisistä että lonely Starbucks lovers. Vasta kun näin videon live-esityksestä, sain sanoista selvää :D

Kaija Koon Siniset tikkaat -kappaleen kertsin kuulin ensin että "teen sun surusta tikkaat, siniset tikkaat ja kipeen niitä pitkin pois", ja enkä vaan ymmärtänyt koko biisiä. Vaan johan valkeni, kun tajusin että se onkin käsky: "tee sun surusta tikkaat, siniset tikkaat ja kipee niitä pitkin pois" :D Mitä olen kavereiden kanssa tästä keskustellut niin aika moni muukin on kuullut nuo sanat samoin väärin :D

Vierailija
97/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingon Levoton tuhkimo, siinä on kohta, joka eri versioissa kuuluu eri tavoin, joten en ole varma kumpi on oikea, myös netistä löytyvät lyriikat ovat eri mieltä. Eli, kun laulun päähahmo juo ja katselee, niin katseleeko hän vierAisiin pöytiin vai vierEisiin pöytiin?

Vierailija
98/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki, mutta viimeisimpänä Cheekin Huuda. Ei ole muutenkaan lempiartistini ja kun kuulin kertosäkeessä laulettavan "tuuttaa kasvatin" aloin tosissani miettimään, että mitähän hittoa... :D

Vierailija
99/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny- Tuuliviiri

Tuuliviiri yllä talon katon.

"Tuuliviiri taitaa viedä katon."

Vierailija
100/186 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Edelmann - Tuhannen yötä: Yön salamoooissa, vertaaasii paaaalvon! (Laulaa siis mertasi)

Kaverit meinas tukehtua, kun laulettiin kerran karaokea. :DD Terkut vaan Turkuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän