Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärin kuullut biisien sanat

Vierailija
08.08.2016 |

Minkä kappaleen mitkä sanat olet kuullut tai ymmärtänyt väärin?

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
142/186 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mummi teki enkelin eteiseen."

Varmaan kuulin sen, koska siinä listattiin muitakin perheenjäseniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikatteen biisi Hautajaissydän.

Luulin kuulin, että siinä lauletaan; "..josta auringonkukat ja kuutamon viljat varisee". Mutta sitten kun se jatkuu, että "akkunalla pisara veren, kruunu keisarin seuranaan...", aloin miettimään, että jotain tuossa on oudosti. Sitten välähti, että pisara veren on verenpisara ja kruunu keisarin on keisarinkruunu, ja kun siinä on auringonkukat, niin ahaa, siis kuunliljat eli kuutamon viljat on pakko olla kuutamon liljat.

Vierailija
144/186 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten selvisi monia vuosia sitä ennen Frederikin kappaleen sanat  kappaleestaan: Jos jotain yrittää (Harva meistä on rautaa...)  sanoituksen joukosta  kohdan: " ...Vain moni miettii, onko nyt mieltä missään.... "    väärin eli  "...Vaimoni miettii, onko nyt mieltä missään..."   ja pikkuisen hiljaa mielessäni nauratti, kun silloisessa työpaikassani, jossa olin töissä, tuli tuo kyseinen kappale esille, ja joku hyräili sanoineen kyseistä Reetun kipaletta, ja silloin vasta kuulin ja havaitsin, että olin vuosia kuullut sanat tuolta osin vääristyneesti; ja silloin  vielä oli minullakin kuuloni aivan normaali työpaikkaterveystarkastustenikin myötä.

Vierailija
145/186 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sanat "vielä on kesää jäljellä" näin: vielä on pesää jäljellä. Ajattelin silloin, no tottahan tuo on, ainahan pesää etsivälle löytyy..

Vierailija
146/186 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwishin Amaranth-biisin kertsissä luulin, että kohta "the tears of snow-white sorrow" menee näin: "the Jesus snow-white sorrow". Ajattelin, että se tarkoittaa sitä kun Jeesus kuoli ristillä :D

Vierailija
147/186 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Movetron - Nousin kyytiin

Nousin kyytiin sun piikkiprätkän,

taakse jäävän näin sen tienpätkän.

Kuulin: Taakse jäävän näin senttipätkän.

Vierailija
148/186 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha isäukkoni, aikanaan autonasentajana uransa tehnyt, kiven kovaan väitti että Eput laulaa "....vaihdamme akun...", siinä missä on se "... työpaikkamme Akun teeh-das on."

Vierailija
149/186 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jossuu kirjoitti:

Bryan Adams - Summer of 69

Laulu alkaa "I got my first real six-string" , mutta kuulin aina että "Got my first real g-strings". En saa vieläkään  pois mielestäni mielikuvaa Bryan Adamsista g-stringeissa, ja vielä kesä 69. 

Itse kuulin aina ennen "I got my first real sex dream", koska kuitenkin Summer of 69

Eikö samassa biisissä ole myös joko

"standing in your mama's porch"

tai

"standing in your mama's Porche"

Niin että seisookohan se terassilla vai autossa?

Vierailija
150/186 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
151/186 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekan kerran kuulin Sannin "Että mitähän vittua", luulin/ toivoin kuulleeni väärin. Mutta en kuullut.

Vierailija
152/186 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini sanoi olleensa joskus varma, että Nik Kershawin kasariklassikossa "I won't let the sun go down on me" lauletaan: "I won't let Susan go down on me".

Siitä lähtien minäkään en ole voinut olla kuulematta sitä niin!

Vierailija
153/186 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yö volgalla

Niin hiljaa volga virtaa, ja kulkee Kaspiaan. Sen laineet lyövät rantaan, tuon kauniin aromaan.

Niin hiljaa viina virtaa, ja kulkee Laukaaseen. Sen laineet lyövät paskaa, tuon kauniin aromaan.

Niin hiljaa paska virtaa, ja kulkee Espooseen. Sen laineet lyövät hiljaa, tuon kauniin peltomaan.

Vierailija
154/186 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mona carita - Kuti kuti kultasein

Jouduin Tammelaan, ja jäin lorvimaan. Maantiellä tapasin kundin namukkaan...

Jouduin Nastolaan, ja jäin lorvimaan. Maantiellä tapasin hintin namukkaan...

Ihanaa että joku on kuullut tuon kappaleen väärin. Minä kuulin tuon kappaleen näin:

Jouduin Pirkkalaan, ja jäin hässimään, Maantiellä tapasin lesbon namukkaan.

Vierailija
155/186 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir, Vadelmavene

"työnnän mun varpaat santaan.."

"työnnän mun varpaat sontaan.."

en voi olla ainut

Vierailija
156/186 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni, Vahinko:

"Jos haluut testaa mua yhen kerran vaan,

mulla on mesta mihin mennä,

siellä on kaapissa pari coronaa"

"Siellä on kaapissa pari coronaa" kääntyy mun päässä AINA näin: siellä on kaapissa pärinäkoronaa. Se vitun "äh" äännähdys häiritsee!

Vierailija
157/186 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei väli korvien

lie pitkäkään...

(carola, rakkauden jälkeen)

Vierailija
158/186 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennä Juri Gagarin lennä, taipui mun korvissa muotoon " mennään juhlimaan baariin, mennään", ja vielä kauhistelin että on vähän kyseenalaista laittaa lapsikuoroa moista lallattamaan :D

Ilmeisesti toisessa laulussa on "lennä Nykäsen Matti", ja kuulin tuon "lennä Juri Gagarinin" "lennä juuri Calgaryyn", ts. Nykäsen Matti lentää juuri Calgaryn olympalaisiin.

Vierailija
159/186 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lennä Juri Gagarin lennä, taipui mun korvissa muotoon " mennään juhlimaan baariin, mennään", ja vielä kauhistelin että on vähän kyseenalaista laittaa lapsikuoroa moista lallattamaan :D

Ilmeisesti toisessa laulussa on "lennä Nykäsen Matti", ja kuulin tuon "lennä Juri Gagarinin" "lennä juuri Calgaryyn", ts. Nykäsen Matti lentää juuri Calgaryn olympalaisiin.

Sleepy sleepersin versiossa lauletaan "lennä nykäsen matti, tule elä humalassa takaisin", lapsikuoron kanssa. Matti - elokuvaan kotipelto laitettiin laulamaan "tule elävänä takaisin". 

Vierailija
160/186 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin mitättömästä" kuulin "niin mitä tönäistä" Yön särkyvää kappale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän