Teki mieli kahvilassa ostaa laskiaispulla,mutta hävettää kun haukatessa kermavaahdot pitkin naamaa! En sitten ostanut
Kommentit (30)
Sen kun tietäisi. Sama juttu hampurilaisen kanssa,puraistessa majoneesit purskahtaa poskille.
Mä syön kannen ja muun pullan erikseen.
Ensin syödään kansiosa ja sitten loppu pulla varoen täytteen tippumista. Tai täytteen voi syödä erikseen lusikalla.
Kaikki täytetyt munkit,pullat,tortillat ja burgerit tuntuvat olevan salaliiitto joilla kuka tahansa saadaan näyttämään sottapytyltä.
Joko täytteet ovat naamalla,tai sitten vaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi. Sama juttu hampurilaisen kanssa,puraistessa majoneesit purskahtaa poskille.
Minä teille kermat ja majoneesit poskilla näytän. T. Rivo-Riitta
Laskiaispulla laitetaan lautaselle jossa kuumaa maitoa ja syödään lusikalla.
Oikea perinteinen tapa. Vain Juntti syö kahvin kanssa kuivana.
Otetaan myös veitsi, jolla pulla pilkotaan lautasta vasten paremmin suuhun sopiviksi paloiksi. Tämä on tapa, jota käytetään myös esimerkiksi omenaa syödessä. Harvoin tosin näkee niin tehtävän. Jos kyseessä on peruskahvila, muilla on sama ongelma kermavaahdosta nenässä ja puserolla, joten voi ihan nolostelematta syödä kuten muutkin.
Veitsellä ja haarukalla. Kuten hienompi hampurilainenkin.
No jospa iltapäivälehti kertoo pian miten laskiaispulla syödään oikein. . . "Oletko syönyt laskiaispullan aina väärin? Näin se tulee syödä..."
Meillä syödään veitsellä ja haarukalla.
Hih. Ehkä pitää ottaa riski. Entä vohvelikahvila.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ? Kermavaahto lilluu siinä maidossa ?
Mulla oli sitä hillo/kermavaahto-mössöä rilleissäkin :D Kaveri totesi että voisitko vähän siistiä itteesi kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön kannen ja muun pullan erikseen.
Jep, kansi syödään ensin ja käännetään ylösalaisin ennen syöntiä. Ainoa oikea tapa kuten ainoa oikea täyte on mansikkahillo ja kermavaahto.
Ne erikoiskahvit/kaakaot jossa vuori kermavaahtoa päällä! Miten ne juodaan ilman että kermavaahto on poskissa,leuassa ja nenässä? Vai syödäänkö se kermavaahto ensin lusikalla pois?
Kansi ensin, loput sen jälkeen.
Ps. Osta hampurilaisia varten hampurilaistaskuja.
Vierailija kirjoitti:
Ne erikoiskahvit/kaakaot jossa vuori kermavaahtoa päällä! Miten ne juodaan ilman että kermavaahto on poskissa,leuassa ja nenässä? Vai syödäänkö se kermavaahto ensin lusikalla pois?
Syödään.
Jätit ostamatta kun oli mielestäsi liian kallis niin että älä selittele.
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa maitoa? Lastentarhaan tuollainen tapa kuuluu, muut juo kahvia!
No tietysti mennään kahvilan vessaan syömään se laskaispulla.