Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön mies ei kelpaa naiselle

Vierailija
28.07.2016 |

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24

Kommentit (395)

Vierailija
101/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä huolisi miestä, joka on käynyt pelkän peruskoulun. Siitä tulee niin laiska, junttimainen, lapsellinen ja vastuuton elämäm kolu -mielikuva, että lähtisin kyllä samalla sekunnilla lätkimään. En rupeaisi katselemaan sohvalla persettään päivät pääksytysten raapivaa laiskuria, joka on itse tehnyt elämässään tietoisen valinnan olla hankkimatta ammattia ja elää sossun tuilla ja jota ei edes kiinnosta tehdä työttömyydelleen mitään. Jos oikeasti haluaisit töitä, kouluttautuisit ja hankkisit ammatin, tiedät varmasti itsekin, ettei pelkällä peruskoululla saa töitä.

Työtön, mutta ammattiin kouluttautunut tai kouluttautuva mies kelpaisi hyvin. Ja ihan oikeasti minulle ei ole miehen tuloilla väliä, kunhan mies nyt tekee jotain elämällään. Rahaa minulla on omasta takaa ihan tarpeeksi.

Lopeta nyt jo noi tekopyhät hurskasstelut ja myönnä ihan rehellisesti, että kyse on rahasta ja materiaalista.

materiaalista :D

Vierailija
102/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa miehen työttömyys. Se itseasiassa olisi mukavaa kun mies aina kotona odottelisi ja kotityöt hoitaisi. Epäilyttää kuitenkin, että on vain peruskoulun käynyt. Tämäkin menisi kyllä mikäli sille on esim sairauteen liittyvä syy ettei ole amista tai lukiota käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti pitäisi saada nainen joka kaataisi koko palkkansa kurkustasi alas.

Edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä. Itse asiassa otan naisen mieluummin työttömänä kuin työssäkäyvänä, mutta työssäkäyväkin kelpaa kunhan ei ole niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.

Vierailija
104/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?

105/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.

Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.

Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.

Kaltaisiasi on hyvin harvassa.

Miten niin harvassa? Kyllä väittäisin että 99% miehistä ottaisi mielummin söpön hoikan mukavan siivoojan kuin huonomman näköisen korkeakoulutetun ikävällä luonteella varustetun korkeapalkkaisen naisen.

Se söpö siivoojakin kuitenkin tekee jotain itsensä, elämänsä ja elatuksensa hyväksi. Kuinka moni mies olisi yhtä innoissaan söpöstä, täysin kouluttamattomasta pitkäaikaistyötömästä naisesta, joka ei ole ansiotyötä tehnyt päivääkään elämässään eikä vaikuta erityisen kiinnostuneelta koskaan koulutusta taikka työtä hankkiakaan? Joka on koko aikuisikänsä maannut työttömänä kotona edes hakeutumatta opiskelemaan itselleen ammattia?

Pakko on sanoa, ettei ole omalle kohdalle tullut vastaan vielä yhtäkään miestä, joka tuollaista elämäntyyliä pidemmällä tähtäimellä jaksaisi.

Mulle kävis söpö kouluttamaton pitkäaikaistyötön, jos täyttää muut vaatimukset eli on kiinnostunut politiikasta ja ajankohtaisista aiheista, katso telkusta muutakin kuin Salkkareita esim. dokkareita, tykkää matkailla, liikkuu, terveelliset elämäntavat, pitää seksistä ja luonteen puolesta tuntuu hyvälle. 

Wau! Olet helmi miesten joukossa. Ihan noin pidemmän tähtäimen ajatuksella, kuinka kauan luulet että jaksaisit elättää tuollaista naista ja maksaa myös hänen matkailunsa? 500 euron kuukausituloilla kun ei kauheasti matkailla, vaikka kuinka kiinnostaisi.

Vierailija
106/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa. 

Juu-u, niinpä niin. Ei suostu edes naisen käskystä menemään töihin tienaamaan, mutta siitä huolimatta kyse ei ole missään tapauksessa rahasta, vaan aivan muista asioista.

Jos kyse ei todellakaan ole rahasta, kuten naiset väittävät, niin silloinhan senkin pitää riittää, että mies menee vapaaehtoistyöhön, josta ei makseta senttiäkään.

Vapaaehtoistyö? Todellakin riittää.

Olin jo aiemmin tulossa kommentoimaan että jos sen työttömyyden perustelee, on tämä selvitys oleellisempaa kuin työttömyys sinällään.

Jos koko aikuisiän on elänyt yhteiskunnan tukien varassa, osallistunut vain pakollisille työvoimatoimiston kursseille tai työkokeiluihin - kuten ap kertoo - ja olevansa ihan tyytyväinen elämäntilanteensa tukien varassa niin fine.

Ehkä maailmankatsomuksemme eivät aivan kohtaa, mutta mielelläni kuulisin mikä on se juttu sinun elämässäsi, mistä saat virtaa ja voimaa.

.

Luetko paljon? - itse en osaa elää ilman kirjoja.

Harrastatko jotain? - intohimoinen harrastus voi viedä mennessään. Noin paljon vapaa-aikaa. Eikö ole mahtavaa jos sen voi käyttää tekemällä sitä mitä rakastaa?

Onko sinulla unelmia? - Jotain minkä haluat toteuttaa "sitten joskus"?

Oletko huippu tietokoneiden kanssa? - Olen aina halunnut oppia koodaamaan! Osaisitko opettaa minua?

Teet vapaa-ehtoistöitä? - Siis aivan mahtavaa!!

Tässä yllä, ap, vaihtoehtoisia skenaarioita siitä miten jatkaa keskustelua.

Ja teille muillekin, meitä naisia ja elämänarvojamme väheksyville: oletteko edes yrittäneet kysyä, mitä asioita nainen pitää elämässään tärkeimpinä?

Olisiko myös miehillä skarppaamisen paikka siinä, minkälaisia naisia kannattaa lähestyä? Kyllä naisesta näkee jo päällepäin kuinka tärkeitä hänelle ovat materialistiset arvot.

Ja ei, silikonibimbolle ainoa vaihtoehto ei ole ulkonäkönsä laiminlyönyt hirvitys.

Kyllä meitä on tuhansittain muunlaisiakin; rentoja, cooleja, mahtavia, upeita naisia.

- Ai niin, kysymykset yllä ovat omiani. Niitä minä tekisin.

Vierailija
107/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.

Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.

Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.

Juu näin on, luonne ratkaisee. Ja ap:n luonteessa on suuri vika. 

Joopa joo, nämä on kuultu moneen kertaan. Luonne on kuulemma tärkeintä miehessä, mutta silti ehdottomin kriteeri miehelle on työssäkäynti, opiskelu tai vähintään työnhaku, että mies varmasti pystyy ennemmin tai myöhemmin puolittamaan naisen omat kustannukset ja jättämään naiselle enemmän rahaa omaan käyttöön.

Huvittavaa miten niin monet jaksavatkin teeskennellä jonkin luonteen ja persoonan tärkeydestä, kun aivan selvästi ne ovat paljon vähemmän tärkeitä kuin varallisuus ja tulojen tasaisuus.

Hui, - onpa täällä paljon katkeria miehiä tai naisia! 

Vierailija
108/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:lla voi juosta tuet jos on kouluja käymätön työtön? Eikö tuossa tilanteessa pakoteta hankkimaan tutkinto tai tukia leikataan? Vai onko AP:lla joku diagnoosi jonka turvin ei ole pakko mennä kouluun?

Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.

Vierailija
109/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näin on, luonne ratkaisee. Ja ap:n luonteessa on suuri vika. 

Joopa joo, nämä on kuultu moneen kertaan. Luonne on kuulemma tärkeintä miehessä, mutta silti ehdottomin kriteeri miehelle on työssäkäynti, opiskelu tai vähintään työnhaku, että mies varmasti pystyy ennemmin tai myöhemmin puolittamaan naisen omat kustannukset ja jättämään naiselle enemmän rahaa omaan käyttöön.

Huvittavaa miten niin monet jaksavatkin teeskennellä jonkin luonteen ja persoonan tärkeydestä, kun aivan selvästi ne ovat paljon vähemmän tärkeitä kuin varallisuus ja tulojen tasaisuus.

Nainen toivoo miehenkin osallistuvan perheen elatukseen = nainen on vain rahan perässä? 

Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa. 

No ärsyttäähän se tuollaista saamatonta elämäntapatyötöntä, joka niin kovin mielellään olisi koko ikänsä naisen elätettävänä. Mutta kun hirveät naiset eivät suostu ottamaan tuota lompakolla loisijaa riesakseen.

Tämä argumentti on vaan edelleen täysin tyhjänpäiväinen ja epätosi, kun en vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä, vaan nainenkin saa olla työtön jos haluaa. Kiinnostaa naisessa ihan muut asiat kuin raha ja työ ja odotan ainoastaan, että naistakin kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha ja työ. Ei ole lainkaan kohtuuton, vaan itse asiassa todella tasa-arvoinen kriteeri.

Siinä sitten suunnittelet makaavasi sohvalla koko päivän, kun nainen ensin raataa töissä ja sitten kantaa koko illan kaljaa sinne sohvalle. Ihan uteliaisuudesta: miksi kuvittelet että kukaan nainen tuohon suostuisi?

Dokaan yleensä kerran viikossa ja juon harvoin kaljaa. Osaan myös ihan itse hakea juomani. Ja edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä, joten ihan naisen oma valinta jos silti haluaa raataa töissä päivät pitkät.

Olisi se mukava kun nainen kustantaisi ryyppäämisesi, lääkärissä ravaamisesi ja maksaisi vuokrasi kovalla työllään tienaamillaan rahoilla. Ai niin, NIINHÄN MAKSAAKIN. Me tämän palstan naiset kustannamme elämisesi. Sinun tukirahasi on maksettu MEIDÄN työllämme. Mutta silti pitäisi saada nainen joka kaataisi koko palkkansa kurkustasi alas. Mikä saamaton vätys oletkaan. Mahtavat vanhempasi hävetä.

Aika harva suomalainen saa maksettua itseään takaisin. Lähinnä hyvätuloiset / rikkaat. Peruskoulu maksaa jo melkein 90 000 euroa, tähän päälle sote-kulut, jatkokoulutus ym. Toisen asteen koulutus maksaa jo sen 6000 - 10 000 e / vuosi. 

Eli kuka maksaa ja kenet niin siitä voidaan keskustella vaikka kuinka kauan.

110/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu-u, mies on ilman muuta tyhmä, yksinkertainen, ruma, päihdeongelmainen, masentunut, moraaliton, itsetunnoton ja viime päivinä jopa narsista sekä rasisti, jos ei suostu edes naisen käskystä menemään töihin.

Ei se ole keneltäkään naiselta pois, jos sinä et halua mennä töihin. Itse kaivat vaan omaa hautaasi, mutta siinähän kaivat. Ei ole mun ongelma.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
111/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomatonta että samassa keskustelussa haukutaan naiset valehtelijoiksi kun sanovat että rahalla ei ole väliä. Seuraavassa kommentissa kuitenkin nauretaan naisille jotka kertovat omista akateemisista saavutuksista "ihan kun ne mua kiinnostais? luonteella vaan on väliä?

pientä kaksinais moralismia pojat. ihan oikeesti pliis....

Vierailija
112/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin harvassa? Kyllä väittäisin että 99% miehistä ottaisi mielummin söpön hoikan mukavan siivoojan kuin huonomman näköisen korkeakoulutetun ikävällä luonteella varustetun korkeapalkkaisen naisen.

Selitäpä siis miksi saan jatkuvasti pakkeja? Olisit nähnyt erään toimitusjohtajan naaman, kun kuuli mitä teen työkseni.

Vain yksi siivoojakollegani on naimisissa, työttömän alkoholistin kanssa. Etkä sinäkään siivoojaa avioliittoon huolisi. Huonosti tienaava kumppani nimittäin käy kalliiksi. Saat melkein yksin maksaa lomat, autot ja asunnot. Et ikinä saa sellaista elintasoa minkä saavuttaisit yhtä hyvin tai enemmän tienaavan kanssa. Ja on muuten ihan naurettavaa ensin hankkia hyvin palkattu ammatti ja sitten selittää että raha ei muka ole tärkeää.

Miehet ovat niin tekopyhiä että ällöttää.

Miten niin ollaan tekopyhiä, olen itse miespuolinen lähihoitaja joten pienipalkkainen itsekin. Usko nyt että naisen ammatilla ei ole merkitystä.

Mutta ammatti pitää siis olla, eli koulutuksella ja työssäkynnillä on väliä. Pelkän peruskoulun käynyt nainen, joka ei ole ollut työelämässä, ei edelleenkään kelpaa.

Kyllä tuollaiset naiset tuntuvat hyvin kelpaavan. Samanlaisista miehistä ei voi sanoa samaa. Edes toisen asteen koulutus ei riitä, jos ei koulutuksesta huolimatta suostu menemään töihin parantamaan naisen taloudellista asemaa.

Voin kokemuksesta sanoa, että ei kelpaa.

Vierailija
113/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuet saa täysina joka tapauksessa kun täyttää 25 vuotta. Ei voi tämänkään taakse ahneet akat piiloutua.

Juu mutta kun AP on alle 25-vuotias.

Vierailija
114/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään yksikään nainen ei ole koskaan pystynyt vastaamaan mitä tapahtui sinä aikana, kun olin köyhä tokan vuoden opiskelija enkä kelvannut mihinkään, mutta jo kahden vuoden kuluttua olin "ihana mies".

Asiallahan ei ollut mitään tekemistä sen kanssa että olin päässyt alakohtaisiin duuneihin ja valmistuminen alkoi häämöttää...

... ja sitten sä heräsit, päästit kissan ulos ja joit krapulaasi eilen avatun puoliksi juodun lämpimän oluen

Vierailija
115/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se söpö siivoojakin kuitenkin tekee jotain itsensä, elämänsä ja elatuksensa hyväksi. Kuinka moni mies olisi yhtä innoissaan söpöstä, täysin kouluttamattomasta pitkäaikaistyötömästä naisesta, joka ei ole ansiotyötä tehnyt päivääkään elämässään eikä vaikuta erityisen kiinnostuneelta koskaan koulutusta taikka työtä hankkiakaan? Joka on koko aikuisikänsä maannut työttömänä kotona edes hakeutumatta opiskelemaan itselleen ammattia?

Pakko on sanoa, ettei ole omalle kohdalle tullut vastaan vielä yhtäkään miestä, joka tuollaista elämäntyyliä pidemmällä tähtäimellä jaksaisi.

Mulle kävis söpö kouluttamaton pitkäaikaistyötön, jos täyttää muut vaatimukset eli on kiinnostunut politiikasta ja ajankohtaisista aiheista, katso telkusta muutakin kuin Salkkareita esim. dokkareita, tykkää matkailla, liikkuu, terveelliset elämäntavat, pitää seksistä ja luonteen puolesta tuntuu hyvälle. 

Wau! Olet helmi miesten joukossa. Ihan noin pidemmän tähtäimen ajatuksella, kuinka kauan luulet että jaksaisit elättää tuollaista naista ja maksaa myös hänen matkailunsa? 500 euron kuukausituloilla kun ei kauheasti matkailla, vaikka kuinka kiinnostaisi.

Noilla tuloilla olen itse säästänyt 100-200e / kk no siis työt. korvaus ja asumistuki = 850e. Vuoden lopussa niillä rahoilla pääsee kyllä ulkomaille.

Töissä ollessa elätin yhden maisteriopiskelijan. Sattumoisin, kun valmistui ja pääsi työelämään niin vaihtoi mut "duunarimiehen" mieheen, joka tienaa enemmän. Kumma juttu kun kelpasin hänen ollessa köyhä opiskelija...

Vierailija
116/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitäpä siis miksi saan jatkuvasti pakkeja? Olisit nähnyt erään toimitusjohtajan naaman, kun kuuli mitä teen työkseni.

Miksi helvetissä yrität itse saada toimitusjohtajia?

No eikös täällä ole jo jankattu pitkään, että miehille sillä naisen koulutuksella ja ammatilla ei ole mitään väliä. Eli toimitusjohtajatkin kiinnostuisivat kaikista naisista, riippumatta heidän ammatistaan. Vai eikö se olekaan sitten niin?

Vierailija
117/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu-u, mies on ilman muuta tyhmä, yksinkertainen, ruma, päihdeongelmainen, masentunut, moraaliton, itsetunnoton ja viime päivinä jopa narsista sekä rasisti, jos ei suostu edes naisen käskystä menemään töihin.

Ei se ole keneltäkään naiselta pois, jos sinä et halua mennä töihin. Itse kaivat vaan omaa hautaasi, mutta siinähän kaivat. Ei ole mun ongelma.

Miten niin kaivan omaa hautaani? Ei kiinnosta ahneet rahan perässä juoksevat akat, jotka laskevat miehen arvon rahassa ja materiaalissa, joten työttömyys ei haittaa. Valitettavasti tällaisilta naisilta on silti mahdoton täysin välttyä, koska nämä rahan perässä juoksijat ovat usein vielä niin kusipäisiä, että automaattisesti olettavat miehen käyvän töissä tai hakevan töitä.

Vierailija
118/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta kun AP on alle 25-vuotias.

Ei enää kauan kun on nyt 24-vuotias.

Vierailija
119/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti pitäisi saada nainen joka kaataisi koko palkkansa kurkustasi alas.

Edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä. Itse asiassa otan naisen mieluummin työttömänä kuin työssäkäyvänä, mutta työssäkäyväkin kelpaa kunhan ei ole niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.

Älä sinä siinä selitä. Kukaan ei usko tuota. Et kykene ajattelemaan mitään muuta kuin rahaa. Rahasta jauhat täällä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Raha, raha, raha. Pakko saada rahaa. Ja nainen, pakko saada nainen jolla on rahaa, rahaa, rahaa. Eikö mistään saa lisää? Rahaa, rahaa, RAHAA!!! Rahaa ilman työtä, minulle HETI NYT! ANTAKAA RAHAA!

Olet kyllä niin turha ihminen että en käsitä miten kehtaat näyttää naamaasi missään. Ai niin, et kehtaakaan. Siksi pitää saada se nainen kantamaan sinulle kaljaa ja viinaa siihen sossun maksamaan vuokraluukkuun.

Vierailija
120/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kaikille.

Mitä se on teiltä pois, jos ette täytä yhden henkilön kriteereitä pariutumisen suhteen?

Olen kysynyt tätä monta kertaa enkä vieläkään ole saanut kunnon vastausta. Mitä tähän aiheeseen tulee, jos vaikka 10:stä naisesta 8 ei halua työtöntä miestä niin edelleen on 2 naista jolle työtön kelpaa. Sitten pitää vain kohdistaa markkinointi näihin kahteen.

-M30-