Mauno Mattila.Youtube.Mikä mies?
Mauno Mattila on tehyn paljon videoita Youtubeen.Tietääkö kukaan mikä mies tämä Mattila on?
Kommentit (39)
Kova kyllä arvostelemaan muitten tekosia.. joskus ehkä aiheestakin, mutta hiukan menee yli.
Olen katsonut.Hyvä mies tai sitten ei?En tiedä.
Uskis yrittää mainostaa itseään täällä.
Hurahtanut se on.
Hyviä videoita tekee. Dispensationalisti ymmärtääkseni kuten itsekin olen. Maunon videoihin ei kyllästy, palaan aina niitä kuuntelemaan, välillä kuuntelen muitakin. Ihan huippumatskua.
Referoisin Mattilan olevan joku maatalon poika, jolla oli uskovainen äiti. Muu perhe oli kai vähemmän uskossa ja Mauno enemmänkin pössytteli ruohoa diskossa. Perhe teki maa- ja metsätaloustöitä, ilmeisesti jotain kalastushommia siellä Putinin ydinvoimalan alueella jossain Raahessa. Luki itsensä ohjelmistotekniikan insinööriksi, oli Nokialla hommissa Oulussa. Joi urakalla, käytti säännöllisesti huumeita ja tuli uskoon työkaverin ansiosta eli alkoi selvä elämä. On nykyisin tamperelainen saarnaaja ja nettipastori. Kannattaa seurata Mattilan tuotantoa, koska asiaa saarnaa. Mattila on jonkun videonsa mukaan ennustanut 2017 jossain somepäivityksessään suuryritysten paon Suomesta sekä valtiontalouden rommaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä videoita tekee. Dispensationalisti ymmärtääkseni kuten itsekin olen. Maunon videoihin ei kyllästy, palaan aina niitä kuuntelemaan, välillä kuuntelen muitakin. Ihan huippumatskua.
Sanoo Mauno itse.
Mainostaa itseään ihan samalla kysymyksellä myös suomi24-palstalla.
Mauno Mattila paljastaa kaikki kristilliset eksyttäjät.
Mauno Mattila vastustaa Jeesusta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14424647/mauno-mattila-vastustaa-jeesus…
Mauno Mattilalla on ennustuksia.com sivustoa, joka levittää vääriä profetioita
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14255285/mauno-mattila-on-vaara-profeet…
Mauno Mattila löytyy putinistien suosimasta vk.comista.
Vierailija kirjoitti:
Mauno Mattila paljastaa kaikki kristilliset eksyttäjät.
Tere Mauno.
Eikös tuo Olli Hakalakin ole joku huuhahaaaäijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Mauno itse.
Mainostaa itseään ihan samalla kysymyksellä myös suomi24-palstalla.
Äläpä viitsi, minä en ole Mauno. Maunolla on hyvät videot, siunausta Maunolle.
Eipä taida tarvita tutustua kyseiseen herraan enempää :D
Mattila on tehnyt videon Suomi-neidosta. Tukholman profetia on toteutumassa. Suomi katkaistaan kahtia.
Hain Veksistä. Ei sanaakaan missään suomalaisessa mediassa.
Onko jollakin jotakin linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies tämä Mauno on.
Kuule Mauno: joka itsensä ylentää, se alennetaan.
Se linkki on maunomattila piste org
Joku entinen Nokian insinööri, tätä insinööriyttään korostaa usein. Kääntyi kristinuskoon ja on nykyisin saarnaaja. Ihan asiallinen äijä on.